Jump to content

ce este acest lucru ?


Airhead

Recommended Posts

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

PĂŁi uite Âşi tu cum ia curbele:

 

Observi cã se Învârte mai mult o roatã ºi cã scoate fum?

 

 

Sesizezi diferenĂža?

ala cam habar n-are sa faca drifturi in clipu ala.....m-am uitat la n clipuri cu 335i coupe....face foarte frumos drifturile......depinde foarte mult de sofer

 

 

 

face cerculete nu prea e relevant.....

 

335i nu are LSD ? sau e optiune?

 

p.s. unde e plasa aici ?

 

Edited by kretzu
Link to comment
Share on other sites

Nu cred că habar nu are.

 

Ăn filmuleţele pe care le-ai postat se vede că o roată trage mai mult, dacă era un LSD nu se ĂŽntâmpla aşa.

LSD-ul a fost inventat pentru circuit nu pentru cercuri.

 

335i nu are LSD nici pe standard şi nici ca opţiune.

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...hg=33&fg=05

 

Este relevant dacă eşti obiectiv.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

PĂŁi dacĂŁ vroia sĂŁ facĂŁ derapaje controlate, cred cĂŁ l-a dus capu' sĂŁ dezactiveze DSC-ul.

 

Nu.

 

Tot ce e posibil, dar deja filozofam, asta e ideea, nu poti fi categoric "din ochi". Se vede ca ii fluiera roata pe accelerare cand iese din curba, asta e clar, dar n-avem noi de unde stii noi ce mai are activ, pentru ca la felul in care ia curbele, nu pare ca i se duce masina foarte tare, asa cum s-ar duce fara nici un sistem de stabilizare.

 

Eu cred ca pe link-ul care l-a pus kretzu cu plecarea de pe loc a 335-ului, ca are DSC on si cutie automata, la felul in care pleaca, fara pic de scartz.

 

Imi aduc aminte de videoclipurile cu stig de la Top Gear, cat de tare ii fugea de fund in curbe si cum iesea pe drift.

Link to comment
Share on other sites

@xfil3s:

Dynamic Drive is an active suspension control system offering an exceptionally high standard of lateral dynamic stability (body stability). This is provided by active anti-roll bars on the front and rear axles - active because rotating hydraulic elements referred to as actuators are integrated in the mechanical anti-roll bars.

Incorporating two electronic pressure control valves, these actuators build up independent stability forces on the front and rear axle, minimising body sway when taking a bend. Dynamic Drive thus ensures supreme agility at all speeds, optimum steering and well-balanced load change behaviour.

These advantages are particularly beneficial to the passengers in the back seat: the reduction of roll motion to an almost imperceptible level makes it much easier and more pleasant to read or work when seated in the rear.

The driver, in turn, benefits in particular from the new standard of steering precision provided by Dynamic Drive, especially in rapid steering manoeuvres.

 

Este o bară stabilizatoare tensionată hidraulic.

 

Tot ce e posibil, dar deja filozofam, asta e ideea, nu poti fi categoric "din ochi". Se vede ca ii fluiera roata pe accelerare cand iese din curba, asta e clar, dar n-avem noi de unde stii noi ce mai are activ, pentru ca la felul in care ia curbele, nu pare ca i se duce masina foarte tare, asa cum s-ar duce fara nici un sistem de stabilizare.

 

Eu cred ca pe link-ul care l-a pus kretzu cu plecarea de pe loc a 335-ului, ca are DSC on si cutie automata, la felul in care pleaca, fara pic de scartz.

 

Imi aduc aminte de videoclipurile cu stig de la Top Gear, cat de tare ii fugea de fund in curbe si cum iesea pe drift.

 

Nu poţi fi categoric din ochi, este adevărat, ĂŽnsă eu nu sunt categoric, e doar părerea mea.

 

Eu cred că doar o roată pierde aderenţa din lipsa LSD-ului, nu cred că i-ar fi derapat vreun pic dacă avea DSC-ul activat.

