Jump to content

problema la e 34 520


Recommended Posts

va salut. de curand miam luat un e34,motor de 2000 si de cateva zile am urmatoarea problema.cateodata cand se incalzeste motorul,la relantiu clipeste becul de la ulei.daca apas ambreiaju se stinge.sau cateodata la relantiu cand apas butonul de dezaburit geamu spate iarasi clipeste becul de ulei.poate fi vrun scurt pe undeva sau sonda de la ulei sa nu fie buna?cand motorul e incalzit si scot busonul de ulei nu arunca ulei afara,dar daca o accelerez pe la 2500 incepe sa arunce si se vede cum vine ulei.astept parerile voastre Edited by carlan
Link to comment
Share on other sites

Din ce spui imi face impresia ca are treaba cu o variatie a turatiei motorului. Cand calci ambreiajul, decuplezi trenul fix din cutie si motorul se invarte mai usor. Probabil asta se intampla cand motorul e rece, la fel si uleiul din cutia de viteze.

Aceeasi poveste si cu acei consumatori pe care-i activezi, scad putin turatia. Un ulei prost, vechi in motor, o problema de presiune a uleiului. Presiunea probabil e la limita iar cand scade turatia scade putin si presiune, suficient sa simta senzorul de presiune ulei. Dupa mintea mea, eu as schimba intai uleiul si filtrul de ulei si as vedea, cand dau drumul la consumatori daca mai face. As verifica si senzorul de presiune de la ulei, se pune un manometru in locul sondei sa vezi presiunea exacta.

Mai poate fi pompa de ulei cu probleme si cel mai naspa cuzineti ciufuliti. Daca s-a infundat vreun canal de ungere si nu a ajuns ulei sus se poate intampla sa se uzeze excesiv cuzinetii de palier. Daca sunt cuzinetii ar trebui sa se auda cum bat, ca un fel de bataie de tacheti.

Nu te speria, ia-o din aproape in aproape si trebuie sa-i dai de cap. Ce e clar e ca ai o problema de presiune. Poate ai noroc si scapi cu un schimb de ulei. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Din ce spui imi face impresia ca are treaba cu o variatie a turatiei motorului. Cand calci ambreiajul, decuplezi trenul fix din cutie si motorul se invarte mai usor. Probabil asta se intampla cand motorul e rece, la fel si uleiul din cutia de viteze.

Aceeasi poveste si cu acei consumatori pe care-i activezi, scad putin turatia. Un ulei prost, vechi in motor, o problema de presiune a uleiului. Presiunea probabil e la limita iar cand scade turatia scade putin si presiune, suficient sa simta senzorul de presiune ulei. Dupa mintea mea, eu as schimba intai uleiul si filtrul de ulei si as vedea, cand dau drumul la consumatori daca mai face. As verifica si senzorul de presiune de la ulei, se pune un manometru in locul sondei sa vezi presiunea exacta.

Mai poate fi pompa de ulei cu probleme si cel mai naspa cuzineti ciufuliti. Daca s-a infundat vreun canal de ungere si nu a ajuns ulei sus se poate intampla sa se uzeze excesiv cuzinetii de palier. Daca sunt cuzinetii ar trebui sa se auda cum bat, ca un fel de bataie de tacheti.

Nu te speria, ia-o din aproape in aproape si trebuie sa-i dai de cap. Ce e clar e ca ai o problema de presiune. Poate ai noroc si scapi cu un schimb de ulei. Bafta!

stai sati explic mai bine....motorul sa incalzit,la relanti cateodata nu se aprinde becul de ulei,iar daca apas butonul de dezaburire se aprinde becul,iar daca calc pedala de amreiaj fff putin numai so ating se stinge.dacal las la relantiu cateodata simi clipeste putin becul de ulei si apas butonul de dezaburit se aprinde mai tare sau daca dau drumu la aeroterma iar turatia motorului nu pare sa scade cine stie ce.butonul ala de dezaburit se aprinde el da nu dezabureste geamul.si curios e ca face asa numai cand e motorul incalzit bine.la rece nu face deloc.numai dupa ce merg vro ora cu el.

Link to comment
Share on other sites

chiar nu mai are nimeni nici o sugestie????????maine ma duc cu ea sai schimb si pompa de apa ca curge putin si am sai schimb si uleiul si filtrele sa vad ce se intampla.

