Jump to content

Povesti & sfaturi 520i - E28


barqqsanu

Recommended Posts

am tamburi.. am inteles ca se potrivesc discurile de la E32 ( seria 7) banuiesc ca se potriveste toata puntea! multumesc este din `83. a fost revopsit acum 4 ani are motor de 2000cmc 125 cp are _chiulasa_ si injectoare de 2300cmc servo total inchidere cu alarma geamuri ,oglinzi trapa elctrice...:blink: amortizoare cu arcuri de la kony pe fata si toba finala de la Sebring si jantele de aliaj Edited by DRooPY
Link to comment
Share on other sites

nici mie nu imi mai merg ceasurile

sa blocat borna kilometrica ..vitezometrul mergea acum nu stiu ce mama lui are.. in rest turometrul merge acul de la consum si ala ba merge aiurea ba nu merge cred ca inlocuiesc ceasurile cat de curand

78880[/snapback]

 

Vezi ca s-ar putea sa fie de la niste condensatori "uscati" din bord si care pot fi schimbati.

Link to comment
Share on other sites

si cum ii pot schimba..! sau ce ma sfatuiesti

78890[/snapback]

 

Ai putea incerca sa-l desfaci si sa-i schimbi condensatorii uscati. In general ii recunosti ca sunt un pic umflati, crapati, sau ca s-a scurs ceva din ei. Totodata uitat-te si dupa lipituri reci. Cu ocazia aceasta verifica si starea acumulatorilor.

 

Procedura explicata foarte frumos o gasesti aici : http://www.bmwe34.net/E28/Repairs/Dashboard.htm

 

Ar mai trebui verificat probabil si senzorul de pe diferential si conexiunile la el.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

apropo......cam cate mii de turatii inseamna 60 km\h in treapta 4 ....dar in 5???....k am luat un radar in pula mea....k nu-mi mai merge km

78891[/snapback]

 

Depinde de dimensiunea rotilor, de diferential, si de treapta de viteza

 

Eu la 2000 rot/min in trapta a4a am aprox 60 km/h (am roti pe 15" si diferential 3,91)

 

520 in mod normal are 3,91

Link to comment
Share on other sites

multumesc..pe langa ce am spus mai sus am inlocuit si cureaua de la alternator si cea de la servo + rola intinzatoarea de la cureaua de distributie.. si acum trebuie sa mai schimb si cotul ce face legatura intre debitmetru si galeria de admisie
Link to comment
Share on other sites

droopy masina ta arata bine....

 

am niste sfaturi.....sper sa nu t superi

 

scapa de "M5" de pe spate....si vad ca sunt f multe M-uri pe masina ta....

 

imi plac stopurile....si mai ales tevile alea frumoase :blink:

 

incearca sa faci botul masinii ca arata cam busit.....probabil de fostul propietar

Link to comment
Share on other sites

M-ul de pe spate a fost pus dupa ce a fost vopsita masina

si se ia cu tot cu vopsea..si in afara de ala mai sunt embleme de pe jante cu M ( care au fist pe jante cand leam cumparat) iar la bot nu stiu ce sa zic.. nu am vazut nimic neinrgula o sa ma uit mai antena

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.