Jump to content

probleme cu motorul...


Recommended Posts

sall sunt nou pe forum... am si eu o problema daca ma puteti ajuta va rog.. am un 318i 2002 si de ceva vreme mi se opreste motorul din ce in ce mai des. sa va descriu mai bn: in timp ce merg se opreste motorul din senin, iar daca incerc imediat sa dau la cheie nu porneste.. daca astept cateva minute si dau apoi la cheie porneste fara probleme. cateodata imi raman aprinse becurile de la ASC si frana de mana in bord.

am pus-o pe un tester si mi-a dat vreo 7 erori <_< : P0033 P0102 P0111 P0112 P0114 P0137 P0171

 

aveti idee ce ar pute fi? ...cat de grav e?? multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Erau toate detectate sau erau careva din ele in asteptare? Eu nu pot sa-ti spun decat ca de la P0111 la P0114 referinta e indreptata catre senzorul de temperatura din debitmetru (seamana cu o dioda si e situat deasupra senzorului din interior...se codifica IAT - Intake Air Temperature...termistor) deci poate fi presupusa o problema de debitmetru. Totodata P0137 arata un senzor de oxigen supraincalzit. P0171 se refera la amestec sarac deci posibil ca informatia falsa de incalzire prematura de la acel termistor sa aiba drept rezultat debit de combustibil redus ca pentru un motor aflat la temp. de regim (comparat cu debitul motorului rece). Practic numai cu o scanare competenta poti afla exact cauza fiindca dupa parerea mea sunt prea multe erori de-odata...Nu exclude crankshaft senzor-ul..Doar o parere.
Link to comment
Share on other sites

Erau toate detectate sau erau careva din ele in asteptare? Eu nu pot sa-ti spun decat ca de la P0111 la P0114 referinta e indreptata catre senzorul de temperatura din debitmetru (seamana cu o dioda si e situat deasupra senzorului din interior...se codifica IAT - Intake Air Temperature...termistor) deci poate fi presupusa o problema de debitmetru. Totodata P0137 arata un senzor de oxigen supraincalzit. P0171 se refera la amestec sarac deci posibil ca informatia falsa de incalzire prematura de la acel termistor sa aiba drept rezultat debit de combustibil redus ca pentru un motor aflat la temp. de regim (comparat cu debitul motorului rece). Practic numai cu o scanare competenta poti afla exact cauza fiindca dupa parerea mea sunt prea multe erori de-odata...Nu exclude crankshaft senzor-ul..Doar o parere.

 

 

ms mult pt raspuns. are sens ce imi spui.. mie de vreo 9000 km imi lipseste plascticul ala pe unde intra aer de la grila radiatorului pana la cutia filtrului,si imi trage aer chiar de langa furtunul ala gros de la radiator care e fierbinte. e posibil sa fi tras aer prea cald si sa se fi stricat debitmetrul? si daca e stricat debitmetrul chiar asta sa fie cauza pt care mi se opreste motorul in mers?

Link to comment
Share on other sites

nu pot sa-ti spun daca e stricat debitmetrul...Nu cred, dar ia recomandarea anterioara in seama si fa un scan serios. S-a vorbit de multe ori aici..Nu e acelasi lucru sa scanezi erorile si sa le stergi...nu aduci nici un fel de valoare actului facand asa. Erorile odata detectate se interpreteaza pentru a ajunge in final cu diagnoza la cauzele ce le-au generat. Incearca sa faci acest lucru si totodata sa faci un test in mers cu scanner-ul cuplat pentru a vedea variatiile si a le putea evalua....Fa cumva si restaureaza tubulatura aia de plastic si vezi atunci, eventual improvizeaza ceva asa incat sa nu mai traga aerul ala cald...Poti incepe de aici, numai ca asta nu elimina scanarea din ceea ce chiar trebuie sa faci...
Link to comment
Share on other sites

