Jump to content

Recommended Posts

Mai vazusem un topic cu mhs pe undeva dar ma gandesc ca este foarte folositor unul in aria dedicata de reviewuri.

 

Revin un pic mai tarziu cu povestea mea, dar o concluzie succinta ar fi ca MHS este absolut sub orice critica. Poate ma ajutati cu un sef al domnului responsabil de service Stemate

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

masina este un m3 cabrio.

am luat cu copy-paste problemele din mailul pe care l-am trimis.

 

 

 

Pragul usii de la sofer are urme de gazare pe interior (suprafata este rugoasa).

Aripile atat dreapta spate cat si stanga spate prezinta in zona mecanismului de decapotare acelasi tip de suprafete rugoase, semn ca suprafetele nu au fost mascate corect.

Aripa stanga spate a fost chituita dar, la imbinarea cu bara spate, nu mai respecta linia masinii si a barei fiind facuta "la ochi" iar deasupra rotii nu a fost chituita

Bara fata.

-Nu este aliniata.

-Muchiile laterale au culoarea grundului si nu culoarea masinii.

-Colturile unde se termina muchiile sunt lovite si zgariate semn ca bara s-a sprijinit pe aceste colturi cand vopseaua era proaspata.

-Bara NU este aliniata cu aripile atat in stanga cat si in dreapta.

-Protectiile de la rotile fata nu sunt aliniate cu bara fata. Explicatia a fost ca pe dreapta este din cauza loviturii. Dar pe stanga ce explicatie mai aveti? Iar daca era din cauza loviturii se putea face reconstatare la Allianz Tiriac pentru ca bara fata sa iasa corect aliniata.

Aripa dreapta spate si o parte din prag sunt MATE in comparatie cu usa alaturata.

Bara spate.

-Element prindere in spatele rotii dreapta spate incorect montat

-Elemente fixare in partea de jos a spoilerului spate incorect montate atat pe partea stanga cat si pe partea dreapta.

-Capac cupla tractare nu mai sta natural. Bara spate a fost vopsita fara ca locul pe care sta acest capac sa fie protejat.

-Colturile unde se termina muchiile sunt lovite si zgariate semn ca bara s-a sprijinit pe aceste colturi cand vopseaua era proaspata

Muchia interioara usii dreapta si bandoul prezinta urme gri de grund

 

 

 

masina a stat 6 sapt la mhs ca sa ajunga in halul asta. mai avea si capacul portbagajului stramb. s-au prins abia dupa 4 saptamani ca nu il por repara si au cerut inlocuirea lui la casco. in aceste 4 sapt nu am primit nici o veste. dupa 6 sapt in service capacul nu a venit si am luat masina dupa scandalul aferent. asteptam in jur de 30 capacul, cica atunci se rezolva toate, pe nervii mei, pe timpul meu si pe masina mea ca sa zic asa.

 

 

 

parerea mea este ca au "invatat" pe masina asta. dupa mine au distrus-o cu 5 kile de kit si vopsea. din pacate masina este pe leasing ca altfel mergeam la opc

 

sa mai mergem la mhs

Edited by mmneg
Link to comment
Share on other sites

Guest IulianE

aoleu....boschetarie mare

pacat de masina!

Ar fi bine ca Domnul Romulus sa intervina pt tine,si vb serios

a mai intervenit pt cineva,mai ales ca MHS plateste publicitate mi-ar placea sa vad ca Romulus ia atitudine si incerca sa rezolve pb.

A mai facut-o,deci nu e imposibil sau fantasmagoric

Link to comment
Share on other sites

sunt de parere ca managementul nu stie de aceste probleme de calitate. iar clientii nu dau feedback negativ si inghit.

 

parerea mea personala este ca cei care au lucrat la masina au fost niste retardati si nu au beneficiat de un curs de pregatire in prelabil.

 

alesesem mhs pentru ca era nou si credeam ca este la standardele bmw. macar la inceput. se pare ca m-am tepuit rau de tot.

 

asteptam sa vedem cum se rezolva aceste probleme la urmatoarea vizita cand trebuie sa se schimbe si capacul portbagajului. din pacate pe timpul meu.

 

din pacate nu il cunosc pe Romulus dar daca este dispus sa ma ajute in orice fel raman recunoscator.

 

 

 

verssatu: masina a stat 6 saptamani in service. initial mi s-a spus ca toata reparatia dureaza 2 saptamani. timp de 4 saptamani nu am dat de ei la telefon si nimeni nu a avut bunul simt sa ma sune. abia dupa 4 sapt am aflat si de capacul de porbagaj ca de, nu mai stiam nimic de masina. ultimele doua saptamani am fost dus cu zaharelul ca vine capacul. dar ei se puteau prinde de problema cu capacul din momentul in care am lasat masina in service si nu dupa 4 saptamani. ca sa fie complet, am platit leasingul tot acest timp.

