Jump to content

bataie pe dreapta


sarpe74

Recommended Posts

Aud un zgomot pe dreapta (fata) ca o bataie, dar culmea e ca numai la denivelari mici sau cand trec peste sina de tramvai si de obicei atunci cand am viteza mica (pana la 20km/h). La viteza mai mare nu se aude si nici la gropi mai mari. Cred ca e vreo bucsa ceva, spuneti-mi si mie cam care se uzeaza mai repede sau ce ar putea fi. Am fost cu ea la Augsburg, au urcat-o aia pe elevator, au tras de roti, au bagat levierul intre articulatii si au zis: "N-are domle' nimik!". Am plecat de acolo, am zis ok, dar dupa zapezile astea mi se pare ca bataia cu pricina s-a accentuat. Ce ma sfatuiti sa controlez? E vorba de un 3-ar e46.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si eu am avut problema asta am schimbat telescoapele pe fata ca unu era bubuit de tot dar atunci se auze mai tare bataia, dar dupa ce am schimbat telescoapele tot se mai auzea ceva la viteze mici si la denivalari cand m-am intors la serice au constatat ca erau si bieletele antiruliu bulite si am inlocuit si bieletele de atunci nu se mai aude nimic.

deci incearca telescoapele si bieletele antiruliu.

Link to comment
Share on other sites

si eu am avut aceeasi problema.. am fost la un service care nu era bmw si au tras de roti au zis domne articulatiile sunt beton nu bate nimic.. apoi am fost la filaret si am schimbat bucsele de bascula (aprox 5 milioane lei) si nu mai are nimic.. iti recomand sa faci la fel.. 99% este de aici problema.. si s-ar putea sa-ti zica si ca ai joc in caseta de directie.. si mie mi-au zis la fel dar nu am schimbat-o..
Link to comment
Share on other sites

si eu am avut aceeasi problema.. am fost la un service care nu era bmw si au tras de roti au zis domne articulatiile sunt beton nu bate nimic.. apoi am fost la filaret si am schimbat bucsele de bascula (aprox 5 milioane lei) si nu mai are nimic.. iti recomand sa faci la fel.. 99% este de aici problema.. si s-ar putea sa-ti zica si ca ai joc in caseta de directie.. si mie mi-au zis la fel dar nu am schimbat-o..

71988[/snapback]

 

La asta m-am gandit si eu... bucsele de bascula, am inteles ca ar fi una din slabiciunile lui E46. Stie cineva part no ... de piesa (bucse bascula)?!

Link to comment
Share on other sites

La asta m-am gandit si eu... bucsele de bascula, am inteles ca ar fi una din slabiciunile  lui E46. Stie cineva part no ... de piesa (bucse bascula)?!

71992[/snapback]

 

Bucse bascula pn: 31126757623 se vand doar la set. (2buc)

Link to comment
Share on other sites

eu am schimbat bucsile acu 3...4 luni.... acu iar bat..... am fost la filaret... cica un amortizor pe fata .... aleeeeeeluiaaaa..... si celalalt in stare de moarte clinica... si d'aia mi s'au dus bucsile... saptamana viitoare schimb amortizoare fata si bucsi ... si mai vedem !:blink:
Link to comment
Share on other sites

eu am schimbat bucsile acu 3...4 luni.... acu iar bat..... am fost la filaret... cica un amortizor pe fata .... aleeeeeeluiaaaa..... si celalalt in stare de moarte clinica... si d'aia mi s'au dus bucsile... saptamana viitoare schimb amortizoare fata si bucsi ... si mai vedem !:blink:

72039[/snapback]

acu 3...4 luni ai schimbat tot bucsele de bascula? sau ai schimbat toate bucsele?

Link to comment
Share on other sites

Aud un zgomot pe dreapta (fata) ca o bataie, dar culmea e ca numai la denivelari mici sau cand trec peste sina de tramvai si de obicei atunci cand am viteza mica (pana la 20km/h). La viteza mai mare nu se aude si nici la gropi mai mari. Cred ca e vreo bucsa ceva, spuneti-mi si mie cam care se uzeaza mai repede sau ce ar putea fi. Am fost cu ea la Augsburg, au urcat-o aia pe elevator, au tras de roti, au bagat levierul intre articulatii si au zis: "N-are domle' nimik!". Am plecat de acolo, am zis ok, dar dupa zapezile astea mi se pare ca bataia cu pricina s-a accentuat. Ce ma sfatuiti sa controlez? E vorba de un 3-ar e46.