sal....nu te speria ca nu e ceva grav si nu este de la debitmetru....este pur si simplu senzorul de pozitie de la vibrochen(crankshaft speed sensor)...costa in jur de 100 ron la bavaria si dureaza c-am 2 ore sa il schimbe...aceleasi simptome le-am intampinat si eu....am umblat vreo 3 saptamani de besmetic pe la filaret, bavaria etc...nu iesea nimic pe tester, decat tot felul de erori care nu erau concludente, dar masina se oprea in mers si se aprindea bordul ca un pom de craciun si cand incercam sa o pornesc numai pornea...pana am descoperit ca defapt era nenorocitul asta de senzor....asa ca da fuga la bavaria, cumpara senzorul si schimba-l...daca esti mecanicos il poti schimba si singur, e ceva de munca, ca trebuie data admisia jos...daca nu, dute la un service sa il schimbe... <_<

uite asta e senzorul:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=10 - nr. 3 - crankshaft speed sensor...

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Erau toate detectate sau erau careva din ele in asteptare? Eu nu pot sa-ti spun decat ca de la P0111 la P0114 referinta e indreptata catre senzorul de temperatura din debitmetru (seamana cu o dioda si e situat deasupra senzorului din interior...se codifica IAT - Intake Air Temperature...termistor) deci poate fi presupusa o problema de debitmetru. Totodata P0137 arata un senzor de oxigen supraincalzit. P0171 se refera la amestec sarac deci posibil ca informatia falsa de incalzire prematura de la acel termistor sa aiba drept rezultat debit de combustibil redus ca pentru un motor aflat la temp. de regim (comparat cu debitul motorului rece). Practic numai cu o scanare competenta poti afla exact cauza fiindca dupa parerea mea sunt prea multe erori de-odata...Nu exclude crankshaft senzor-ul..Doar o parere.

 

 

Vezi mai sus subliniat... Ai dreptate Alex, dar eu merg si pe varianta scan-ului cu interpretare (din cate imi amintesc la tine supararea era mai mare....)

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
sal....nu te speria ca nu e ceva grav si nu este de la debitmetru....este pur si simplu senzorul de pozitie de la vibrochen(crankshaft speed sensor)...costa in jur de 100 ron la bavaria si dureaza c-am 2 ore sa il schimbe...aceleasi simptome le-am intampinat si eu....am umblat vreo 3 saptamani de besmetic pe la filaret, bavaria etc...nu iesea nimic pe tester, decat tot felul de erori care nu erau concludente, dar masina se oprea in mers si se aprindea bordul ca un pom de craciun si cand incercam sa o pornesc numai pornea...pana am descoperit ca defapt era nenorocitul asta de senzor....asa ca da fuga la bavaria, cumpara senzorul si schimba-l...daca esti mecanicos il poti schimba si singur, e ceva de munca, ca trebuie data admisia jos...daca nu, dute la un service sa il schimbe... <_<

uite asta e senzorul:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=10 - nr. 3 - crankshaft speed sensor...

sal! ai dreptate... azi am fost la un tester mai bun si mi-au zis aia de acolo ca trebuie schimbat crankshaft position sensor, si ca a mai dat eroare si pe camshaft sau asa ceva parca. te rog daca poti sa imi spui esti sigur ca la bavaria costa atat senzorul ala? ca la mn la ploiesti cel mai ieftin pe l-am gasit era aproape 200 ron..deci asta sigur nu era asa bun.. asta te intreb ca sa nu fac drumul degeaba pana la bavaria ca nu e placut deloc sa merg cu masina 3 km sa se opreasca 3 km..si tot asa..sa ma injure toata lumea pe drum. si mana de lucru cat te-a costat pe tn? ms.

