Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

problema indicator benzina


Recommended Posts

stiu ca la bmw e un bec in bord prin care te atentioneaza ca mai sunt cativa litrii de benzina in rezervor,cand se goleste.E la mine nu se aprinde becul;cam la ce nivel al acului de benzina ar trebui sa se aprinda becul-atentionandu-ma????

ce pot face:

1)sa merg cu masina pana ...poate se aprinde becul,dar risc si sa raman in pana pe eu stiu unde...are urmari nasoale daca raman in pana de benzina???

2)pot incepe sa desfac bordul sa vad daca nu cumva e ars vreun bec sau ...

 

va multumesc si sper ca ma puteti ajuta cu parerile voastre.

ceau!

Link to comment
Share on other sites

la e34 se vede prezenta unui bec cu ''pompa de benzina''chiar langa indicatorul din stanga de bujii,sub acul de benzina;dar vad ca nu se aprinde...

deci ca sa descriu poza indicatorului de benzina:incepe cu:o linie ingrosata-> R-> 10L-> 20L-> ...80L.Becul de atentionare(ala cu pompa de benzina)ar trebui sa se aprinda inainte de ''R'' sau inainte de "linia ingrosata"?

Link to comment
Share on other sites

In principiu becul se aprinde cand mai ai 8 litri in rezervor. Dar nu e 100% garantat, doar asa spune cartea.

71816[/snapback]

 

am inteles wlf,dar pe mine ma intereseaza cand tre sa se aprinda pe acul de benzina?ca nu am cum sa verific cati litrii am in rezervor.

sunt sanse sa fie ars ceva in bord?

ce se intampla daca raman in "pana prostului"?e de rau cu functionarea masinii?

Link to comment
Share on other sites

pai la E46 se aprinde chiar langa acul de benzina in stanga

71811[/snapback]

Si la E28 tot acolo l-au pus :)...si se aprinde pulsand(verificat) cand mai ai 7 litri. Cand mai ai cca 5 litri, sta ferm aprins...

Daca ai cum sa ajungi la sonda mai usor decat la bord...poti sa incepi verificarea becului de colo..

LA E28 nu au fost probleme cu golirea totala a rezervorului...dai mai multe chei, fara a ajunge pe pozitia demaror (pt ca pompa de benzina merge numai 3 secunde...si pt reamorsarea instalatiei cred ca trebuie mai mult :) ), auzi pompa bzzz, liniste, iei contactul, mai pui contactul pe motor, bzzz.si asa de 3-5 ori pana te hotarasti sa-i dai o cheie :) si apoi pleci linistit mai departe :)

Tot ce am explicat mai sus am "experimentat", fara sa vreau, pe E28. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Si la E28 tot acolo l-au pus :blink:...si se aprinde pulsand(verificat) cand mai ai 7 litri. Cand mai ai cca 5 litri, sta ferm aprins...

Daca ai cum sa ajungi la sonda mai usor decat la bord...poti sa incepi verificarea becului de colo..

71851[/snapback]

 

o sa verific "operatiunea sonda"cand schimb filtrul de benzina sa vad daca acolo e totul ok.

alte pareri sau sfaturi,astept cu placere...

Link to comment
Share on other sites

Apropo de pana prostului:

 

La E34, pe pompa de benzina , (chiar in capul pompei) se afla o chestie metalica, o supapa cu bila - cred - . Din ea pleaca mai departe furtunul de tur.

 

CARE E ROLUL PROSTIEI ALEA?

 

Mi s-a intamplat de 2 ori sa raman fara benzen (odata de bou ce sunt, o data pt. ca trebuie sa schimb condensatoarele din bord ca imi arata din cand in cand aiurea informatiile privind benzina ramasa, consum instant, etc.), si de fiecare data mashina nu a mai pornit decat dupa ce am desfacut piesa aia... Deci: desfa capacul de vizitare, baga mana in benzina, scoate furtune, desfa kktul asta de supapa, dai la automat, pompa stopeshte, monteaza kktul la loc, asta la -10 grade :blink: ...

 

Cu ea scoasa, pompa merge bine. Pot renuntza la supapa asta?

 

10x

post-644-1141388971_thumb.jpg

Edited by MuadDib
Link to comment
Share on other sites

Apropo de pana prostului:

 

trebuie sa schimb condensatoarele din bord ca imi arata din cand in cand aiurea informatiile privind benzina ramasa, consum instant, etc

71869[/snapback]

 

s-ar putea ca asta sa fie problema si in cazul meu???condensatoarele alea???

am mers cu ea pana sicer am zis ca raman in pana-a picat acul de indicator jos de tot-si atunci am zis ca tre sa alimentez,ca ,dc era sa se aprinda becul de atentionare banuiesc ca s-ar fi aprins deja.

 

deci ce am de facut???sa ma apuc sa desfac bordul?ar putea fi ars becul?sau e vorba de sonda din rezervor?

Link to comment
Share on other sites

am un e34 din 90.

condensatoarele astea pot influenta functionarea anumitor becuri de pe bord?eu merg pe ideea ca s-a fi ars becul...

mersi de site,il gasisem din prima zi cand m-am logat :blink:

ceau

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.