71919[/snapback]

 

 

se pare ca e chiar o problema...si eu sunt in aceeasi situatie de aprox o sapt...zgomote in partea STANGA fata...aiurea e ca mi se apropie si RAR-ul...

 

sarpe74, daca rezolvi cumva, pls posteaza te rog...10x

Link to comment
Share on other sites

am schimbat doar bucsi bascule fata !!! aia de la filaret mi'au zis ca, probabil, cauza afectarii bucsilor fata atat de repede e starea amortizoarelor fata - deplorabila :PP

 

deci cam asta e treaba ..... eu cand am schimbat bucsile fata nu mai auzeam nici o bataie ... acum nu stiu...si cand le aveam bulite inainte.... aia de la rar au zis ca e normal sa joace bascula in bucsa :PP ... so poate ai noroc :blink:

Link to comment
Share on other sites

sunt sanse mari sa fie bucsa de la pivot,la mine aia a fost si am reconditionat-o ca daca era sa skimbtot bratul e vreo 2.5mil.

Nu s-a mai auzit nimik.sper sa treaca un timp pana fac bani mai serios si sa o skimb.

Link to comment
Share on other sites

Am cumparat bucsele de bascula, chestia e ca inca nu sunt sigur ca astea ar fi de vina, la control au iesit toate ok, dar s-a facut la mana, nu pe tester. O sa vad daca mai bate dupa ce montez busele de bascula.

 

@claudiu.cosar: nu stiu care este bucsa de la pivot, din cate stiu eu bratul este triunghiular - de aluminiu si cel original costa in jur de 200-250 euro, daca tu zici ca gasisei cu 2,5 mil merita. Tu probabil ai reconditionat propriu-zis pivotul (nuca). Unde ai facut asta la Ciclop Magheru cumva? ... si eu am procedat asa (recondtionat) la un 316i si au iesit ok, dar ambii pivoti m-au costat 2 milioane.

Link to comment
Share on other sites

Pivotul vine cu tot cu brat.

Unde ai gasit tu brat cu 2,5mil? :blink:

73630[/snapback]

 

si pe mine m-a mirat pretul (2,5 mil). unde o fi gasit?!? ieftin ca braga dar poate nu o fi de cea mai buna calitate. io de ex. cel mai ieftin am gasit undeva afara, in jur de 150 euro facute de FEBI. mai jos n-am gasit ceva calumea.

Link to comment
Share on other sites

care e treaba cu reconditionarea pivotilor ??? pe magheru ?? ce e asta ???

73680[/snapback]

se reconditioneaza acolo, adica se de-capsulaeaza nuca pivotului si se incarca cu material nou, apoi se capsuleaza la loc. pt. 1 mil/buc. cum era acum 2 ani fac o treaba destul de buna, pe mine m-au tinut inca 1 an si inca nu se dusesera (nu stiu dupa aia pt ca am vandut masina), dar stiu de la altii care si-au mai facut acolo ca nu au avut probleme mult timp dupa aia.

Link to comment
Share on other sites

mai nu stiu ce sa zic.....

 

merita ????? beleaua e ca trebuie sa dau bascula jos :blink:( si sa o tin asa .... cat timp dureaza reparatia ??? o fac intr'o zi ??? si apoi.... nu stiu ce sa zic..... 1mil/bucata la zi ?

73894[/snapback]

 

daca nu vrei sa dai 4-500 euro pe bratele originale cu totul poti alege varianta cu reconditionarea, la 2 mil. ti le face pe amandoua. le lasi azi si le iei maine, cel putin cu mine asa au procedat, dar cum am mai spus, eu am procedat asa cam acum vreun an jumate'. cel mai bine treci pe acolo, du-te la strungarie si vorbeste cu aia de acolo.

Edited by sarpe74
Link to comment
Share on other sites

si ce toarna ????? alt teflon sau ce dzeu e in pivotul ala ????? garantie calumea pe ele ???

74001[/snapback]

 

Garantie la pivoti reconditionati ? Cred ca glumesti ...

Nu cred ca toarna si nici ca schimba ceva acolo, ci doar ca mai preseaza intr-un fel camasa exterioara a pivotului . Cu presa sau ciocanul, dupa posibilitati. Nuca pivotului banuiesc ca ramane aceeasi.

Mi se pare o operatie extrem de riscanta si de nesigura. Banuiesc ca e si ilegala dat fiind faptul ca poate afecta siguranta circulatiei.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.