Jump to content

Cutie automata e39 530d


denti_marius

Recommended Posts

Hai sa va zic.Am vazut in Autosupermarket , un anunt de raparat cutii automate, pritre care si de BMW. Am sunat.E din Timisoara.

Tipul parea de sigur pe el, a zis ca stie in linii mari care e problema, garantat se poate repara si costa 2.300 euro. Se repara in aceeasi zi. Tipul chiar a lansat afirmatia ca ma duc cu masina la el si nu poate repara cutia imi [plateste platforma dus-intors...<_<)

Cica as beneficia si de 6 luni garantie.

 

Il cunoaste careva, aveti idee de el? E chiar asa de meserias cum spune ? Oare merita reparata sau cumparata una nou? Reparatia costa jumatate din pretul unei cutii noi.Ce parere aveti?

Da eu il cunosc pe tipul ala si e foarte meserias.Repara doar cutii automate la toate tipurile de masini indiferent de provenienta.E adevarat ca e cam scump dar si eu am reparat cutia automata cand am avut Passat si de atunci nu a mai picat ca-l stiu si pe ala cui am vandut masina si e foarte multumit merge perfect cutia.

Eu pot sa bag mana in foc pentru tipul asta.

Daca vrei suna-ma pe : 0744780702 si iti dau mai multe detalii.

crezi ca merita 2000 euro la 6 luni ?!!!! eu unul daca as fi supermeserias as garanta mult mai mult o lucrare, bineinteles pt o exploatare corespunzatoare - nu te apuci si tractezi masini cu ea

Link to comment
Share on other sites

Reconditionarea pleaca de la 1600 euro, dar asta include doar discurile acelea noi, ulei, garnitura si filtru de ulei. Restul din cutie ramane cel vechi. Si nu am nici un fel de garantie ca peste o luna-doua nu se va bloca o supapa, sau pompa de ulei, sau mai stiu eu ce...

La cei 1600 euro se adauga convertizorul , care din cate am inteles nu se poate verifica cat de uzat este. Un convertizor nou costa cam 2000 euro.

 

Nu prea este aÂşa. <_<

 

RecondiĂžionarea nu pleacĂŁ de la 1600 € ci costĂŁ ĂŽn general cam 1000 € cu tot cu manoperĂŁ.

 

Sunt mici Âşanse sĂŁ ai astfel de probleme ĂŽn viitor cu o cutie recondiĂžionatĂŁ ĂŽnsĂŁ ai dreptate cĂŁ o cutie nouĂŁ este cea mai bunĂŁ alegere dacĂŁ ĂŽĂži permiĂži Âşi consideri necesarĂŁ achiziĂžia unei cutii noi.

 

cauta o cutie manuala SH

 

O cutie sh presupune o investiĂžie de aproximativ 3000 €.

 

Cutia mea este GM. In ultimul an de productie la e39 am inteles ca toate cutiile sunt GM. Parca pe aici pe forum am citit informatia asta.

Stiu ca ZF au service la noi in tara, dar pe mine nu ma ajuta cu nimic. Doar daca luam cutie noua de la ei, dar daca pe masina a fost GMm tot GM voi pune.

 

Nu este adevĂŁrat.

E39-urile cu motor pe benzinĂŁ sunt ZF Âşi cele de pe motoarele diesel sunt GM.

 

Legat de suma de 182 de milioane, nu prea merita investitã pentru cã o cutie recondiÞionatã nu prezintã atât de multe riscuri.

 

Eu am reparat-o pe a mea cu 1500 € Âşi chiar m-a costat mult pentru cĂŁ am avut Âşi blocul hidraulic spart Âşi a trebuit sĂŁ cumpĂŁr Âşi un bloc hidraulic.

Am garanĂžie de un an pe cutie, eu zic cĂŁ este ok.

Iar cutia merge perfect.

 

Mecanicul meu reparã minim 5-6 cutii pe lunã ºi acordã pentru toate garanÞie de un an, chiar nu cred cã o cutie recondiÞionatã se stricã atât de uºor.

 

pe cuvantul meu ca decand mi-am luat bmw 530 automat si stau pe forum pe aici imi mai e frica sa merg cu masina, serios, acum stau tot timpul si ma concentrez pe cutie, la naiba. Daca nu intram pe aici eram fericit, acum stau crispat.

 

Nu te mai gândi atât de mult, cutiile steptronic nu sunt atât de proaste.

 

 

Cei de care ai pomenit mai sus sunt service-uri autorizate si pentru GM, dar nu sunt reprezentanta GM. Din punctul meu de vedere diferenta este imensa. E ca la orice service auto..."desigur, suntem autorizati BMW, Mercedes, etc"si cand te duci la o diagnoza iti spune de exemplu ca ai o bujie care nu mai lucreaza in parametri............insa NU POT sa iti spuna precis care din ele. Pe cand, daca mergi la AB si faci o diagnoza iti spune exact care din bujii nu merge.