Edited by mmneg
Link to comment
Share on other sites

Pacat de masina, dar acum stii ca ei sant exemplificarea proverbului,, afara vopsit gardul si inauntru leopardul,,. Data viitoare(sper sa nu fie nevoie), sa alegi un service cu reputatie mai mica, dar sa-ti faca treaba ca lumea. Tiganie curata, zau.
Link to comment
Share on other sites

Si totusi in urma tuturor problemelor reclama la mhs troneaza pe pagina.

Sincer imi pare rau si nu pot decat sa-mi imaginez prin ce nervi trebuie sa fi trecut.

Inainte sa deschida ma gamdeam sa fac o revizie acolo din aceleasi motive din care tu i-ai ales ca abia au deschis si o sa fie pregatiti spre norocul meu m-am razgandit.

Peste 2 saptamani plec in DE sa fac full revizie acolo ca sa pot dormi linistit

Deci e clar service calumea la noi e de domeniul science-fiction

Link to comment
Share on other sites

masina este un m3 cabrio.

am luat cu copy-paste problemele din mailul pe care l-am trimis.

 

 

 

Pragul usii de la sofer are urme de gazare pe interior (suprafata este rugoasa).

Aripile atat dreapta spate cat si stanga spate prezinta in zona mecanismului de decapotare acelasi tip de suprafete rugoase, semn ca suprafetele nu au fost mascate corect.

Aripa stanga spate a fost chituita dar, la imbinarea cu bara spate, nu mai respecta linia masinii si a barei fiind facuta "la ochi" iar deasupra rotii nu a fost chituita

Bara fata.

-Nu este aliniata.

-Muchiile laterale au culoarea grundului si nu culoarea masinii.

-Colturile unde se termina muchiile sunt lovite si zgariate semn ca bara s-a sprijinit pe aceste colturi cand vopseaua era proaspata.

-Bara NU este aliniata cu aripile atat in stanga cat si in dreapta.

-Protectiile de la rotile fata nu sunt aliniate cu bara fata. Explicatia a fost ca pe dreapta este din cauza loviturii. Dar pe stanga ce explicatie mai aveti? Iar daca era din cauza loviturii se putea face reconstatare la Allianz Tiriac pentru ca bara fata sa iasa corect aliniata.

Aripa dreapta spate si o parte din prag sunt MATE in comparatie cu usa alaturata.

Bara spate.

-Element prindere in spatele rotii dreapta spate incorect montat

-Elemente fixare in partea de jos a spoilerului spate incorect montate atat pe partea stanga cat si pe partea dreapta.

-Capac cupla tractare nu mai sta natural. Bara spate a fost vopsita fara ca locul pe care sta acest capac sa fie protejat.

-Colturile unde se termina muchiile sunt lovite si zgariate semn ca bara s-a sprijinit pe aceste colturi cand vopseaua era proaspata

Muchia interioara usii dreapta si bandoul prezinta urme gri de grund

 

 

 

masina a stat 6 sapt la mhs ca sa ajunga in halul asta. mai avea si capacul portbagajului stramb. s-au prins abia dupa 4 saptamani ca nu il por repara si au cerut inlocuirea lui la casco. in aceste 4 sapt nu am primit nici o veste. dupa 6 sapt in service capacul nu a venit si am luat masina dupa scandalul aferent. asteptam in jur de 30 capacul, cica atunci se rezolva toate, pe nervii mei, pe timpul meu si pe masina mea ca sa zic asa.

 

 

 

parerea mea este ca au "invatat" pe masina asta. dupa mine au distrus-o cu 5 kile de kit si vopsea. din pacate masina este pe leasing ca altfel mergeam la opc

 

sa mai mergem la mhs

DAR DIN PACATE ACEA BARA NU A FOST LOVITA ASA TARE CUM A FOST DUSA MASINA IN SERVICE

VEDETI POZA ORIGINALA SI FALS

post-9268-1215011081_thumb.jpg

post-9268-1215011096_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

lamureste-ne si pe noi ce ai vrut sa spui ca nu se intelege nimic

 

 

banuiesc ca urmeaza sa spui ca nu s-a gresit nimic la masina si a iesit impecabila.

 

 

da o tura pe la regulament, nu e frumos sa scrii cu majuscule

 

 

 

bara fata (cred ca desprea aia vorbesti) era aliniata perfect la intrarea in service chiar daca era lovita. nu avea cleme rupte sau sparturi. avea o singura infundatura exact in locul unde era lovita initial. inseamna ca se putea pune la loc in exact aceeasi pozitie. iar in cazul ipotetic in care nu se putea, puteau fi chemati cei de la allianz sa vada despre ce este vorba pt ca masina era asigurata.

