Jump to content

Bateria moare in fiecare zi...


Recommended Posts

Salut . Am un e90 din 2005 si de acum aproape o saptamana bateria moare in fiecare zi... o pornesc ma plimb in fiecare zi cate o ora jumatate si a 2-a zi aceeasi problema...Bateria are 5 luni este Varta si a fost schimbata de mine.

Am masurat cu un ampermetru comsumul in gol adica masina incuiata din telecomanda (alarma se armeaza automat) si i-mi arata un consum de 4.5-5.5 Amperi.

Aveti idee daca este normal asa ceva sa aiba un consum atat de mare de 5 A ? sau baterie a inceput sa ma lase.

Va multumesc.

Link to comment
Share on other sites

masina este asa cum a iesit din fabrica... nu este montat nimic , nu sa defectat nimic , are 70.000km si nu a fost umblat decat la mecanica la service bmw, la ei a fost dusa ultima data acum 4 luni la schimb de ulei si filtru.

Oare sa fie de la computerul masini si de la navigatie... astea sa functioneza tot timpul ?

Edited by miko
Link to comment
Share on other sites

La cat timp dupa ce ai armat alarma ai masurat acest consum?Ai bateria in fata sau in spate?Daca este la max 10 sec dupa ce ai armat alarma este un consum "aproape " normal.Daca ai acelasi consum si dupa 30 sec(perioada dupa care calculatorul masini intra in stare de veghe si taie majoritatea consumatorilor exceptie facand alarma care nu ar trebui sa consume mai mult de 0.015 A) inseamna ca ceva nu este bine deloc la tine si ar trebui sa mergi la doctor.
Link to comment
Share on other sites

.Daca ai acelasi consum si dupa 30 sec(perioada dupa care calculatorul masini intra in stare de veghe si taie majoritatea consumatorilor exceptie facand alarma care nu ar trebui sa consume mai mult de 0.015 A) inseamna ca ceva nu este bine deloc la tine si ar trebui sa mergi la doctor.

 

Vrei sa spui 30 min, o ora.

Link to comment
Share on other sites

La cat timp dupa ce ai armat alarma ai masurat acest consum?Ai bateria in fata sau in spate?Daca este la max 10 sec dupa ce ai armat alarma este un consum "aproape " normal.Daca ai acelasi consum si dupa 30 sec(perioada dupa care calculatorul masini intra in stare de veghe si taie majoritatea consumatorilor exceptie facand alarma care nu ar trebui sa consume mai mult de 0.015 A) inseamna ca ceva nu este bine deloc la tine si ar trebui sa mergi la doctor.

da ai dreptate...hai sa iti zic ce am facut...m-am inchis in portbagaj ca sa nu stea becul aprins am incuiat masina de la teleconanda, am pus ampermetrul si atata 4 amperi , dupa un minut-2 a scazut la 2 si dupa cateva secunde la 1.300mA (1.3A) becul de la start/stop sa stins si cred ca computerul a intrat in standby, acum daca 1.3A este un consum normal la e90 si pama maine dimineata mi se duca iar bateria asta inseamna ca tre sa o schimb, nu?

Dar ai idee cand intra in standby navigatia mai merge? oare sa consume si ea ceva?

Link to comment
Share on other sites

1.3 A imi pare un consum f mare.Stii bine ca acesta este un forum si de aici cel mai bine este sa citesti sfaturile nu neaparat sa le pui in practica.Cel mai bine este sa mergi la mecanic cu toate ca oriunde ai merge poti primi raspunsul binecunoscut...'asa face toate'.

o alta problema poate fi din cauza alarmei.vezi sa nu iti fi piuit toata noapte din diverse motive ca dimineata sa gasesti bateria gata descarcata.

o alta problema o pot reprezenta soarecii care din cand in cand se mai aciueaza pe la mororul cate unei masini unde mai rod un fir doua.

 

Din cate vezi problemele pot fi multiple,de asta iti spun sa mergi la un electrician care este mai in masura sa iti dea un raspuns.

 

 

Acum nu inteleg o treaba.......cum ai vazut becul de la start ca sa stins daca tu erai in portbagaj?

 

 

@Bavaria citeste ce a facut @miko pt a determina consumul,urmeaza si tu aceeasi pasi si vezi daca are dreptete in legatura cu timpu in care calculatorul de confort intra in asteptare.Sincer eu nu il vad pe bietul om stand inchis o ora in portbagaj <_< :)

Link to comment
Share on other sites

@Bavaria citeste ce a facut @miko pt a determina consumul,urmeaza si tu aceeasi pasi si vezi daca are dreptete in legatura cu timpu in care calculatorul de confort intra in asteptare.Sincer eu nu il vad pe bietul om stand inchis o ora in portbagaj <_< :)

 

Faza cu portbagajul este inedita, insa nu pot eu schimba timpul dupa care masina trece la "somn".

