Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

unde pot mai sus de opc sa inaintez reclamatia mea?

 

 

Mai depune o plangere la opc, dar du-te si depune-o personal si nu pleca de acolo pana nu primesti numar de inregistrare. Din momentul ala, au termen sa-ti raspunda in maxim 30 de zile, obligatoriu, prin lege. Daca nici asa nu primesti raspuns, scrie aici si te invat ce sa faci si mai departe.

Edited by MihaiC
Link to comment
Share on other sites

unde pot mai sus de opc sa inaintez reclamatia mea?

 

 

Mai depune o plangere la opc, dar du-te si depune-o personal si nu pleca de acolo pana nu primesti numar de inregistrare. Din momentul ala, au termen sa-ti raspunda in maxim 30 de zile, obligatoriu, prin lege. Daca nici asa nu primesti raspuns, scrie aici si te invat ce sa faci si mai departe.

 

plangerea este facuta personal la targoviste cu nr 495/17.08.2009 iar ei la randul lor au trimis-o la bucuresti sia renr de inregistrare1327/18.08.2009.deci au trimis-o a 2-a zi la bucuresti.reclamatia am facut-o la targoviste ca acolo stau eu.de atunci peste 30 de tel am dat la ei.mereu ma plimba.mi-au dar zeci de nr de tel si atunci cand in final imi rapsunde unde trebuie spune ca nu mai este inspectorul acolo.vai de viata mea cu astia

am numar de inregistrare din data de 17 august 2009.au trecut3 lucni de atunci nu 30 de zile

Edited by alex_bmw e90_wly
Link to comment
Share on other sites

Ok. Pune copie dupa reclamatie si povestea redactata intr-un plic si trimite-o Corpului de Control al Guvernului cu confirmare de primire. Gasesti adresa si toate datele pe SGG.ro.

 

astazi am trimis si ctre SGG o sesizare la care am atasat copiile depuse si la opc.acum atept sa vedem ce rasp primesc.multunesc Mihai

Link to comment
Share on other sites

Sa vedeti faza...azi m-a sunat o gagica din partea MHS sa ma intrebe daca imi convin serviciile oferite ... :) A mai sunat pe cineva?

 

Salut,

 

M-au sunat si pe mine la 3 luni dupa ce am avut masina la ei.

Bine ca nu am avut probleme majore (stingere martor placute de frane) cert este ca am avut parte de servicii de consiliere excelente din partea domnului consultant Florin Constantin, cat despre mecanicii de acolo nu numai ca am auzit povesti ciudate dar am si stat de vb cu unul din ei fapt ce mi-a confirmat lipsa lor de profesionalism si lipsa de cunostinte in ale mecanicii. Ce mai.... le trebuie un upgrade la nivel de mecanici si tinichigerii...in rest nota buna pentru consiliere.

 

Sa auzim de bine.

Link to comment
Share on other sites

Sa vedeti faza...azi m-a sunat o gagica din partea MHS sa ma intrebe daca imi convin serviciile oferite ... :) A mai sunat pe cineva?

 

Salut,

 

M-au sunat si pe mine la 3 luni dupa ce am avut masina la ei.

Bine ca nu am avut probleme majore (stingere martor placute de frane) cert este ca am avut parte de servicii de consiliere excelente din partea domnului consultant Florin Constantin, cat despre mecanicii de acolo nu numai ca am auzit povesti ciudate dar am si stat de vb cu unul din ei fapt ce mi-a confirmat lipsa lor de profesionalism si lipsa de cunostinte in ale mecanicii. Ce mai.... le trebuie un upgrade la nivel de mecanici si tinichigerii...in rest nota buna pentru consiliere.

 

Sa auzim de bine.

 

bagami-as Pooooola in consilierea lor de 2 bani.de asta avem noi,posesorii de bmw nevoie.de un bulangiu care sa ma linga in fund si cand duc masina in service mecanicii sa nu cunoasca cheia de 13.daca nu s-ar pedepsii distrugerea si crima as sta numai la ei cu un uzzi si grenade....sa le fie rusine ca preturile sunt pe masura numelui BMW.

