Jump to content

ce este acest lucru ?


Airhead

Recommended Posts

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Daca e asa cum zici, atunci teoretic nu ar trebui sa fie corp comun cu dif.?Mie imi pare ca-i atasat de el cu ceva bride. Normal ar fi sa fie corp comun si sa aibe ceva fante mai mari, suprafata radianta sa fie mai mare, cam cum ar fi cilindru de la motocicleta sau de la motoare cu racire cu turbina

 

scuza-ma ca te intreb.. fara a vrea sa te deranjez sau sa te ofensez dar nu esti atent la discutie?

pe prima pagina kiar s-a postat link catre "realoem" unde era prezentat tot ansamblul.

unde nu vezi ca e corp comun? dupa parerea mea daca il faceau mai adanc un pik era kiar jumatate de diff. deci e parte comuna!!!! cu diferentialul... acel radiator... care ajuta la raciere:

prezentarea in engleza

 

"Manufactured by BMW, this finned differential cover installs on all E30( asta k tot s-a prezentat mai sus capacul LSD-ului de la e30) differentials. During even short track sessions, the limited slip clutches and gears in your differential heat up the fluid to a critical level - this is the reason for the fluid often seen seeping out of the vent hole after hard use. Differential fluid temperatures above 280F+ are not uncommon. A limited slip diff that starts at 40% locking will wear much more quickly under these conditions. Massive cooling fins (este vorba de grilele din subiect, radiatorul sau cum vreti sa ii spuneti) on this cover help to keep temperatures under control to increase differential life and avoid costly failure."

 

nu mai retin cine a scris despre ventilator pe diff... e adevarat ca este foarte incomod sa pui un vent acolo insa exista si alternativa... o idee geniala dar foarte incomoda la o masina care se vrea a fi si de oras si de curse si "de piatza".

este vorba de un racitor de lichid... cu o pompa puternica, un radiator, un ventilator... toate acestea montate in portbagaj cat mai aproape de diff.

acesti sistem functioneaza foarte bine kiar fara acel capac cu radiator, astfel micshorandu-se semnificativ garda la sol.

 

am o intrebare... aceste grile/radiatore pe diff nu le-am observat decat pe LSD-uri... nici macar simulatoarele LSD care sunt prezente pe 135 si 335 nu au acet capac "racit". deci de unde pana unde aceasta "prezenta" pe e60 (non-m5) sau e90 (non-m3)??? as dori date concrete cu linkuri, poze dak se poate fara am auzit, eu cred and BS-uri d-astea... nu de alta insa nici prietenul meu google nu a putut confirma aceasta teorie, o fi obosit.

 

p.s. mai jos am atasat o poza cu un capac-"minune" <_< de la un lsd de e30; sitemul de racire pt LSD si inca in capac-"minune" de la un m5, acesta din urma pt a arata ca nu este un grilaj atasat asa, ad-hoc.. si ca este corp comun cu LSD-ul.

 

sper ca v-am plictisit destul... promit ca nu o mai fac pana data aviatoare... totusi astept cu nerabdare raspunsul la intrebarea subliniata!

Link to comment
Share on other sites

pai e masina de 550cai, trebuie sa se raceasca mai bine diferentialul :)

 

Nu este DOAR pentru //M . Se regaseste si pe E90 si pe E60 . Indiferent de motorizare . Si pe 2.0d si pe oricare !

 

am zis eu altceva? <_<

Aproape orice diferential are radiatorul ala.. mai mic sau mai mare.

Link to comment
Share on other sites

Toate transmisiile mecanice au astfel de nervuri de racire. Unele mai mari (gen radiatoarele de pe E60, M-uri etc) sau unele mai mici(doar tip nervuri). Ele maresc suprafata de disipare a caldurii rezultate.

 

E60-ul meu are la fel...si e doar un pricajit de 525i fara lsd. Deci nu conteaza daca este LSD, sau benzinar, sau diesel, daca celor de la BMW le-au dat in calcule ca trebuie sa puna un radiator acolo...inseamna ca asa trebuie!

Link to comment
Share on other sites

am o intrebare... aceste grile/radiatore pe diff nu le-am observat decat pe LSD-uri... nici macar simulatoarele LSD care sunt prezente pe 135 si 335 nu au acet capac "racit". deci de unde pana unde aceasta "prezenta" pe e60 (non-m5) sau e90 (non-m3)??? as dori date concrete cu linkuri, poze dak se poate fara am auzit, eu cred and BS-uri d-astea... nu de alta insa nici prietenul meu google nu a putut confirma aceasta teorie, o fi obosit.