 

Nu e cazul sã-i ridici atât de mult În slãvi, orice tester decent poate face acelaºi lucru.

Pe de altĂŁ parte, AB sunt renumiĂži pentru piesele schimbate la miÂşto pe formula:

 

"Am probleme cu demarajul.

SchimbĂŁ debitmetrul!

Tot am probleme cu demarajul.

SchimbĂŁ injectoarele!"

Link to comment
Share on other sites

Gonzo, linisteste=te...<_< Nu cred ca e cazul sa iti faci atatea griji...

Cum spunea si Ciupanezu..........cutiile nu sunt proaste........ele pica in special din cauza lipsei de intretinere.

Mai e un aspect iarasi foarte important. Aici vezi cutii picate, pentru ca posteaza in special "norocosii". Dar gandeste-te la cate 530 automate sunt, cutii picate vezi cate? Daca faci asa un procentaj vei vedea ca e destul de bun. Daca a picat cutia la10 oameni asta nu inseamna ca va pica la toti din Romania, 500-1000 sau cate motoare de 3000 automate exista la noi. Motorul asta de 3000 este cred cel mai popular motor de la BMW. Este si pe seria 3, seria 5, x3, x5, seria 7........ Iar la motorul asta marea majoritate a cutiilor sunt automate, deci , sincer pentru 10-20 cutii picate pe forum, nu are sens sa iti faci griji.

 

Eu zic sa te bucuri de masina, e pacat sa mergi asa stresat cu ea. Din punctul meu de vedere masina este superba...

 

Eventual , pentru linistea ta sufleteasca, poti sa ii schimbi uleiul si filtrul din cutie. Era un topic dedicat in intregime acestui schimb de ulei in cutiile automate.

 

Chiar as indrazni sa propun deschiderea unui topic....un sondaj, cati au cutie automata si la cati le-a picat cutia.

Link to comment
Share on other sites

Cutia manuala iese din schema. Este mult prea costisitor de facut schimbarile, si niciodata vnu va fi ca o cutie manuala din fabrica.

 

 

Mecanicul mi-a scos putin ulei din cutie, dpa ce masina a stat o noapte, si uleiul era ingrozitor de negru, mirosea ff tare a ars si plutea ceva prin el. Dupa cum se manifesta problema, adik in orice pozitie ar fi schimbatorul masina nu da sa se miste catusi de putin, as afirma ca si convertizorul e uzat tare.

 

Eu cred ca ai procedat foarte bine ca ai schimbat cutia si nu ai reparat-o.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca ai procedat foarte bine ca ai schimbat cutia si nu ai reparat-o.

 

De ce ?

 

Stii pe cineva care si-a reconditionat-o si s-a defectat sau cunosti procedura si nu crezi ca e viabila ?

 

Deoarece cutia lui era intr-o stare avansata de uzura.Probabil si convertizorul era defect.

Este scumpa o cutie reconditionata de la BMW, dar daca si-a permis a facut foarte bine.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca ai procedat foarte bine ca ai schimbat cutia si nu ai reparat-o.

 

De ce ?

 

Stii pe cineva care si-a reconditionat-o si s-a defectat sau cunosti procedura si nu crezi ca e viabila ?

 

Deoarece cutia lui era intr-o stare avansata de uzura.Probabil si convertizorul era defect.

Este scumpa o cutie reconditionata de la BMW, dar daca si-a permis a facut foarte bine.

 

 

Bavaria, lasa=l ca saracu o stie doar pe a lui.........probabil nu stie sa faca diferenta intre o cutie noua si o cutie reconditionata doar partial. Nu inteleg de ce incearca cu disperare sa isi impuna punctul de vedere...<_<

Link to comment
Share on other sites

Nu ma pricep foarte bine, insa alt coleg spunea ca la el la cutie erau uzate si supapele care controleaza presiunea uleiului, banuiesc ca ar fi vorba de blocul hidraulic. Cu 2100 euro (1600 reparatia si 500 platforma pana la Bucuresti) in cutie imi ramaneau blocul hidraulic si convertizorul vechi. Un convertizor nou e cam 2000 euro, deci second poate in jur de 700-800 euro. In cazul asta ramaneam doar cu blocul hidraulic vechi (care din ce spune Ciupanezu nu prea pica) si cu un cost de aproape 3000 euro. Pentru 1500 euro eu am preferat cutia noua(adik reconditionata , dar cu absolut toate pisele noi). Asta a fost logica mea.

 

Teoretic , cel putin, mereu exista riscul de a pica si blocul hidraulic...si in cazul asta va dati seama ca ajungeam din 2 reparatii la peste pretul unei cutii noi. Bun, riscul ca si el sa pice era destul de mic, dar , in general, si riscul sa pice cutia e destul de redus...<_<

Daca am avut "norocul" o data, era posibil sa o patesc si a doua oara...