Link to comment
Share on other sites

bagami-as Pooooola in consilierea lor de 2 bani.de asta avem noi,posesorii de bmw nevoie.de un bulangiu care sa ma linga in fund si cand duc masina in service mecanicii sa nu cunoasca cheia de 13.daca nu s-ar pedepsii distrugerea si crima as sta numai la ei cu un uzzi si grenade....sa le fie rusine ca preturile sunt pe masura numelui BMW.

 

 

Pacat ca posesorii de BMW sunt pe masura numelui BMW si service-urile nu. :)

Link to comment
Share on other sites

clientii unui brand nici nu trebuie sa fie pe masura acestuia. asta e ca si cum ai spune ca bmw-urile sunt doar pt cunoscatori. clientii sunt, unii mai tarani, altii mai badarani, altii-s intelectuali, altii-s prea simtiti. in momentul in care platesti un produs/servicii premium, nu mai conteaza ca esti cioban sau prim ministru.
Link to comment
Share on other sites

clientii unui brand nici nu trebuie sa fie pe masura acestuia. asta e ca si cum ai spune ca bmw-urile sunt doar pt cunoscatori. clientii sunt, unii mai tarani, altii mai badarani, altii-s intelectuali, altii-s prea simtiti. in momentul in care platesti un produs/servicii premium, nu mai conteaza ca esti cioban sau prim ministru.

adevarat,dar servicile lor nu se discuta....o exista undeva in tara asta un service de calitate?

Link to comment
Share on other sites

Sa vedeti faza...azi m-a sunat o gagica din partea MHS sa ma intrebe daca imi convin serviciile oferite ... :) A mai sunat pe cineva?

 

Salut,

 

M-au sunat si pe mine la 3 luni dupa ce am avut masina la ei.

Bine ca nu am avut probleme majore (stingere martor placute de frane) cert este ca am avut parte de servicii de consiliere excelente din partea domnului consultant Florin Constantin, cat despre mecanicii de acolo nu numai ca am auzit povesti ciudate dar am si stat de vb cu unul din ei fapt ce mi-a confirmat lipsa lor de profesionalism si lipsa de cunostinte in ale mecanicii. Ce mai.... le trebuie un upgrade la nivel de mecanici si tinichigerii...in rest nota buna pentru consiliere.

 

Sa auzim de bine.

 

bagami-as Pooooola in consilierea lor de 2 bani.de asta avem noi,posesorii de bmw nevoie.de un bulangiu care sa ma linga in fund si cand duc masina in service mecanicii sa nu cunoasca cheia de 13.daca nu s-ar pedepsii distrugerea si crima as sta numai la ei cu un uzzi si grenade....sa le fie rusine ca preturile sunt pe masura numelui BMW.

 

De curiozitate, te intreb: ai discutat cu cineva din conducerea firmei? Eu de cate ori am avut o problema am discutat cu directorul de service si s-a rezolvat problema, fara cearta sau limbaj de mahala ca al tau, sau opc!

Link to comment
Share on other sites

Sa vedeti faza...azi m-a sunat o gagica din partea MHS sa ma intrebe daca imi convin serviciile oferite ... :lol: A mai sunat pe cineva?

 

Salut,

 

M-au sunat si pe mine la 3 luni dupa ce am avut masina la ei.

Bine ca nu am avut probleme majore (stingere martor placute de frane) cert este ca am avut parte de servicii de consiliere excelente din partea domnului consultant Florin Constantin, cat despre mecanicii de acolo nu numai ca am auzit povesti ciudate dar am si stat de vb cu unul din ei fapt ce mi-a confirmat lipsa lor de profesionalism si lipsa de cunostinte in ale mecanicii. Ce mai.... le trebuie un upgrade la nivel de mecanici si tinichigerii...in rest nota buna pentru consiliere.

 

Sa auzim de bine.

