Jump to content

Problema la turatii.


Recommended Posts

Aseara, ma urc in masina sa fac o plimbare prin oras, pornesc motoru`, astept un pic si vad ca acul de la turometru scade foarte mult si intr-un final se opreste motorul. Pornesc iara, vad ca acul sta normal pe la 800-900 rpm, dar avea momente cand scadea sub si crestea la loc. M-am gandit ca o fi benzina proasta, am mers si am bagat de la OMV Carrera 100. Pe drum, cand luam piciorul de pe acceleratie, acul de la turometru scadea foarte mult, ajungand si pe la 200-300 rpm, si de multe ori in mers, mi se opreste. Cand stau pe loc la relanti, acul scade pe la 500 tremura masina, creste un pic si scade iarasi.

 

A mai patit cineva asa ceva? Aveti vreo idee ce-ar putea fii?

 

PS: ieri dimineata am mers cu masina si nu avea nimic, am facut ~60km si m-am dus acasa, masina a stat in parcare aproximativ 3 ore, 3ore jumate.

Edited by max!
Link to comment
Share on other sites

curata piesa fara nr din stinga imaginii cea pe care va intra tubulatura de la filtru de aer.daca tot asa face sar putea sa fie regulatorul de relenti piesa cu nr 8.daca tot nu ii bine poate ii debitmetru.sper ca ai inteles nu sunt prea talentat la explicat sorry. <_<

post-22550-1234459365_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

scoate mufa de la debitmetru si vezi daca merge mai bine fara. Iti apare cumva si vreun martor in bord, cum ar fi check engine? ar mai putea fi sonda lambda, regulatorul de relanti (pe care poti sa il cureti), sau valva pvc. parerea mea e sa ii scoti mufa de la debitmetru si sa cureti regulatorul de relantii. daca face la fel cred ca ar trebui sa te duci cu ea la un tester, desi daca nu ai nimic aprins in bord greu de crezut sa dea vreo eroare.
Link to comment
Share on other sites

Iti apare cumva si vreun martor in bord, cum ar fi check engine?

 

 

Nu, nu e aprins.

Multumesc de sfaturi, voi incerca maine sa vad curat pe acolo, o sa mai postez sa va spun ce-am rezolvat, poate mai pateste cineva asa.

 

 

PS: Am uitat sa mentionez ca am mai patit (de vreo 3-4 ori) inainte, sa porneasca motorul si brusc sa scada turatia pana la 0, oprindu-se motorul bineinteles <_< ... M-am gandit ca o fi de la benzina, si nu am bagat de seama. Probabil problema aia s-a agravat.. :)

Link to comment
Share on other sites

scoate mufa de la debitmetru si vezi daca merge mai bine fara. Iti apare cumva si vreun martor in bord, cum ar fi check engine? ar mai putea fi sonda lambda, regulatorul de relanti (pe care poti sa il cureti), sau valva pvc. parerea mea e sa ii scoti mufa de la debitmetru si sa cureti regulatorul de relantii. daca face la fel cred ca ar trebui sa te duci cu ea la un tester, desi daca nu ai nimic aprins in bord greu de crezut sa dea vreo eroare.

 

Scosul conectorului de la MAF nu diagnosticheaza problema lui, scan-ul insa da

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca e regulatorul de relanti mai mult ca sigur

 

numa sa nu ajungeti si aici la volanta pls <_<

 

 

:)

ICV de curatat si totusi furtunele de la PCV trebuiesc verificate...de fapt cam toate furtunele care se vad fiindca nu poti sa sti daca cumva unul nu e crapat sau neetans.

Eu sustin curatatul ICV intai

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

stie cineva ce se poate intampla daca am montat un altfel de debitmetru? nu ca as fi montat eu altul dar am fost la un servis si meseriasi de acolo au zis ca este de vina debitmetru l-au schimbat si acum cand vreau sa accelerez brusc cand masina este la relanti nu se acelereaza imediat are cateva momente de repauz si apoi se accelereaza , poate asa facea si inainte dar acum ca mi-au schimbat aia debitmetru sunt eu mai obsedat cum merge motorul. De cand am schimbat debitmetru nu mi se mai aprinde becul cek . Eu ma gandeam sa nu fi din cauza injectoarelor (sa trebuisaca curatate) sau din cauza filtrului de benzina nu l-am schimbat de cand am adus masinia din germania adica mai sigur de 10000km si aia in germania cine stie cand l-au schimbat.

de relanti nu va mai spun ca tot imi oscileaza. SFATURI URGENT

E46 316I / 77KW / AN 1999

Link to comment
Share on other sites

Salutari Florine, schimba filtrul si vezi daca nu cumva ai ICV-ul fisurat...se mai intampla..intre cele doua cavitati. <_< Succese maxime!

 

sa stii ca am curatat ICV(regulatorul de relanti) si am observat ca pe corpul lui suunt 2 crapaturi mici, sa fie din cauza aia?

ICV te referi la regulatorul de relanti?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.