 

Dau perfecta dreptate si colegilor care imi spuneau ca am bagat prea muti bani intr-o masina asa veche, insa am verificare completa a masinii si e in stare ff buna. Si cum intentionam sa o tin mai mult timp am preferat cutia noua.

Link to comment
Share on other sites

 

Deoarece cutia lui era intr-o stare avansata de uzura.Probabil si convertizorul era defect.

Este scumpa o cutie reconditionata de la BMW, dar daca si-a permis a facut foarte bine.

 

 

Bavaria, lasa=l ca saracu o stie doar pe a lui.........probabil nu stie sa faca diferenta intre o cutie noua si o cutie reconditionata doar partial. Nu inteleg de ce incearca cu disperare sa isi impuna punctul de vedere...:)

 

Iar amesteci atacurile personale cu combaterea opiniilor. Ai probleme grave, dar eu ti-am spus ce am avut de spus despre tine pe private, te rog abtine-te pe topicuri publice.

 

@Bavaria:

Te-am intrebat pt ca pur si simplu m-am gandit ca poate stii mai multe despre ce presupune reconditionarea si ca stii din experiente concludente ca merita sau nu.

 

Cei de la service-ul din Arad au spus ca ei schimba si convertizorul in cadrul reconditionarii, acum nu stiu daca e componenta standard a kit-ului sau nu. Cu tot cu convertizor, mi-au spus ca costa maxim 2000-2500 eur, poate si mint dar am un prieten care a fost la ei si mi-a spus ca sunt seriosi, nu stiu...

 

In fine, o fi meritand sa iei si noua, depinde de apetitul de risc <_<))

Link to comment
Share on other sites

Andrei27, tata, ai probleme serioase. CTu chiar nu te poti opri...Te-am blocat pe privat si continui aici?

 

Dar daca tot insisti atat zi-mi si mie cu ce te roade pe tine ca eu am luat cutie noua? Chiar nu inteleg....Ai platit tu?E masina ta? Ti-am cerut tie ceva? Ca vadca te macina tare faptul ca eu mi-am permis cutie noua.... poate ne explici sa pricepem cu totii...

Link to comment
Share on other sites

Andrei27, tata, ai probleme serioase. CTu chiar nu te poti opri...Te-am blocat pe privat si continui aici?

 

Dar daca tot insisti atat zi-mi si mie cu ce te roade pe tine ca eu am luat cutie noua? Chiar nu inteleg....Ai platit tu?E masina ta? Ti-am cerut tie ceva? Ca vadca te macina tare faptul ca eu mi-am permis cutie noua.... poate ne explici sa pricepem cu totii...

 

 

eu cred ca nu te crede pur si simplu ...fa-i un scan dupa factura

Link to comment
Share on other sites

Cei de la service-ul din Arad au spus ca ei schimba si convertizorul in cadrul reconditionarii, acum nu stiu daca e componenta standard a kit-ului sau nu. Cu tot cu convertizor, mi-au spus ca costa maxim 2000-2500 eur, poate si mint dar am un prieten care a fost la ei si mi-a spus ca sunt seriosi, nu stiu...

 

In fine, o fi meritand sa iei si noua, depinde de apetitul de risc <_<))

 

Cred că e vrăjeală.

 

Convertizorul costă prea mult ca să-l schimbe ĂŽn 2000-2500 €.

 

300 € costă uleiul şi filtrul, kit-ul de reparaţie costă 600 €, convertizorul costă vreo 2000 €.

 

@denti_marius: Am vorbit azi cu Alex şi mi-a zis că l-ai ĂŽntrebat de o cutie sh pe care o luai cu tot cu convertizor...

 

De ce nu ai mai cumpărat-o? :)

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Nu se schimba si convertizorul la reconditionarea cutiei, cel putin nu in banii aia.

Daca cutia aia a fost omorata se duce dupa un timp si convertizorul.O placere, dat jos iar cutia, alti bani alta distractie.

 

@denti_marius: Am vorbit azi cu Alex Âşi mi-a zis cĂŁ l-ai ĂŽntrebat de o cutie sh pe care o luai cu tot cu convertizor...

 

De ce nu ai mai cumpĂŁrat-o? <_<

 

 

Mai nene, dar voi sunteti suparati rau ca si-a pus omul cutie noua. :)

Cum naiba sa pui o cutie sh cand poate sa pice peste cateva luni.

 

ĂnsĂŁ blocul hidraulic picĂŁ foarte rar.

 

La cutia ta nu s-a stricat?

