Jump to content

E 34 an 1990 full-options


iulian518i

Recommended Posts

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ms pentru urari :),,si cautarea continua...dar se va ascuti dupa vanzarea E28-ului meu...ca fara masina nu mergeam nici pana la colt, sa iau o paine :blink:...dar mai dureaza putin, ca am alte prioritati acum (sa merg la munte, sa iau o masina sotiei mele...si apoi vine iar randul meu :) )
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Un reply intarziat la mesajul 64 din acest topic...am luat acel e34 hidramat...rectific anul-1991-decembrie, si km la bord : 154.000km..numai 25.000 in ro, cu unic proprietar in ro(cel dinaintea mea), intrat 1998 in tara :)

PS: e28-ul inca mai e de vanzare:D ..dar nu pe bucati :) ci integral la 30milioane lei vechi...adica numai 3000 ron sau cca 850euro... :blink: cu tot cu gpl, oglinzi, scaune, motor, toata masina si maruntisurile de la boxa insumand inca 1/4 dintr-o alta masina :)

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

Sa-l folosesti sanatos si fara evenimente! :)

Si daca tot l-ai luat baga niste poze urgent, ca sunt curios sa vad cum arata!

 

Inca o data multa bafta cu el!

134079[/snapback]

O sa pun niste foto...am si cu ce sa ma laud, acum vorbind fara modestie...poate reusesc sa o spal si sa-i fac niste foto mai bune care sa arate masina in adevarata ei frumusete :blink:

post-752-1159647633_thumb.jpg

post-752-1159647641_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Daca functioneaza pe cat arata de bine, a meritat asteptarea!

Mai multe detalii tehnice, daca s-ar putea si cum te impaci cu hidramata!

Pai in afara faptului ca la urcarea in masina apas frana cu stangul...nu am probleme...pentru ca masina schimba la max 3000rot (pe economic :))...si deci nu am de ce sa caut sa apas ambreiajul...e totusi un alt miod de a conduce....de multe ori ma trezesc ca stau cu mana pe schimbator...dar e ok, nu apuc sa-l manevrez :)

Spuneam ca e un alt mod de a conduce...pentru ca, numai din piciorul drept (si o singura pedala :lol: ) manevrezi 1,5tone...adica schimbi cu acel picior, accelerezi cu acel picior, franezi cu acel picior...cine are sau a condus o automata...stie ce vorbesc :)

Detalii tehnice: full options...mai putin trapa...si alarma...ca nu am telecomanda...alarma e originala BMW...dar nu mai am nici o telecomanda... :blink: , 4 geamuri electrice, semi-clima cu AC...sau aer conditionat automat cu rotite si senzor de temperatura...caruia i-am sters ventilatorul acum o saptamana...cand am schimbat un beculet in zona rotitelor de temperatura :D , 154.000km la bord, eu sunt al doilea proprietar in tara, 2000cmc/150CP/24valve, cutie automatica cu 5 (cinci :D ) trepte, cu trei trepte de functionare economic/sport si iarna, posibilitatea selectarii "manuale" a vitezelor...adica poti sa alegi care-i treapta de viteza maxima la un moment dat...chiar am testat chestia asta si m-am simtit ca si cum as fi schimbat manual :bounce:...nu stiu daca mai e ceva de spus....si daca mai e....se va spune...si o sa o si pozez...si lqa interior, si la exterior, si la dormitorul :w00t:) din portbagaj :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Nu ca sa dau un up acestui topic...dar am trecut pe cutie manuala :) ...e altceva..adica cu ce am fost eu obisnuit de 15 ani de cand am carnet :)

Apropos...o sa deschid un topic cu vanzarea vechii cutii automatice..in 5 trepte... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu ca sa dau un up acestui topic...dar am trecut pe cutie manuala :) ...e altceva..adica cu ce am fost eu obisnuit de 15 ani de cand am carnet :)

Apropos...o sa deschid un topic cu vanzarea vechii cutii automatice..in 5 trepte... :)

247979[/snapback]

Ai fost simpatic cu full option :) ...fara trapa :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ms...pt mine full options insemna si trapa :)...ca daca am avut la E28 trapa...e normal sa observ ca nu a avut trapa E34-ul :)...sincer, cam duc dorul trapei...desi fara trapa e un spatiu impresionant de mare deasupra capului :blink:
Link to comment
Share on other sites

iulian eu unul iti recomand un 520i-525i maxim,daca gasesti motorizarea cu 24v,pt ca totusi consumul se observa la motor mai mare,indiferent de ce zic unii si altii...

