Jump to content

achizitie 330xi


florin_cta

Recommended Posts

Va salut!

 

Intentionez sa achizitionez un 330 xi de ocazie si m-ar interesa pe ce anume trebuie sa insist la verificarea lui. Mai ales ca pretul e un pic suspect, si anume 15.500, masina e din 2001, 136k, carte de service si destul de bine echipata...La motor nu cred sa fie probleme, dar transmisia integrala si cutia secventiala nu creeaza probleme?...daca e din 2001 e smg sau steptronic?

 

Va multumes anticipat!...Florin

Link to comment
Share on other sites

Va salut!

 

Intentionez sa achizitionez un 330 xi de ocazie si m-ar interesa pe ce anume trebuie sa insist la verificarea lui. Mai ales ca pretul e un pic suspect, si anume 15.500, masina e din 2001, 136k, carte de service si destul de bine echipata...La motor nu cred sa fie probleme, dar transmisia integrala si cutia secventiala nu creeaza probleme?...daca e din 2001 e smg sau steptronic?

 

Va multumes anticipat!...Florin

71778[/snapback]

Trebuie verificata la BMW !! iar cutia este steptronic....vezi ca mananca foarte multa benzina :blink:

Link to comment
Share on other sites

Depinde ce inseamna multa benzina :) .Pentru Constanta cred ca scapi intr-un 15% cu automata.

71782[/snapback]

:blink: 15% in nici un caz poate un 17-18% te asigur eu pt ca am mers cu una vreo saptamana si mers normal cu ea nu fugarita...

Edited by alex_55
Link to comment
Share on other sites

Verifica articulatiile(mai ales pe fata) ca sunt destul de sensibile.Caseta de directie,bucsi,bascule,urme de ulei pe sub ea.

Am presupus ca scapa cu 15%,dat fiind ca traficul nu e ca in nebunia din Bucuresti.

A mea(manuala)a consumat 18% doar in zilele alea cand a fost foarte frig.Acum a scazut la 15,5% la o vit. medie de ~20km/h. E adevarat ca si eu mai bag piciorul in ea,dar consumul pe aici se invarte. :)

Semafoarele ne omoara :blink:

Uite si un pret fara TVA la un 325xi din 2001 aici

Link to comment
Share on other sites

va multumesc tuturor pt opinii, acum am ajuns acasa, am mai facut o tura cu masina, aparent merge bine, parca se simte ceva in fata , da cu jante de 17 in ro e mai greu sa iti dai seama exact de unde e, mai ales fara experienta. Consumul nu e o problema asa mare, nu fac foarte multi km, mai mult de jumate din timp fiind plecat din tara, asa ca un 15 mers lejer, 18-20 alergat e suportabil. La viteza de croaziera 140 pot sa sper la un 10? Masina intentionez sa o tin 5 ani, aprox 100k.

 

DOTARI:

jante 17" (cauciucuri eagle 5 parca - 70%), xenon, angeleyes,

piele visinie+scaune reglabile el si incalzite,

4 geamuri el, oglinzi el, trapa

volan multifuntional, harman-kardon, climatronic

 

remarca - geamurile se ridica greu, sa fie de la folie (autorizata RAR)

 

Am vazut acel 325xi, e ok, are garantie dar depaseste bugetul, oricum si acest 330xi depaseste bugetul cam cu 2-3kE, eu plecind spre un 320i foarte greu de gasit in ro, iar deplasarea pe cont propriu in de o tin ca ultima solutie din diverse motive.

 

La ce evenimente (neplacute) din partea masinii ma pot astepta in urmatoarea suta de mii de km?...Daca nu din experienta personala, macar din auzite...nu kiar povesti acum. In motor sa zicem ca am incredere, in bucsi, bielete antiruliu, eventual kiar amortizoare sint dispus sa investesc, dar cum se vor comporta tractiunea integrala si cutia steptronic in interalul asta?