Link to comment
Share on other sites

sal....nu te speria ca nu e ceva grav si nu este de la debitmetru....este pur si simplu senzorul de pozitie de la vibrochen(crankshaft speed sensor)...costa in jur de 100 ron la bavaria si dureaza c-am 2 ore sa il schimbe...aceleasi simptome le-am intampinat si eu....am umblat vreo 3 saptamani de besmetic pe la filaret, bavaria etc...nu iesea nimic pe tester, decat tot felul de erori care nu erau concludente, dar masina se oprea in mers si se aprindea bordul ca un pom de craciun si cand incercam sa o pornesc numai pornea...pana am descoperit ca defapt era nenorocitul asta de senzor....asa ca da fuga la bavaria, cumpara senzorul si schimba-l...daca esti mecanicos il poti schimba si singur, e ceva de munca, ca trebuie data admisia jos...daca nu, dute la un service sa il schimbe... <_<

uite asta e senzorul:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=10 - nr. 3 - crankshaft speed sensor...

sal! ai dreptate... azi am fost la un tester mai bun si mi-au zis aia de acolo ca trebuie schimbat crankshaft position sensor, si ca a mai dat eroare si pe camshaft sau asa ceva parca. te rog daca poti sa imi spui esti sigur ca la bavaria costa atat senzorul ala? ca la mn la ploiesti cel mai ieftin pe l-am gasit era aproape 200 ron..deci asta sigur nu era asa bun.. asta te intreb ca sa nu fac drumul degeaba pana la bavaria ca nu e placut deloc sa merg cu masina 3 km sa se opreasca 3 km..si tot asa..sa ma injure toata lumea pe drum. si mana de lucru cat te-a costat pe tn? ms.

 

daca esti din ploiesti gasesti la pret ok la cesa, si de montaj, da-mi pm daca te hotarasti si-ti spun unde esti avantajat(sau ia de unde a zis Ciupanezu, si montajul ti-l spun eu in Pl.)

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

sal....nu te speria ca nu e ceva grav si nu este de la debitmetru....este pur si simplu senzorul de pozitie de la vibrochen(crankshaft speed sensor)...costa in jur de 100 ron la bavaria si dureaza c-am 2 ore sa il schimbe...aceleasi simptome le-am intampinat si eu....am umblat vreo 3 saptamani de besmetic pe la filaret, bavaria etc...nu iesea nimic pe tester, decat tot felul de erori care nu erau concludente, dar masina se oprea in mers si se aprindea bordul ca un pom de craciun si cand incercam sa o pornesc numai pornea...pana am descoperit ca defapt era nenorocitul asta de senzor....asa ca da fuga la bavaria, cumpara senzorul si schimba-l...daca esti mecanicos il poti schimba si singur, e ceva de munca, ca trebuie data admisia jos...daca nu, dute la un service sa il schimbe... <_<

uite asta e senzorul:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=10 - nr. 3 - crankshaft speed sensor...

sal! ai dreptate... azi am fost la un tester mai bun si mi-au zis aia de acolo ca trebuie schimbat crankshaft position sensor, si ca a mai dat eroare si pe camshaft sau asa ceva parca. te rog daca poti sa imi spui esti sigur ca la bavaria costa atat senzorul ala? ca la mn la ploiesti cel mai ieftin pe l-am gasit era aproape 200 ron..deci asta sigur nu era asa bun.. asta te intreb ca sa nu fac drumul degeaba pana la bavaria ca nu e placut deloc sa merg cu masina 3 km sa se opreasca 3 km..si tot asa..sa ma injure toata lumea pe drum. si mana de lucru cat te-a costat pe tn? ms.

 

daca esti din ploiesti gasesti la pret ok la cesa, si de montaj, da-mi pm daca te hotarasti si-ti spun unde esti avantajat(sau ia de unde a zis Ciupanezu, si montajul ti-l spun eu in Pl.)

 

pai tre sa ma interesez unde e cesa ca nu stiu.maine o sa merg. si de montaj unde zici ca e avantajos? aa..si senzorii astia ce firma tre sa fie? adica bosch sau asa ceva.. habar nu am de mecanica..scz.. ms

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.