Jump to content

bataie tacheti


Recommended Posts

salut,in urma schimbului garnituriii de chiulasa imi apare o bataie de tacheti cand pornesc motorul si uneori in mers care dupa cateva minute sau zeci de minute de mers dispare sau daca turez motorul pana in 5-6 mii de ture.deci probabil exista ceva mizerii in ulei care infunda rampa hidraulica din cand in cand pt ca acolo e cel mai ingust loc din circuitul uleiului.cred ca aceste mizerii au ajuns in motor cat timp a fost desfacut pentru ca inainte nu avea simptomele astea.intrebarea mea este dc s-a mai intalnit cineva cu asa ceva si ce pot face fara sa desfac din nou motorul si sa-l iau cap-coada.precizez ca uleiul este nou schimbat o data cu garnitura de chiulasa.se poate sa dau jos rampa si sa o curat?oare sa stea mizeria doar acolo?sau se rezolva daca schimb tot uleiul din nou?are cineva vreo idee ce e de facut?
Link to comment
Share on other sites

Asa face si la mine cand o pornesc prima oara dupa 3-4 zile de stat nemiscata, se aude o bataie usoara de la motor care sigur vine de la tacheti. Dispare dupa fix 3 minute de mers la relantiu ... mai mult ca sigur tot uleiul se scurge si se aduna in baia de ulei, iar dupa 3 minute pompeaza uleiul prin tot motorul si dispare frecarea de metal-metal.

 

Cel mai probabil e din cauza uleiului care se scurge mult prea repede, momentan am 10*60 Castrol RS.

Link to comment
Share on other sites

Asa face si la mine cand o pornesc prima oara dupa 3-4 zile de stat nemiscata, se aude o bataie usoara de la motor care sigur vine de la tacheti. Dispare dupa fix 3 minute de mers la relantiu ... mai mult ca sigur tot uleiul se scurge si se aduna in baia de ulei, iar dupa 3 minute pompeaza uleiul prin tot motorul si dispare frecarea de metal-metal.

 

Cel mai probabil e din cauza uleiului care se scurge mult prea repede, momentan am 10*60 Castrol RS.

 

 

mi-a mai spus cineva astazi ca e tot uleiul de vina pt ca e mai subtire decat cel care a fost inainte.am bagat 10w40 castrol magnatec sau asa ceva si am auzit apoi ca ar fi cel mai prost posibil.tot acel mecanic mi-a spus ca trebuie schimbati tachetii si trebuie sa-i schimb pe toti dc pun noi dar nu inteleg de ce pt ca imi bat doar vreo 2.astazi am bagat si un aditiv sa ingros uleiul dar nu s-a schimbat nimic.nici nu mai stiu ce ulei sa pun si imi e frica sa mai investesc si apoi tot sa bata in continuare

Link to comment
Share on other sites

am ajuns la concluzia ca prima oara ar trebuii sa verific presiunea la ulei,stie cineva cat ar trebuii sa fie la e36 316 m43?apoi dc presiunea e ok sa schimb tachetii?ca din moment ce am bagat aditiv si nu s-a schimbat nimic banuiesc ca nu are rost schimbul de ulei.se poate sa schimb doar 1,2 tacheti sa iau noi sau trebuie neaparat toti schimbati?am auzit ca exista riscul sa bata ceilalti dc pun doar cativa noi.cine poate sa ma ajute?merci
Link to comment
Share on other sites

Schimba doar tachetii care au uzura-daca demontezi axul cu came o sa vezi foarte usor care e uzat. Mai grav este daca ai axul cu -came uzat unde calca tachetul. Eu am schimbat doar 2 tacheti si nu avea nici pe dracu.Gasesti tacheti incepand cu 25 de lei si ax incepand cu 650 de le.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.