La motor cald ulei e mai subtire.. si presiune in circuit e mai mica la relanti. De cand ai luat masina, ai schimbat ulei?

Link to comment
Share on other sites

La motor cald ulei e mai subtire.. si presiune in circuit e mai mica la relanti. De cand ai luat masina, ai schimbat ulei?

nu am schimbat ca nu stiam ce sa pun.azi am luat mobil 10w40,dar mecanicu a zis sai pun un ulei mai gros ceva gen 20w50.pe forum am vazut ca 10w 40 e recomandat pentru e34.acuma nici nu stiu ce sa mai fac.el zice ca sar putea sa fie de la cuzineti,de asta nu am presiune in motor la relanti.am observat ca cand se incalzeste motorul se aude o bataie care vine din baie parca.sa fie oare vrun cuzinet dus?daca schimb numai cuzinetii o sasi revina sau trebuie rectificat si arborele?

 

totusi cred ca scurtcircuitul iese din schema ca face asa numai cand e cald motorul.dar cand ami clipeste becul daca abia ating pedala de amreiaj ffff putin becul se stinge cateodata.acuma ce ulei sa pun in motor sal pun pe ala 10w40 sau sa ma iau dupa mecanic sapun mai gros?

Link to comment
Share on other sites

Pe e34 au fost mai multe motorizari, daca ai M20 mai batran merge si un 15W40.

20W50 e cam gros, dar daca ai probleme cu motorul poate mai prelungesti viata.

Bataia de la baia poate fi de la un cuzinet, alceva nu prea are ce sa bate acolo. Bataie dispare cand turezi motor?

Arbore trebuie verificat, daca e inca in cota de fabrica nu trebuie rectificat.

Edited by bartro2
Link to comment
Share on other sites

Pe e34 au fost mai multe motorizari, daca ai M20 mai batran merge si un 15W40.

20W50 e cam gros, dar daca ai probleme cu motorul poate mai prelungesti viata.

Bataia de la baia poate fi de la un cuzinet, alceva nu prea are ce sa bate acolo. Bataie dispare cand turezi motor?

Arbore trebuie verificat, daca e inca in cota de fabrica nu trebuie rectificat.

da dispare bataie in turatie.si e posibil sa scap numai cu un set de cuzineti?si daca e dus un cuzinet asa trebuie sa nu am presiune in motor?motorul e m20.daca pun uleiu care deja lam cumparat 10w40 o sal consume sau ce?

Link to comment
Share on other sites

da dispare bataie in turatie.si e posibil sa scap numai cu un set de cuzineti?si daca e dus un cuzinet asa trebuie sa nu am presiune in motor?motorul e m20.daca pun uleiu care deja lam cumparat 10w40 o sal consume sau ce?

Daca cu motor turat nu mai bate, si la motor cald nu mai ai presiune destul de ulei, e probabil sa fie de la una sau mai multe cuzineti. Daca arbore inca sunt ok scapi cu cuzineti, depinde ce o fi acolo. Posibil sa fie si afectat arbore. Trebuie stabilit prin inspectia vizuala si micrometru/subler..

Alta varianta posibila, dar nu cred ca asa e, este ca ai acuma un ulei mult prea subtire in motor.

Ulei nu sa consuma din cauza cuzineti uzati, doar bate si pana la urma se distruge motor. Cu cat ulei pus e mai subtire, cu cat proces asta va fi accelerat.

Link to comment
Share on other sites

deci sa nul pun uleiul asta.sa dau jos sa vad ce e cu cuzinetii intai.sau sal schimb uleiul cu unul mai gros.poate asi revine......dar de batut tot cred ca bate

 

deci sa nul pun uleiul asta.sa dau jos sa vad ce e cu cuzinetii intai.sau sal schimb uleiul cu unul mai gros.poate asi revine......dar de batut tot cred ca bate

senzorul de la turometru stii cumva pe unde este,sau de unde pleaca........cateodata sta acul sub 500 dar motorul merge normal

Link to comment
Share on other sites

Cand dai ulei veche si filtru veche jos, vezi daca gasesti resuri de metal, ceva care indice ca s-a intamplat ceva rau in motor. Deasemana, vezi care este vascozitate de ulei vechi fata ce cel noua. Poate cel vechi e mai subtire, atunci mai sunt sanse se merge mai bine pe ulei noua. Daca ulei veche e subtire, vezi sa nu miroase a benzina. Daca miroase a benzina, ai o problema cu aprindere sau reglaj de amestec.