 

M-au sunat si pe mine sa ma-ntrebe daca am fost multumita de serviciile MHS :)

Da, nici eu nu am avut probleme mari, plus ca era in garantie masina... in fine... cert e ca, intr-adevar, Florin Constantin e super ok, chiar un om de treaba as spune eu... avand in vedere cu cata rabdare mi-a raspuns la toate intrebarile... eu fiind pe dinafara, normal :)

Despre mecanici pe de alta parte, nu ma pot pronunta... oricum, masina merge bine acum si nici nu a picat nimic de cand am dus-o in service, asa cum mai sustin unii binevoitori :)

Link to comment
Share on other sites

Sa vedeti faza...azi m-a sunat o gagica din partea MHS sa ma intrebe daca imi convin serviciile oferite ... :) A mai sunat pe cineva?

 

Salut,

 

M-au sunat si pe mine la 3 luni dupa ce am avut masina la ei.

Bine ca nu am avut probleme majore (stingere martor placute de frane) cert este ca am avut parte de servicii de consiliere excelente din partea domnului consultant Florin Constantin, cat despre mecanicii de acolo nu numai ca am auzit povesti ciudate dar am si stat de vb cu unul din ei fapt ce mi-a confirmat lipsa lor de profesionalism si lipsa de cunostinte in ale mecanicii. Ce mai.... le trebuie un upgrade la nivel de mecanici si tinichigerii...in rest nota buna pentru consiliere.

 

Sa auzim de bine.

 

bagami-as Pooooola in consilierea lor de 2 bani.de asta avem noi,posesorii de bmw nevoie.de un bulangiu care sa ma linga in fund si cand duc masina in service mecanicii sa nu cunoasca cheia de 13.daca nu s-ar pedepsii distrugerea si crima as sta numai la ei cu un uzzi si grenade....sa le fie rusine ca preturile sunt pe masura numelui BMW.

 

De curiozitate, te intreb: ai discutat cu cineva din conducerea firmei? Eu de cate ori am avut o problema am discutat cu directorul de service si s-a rezolvat problema, fara cearta sau limbaj de mahala ca al tau, sau opc!

 

 

tu lucrezi cumva la mhs?te bagi ca mucii in fasole.este masina mea.am si am tot dreptul sa vb asa pt ca m-au scos din sarite.atata timp cat nu sti cum e sa iti iei masina din service cu vopseaua scursa si gazata plina de pori si asa mai departe nu te baga.nu sunt singurul care a avut probleme la service sa zici ca a fost o intamplare.indiferenta lor este de vina.

asa ca bea-ti lapticul si pe mine lasa-ma sa imi rezolv problema cum vreau eu.bafta si data viitoare cand vi cu masina din service sper sa nu faci parte din grupul nostru.

 

 

edit:si am vrut sa merg la director si au zis ca nici el nu ma poate ajuta.........am zis bine si am plecat.....ce vroiai sa fac sa intru din usa in usa sa caut directorul...astia sunt oamenii lui....

Edited by alex_bmw e90_wly
Link to comment
Share on other sites

Sa vedeti faza...azi m-a sunat o gagica din partea MHS sa ma intrebe daca imi convin serviciile oferite ... :) A mai sunat pe cineva?

 

 

 

Sa auzim de bine.

 

bagami-as Pooooola in consilierea lor de 2 bani.de asta avem noi,posesorii de bmw nevoie.de un bulangiu care sa ma linga in fund si cand duc masina in service mecanicii sa nu cunoasca cheia de 13.daca nu s-ar pedepsii distrugerea si crima as sta numai la ei cu un uzzi si grenade....sa le fie rusine ca preturile sunt pe masura numelui BMW.

 

De curiozitate, te intreb: ai discutat cu cineva din conducerea firmei? Eu de cate ori am avut o problema am discutat cu directorul de service si s-a rezolvat problema, fara cearta sau limbaj de mahala ca al tau, sau opc!

 

 

tu lucrezi cumva la mhs?te bagi ca mucii in fasole.este masina mea.am si am tot dreptul sa vb asa pt ca m-au scos din sarite.atata timp cat nu sti cum e sa iti iei masina din service cu vopseaua scursa si gazata plina de pori si asa mai departe nu te baga.nu sunt singurul care a avut probleme la service sa zici ca a fost o intamplare.indiferenta lor este de vina.

asa ca bea-ti lapticul si pe mine lasa-ma sa imi rezolv problema cum vreau eu.bafta si data viitoare cand vi cu masina din service sper sa nu faci parte din grupul nostru.

