Jump to content

nu sta la relantiu


baubau

Recommended Posts

deci cum scrie si in titlu nu sta la relantiu mashina

dar dupa ce se incalzeste putin parca sta dar oscileaza putin acceleratia

dar cand schimb vitezele da sa moara sau moare

tin sa precizez ca sau schimbat toate furtunele sau curata toti senzorii si debitmetru este bun

oare ce ar avea?

Link to comment
Share on other sites

EGR-ul l-ai verificat? cu aceeasi problema ma zbat eu zilele astea doar ca la un opel si pe tester imi da EGR-ul. l-am curatat, merge, doar ca s-ar putea sa trebuiasca schimbat pentru ca mai face figuri uneori ... Edited by sos
Link to comment
Share on other sites

Masinile pe benzina nu au EGR...

Au o valva numita PCV, e posibil sa fie din cauza ei....

De unde stii ca debitmetrul e bun ? Ai fost la tester ? Ai pus altul, si tot asa face ? Ai incercat sa vezi cum face cu mufa debitmetrului scoasa ?

 

PS : RELANTI !

Edited by Andrei92
Link to comment
Share on other sites

deci cum scrie si in titlu nu sta la relantiu mashina

dar dupa ce se incalzeste putin parca sta dar oscileaza putin acceleratia

dar cand schimb vitezele da sa moara sau moare

tin sa precizez ca sau schimbat toate furtunele sau curata toti senzorii si debitmetru este bun

oare ce ar avea?

 

CurãÞã regulatorul de ralanti.

 

MaÂşinile pe benzinĂŁ nu au EGR.

Link to comment
Share on other sites

N-am vrut sa intru in polemici legate de "Masinile pe benzina nu au EGR" deoarece suntem pe bmwclub si aici se discuta doar de masini bmw si in plus as fi offtopic pe acest topic.

 

Cert e ca am un opel in curte pe benzina caruia zilele trecute i-am desfacut EGR-ul si l-am curatat, totul fiind executat dupa tutoriale bine puse la punct. Asa ca ar fi mai bine sa nu generalizam chiar asa pe viitor. Simptomele descrise de userul @baubau erau identice cu cele pe care le aveam eu la opel...

Link to comment
Share on other sites

deci tre sa imi spuneti shi mie care este dracia aia ca m-am saturat sa tot schimb toate shi tot nu merge

spunetimi exact sau datimmi cod ca ma duc sa o cumpar si o schimb sa vedem

acuma colac peste pupaza nici nu porneste cred ca de la electromotor sa vad zilele astea la un electrician

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Aceeasi problema am avut-o si eu. Nu statea deloc la relanti, datea sa se opreasca dar nu se oprea. Cateodata se tura singura pana la 1500 rpm. In prima faza imi facea doar cand era mai frig afara si mai rar dar dupa aia problema s-a agravat. Masina parea ca merge in 3 si eu am crezut ca una dintre bujii este stricata si am fost sa o schimb. Noroc cu mecanicul ca el chiar se pricepe fata de multii altii, m-a pus sa ii dau cheie si in max 20 de sec a bagat mana prin spate pe la motor, a strans un furtun si masina si-a reluat mersul ei normal. Cauza, furtunul care pleca din valva pcv cred avea o gaura destul de mare iar pe traseu era de mai multe ori sectionat. Am comandat furtunul, am schimbat si valva deoarece o stricase si acum masina merge normal. Furtunul este pozitionat undeva sub cutia filtrului de polen si intra in motor. Sper sa va ajute cu ceva.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.