Edited by mmneg
Link to comment
Share on other sites

Am dat din greseala pe topicul asta, sa vad ce se mai zice de ei, si nu mi-a venit sa cred cand am vazut pozele tale, mmneg. Una la mana pentru ca e o mare tiganie, mai ales pentru o masina atat de misto cum e M3 cabrio, si a doua la mana pentru ca 2 dintre problemele tale le-am avut si eu cu ei. In iarna m-a lovit cineva din spate si eu pe cineva in fata si a trebuit sa schimb bara fata, capota, portbagaj si bara spate. Initial au zis ca mi-ar face masina in 3 saptamani, insa a durat 2 luni. Apoi cand am luat-o a avut probleme, am mai lasat-o vreo 2 saptamani ca sa le rezolve pe alea. Cand am venit s-o iau de tot, cele 2 probleme de care ziceam: barele fata si spate nealiniate cu aripile, la diferenta de 5-10 mm, si faza cu aparatoarele pentru roti din fata rotii, care nu au fost prinse si au iesit din lacasul lor, una dintre ele atat de tare incat a fost roasa la un drum mai lung...

Intre timp am mai fost la ei de vreo 3-4 ori, cu diverse chestii, amintindu-le sa se ocupe si de problemele astea. Insa singurul rezultat a fost ca mi-au prins bara spate cu niste cleme si sta mai bine, in fata insa la fel. Si de fiecare data m-am luat de ei, si le-am batut obrazul ca nu mi-au umblat deloc la bara, iar ei ziceau ca au pus-o, ca sta mai bine pe locul ei, dar din kanci.. Si am vorbit de fiecare data cu un fel de manager al lor, Catalin, (nu doar cu baietii care te iau de la front-desk), care e un tip foarte ok si amabil si binevoitor, insa degeaba.. Ceea ce ma duce cu gandul ca nu au specialisti buni, din moment ce nici a 3a, a 4a oara nu iese bine...

Link to comment
Share on other sites

Cum s-a rezolvat ?,,sau inca astepti portbagajul ?,..In fine pe mine m-a convins reviewul tau ...O alta reprezentanta .care repara masini scumpe cu tinichigii de la dacia srl ..De aia nu ne lasa sa intram in service in spate ..Sa nu vedem cum pun ciocanul pe masini !...Degeaba au amabilitate si vointa managerii daca mana de lucru e varza !..
Link to comment
Share on other sites

trebuie sa imi fac loc in treburi sa ma ocup si de problema asta. masina este programata pentru luni cu promisiunea ca se rezolva pana marti seara (las de la mine pana miercuri dimineata). las masina doar cu comanda de lucru cu toate problemele astea notate. si cu nr de km la suta de metri.

 

ramane de vazut ce o sa iasa. problemele din postul 4 sunt doar de tinichigerie (apropo, am mai gasit 2). mai am 2 de alta natura dar le pastrez pentru final.

 

 

ar trebui sa ii taxez pe ora pentru timpul meu pierdut acolo

Edited by mmneg
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

am revenit din vacanta.

 

revin cu completari:

masina evident ca nu a fost gata la momentul stabilit. termenul era ora 12 a unei zi de vineri(jumatate de zi lasata bonus de la mine). masina am luat-o dupa multi nervi in jur de ora 15 (plina de praf pentru ca nu mai aveam timp de asteptat si la spalatorie). la ora 16 trebuia sa fiu la aeroport.

 

majoritatea lucrurilor au fost rezolvate cu exceptia:

-capac cupla tractare de pe bara spate tot asa sta

-bara spate fixata si aliniata pe laterale cat sa tina pana la iesirea din service (s-a dovedit mai tarziu ca nu a tinut mai mult de cativa km)

-panoul spate (unde se aliniaza cu capacul portbagajului si cu bara) a iesit in oarecare valuri.

 

si evident ceva nou: partea de caroserie care se deschide la decapotare cu 4 ciupituri ale vopselei. evident ca mi s-a facut rau.

 

domnul care s-a ocupat de problema mea s-a vazut ca si-a dat toata silinta sa iasa cat mai bine. si chiar se poate se iasa si ceva bine daca exista un control strict. dar cu toate astea partile rele cantaresc mai greu ca partile bune in cazul de fata.

 

multumit ca majoritatea aspectelor s-au rezolvat

 

nemultumit de numarul de telefoane date

nemultumit de timpul petrecut acolo dupa ora stabilita

nemultumit de problemele ramase

nemultumit de problema nou aparuta

nemultumit ca toate lucrurile trebuie facute numai cu cineva care sa controleze de aproape si nu se rezolva cum ar trebui in mod normal

Edited by mmneg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.