Esti sigur ca nu chiar merge al 500rmp motorul? ca si din cauza asta pot sa ai bec de ulei aprins, daca relanti e prea jos. Motorul merge rotund?

Daca ai aprindere motronic semnal de turumetru vine direct din calculator.

Link to comment
Share on other sites

da e motronic calculatorul ala.si nu are 500 motorul asa sta acul cateodat si daca ai dau o pedala asi revinela sub 1000.mai sta cateodata si peste 1000.asa mam gandit si eu ca poate sa mearga becul in functie de turometru dar daca e din calculator direct....
Link to comment
Share on other sites

Mai degreaba merge un pic mai greu turumetru si ramana blocat uneori acul. Asa e si la mine, si cand ciocnesc cu un deget pe sticla la bord isi revine. Vechituri.

Daca pana la urma ai probleme mai grave cu bloc, pot sa consideri si o inlocuire de motor. Nu sunt scumpe M20B20-uri, ca multi fac upgrade la M20 de 2,5 litri sau chiar M50.

Link to comment
Share on other sites

Mai degreaba merge un pic mai greu turumetru si ramana blocat uneori acul. Asa e si la mine, si cand ciocnesc cu un deget pe sticla la bord isi revine. Vechituri.

Daca pana la urma ai probleme mai grave cu bloc, pot sa consideri si o inlocuire de motor. Nu sunt scumpe M20B20-uri, ca multi fac upgrade la M20 de 2,5 litri sau chiar M50.

si cam cat costa un motor de asta de2,5?si de unde stiu cai bun daca nul are pe masina?si ce mai trebuie schimbat dacai pun motro de 2,5

Edited by carlan
Link to comment
Share on other sites

Trebi sa cauti anunti de pe diverse forumuri. Neaparat sa fie cu proba. Daca pui 2,5 iti trebuie si aprindere, calculator, etc. Nu stiu exact care sunt diferente. Daca gasesti 2,0 iti trebuie decat bloc + chiualasa si restul se pune usor de la motorul veche. Daca iei decat bloc, iti trebuie si o garnitura de chiulasa noua.

Parca am vazut un bloc + cutie chiar la 150 euro. Nu stiu in ce stare.

Oricum, in primul rand trebuie aflat mai precis daca si ce e problema la motorul tau.

 

LE: si bineinteles e de mers la RAR daca pui alt bloc si il vrei si in acte.

Edited by bartro2
Link to comment
Share on other sites

OFFT: baieti, va rog eu frumos, scrieti si voi romaneste, articulati cuvintele, puneti virgule, folositi pluralul unde trebuie, etc...

poate citesc acest topic si alti useri care au nevoie de informatii, chiar va intreceti in a scrie gresit...

Link to comment
Share on other sites

OFFT: baieti, va rog eu frumos, scrieti si voi romaneste, articulati cuvintele, puneti virgule, folositi pluralul unde trebuie, etc...

poate citesc acest topic si alti useri care au nevoie de informatii, chiar va intreceti in a scrie gresit...

Inteleg problema, insa mai bun decat atat nu pot.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cat e de sanatos (in cazul tau ar putea ajuta daca ai vreun canal de ungere infundat prin motor) sa incerci un Motor Flush. Ma gandesc ca subtiaza uleiul si are agenti de curatare care ar putea ajuta. Daca as face asa ceva la masina mea, dupa acea spalare as baga cel mai ieftin ulei pe care l-as gasi si as merge 100km cu el si apoi l-as da jos si as pune ce trebuie. Asta ca sa nu ramana Motor Flush agatat prin motor si sa strice proprietatile uleiului nou bagat.

Eu cu asta as incepe, inainte sa banuiesc pompa de ulei sau cuzinetii de palier. E cea mai ieftina si simpla operatie. Daca dispare bataia, inseamna ca a reusit operatia si pacientul a supravietuit. Ar trebui si presiunea sa-si revina. Spor!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.