Jump to content

Probleme mecanica


Recommended Posts

voi ati mai vazut asa ceva. am cautat peste tot pe internet, am interbat pe la service. spuneti-mi si mie ce e asta si de ce la celelalte 316 nu e la fel.

 

 

asa arata acum si asa am cumparat-o

 

la ce foloseste chestia aia si de am furtunele alea in plus acolo?

 

nu asa ar trebui sa fie?(poza 4)

 

asta ce mai e?poza 5

Edited by highlander
Link to comment
Share on other sites

am facut sageti. in poza 1 e un fel de supapa ceva care nu e de la masina ......cred eu

in poza 2 e un furtun in plus acolo care se duce in supapa din poza unu.

in poza 3(chiar sub semzoru ala de la acceleratie este iar un spilter cu un furtun in plus.

in poza patru am pus eu furtunele alea subtiri cum ar trebui sa fie din fabrica

Link to comment
Share on other sites

Inainte de a posta ar fi fost util daca ai fi citit regulile de postare obligatorii pe acest forum.

 

Titlul oricarui topic va reflecta pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul “Scartie cureaua de distributie" este de preferat fata de “Help !...” sau "Am o problema". Topicurile generice gen “Ajutor” , “Am o problema fratilor” vor putea fi sterse fara preaviz. Respectati timpul celorlalti.

Link to comment
Share on other sites

[...] daca e la probleme tehnice si rezolvari, atunci nu e greu sa intelegi ca e despre mecanica.

masina e euro 2 din 96

Nu asa se pune problema. Adica tie ti-e greu sa respecti regulile dar altora nu trebuie sa le fie greu sa inteleaga toate aiurelile!

Regulile sunt facute pentru a face forumul mai usor de urmarit.

Link to comment
Share on other sites

Am intrebat daca a avut pe undeva un insemn cu G-Kat pentru ca alea sint din fabrica euro1, iar pe ele se poate pune (la motor) un kaltlaufregler cu care motorul ajunge la D3, corespondent pentru euro2. De ce se face asta? Pentru a se plati impozit mai putin. Ma gindeam ca ce arati tu in pozele alea e kaltlaufregler-ul, dar daca spui ca are euro2 din fabrica atunci nu e vorba de el.
Link to comment
Share on other sites

am inteles sefu. sa fim si un pic realisti ca nu sta nimeni sa citeasca regulile cand intra pe forum. banuiesc ca nici tu nu citesti reguli de pe alte site-uri. am inteles acum o sa tin minte! hai sa trecem la subiectul topicului.

 

pai e posibil sa fie euro 1 la anii astia de fabricatie? nu am nimic cu G-KAT

Link to comment
Share on other sites

Am intrebat daca a avut pe undeva un insemn cu G-Kat pentru ca alea sint din fabrica euro1, iar pe ele se poate pune (la motor) un kaltlaufregler cu care motorul ajunge la D3, corespondent pentru euro2. De ce se face asta? Pentru a se plati impozit mai putin. Ma gindeam ca ce arati tu in pozele alea e kaltlaufregler-ul, dar daca spui ca are euro2 din fabrica atunci nu e vorba de el.

si acest kaltlaufreger influienteaza cu ceva mersul motorului? parca merge mai bine cand pun furtunele normal

 

Ba cred ca e totusi kaltlaufregler. Asa arata de fapt? Sau macar asemanator?

da man ala e. da de unde dracu sa fie pe masina asta. dat corecta este 28.10.1995. se fabrica euro1

 

eu l-am scos.sa-l pun la loc oare

Link to comment
Share on other sites

Ala e doar pentru a scoate noxe mai putine, de aia se si plateste impozit mai putin la masina dupa ce se monteaza. Din cite am inteles eu, nu ar influenta mersul motorului, dar sint si alte pareri contra. Faci cum vrei, dar daca la RAR ai ajuns cu masina la euro2, atunci cel putin inainte de a controla iar noxele ar fi bine sa il montezi la loc.

 

Compactul a aparut in '94 pe piata, dar motorul de 1,6 e precis mai vechi, poate chiar din '90, de cind a aparut de fapt E36-ul, si cel putin al tau e sigur ca a fost euro1 cind a iesit din fabrica. Kaltlaufreglerul a aparut mai tirziu si a fost montat pentru a ajunge la euro2 sau D3.

 

Despre Kaltlaufregler

Link to comment
Share on other sites

exact acelasi sistem il are un coleg de forum, increatul, masina lui este un 318i m40b18 din 1991 sau 1992 (parca) si era euro 1 in actele nemtesti, automat rarul o scoatea non euro, asa ca acolo in germania inainte sa vina in tara a fost la bmw si iau montat aia sistem de euro 2 si i-au dat documente necesare pt omologare
Link to comment
Share on other sites

La tine nu e nevoie de acte pt omologare, a ta are deja euro 2 ca e din 96, nu e asa din fabrica, ce ai tu pe masina e ceva "aftermarket", cel mai sigur a fost montat pt o norma de poluare superioara lui euro2 sau poate nu mai era in norme de euro2 si a fost montat sistemul pt a reveni la parametri initiali
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Vreau sa va zic si eu ceva. Am aceeasi piesa si eu pe un 318is din 93. in carte scrie euro 2 D3 si la RAR cand am inscris-o mi-a iesit euro2. Acum urmeaza partea interesanta, si amune , ca la mine furtunasele nu erau legate niciunde, atarnau pur si simplu. As vrea totusi daca poate cineva sa imi trimita si mie niste poze ca sa vad si eu unde trebuie sa leg furtunasele alea.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.