 

 

edit:si am vrut sa merg la director si au zis ca nici el nu ma poate ajuta.........am zis bine si am plecat.....ce vroiai sa fac sa intru din usa in usa sa caut directorul...astia sunt oamenii lui....

 

... adevarul e ca taranii ca tine raman nemultumiti oricum ar fi tratati si oricum li s-ar face masinile. Dovada e faptul ca ai facut reclamatii si multe comentarii pe aici si dupa 5 luni ai ramas tot cu masina nefacuta. eu ti-am zis doar cum mi-am rezolvat problema mai repede si fara batai de cap prea mari. ai spus ca ai sunat la mhs de 50 de ori si nu ti-au raspuns, dar tot tu ai spus ca te-au sunat sa-ti duci masina in service dar nu mai ai curaj sa o duci acolo, asa ca hotaraste-te: care e adevarul???? calitatea de posesor de bmw nu o anuleaza pe cea de OM!

 

 

PS nu lucrez la mhs si daca as fi lucrat te-as fi abordat intr-un mod oficial

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Pe o scara de la 1-10 eu le dau nota 6! Pentru tot...organizare, service, client service etc....Adica la mine pana la urma s-a rezolvat problema, insa cu telefoane, discutii incisive si altele...La cat a fost factura finala...ar fi trebuit ca in maxim 24 de ore sa am masina gata, spalata si parfumata...Eu am avut-o in 3 zile, la fel de murdara, stresat si scarbit de astfel de servicii "premium"...!

 

PS: Nu vad de ce la fiecare chestie trebuie sa ajungi sa vorbesti cu managerul, situatia ar trebui rezolvata de la primul nivel...!?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ma simt dator fata de colegii de forum sa le adresez urmatorul sfat: evitati MHS pentru tinichigerie/vopsitorie, sunt praf!

Am fost acum vreo 1 luna si ceva pe la ei ca sa imi refaca o aripa stanga spate. La reparatia initiala (acum 2 ani ce-i drept) au dat linia stramba la inceput, iar la a 2a incercare putin stramba, si cam plata (in loc sa urmeze curbura masinii), insa fiind presat de timp am luat-o asa. Acum, la 2 ani distanta, dat fiind ca-mi ruginise in partea cealalta, si sperand ca totusi s-a schimbat echipa de tinichigii, sau ca a facut progrese macar, in fine mi-am luat inima in dinti si am dus-o la refacut - dezamagire! Desi initial parea sa arate bine, mai tarziu am obs ca s-au concentrat doar pe a face linia aripii dreapta, insa: nu au adus-o la linie cu linia portierei, si a ramas tot plata pe deasupra. Nu mai vorbim de luft intre portiera si aripa + alte mici spatii.. Treaba facuta de mantuiala!!

Puteam sa le refuz masina, insa stiam ca n-o s-o scoata in veci bine, asa ca am renuntat! Si ca dovada ca se poate, Autobayern cum necum a reusit sa-mi scoata aripa frumos (nu perfect, dar foarte bine!!!) Dar despre asta voi scrie probabil in topicul lor...

Trebuie totusi sa zic ca atat Catalin cat si Marius (de la MHS) au fost finuti, au fost amabili cu mine (data fiind si istoria care ne-a "legat"). Baieti, daca cititi postul asta, faceti ceva cu echipa aia de tinichigii, oferiti-le un training ceva, pentru ca sunt varza! Si sunt convins ca nu sunt printre primii care se plang de asta..

Link to comment
Share on other sites

Trebuie totusi sa zic ca atat Catalin cat si Marius (de la MHS) au fost finuti, au fost amabili cu mine (data fiind si istoria care ne-a "legat"). Baieti, daca cititi postul asta, faceti ceva cu echipa aia de tinichigii, oferiti-le un training ceva, pentru ca sunt varza! Si sunt convins ca nu sunt printre primii care se plang de asta..

 

doare pe ei in fund de reviewul tau , bmwuri multe , au de unde manca , asta e , e de evitat sa mergi la reprezentanta .Din pacate!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.