Link to comment
Share on other sites

Cei de la service-ul din Arad au spus ca ei schimba si convertizorul in cadrul reconditionarii, acum nu stiu daca e componenta standard a kit-ului sau nu. Cu tot cu convertizor, mi-au spus ca costa maxim 2000-2500 eur, poate si mint dar am un prieten care a fost la ei si mi-a spus ca sunt seriosi, nu stiu...

 

In fine, o fi meritand sa iei si noua, depinde de apetitul de risc <_<))

 

Cred cĂŁ e vrĂŁjealĂŁ.

 

Convertizorul costĂŁ prea mult ca sĂŁ-l schimbe ĂŽn 2000-2500 €.

 

300 € costĂŁ uleiul Âşi filtrul, kit-ul de reparaĂžie costĂŁ 600 €, convertizorul costĂŁ vreo 2000 €.

 

@denti_marius: Am vorbit azi cu Alex Âşi mi-a zis cĂŁ l-ai ĂŽntrebat de o cutie sh pe care o luai cu tot cu convertizor...

 

De ce nu ai mai cumpĂŁrat-o? :)

 

Ciupanezu, eu am vorbit cu Alex, dar cred ca undeva a intervenit o eroare. Eu l-am intrebat daca e dus si convertizorul ce solutie se poate gasi, si el mi-a spus ca nou costa 2000 euro, si ca s-ar putea gasi unul second. Eu nu gasisem nicaieri nici o cutie second....Probabil cine stie...... am vorbit amandoi si ne-am inteles separat.:bashwall:

Asta a fost tot. Pe mine, pelanga costul reparatiei ma mai costa in plus vreo 450 euro platforma, plus o zi de stat in Bucuresti.Dat rotund cam 500.

 

Nu se schimba si convertizorul la reconditionarea cutiei, cel putin nu in banii aia.

Daca cutia aia a fost omorata se duce dupa un timp si convertizorul.O placere, dat jos iar cutia, alti bani alta distractie.

 

@denti_marius: Am vorbit azi cu Alex Âşi mi-a zis cĂŁ l-ai ĂŽntrebat de o cutie sh pe care o luai cu tot cu convertizor...

 

De ce nu ai mai cumpĂŁrat-o? :unsure:

 

 

Mai nene, dar voi sunteti suparati rau ca si-a pus omul cutie noua. :blink:

Cum naiba sa pui o cutie sh cand poate sa pice peste cateva luni.

 

ĂnsĂŁ blocul hidraulic picĂŁ foarte rar.

 

La cutia ta nu s-a stricat?

 

 

Nu, blocul hidraulic, au zis mecanicii ca parea intreg. Discurile erau ramasite de discuri, si convertizorul au zis ca e rupt in doua. Dar nu s-a obosit nimeni sa spele din ulei sa vada daca blocul hidraulic e bun intr-adevar sau e dus si ala. Vorbeau intre ei ca e posibil sa fi fost intreg, pentru nu imi schimba cu socuri inainte sa pice, si cica uleiul ar fi avut presiunea care trebuie si pe unde trebuie.

Sincer foarte multa importanta nu am dat, eram fericit ca ma puteam folosi iar de masina.:blink:

Link to comment
Share on other sites

Andrei27, tata, ai probleme serioase. CTu chiar nu te poti opri...Te-am blocat pe privat si continui aici?

 

Dar daca tot insisti atat zi-mi si mie cu ce te roade pe tine ca eu am luat cutie noua? Chiar nu inteleg....Ai platit tu?E masina ta? Ti-am cerut tie ceva? Ca vadca te macina tare faptul ca eu mi-am permis cutie noua.... poate ne explici sa pricepem cu totii...

 

Dar care e problema ta mai frustratule ca postez pe un topic ? E public, stiai ?

 

Chiar crezi ce spui cand spui ca "ma macina" ca ti-ai luat cutie noua ? Maturizeaza-te omule !

 

Adica asta vine de la un om care spune ca el crede ca nu am condus un BMW in viata mea si cand ii spun ca sunt la al 3-lea BMW el spune (reproduc din mesaj private) "Esti la al treilea BMW vazut pe strada , sau cum, ca nu prea m-am prins.". Asta-i modul tau de gandire si de argumentare.

 

Sunt doar interesat sa aflu clar dezavantajele reconditionarii (daca sunt) pentru ca si eu am cutie automata si vreau sa stiu in cazul in care va fi cazul si la mine.

 

In toate post-urile am spus o singura data ca mi se pare ca e mare investitia raportat la valoarea masinii, nu e ca si cum as fi repetat asta cu obstinatie si in rest am spus ca trebuie sa culegi mai multe pareri profesionale pana sa iei o decizie.

 

De fapt... dupa ce am reflectat la mesajele tale, te sustin intru totul sa iti iei cutie noua, doar sa taci.

 

Sorry de off-topicuuri, e ultimul, dar omu' asta e formidabil si m-a scos din pepeni cu atacurile lui !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.