Ştiu că ar fi derapat puţin cu DTC activat ĂŽnsă nu cred că făceau un reportaj despre o maşină fără să se documenteze despre maşină, totuşi nu este vorba de Ciuhuleasca.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Iti face ca dracu cand intra DSC-ul, si fix pe roata de care zici tu, simti masina cum se apasa pe roata din interior cand intri tare intr-o curba, si se torsioneaza, deci oricum pleaca intr-un fel de drift scurt. Dar ai vazut tu ce se intampla? Eu personal nu mi-am vazut din exterior masina cand iau curbe tare si nici pe altcineva sa mearga asa pe strada. Deci din ochi, n-as putea face o diferenta clara, si nici tu. Vorbim vorbe.
Link to comment
Share on other sites

Da, am vĂŁzut.

 

Acolo nu este vorba de un drift scurt, aderenĂža este pierdutĂŁ destul de mult, d-aia iese Âşi fum.

 

DSC-ul intrĂŁ rapid Âşi opreÂşte imediat patinarea roĂžii.

 

Da, deci masina e bulletproof, intra DSC - nu derapeaza niciodata, orice viteza ai avea in curba.

 

Eu zic ca DSC-ul reduce catre zero patinajul rotii, dar asta inseamna ca exista un patinaj.

Link to comment
Share on other sites

Pai conteaza si distorsionarea cauciucului, pentru ca amprenta mai mare, franare/aderenta mai buna, si niciodata nu o sa intervina sub un procent de 20-25%. Un oarecare derapaj oricum faci, dar scurt. Uita-te pe circuit la felul in care fuge fundul si se iese in drift cu rotile bracate, acolo e clar ca se merge fara nimic activ. Ce era in filmuletul ala e o nimica toata.

 

As vrea sa vad si un mers cu sistemele active, sa vad cum se comporta rotile.

Link to comment
Share on other sites

@ciupanu` in clipul meu ambele roti pierd aderenta in mod egal , masina face drifturi ca la carte. in clipul tau nu face nici un drift intra tare in curbe cu rotile fumegand...

 

daca are DTC dezactivat si DSC ACTIVAT , nu este normal ca rotile cand sunt pe traiectorie dreapta sa fumege , iar atunci cand se pierde controlul sa intre DSC-ul in functiune ?

 

in clipul de la tine sincer eu nu vad nici un drift.....doar fumegat de roti in curbe atat.

 

p.s. e misto cand intra dsc-ul in curbe sau la plecarea tare de pe loc , sa ciupiti frana un pic o sa simtiti pedala cum zarnaie de la ABS , datorita DSC-ului care franeaza rotile cand pierd aderenta.

Edited by kretzu
Link to comment
Share on other sites

@ciupanu` in clipul meu ambele roti pierd aderenta in mod egal , masina face drifturi ca la carte. in clipul tau nu face nici un drift intra tare in curbe cu rotile fumegand...

 

daca are DTC dezactivat si DSC ACTIVAT , nu este normal ca rotile cand sunt pe traiectorie dreapta sa fumege , iar atunci cand se pierde controlul sa intre DSC-ul in functiune ?

 

in clipul de la tine sincer eu nu vad nici un drift.....doar fumegat de roti in curbe atat.

 

p.s. e misto cand intra dsc-ul in curbe sau la plecarea tare de pe loc , sa ciupiti frana un pic o sa simtiti pedala cum zarnaie de la ABS , datorita DSC-ului care franeaza rotile cand pierd aderenta.

 

ComparĂŁ cu acel M3 pe care l-am postat eu Âşi vei vedea cĂŁ nu se poate compara Âşi asta nu din cauza puterii ci din cauza LSD-ului.

Link to comment
Share on other sites

1. In concluzie: perdeaua aceea e un racitor al diferentialului. Dimensiunile sunt strict legate de calculele termodinamice pt respectivul diferential, nu cred ca tine neaparat de putere.

 

2. Dupa cate stiu eu 335i-ul NU are LSD, insa DSC-ul este ceva mai permisiv (poti avea derapaje controlate aprox. ca si cum ai avea LSD) decat cel de pe modelele cu motorizare mica (325i, 330i, etc), la fel cum are Z4.

Probabil ca la asta se referea colegul cand vorbea de "eLSD" !

Edited by tiberiuenache
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.