Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Cum ridic faza scurta ca bate prea jos ?


Recommended Posts

Dupa cum spune si topicul vreau sa ridic ceva mai sus faza scurta la E46 deoarece bate foarte jos si ma deranjeaza, rotita de langa volan din stanga este la poztitia 0 adica cel mai sus si am incercat sa invart cu un imbus din lateralele farurilor dar am costatat cu stupoare ca nu se intampla nimic . <_< Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

Eu am vazut (cand stergeam praful pe la motor) ca farul are o rotita (deci chiar in spatele farului, unde intra conectorii). Cred ca de acolo se regleaza. Si eu as vrea sa le mai ridic, dar nu stiu sigur cam care ar fi limita, pentru ca nu vreau sa-i deranjez pe ceilalti. Am observat ca atunci cand sunt in spatele unei masini (ceva normal, sa zicem un e46) la vreo 5-8 metri faza scurta lumineaza pana la limita superioara a barii celui din fata..
Link to comment
Share on other sites

este o rotita de plastic neagra deasupra farului in spate cumva <_<

 

De acolo. insa eu am facut operatiunea la un service pt ca nu costa mult, 25 ron si am certitudinea ca a iesit ca la carte.

 

Oricum farurile mele erau reglate conform cartii insa bateau foarte joss, asa ca am ridicat nivelul pana aproape de puctul maxim , insa fara sa-i deranjeze pe cei din jur. Nu am primit nici un flash si farurile sunt exact pe gustul meu ...

Link to comment
Share on other sites

Se poate regla doar inaltimea? Ca mie mi se pare ca pe mijloc e un punct mort. In loc sa fie o "bucla" de lumina, este mai degraba o forma asa cu 2 colturi (in mijloc fiind un spatiu intunecat). Am explicat asa grosolan ca sa se inteleaga, in realitate se poate observa acest lucru doar daca sunt singur pe o strada lunga si intunecata. M-a cam deranjat cand am fost la munte. Era bezna, ploua, si nu puteam sa tin faza lunga ca deranjam. Faza scurta mi s-a parut insuficienta. Parca batea prea aproape de masina..
Link to comment
Share on other sites

Si ai observat vreo diferenta importanta? Aveai vreo problema, iti batea farul aiurea? Sau ai vrut sa le verifici doar? La mine nu stiu daca e din cauza ca sunt ele reglate aiurea sau din cauza ca sunt halogen, nu xenon <_<

 

Treaba cu peretele cum se face? Eu as invarti diseara nitel de rotita aia sa vad ce obtin. Butonul ala din bord eu il tin la maxim (sa bata farurile cat mai sus). Din cate am vazut p-aci pe forum, la majoritatea rotita aia sta undeva la mijloc, astfel incat cand ai nevoie sa le dai mai sus sau mai jos.

Link to comment
Share on other sites

Si ai observat vreo diferenta importanta? Aveai vreo problema, iti batea farul aiurea? Sau ai vrut sa le verifici doar? La mine nu stiu daca e din cauza ca sunt ele reglate aiurea sau din cauza ca sunt halogen, nu xenon <_<

 

Treaba cu peretele cum se face? Eu as invarti diseara nitel de rotita aia sa vad ce obtin. Butonul ala din bord eu il tin la maxim (sa bata farurile cat mai sus). Din cate am vazut p-aci pe forum, la majoritatea rotita aia sta undeva la mijloc, astfel incat cand ai nevoie sa le dai mai sus sau mai jos.

 

Ale mele sunt cu xenon, cand eram in urcare (deal, munte) parca aveam folie pe parbriz...lumina era foarte slaba. Farul din stanga batea cu aprox. 25% mai jos si cel din dreapta cu aprox. 10%...explicatia probabil vine de la drumurile proaste sau cel putin asa mi-au spus cei de la Filaret.

Acum pot spune ca am faruri.