Si eu am cautat e34,si sincer ma bucur mult ca am gasit unul care ma satisface pe deplin;nu e 24v dar crede-ma ca la 129 cp,e suficient pt .mine si sincer parca soundul motorului in turatii e mai placut deacat la 24v(este doar parereea mea);si totusi am luat masina,pt ca daca chiar am probleme cu motorul-asta din urma se poate inlocui cu 5-700 euro,si am terminat balciul,dar masina cu tot cam nu...

deci iti recomand cu incredere un 520i sau un 525i,cu ambele motorizari,ce e peste nu e chiar pt mine pt ca mai vreau sa bag si in mine bani nu numai in consum :blink:

71860[/snapback]

 

 

 

sefuuuuuuuu, ti-ai luat 5-ar-ul? :):D:D:D bine ai venit in familie :):D:D cand il vad>? :):D

Link to comment
Share on other sites

iulian vezi ca este in revista autosupermarket un 525i negru aici in cta la 6200 de euro parca.arata bine are jante originale si este parca din 95 nu stiu sigur.sfatul meu este ca daca vrei un e34 cel mai reusit ca motor si are si ceva optiuni este 525-ul si consuma mai putin decat un 520 culmea.520 cu 12 valve este mai bun ca motor decat cel cu 24 de valve.cel cu 24 consuma enorm ptr un asemenea motor.succes in cautare. :blink:

71891[/snapback]

 

 

o mica corectie: 525i in 24 v consuma la oras mai mult cu 1 l decat 520 i in 24 v iar in afara, consuma mai putin cu 1 l decat 520 i in 24v. mie mi se pare o diferenta mica, fata de raportul de putere dintre cele doua motoare. eu am un 520 i in 24v , intr-adevar, nu e chiar asa sprinten in turatii mici comparativ cu unul in 12v, dar dupa ce trece de 2500 - 3000 mananca pamantul.

tot din experienta pot wsa spun, ca la un condus normal in oras (timisoara), adica undeva pana la 2500 - 3000 turatie, imi ia intre 10-11 l iar afara, la o viteza intre 120-140 km/h imi ia cam 7 -7,5 l la suta. consumul l-am realizat pe o distanta de 340 km dus-intors, din tm pana intr-o localitate in jud arad, la mine acasa si retur.

sincer, mie nu mi se pare un consum mare la 150 CP.

cu respect,

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Dar inainte de 2500 ce simti? ca esti pe jos? am crezut ca am eu o problema la mine...inainte de 2300 nu trage..oricat as baga piciorul in acceleratie...dar dupa 2300..te lipeste de scaun...ce senzatie minunata.... :blink:
Link to comment
Share on other sites

Dar inainte de 2500 ce simti? ca esti pe jos? am crezut ca am eu o problema la mine...inainte de 2300 nu trage..oricat as baga piciorul in acceleratie...dar dupa 2300..te lipeste de scaun...ce senzatie minunata.... :)

252079[/snapback]

 

Asta din cauza motorului fara vanos. :blink: E, avantaje si dezavantaje. Nu pot fi toate la un loc.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Sunt extraordinar de multumit de masina...am mers pe A2 cu 200km/h....nu din teribilsm...ci am vrut sa vad ce poate masina...e extraordinara stabilitatea si franarea...impresionant...mentionez ca am cauciucurile recomandate, respectiv 205/65/15....cu jentile de aliaj fagure....pe fata nu stiu ce cauciucuri am (sunt all seasons..dar nu stiu acum marca), dar pe spate am Michelin....

Nu am mers mult cu 200km ca a trebuit sa incetinesc ca ratam iesirea de pe A2 spre munte :blink:

Link to comment
Share on other sites

Sunt extraordinar de multumit de masina...am mers pe A2 cu 200km/h....nu din teribilsm...ci am vrut sa vad ce poate masina...e extraordinara stabilitatea si franarea...impresionant...mentionez ca am cauciucurile recomandate, respectiv 205/65/15....cu jentile de aliaj fagure....pe fata nu stiu ce cauciucuri am (sunt all seasons..dar nu stiu acum marca), dar pe spate am Michelin....

Nu am mers mult cu 200km ca a trebuit sa incetinesc ca ratam iesirea de pe A2 spre munte :)

 

 

Stai linistit, ca merge mai mult de 200km/h :blink:

Edited by -Felix-
Link to comment
Share on other sites

O merge, desi viteza max constructiva pe talon e trecuta 211km/h...dar stiu de la E28 ca aceasta viteza e doar orientativa :)...si acolo scria 175km/h si am mers bine cu 195...oricum, pe la 180km/h aveam cca 4500rot/min ...

Oricum, pentru o masina de 15 ani e inpresionant...acum ii inteleg pe cei cu e4x, 5x....9x (serii mai proaspete) care merg pe autostrazi cu peste 150km/h...au cu ce :blink:

post-752-1202721011_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.