Jump to content

Ce se poate intampla daca iei o bordura cu frana calcata?


dextercos

Recommended Posts

Am un prieten cu un 318 care a pierdut controlul plecand mai tare dintr-o intersectie pe umezeala asta si a calcat frana din reflex si s-a suit cu rotile din fata pe o bordura de circa10-15 cm cu frina calcata.Masina in momentul in care s-a suit pe borura era perpendiculara pe directie bordurii iar frana era calcata la maxim (abs intrat) <_<

A rupt ceva la ea?

Link to comment
Share on other sites

Mda... eu zic ca mai bine dadea cu ea cu acceleratia calcata. Asta ca sa-ti raspund la prima intrebare: "e bine daca lovesti o bordura cu frana calcata?". E minunat sa lovesti o bordura. Indiferent cum <_<

 

La intrebarea a 2-a, daca a rupt ceva... acum chiar ca ma gandesc sa propun adminilor sa-l recruteze pe Iliuta...

 

ON TOPIC:

 

Daca era chiar de 15 cm bordura aia, eu zic ca in primul rand rupea bara. Cu siguranta afecta si jantele. Pentru ca daca tu spui ca s-a si urcat pe ea, el deja fiind cu frana in podea, atunci a dat cu viteza, nu gluma. Articulatiile, cum spunea colegul @CRM, sunt destul de vulnerabile la asa impact. Radiatorele cred ca si ele ar putea avea de suferit... Ma opresc aici.

Edited by alex mihalciuc
Link to comment
Share on other sites

Pai partea buna e ca nu a atins nimic(bara ratiator praguri jante) doar la articulatii/directie ma intreb ce ar fi putut suferi.Articulatiile daca le-a afectat o sa-l troncane sau nu se onserva?Intr-adevar avea ceva viteza...de aia s-a si pierdut, a derapat cu spatele, a facut cateva eschive, a evitat un refugiu(a vrut sau nu asta nu stiu) dupa care s-a urcat pe bordura de pe partea opusa.A stat 15 secunde sa-si revina si a plecat fara macar sa se dea jos din masina sa se uite <_<
Link to comment
Share on other sites

... a facut cateva eschive, a evitat un refugiu (a vrut sau nu asta nu stiu) dupa care s-a urcat pe bordura de pe partea opusa.A stat 15 secunde sa-si revina si a plecat fara macar sa se dea jos din masina sa se uite :bashwall:

... interesant ce spui ca a facut omul nostru inainte de impactul fatal cu bordura de 15 cm ... :)

... pana la urma se eschiva singur pe scaun, sau o facea cu tot cu masina ... <_<

 

dar sa revenim ...

- in primul rand era mai bine daca ridica piciorul de pe frana inainte de impact ... daca era lasata pe liber, roata urca bordura si pagubele erau diminuate

- pagube posibile : janta indoita, joc in caseta de directie, geometria rotlor afectata ...

Link to comment
Share on other sites

O fi facut si singur pe scaun, probabil era ud deja scaunul <_< , in fine...masina a reusit sa se opreasca pana sa ajunga sa urce si cu spatele bordura...de aici se poate aprecia viteza cu care a lovit.Geometrie nu s-a plans nici nu a avut unde sa mearga repede dupa.Omul se plange ca "parca" troncane mai tare masina dupa incident.Jantele par ok din ce am vazut...

Jocul in caseta cum se manifesta?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.