Link to comment
Share on other sites

1.3 A imi pare un consum f mare.Stii bine ca acesta este un forum si de aici cel mai bine este sa citesti sfaturile nu neaparat sa le pui in practica.Cel mai bine este sa mergi la mecanic cu toate ca oriunde ai merge poti primi raspunsul binecunoscut...'asa face toate'.

o alta problema poate fi din cauza alarmei.vezi sa nu iti fi piuit toata noapte din diverse motive ca dimineata sa gasesti bateria gata descarcata.

o alta problema o pot reprezenta soarecii care din cand in cand se mai aciueaza pe la mororul cate unei masini unde mai rod un fir doua.

 

Din cate vezi problemele pot fi multiple,de asta iti spun sa mergi la un electrician care este mai in masura sa iti dea un raspuns.

 

 

Acum nu inteleg o treaba.......cum ai vazut becul de la start ca sa stins daca tu erai in portbagaj?

 

 

@Bavaria citeste ce a facut @miko pt a determina consumul,urmeaza si tu aceeasi pasi si vezi daca are dreptete in legatura cu timpu in care calculatorul de confort intra in asteptare.Sincer eu nu il vad pe bietul om stand inchis o ora in portbagaj <_< :bashwall:

pai nu eram singur........................ :)

Link to comment
Share on other sites

Te rog sa ne spui ce baterie ai pus pe masina Varta de cati AH/ora?? cat si motorizarea ce o ai pe masina

@bavaria sunt de acord cu tine la acest procedeu,insa cred ca doar 15% din cei de pe forum stiu ca se poate simula inchiderea yalei portbagajului fara ca acesta sa sie practic inchis iar asta se poate face cu o surubelnita

Edited by ro_jamess
Link to comment
Share on other sites

pai nu eram singur........................ <_<

 

 

Poti sa inchizi masina si cu portbagajul deschis, inclusiv yala de la portbagaj.Cred ca este mai usor asa.

si cand punem aparatu sa aprinde becu...nu????????????

 

 

Pai daca yala de la portbagaj este inchisa, e ca si cum ar fi inchis portbagajul.Eu asa cred.

Link to comment
Share on other sites

pai nu eram singur........................ <_<

 

 

Poti sa inchizi masina si cu portbagajul deschis, inclusiv yala de la portbagaj.Cred ca este mai usor asa.

si cand punem aparatu sa aprinde becu...nu????????????

 

 

Pai daca yala de la portbagaj este inchisa, e ca si cum ar fi inchis portbagajul.Eu asa cred.

574402 075 (75Ah 12 V) VARTA. AM 320 I benzina

Link to comment
Share on other sites

pai nu eram singur........................ <_<

 

 

Poti sa inchizi masina si cu portbagajul deschis, inclusiv yala de la portbagaj.Cred ca este mai usor asa.

si cand punem aparatu sa aprinde becu...nu????????????

 

 

Pai daca yala de la portbagaj este inchisa, e ca si cum ar fi inchis portbagajul.Eu asa cred.

574402 075 (75Ah 12 V) VARTA. AM 320 I benzina

Dar care credeti ca este curentul normal sau unde pot sa gasesc specificat acest lucru , ma gandesc , ca daca ar fi fost un soricel pana acum am fi trebuit sa iasa fum , dar asta inseamna ca undeva este o impedanta(o rezistenta) maricica care nu prea vrea sa se arda de tot ca sa nu mai faca contact , cand am ramas penultinma daca fara curent la bord mi sa aprins ``check engin`` care a disparut dupa vreo 3 ore , am mers cu ea asa si dupa ce am oprit-o si am pornit-o a disparut , se poate electromotorul sa ``fure`` curent pe undeva... ca idee voua in cat timp sa duc cel mai repedeee o baterie ?

si incaodata va multumesc pentru ajutor.

Link to comment
Share on other sites

Stai putin sa ne intelegem....la yala te referi sa o inchizi cu cheia sau efectiv sa simulezi inchiderea la sistemul de inchidere al portbagajului

 

 

Da, o inchizi efectiv cu cheia.

 

 

@miko

 

Nu trebuie sa depaseasca 50-60mA si nu cred ca are vreo legatura cu check engine.

Link to comment
Share on other sites

Dar care credeti ca este curentul normal sau unde pot sa gasesc specificat acest lucru , ma gandesc , ca daca ar fi fost un soricel pana acum am fi trebuit sa iasa fum , dar asta inseamna ca undeva este o impedanta(o rezistenta) maricica care nu prea vrea sa se arda de tot ca sa nu mai faca contact , cand am ramas penultinma daca fara curent la bord mi sa aprins ``check engin`` care a disparut dupa vreo 3 ore , am mers cu ea asa si dupa ce am oprit-o si am pornit-o a disparut , se poate electromotorul sa ``fure`` curent pe undeva... ca idee voua in cat timp sa duc cel mai repedeee o baterie ?

si incaodata va multumesc pentru ajutor.

 

 

am intrat in portbagaj cu tot cu ampermetru <_< si nu am simulat inchiderea pentru ca m-am gandit nu cumva sa fie vre-un senzor de alarma pe acolo si cand este deschis sa inceapa sa tipe.

bateria este cumparata de la varta cu aceleasi specificatii ca cea care a fost inainte pe masina.

 

 

 

574402 075 (75Ah 12 V) VARTA. AM 320 I benzina

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.