Jump to content

318i e90 facelift


crisjohn

Recommended Posts

o sa-ti urmez sfatul... oricum eu am imitatie de piele, celebrul Sensatec <_<

 

Mai bine foloseşti Sonax.

 

Eu asta folosesc de 2 ani şi nu am nici o urmă de uzură pe piele, nu s-a crăpat deloc.

 

Am doar două cute mai mici pe scaunul şoferului.

 

Foarte frumoasă maşina!

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

pe unde era si pe la ce ora? eu trec zilnic pe langa AB si vad mai multe ca vin pe la service si altele...

prin bularga (iasi) :bashwall:)...intrebam eu daca erai tu ...oricum masina e pur si simplu perfecta (mie impresia asta mi-o da)

 

mda...cam departe :unsure: eu ma plimb maxim prin Baneasa... inca nu am mers mai mult de 15 kilometrii in afara orasului...:blink:

 

vorbind de masina pot spune ca si mie mi se pare perfecta... are o linie foarte agresiva per total si este o imbinare de e90 pre-facelift si e46 facelift cu cateva elemente noi... fratele meu are e46 facelift si am pus masinile una langa alta si a lui pare ceva mai feminina (e standard, fara nimic schimbat la aerodinamica) pe cand acest e90 facelift e foarte dur la design... botul are ceva elemente de la CS (capota se inchide la fel si rinichii sunt cam la fel desenati) si spatele e mult mai reusit acum desi incepusem sa ma obisnuiesc cu vechiul design (e90 standard)... ce e interesant este ca masina e mai lata si in fata si in spate decat vechiul e90 cu 1-2 cm (fata spate)... BMW spune ca este cel mai stabil sasiu de seria 3 facut vreodata de ei... ca sa echilibreze masina perfect fata-spate au impins motorul foarte in spate si efectiv intre radiator si motor sunt vreo 15-20 de centimetrii de spatiu gol iar bateria e in portbagaj (in dreapta spate)... locul soferului este foarte aproape de centrul de greutate al masinii (de aceea fiind la volan simti foarte bine masina) si scaunele sunt destul de profilate chiar si in standard (cam toata lumea are probleme cand se da jos din masina mea :blink: ) oricum e foarte distractiva si cei 143 de CP sunt foarte prezenti... <_<

 

si ca tot spuneam parametrii motorului sunt:

 

N43 B20 U0 (4 / 16 - 1995cc - petrol - 105kW / 143HP (@ 6000rpm) - 190Nm (@ 4250rpm))

 

N43 - 4 cylinder inline DOHC 16v Direct Injection naturally aspirated petrol engine

 

Built from: 2007-now

Displacement range: 1995cm3

Number of cylinders/valves: 4cylinders / 16valves

Fuel: petrol

4 cylinder petrol engine:

- N43 - 2.0L DOHC-16v/L4 + High Precision Injection

 

Cod management cilindree cilindrii dispunere bore/stroke compresie combustibil putere cuplu

N43 B20 U0 MSD81.2 1995cc 4 / 16 inline 4 90mm / 84mm 12:1 petrol 105kW / 143HP (@ 6000rpm) 190Nm (@ 4250rpm)

 

 

acum studiez diferentele dintre 318 si 320 pentru ca motoarele si managementul lor sunt identice sa vad ce pot face ca sa trag un upgrade :wub: astept sfaturi ptr ca oricum e un proiect pe termen lung masina fiind in garantie :)

Edited by crisjohn
Link to comment
Share on other sites

pe unde era si pe la ce ora? eu trec zilnic pe langa AB si vad mai multe ca vin pe la service si altele...

prin bularga (iasi) :bashwall: )...intrebam eu daca erai tu ...oricum masina e pur si simplu perfecta (mie impresia asta mi-o da)

 

mda...cam departe :unsure: eu ma plimb maxim prin Baneasa... inca nu am mers mai mult de 15 kilometrii in afara orasului... :blink:

 

vorbind de masina pot spune ca si mie mi se pare perfecta... are o linie foarte agresiva per total si este o imbinare de e90 pre-facelift si e46 facelift cu cateva elemente noi... fratele meu are e46 facelift si am pus masinile una langa alta si a lui pare ceva mai feminina (e standard, fara nimic schimbat la aerodinamica) pe cand acest e90 facelift e foarte dur la design... botul are ceva elemente de la CS (capota se inchide la fel si rinichii sunt cam la fel desenati) si spatele e mult mai reusit acum desi incepusem sa ma obisnuiesc cu vechiul design (e90 standard)... ce e interesant este ca masina e mai lata si in fata si in spate decat vechiul e90 cu 1-2 cm (fata spate)... BMW spune ca este cel mai stabil sasiu de seria 3 facut vreodata de ei... ca sa echilibreze masina perfect fata-spate au impins motorul foarte in spate si efectiv intre radiator si motor sunt vreo 15-20 de centimetrii de spatiu gol iar bateria e in portbagaj (in dreapta spate)... locul soferului este foarte aproape de centrul de greutate al masinii (de aceea fiind la volan simti foarte bine masina) si scaunele sunt destul de profilate chiar si in standard (cam toata lumea are probleme cand se da jos din masina mea :blink: ) oricum e foarte distractiva si cei 143 de CP sunt foarte prezenti... <_<

 

si ca tot spuneam parametrii motorului sunt:

 

N43 B20 U0 (4 / 16 - 1995cc - petrol - 105kW / 143HP (@ 6000rpm) - 190Nm (@ 4250rpm))

 

N43 - 4 cylinder inline DOHC 16v Direct Injection naturally aspirated petrol engine

 

Built from: 2007-now

Displacement range: 1995cm3

Number of cylinders/valves: 4cylinders / 16valves

Fuel: petrol

4 cylinder petrol engine:

- N43 - 2.0L DOHC-16v/L4 + High Precision Injection

 

Cod management cilindree cilindrii dispunere bore/stroke compresie combustibil putere cuplu

N43 B20 U0 MSD81.2 1995cc 4 / 16 inline 4 90mm / 84mm 12:1 petrol 105kW / 143HP (@ 6000rpm) 190Nm (@ 4250rpm)

 

 

acum studiez diferentele dintre 318 si 320 pentru ca motoarele si managementul lor sunt identice sa vad ce pot face ca sa trag un upgrade :wub: astept sfaturi ptr ca oricum e un proiect pe termen lung masina fiind in garantie :)

Partea din spate(stopurile) este intradevar mai reusita la facelift in rest insa nu sa schimbat mare lucru ,niste nervuri pe capota , putin la far interiorul,sibutoanele la clima cu putin metal,la navi/i-drive ceva modificari mai substantiale ca aspect.

 

 

 

 

In rest, si celelalte modele de BMW au bateria in portbagaj,pt a contrabalansa greutatea soferului,si poate tu ai loc mai mult intre radiator si motor pt ca este un motor in 4 cil,vedifica la o varianta cu 6 cilindrii distanta ,asta doar sa ramanem obiectivi... :wub:

 

Oricum masina e frumoasa!

Edited by E90
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.