Jump to content

e39 530d - huruit la curbe si oprit in mers


Recommended Posts

huruie la curbe, mai mult cand trag dreapta de volan si mai putin cand trag stanga; sa fie rulmentii sau placutele pe sanfrenul discului? discurile sunt aproape noi, nu sunt tocite

 

aseara mi-a aparut in bord "injection sistem failure" , n-a vrut sa mai traga, a mai mers asa cativa km, si s-a oprit motorul exact in dreptul iesirii de pe A2 la Lehliu, de am putut sa intru in parcare

 

n-a vrut sa mai porneasca, prin filtru trecea motorina, am adus-o pe platforma, ca e automata; azi dimineata, la serviceul de langa mine, prima oara iar n-a vrut sa porneasca; a venit un mecanic, s-a uitat la pompa de sub prag..merge..s-a dus in spate, a zis da-i la cheie si a pornit...voodoo!..acum merge; dupa ce a pornit a mai avut putin eroarea pe bord, acum a disparut si merge

 

ce sa fie?

Link to comment
Share on other sites

Nu ştiu.

Ănsă mulţi au păţit la fel şi de vina erau ori pompa din rezervor ori cea de sub prag.

Din câte ştiu, sunt trei pompe.

Cea din rezervor este de joasă presiune, cea de sub scaunul şoferului este de medie presiune şi cea de la motor este de ĂŽnaltă presiune.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

am fost la tester..problema de presiune in rampa, mai mult de atat n-am reusit sa vedem; superbaiat alex, nu m-a costat nimic, data viitoare, cand vom stii si ce sa-i facem, desi sper sa nu existe o data viitoare...vom vedea

 

acum..cu huruitul nu stiu ce sa cred..rulmenti? sau placute? desi de la placute..putin probabil

Link to comment
Share on other sites

..cred cã sunt rulmenÞii, mai mult ca sigur....mergi ºi desfã roata cât mai repede, sa nu pãÞeºti alte belele....

 

Prinde cu mâna bine de fiecare roatã faÞã ºi miºcã de ele În plan orizontal ºi vertical, vezi dacã ai joc...trebuie sa trãncãne puÞin...

Link to comment
Share on other sites

Ca sa verifici rulmentii si sa fii sigur ca zgomotul e de la ei ar trebui sa dai jos placutele si sa invarti discul pe liber, altfel te va pacali zgomotul scos de placutele care apasa usor pe disc. Iar rulmentul face zgomot si pe drept. Pare mai degraba ca-ti atinge roata de ceva. Incearca sa impingi masina cu rotile bracate si asculta la roti de afara, daca auzi ceva. Poate face zgomot cand sta pe suspensie.

Poate ai vreo pietricica prinsa intre disc si tablita de protectie. Scapi ieftin. <_<

Link to comment
Share on other sites

Ca sa verifici rulmentii si sa fii sigur ca zgomotul e de la ei ar trebui sa dai jos placutele si sa invarti discul pe liber, altfel te va pacali zgomotul scos de placutele care apasa usor pe disc. Iar rulmentul face zgomot si pe drept. Pare mai degraba ca-ti atinge roata de ceva. Incearca sa impingi masina cu rotile bracate si asculta la roti de afara, daca auzi ceva. Poate face zgomot cand sta pe suspensie.

Poate ai vreo pietricica prinsa intre disc si tablita de protectie. Scapi ieftin. <_<

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
am facut ce-ai zis tu..nimic....

daca mai e de actualitate problema ta ar trebui sa te asiguri daca ce va de la suspensie sau franare huruie sau daca nu cumva motorul intra in trepidatii pe viraje.la 530d se mai intampla sa apara contacte imperfecte in mufele care duc la electronica motorui si pot aparea efecte ca si cele mentionate de tine, inclusiv oprirea motorului fara motiv.iar chestia cu pompele e foarte greu de verificat pt ca prima scoate doar 0.45bari(cea din rezervor),cea de sub scaun e o pompa aditionala care nu exixta pe toate modelele iar ridicatoarea de presiune de la motor ori merge ori nu.ar mai exista o piesa in rezervor care se numeste pulverizator motorina si care echiibreaza nivelul de combustibil intre cele 2 compartimente ale rezervorului care nu are nimik electric numai niste tevi de plastic care comunica intre ele si care stie dracu cum functoioneaza dar care pot cauza ramanerea fara motorina cam pe la 1/4 din rezervor.dar daca tu zici ca trecea motorina prin filtru verifica cablajele de pe motor.lasa-l sa mearga si misca de ele vezi daca nu apar ceva trepidatii.astea ar fi cateva probleme de care m-am batut eu si s-au rezolvat ca atare.

 

nu, iti dai seama..huruitul ala se traduce si printr-o vibratie usoara, ca o frecare, in volan; o sa urc iar masina pe elevator sa verific..si on cel mai rau caz schimb rulmentii...

referitor la vibratii in volan verifica foarte bine bratele inferioare fata si capetele de bara . eu am avut un joc minor in bratul inf stg si la frane imi baga niste vibratii in volan si caroserie de ma lua dracu.iti trimit o poza cu pulverizatorul din rez poz.7

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.