 

p.s. mai jos am atasat o poza cu un capac-"minune" <_< de la un lsd de e30; sitemul de racire pt LSD si inca in capac-"minune" de la un m5, acesta din urma pt a arata ca nu este un grilaj atasat asa, ad-hoc.. si ca este corp comun cu LSD-ul.

 

sper ca v-am plictisit destul... promit ca nu o mai fac pana data aviatoare... totusi astept cu nerabdare raspunsul la intrebarea subliniata!

 

Pãi uitã-te din spate la E60 ºi vei vedea cã are niºte grile mai mici decât cele de la diferenÞialul de M3 din pozã.

 

Am vĂŁzut Âşi la E90 Âşi seria 1 deci este clar cĂŁ existĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

am o intrebare... aceste grile/radiatore pe diff nu le-am observat decat pe LSD-uri... nici macar simulatoarele LSD care sunt prezente pe 135 si 335 nu au acet capac "racit". deci de unde pana unde aceasta "prezenta" pe e60 (non-m5) sau e90 (non-m3)??? as dori date concrete cu linkuri, poze dak se poate fara am auzit, eu cred and BS-uri d-astea... nu de alta insa nici prietenul meu google nu a putut confirma aceasta teorie, o fi obosit.

Exista la E60. Ia sa te uiti.

Link to comment
Share on other sites

here we go again...

 

335i la fel ca 135i au eLSD.

eLSD este un simulator elecronic de LSD care lucreaza in paralel cu dsc-ul (dtc). nu este la fel de performant ca un LSD normal insa e ceva mai bun decat un dif deschis.

ac schnitzer au scos primul LSD (curat) pt 335i si 135i la sf lui 2008 dak imi aduc bine aminte!

iar scriu povesti.. please google it!

 

tks <_<

Link to comment
Share on other sites

here we go again...

 

335i la fel ca 135i au eLSD.

eLSD este un simulator elecronic de LSD care lucreaza in paralel cu dsc-ul (dtc). nu este la fel de performant ca un LSD normal insa e ceva mai bun decat un dif deschis.

ac schnitzer au scos primul LSD (curat) pt 335i si 135i la sf lui 2008 dak imi aduc bine aminte!

iar scriu povesti.. please google it!

 

tks <_<

 

Păi ăla se comportă relativ asemănător un diferenţial deschis.

 

Nu funcţionează ca un LSD şi nu prea am văzut la ce este mai bun decât un diferenţial normal.

 

După părerea mea, este o măsură de marketing.

Dacă puneau LSD pe 335i ar fi fost un rival prea puternic pentru M3.

 

P.S: Dacă este atât de mare deranjul să scrii un post, nu te mai deranja.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

PĂŁi ĂŁla se comportĂŁ relativ asemĂŁnĂŁtor un diferenĂžial deschis.

 

Nu funcÞioneazã ca un LSD ºi nu prea am vãzut la ce este mai bun decât un diferenÞial normal.

 

DupĂŁ pĂŁrerea mea, este o mĂŁsurĂŁ de marketing.

DacĂŁ puneau LSD pe 335i ar fi fost un rival prea puternic pentru M3.

 

P.S: Dacã este atât de mare deranjul sã scrii un post, nu te mai deranja.

 

Nu este chiar asa, daca este vorba despre ceva similar cu diferentialul de la X6 atunci M3-ul are ceva rivalitate din punctul asta de vedere.

Google-it si te lamuresti.

Link to comment
Share on other sites

flamere, ia-ti o frana te rog!

 

totusi, marketing or not... este prezentat ca eLSD nu ca un dif deschis :)...

dar dak spui tu ca e o chestie de marketing, fiind o autoritate in domeniul bmw... asa o fi. <_<

acum o sa te las si pe topicul asta sa te distrezi singur, fiindca eu mi-am spus parerea si ceea ce ar urma ar fi offtopic.

pana la urmatoarea postare a mea iti urez sanatate!

 

p.s. ar fi fost ok sa spui dupa parerea "e90post.com" nu dupa parerea ta, dar ma bucur ca google tzi-a prezentat si alte forumuri din domeniu. :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

Eu n-am făcut nici un flame, tu ai postat ĂŽntr-o manieră sfidătoare.

 

Nu am căutat pe google ci am văzut mai multe filmuleţe pe youtube unde era destul de evident faptul că un LSD l-ar fi ajutat mai mult ĂŽn curbe.

 

Dacă acest "eLSD" ar fi o echipare superioară unui LSD clasic, M3-ul ar fi avut eLSD.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Bai nene, la ce nivel de cunostiinte a ajuns Ciupanezu asta, nu imi revin din soc, vede din "ochi" pe youtube ca era evident faptul ca un LSD l-ar fi ajutat mai mult in curbe. Master of science and technology.

 

Stiu stiu, ma duc sa cant la alta masa. <_<

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.