Link to comment
Share on other sites

va multumesc tuturor pt opinii, acum am ajuns acasa, am mai facut o tura cu masina, aparent merge bine, parca se simte ceva in fata , da cu jante de 17 in ro e mai greu sa iti dai seama exact de unde e, mai ales fara experienta. Consumul nu e o problema asa mare, nu fac foarte multi km, mai mult de jumate din timp fiind plecat din tara, asa ca un 15 mers lejer, 18-20 alergat e suportabil. La viteza de croaziera 140 pot sa sper la un 10? Masina intentionez sa o tin 5 ani, aprox 100k.

 

In motor sa zicem ca am incredere, in bucsi, bielete antiruliu, eventual kiar amortizoare sint dispus sa investesc, dar cum se vor comporta tractiunea integrala si cutia steptronic in interalul asta?

71815[/snapback]

 

Caseta de directie e cam fragila. Motorul nu are probleme daca e bine intretinut. Oricum e musai sa-i faci o verificare ianainte de achizitie.

Esti din CT? Daca da, te-as putea ajuta la "evaluarea" masinii. Am si eu un 530i din aceeasi perioada si cam stiu ce trebuie urmarit la ea.

Link to comment
Share on other sites

paul: da sint din constanta si chiar am nevoie de cineva sa ma ajute in evaluarea masinii, si dan98 s-a oferit sa ma ajute cu un istoric, sper sa iasa bine pina la urma

am remarcat directia foarte prompta, nu ca imi displace, mi se pare doar un pik ciudat, zilele trecute testind 2 316i care aveuau un comportament mult mai firesc

 

da, intr-adevar "vama" pt asa o masina e cam 5000, deci sa ajunga la pretu asta trebuie sa o iei cam la 10.000 din de...greu de crezut, cum tot asa de greu de crezut e ca masina asta nu are absolut nici cea mai mica problema. Furata nu e, km sint reali (la o masina de 240cp rulata in ro e irelevant) asta depinde de stilul de condus si mediul de deplasare mai mult, care cu greu se pot verifica...apropo, pt cei din cta, e vb de unul argintiu cu geamuri negre, CT 06 UMV.

Link to comment
Share on other sites

adevarul e ca la bmw uri 316 318, 320 d inclusiv e mai ieftin din Germania. lucrurile se complica cand e vb de 320i, 325i sau xi 330 i sau xi si 330d sau xd, unde apare problema vamii care e mare, de cand cu d'l Tariceanu si mai mare decat era in mod normal la asa cilindree. dar totusi se merita pt calitate, nici vorba de probleme cu bucsi, caseta directie, jante, iti da neamtul totul la cheie si o iei ca pe una noua, doar sa ai grija tu de ea de aici inainte... pt cine e interesat pt 325i accizele sunt 21%, si tva 19% din val de catalog... asta pt anul 2001 e undeva la 9000 euro, deci calculati vama baieti... iese la un 4500 euro parca 320i, 325i si 330d, si la un 5500-5600 euro330i si xi, deci... daca e mai noua e si mai mult
Link to comment
Share on other sites

frumoasa masina si nu e alergata excesiv. Dar sfaturile de mai sus sunt obiective cu directia pe fata trebuie sa ai mare grije, in rest motorul si cutia, doar in exploatari necorespunzatoare sa pice in rest sunt fiabile.

directia pe fata este mai sensibile din cauza greutati motorului.

O verificare la bavaria nu strica macar stii la ce sa te astepti in viitorul apropiat.

Esti fan BMW parerea mea ca merita eforul financiar daca poti.

Link to comment
Share on other sites

Fara verificare nici nu se discuta, sperantele mele cele mai mari sint indreptate spre dan, poate imi afla istoricul masinii (accidente de ex)

Am sa fac un efort financiar, chiar daca imi da socotelile peste cap acum in prag de primavara, cu toate ca imi propusesem ca 13.000 sa fie suma maxima investita intr-o masina pe care o voi folosi jumatate din timp sau mai putin (sint navigator, plecat 4 luni, acasa cam 3).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.