"La perete" adica parchezi perpendicular pe un perete, la aprox. 2m si te joci cu reglajul farurilor pana le aduci la inaltimea dorita. Normal, din ce stiu este ca farul din stanga sa bata putin mai jos iar cel din dreapta mai lung si central.

Cel mai bine faci o vizita la filaret sau la alt service care se ocupa cu asa ceva, nu iti trebuie programare...dureaza 5 min.

Link to comment
Share on other sites

Pff! Si eu le-am reglat! Si, chiar ca s-a facut lumina si pe strada mea <_< Ce diferenta. Nu ma mai grabesc sa-mi iau xenon :)

 

Rotita aia din bord cum e normal sa stea? Ca eu am dat-o acum sa bata farurile cat mai jos (le-am reglat inainte sa plec de la serv, si pe drum mi s-a parut ca totusi le-am ridicat cam mult). Cred ca mai cobor acum sa le mai las putin in jos astfel incat sa pot sa tin rotita la jumate, la nevoie sa o mai pot da si in jos si in sus.

Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

Pai ea trebuie sa stea pe 0, si atunci cand ai greutate mare pe spate urci 1 2 3 4 in functie de incarcatura. Pe 0 e cel mai sus <_<

 

LE adica nu trebuie , eu asa faceam cand o aveam, acum nu o am :) si sper sa nici nu o mai am :bashwall:

Edited by Remus R.
Link to comment
Share on other sites

Eu am lupa cu xenon de fabrica la E46. Si mi se pare ca bat prea slab. Adica bat destul de sus, doar ca parca prea slab. Pot sa bata prea slab sau e doar in mintea mea ? Am mai vbit cu alti baieti cu alte marci de masini cu xenon de fabrica si ei ziceau la fel ca parca bat cam slab farurile. (E xenon de fabrica, becuri D2S).
Link to comment
Share on other sites

Becurile sunt inca bleu. Stiam ca daca sunt uzate se fac roz iar la un moment dat se sting. Iar sticlele...numai sunt noi, dar nu sunt matuite tare. Foarte fine puncte se simt la mana daca dai cu mana. Ma gandesc poate asa trebuie sa se vada, mai slab, sa nu lumineze tare asemenea xenonului aftermarket pus pe faruri fara lupa, care deranjeaza pe ceilalti.

Noaptea cand merg in oras si e lumina de pe strada, nu vad nimic in fata de la faruri. E mai puternica lumina becurilor de iluminat de pe stalpi. Dar daca ies din oras la intuneric vad. Nu extrem de puternic. Zic eu ca ar merge sa fie mai puternice putin. Daca vine unu din sens opus cu halogene galbene care bat cat de cat normal adica nu prea sus, deja farurile mele nu prea le mai vad atat de bine. Asa e normal ? voi care mai aveti xenon de fabrica? tot asa in oras nu va mai vedeti lumina farurilor, ci e mai puternica cea de la stalpii de iluminat ?

 

P.S. : Cand stau la semafor imi vad bine farurile reflectate in bara celui din fata mea. Adica mi se pare ca bat destul de puternic

Edited by Sherifu'
Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa invarti mult. Mi se pare ca la face lift e un pic altfel rotita; la mine se poate roti si cu o surubelnita in cruce. Oricum, tre sa invarti destul de mult ca sa-l vezi ca se misca. Am fost in weekend la munte si vreau sa zic ca se simte o diferenta foarte mare, noaptea pe drum intins, pe camp.
Link to comment
Share on other sites

am reglat si eu farurile, s-a facut lumina si pe strada mea ... va multumesc pt ajutor ..... :) <_<

 

am invartit si eu de rotitele alea dar de pomana.

e posibil sa fie rupte clemele alea de plastic.. suportii...

 

LE: de fapt, e simplu sa-ti dai seama: prinde de soclul becului si vezi daca se balangane.... (nu ar trebui)

Edited by cosmin rotaru
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.