Jump to content

probleme de putere si consum


Recommended Posts

ma adresez in special pt. fivethreefive, sau interceptor, spuneti-mi cum sa rezolv problema de consum si pierdere a puteri , am un 525i E28 , pana acum i-mi consuma 16l\100km iarna in oras si acum brusc i-mi consuma 20 si simnt ca nu trage mai ales in viteza a2-ua si a3-ia, am schimbat buji, si filtre nu stiu unde sa mai umblu si nu as duce masina in service , va rog mult invatati-ma
Link to comment
Share on other sites

ma adresez in special pt. fivethreefive, sau interceptor,  spuneti-mi cum sa rezolv problema de consum si pierdere a puteri , am un 525i E28 , pana acum i-mi consuma 16l\100km iarna in oras si acum brusc i-mi consuma 20 si simnt ca nu trage mai ales in viteza a2-ua si a3-ia, am schimbat buji, si filtre nu stiu unde sa mai umblu si nu as duce masina in service , va rog mult  invatati-ma

72454[/snapback]

E28-ul meu cu numai 4 cilindri a dat tot asa niste semne...si am fost la mecanicul meu si mi-a dat cu un spray in admisie aer, dupa filtrul de aer...si de atunci nu mai am probleme (de acum 2 ani :blink: ). Mi-a spus ca ar fi fost lagarele de la clapeta de aer de la debit-metru murdare :)...succes!

Link to comment
Share on other sites

nu mai trage in sensul ca nu se mai tureaza motorul sau se tureaza dar nu se duce masina?

ai luat in calcul si discul de ambreiaj?

72495[/snapback]

 

 

se tureaza da nu fuge, ma gandesc ca nu ar consuma daca ar fi discul ,plus ca IN TREAPTA 1-A si marsarier trage bine

Link to comment
Share on other sites

E28-ul meu cu numai 4 cilindri a dat tot asa niste semne...si am fost la mecanicul meu si mi-a dat cu un spray in admisie aer, dupa filtrul de aer...si de atunci nu mai am probleme (de acum 2 ani :blink: ). Mi-a spus ca ar fi fost lagarele de la clapeta de aer de la debit-metru murdare :)...succes!

72516[/snapback]

 

 

am sa incerc, mersi traiasca E28-ul ca tare sunt frumoase

Link to comment
Share on other sites

se tureaza da nu fuge

e discul

e normal sa iti creasca consumul pentru ca turezi motorul mai mult decat este necesar.

e normal sa mearga bine in treapta 1 si marsarier pentru ca e demultiplicarea mare si deocamdata poate duce cuplul la roti. cu cat o sa se uzeze mai tare nu o sa mai traga nici in treapta1

incearca sa pleci cu a3-a de pe loc si vezi daca moare motorul sau poti pleca.

Link to comment
Share on other sites

am un 525i E60 , pana acum imi consuma 15 l/100km vara in Bucuresti si acum imi consuma 20 l/100km so...  :blink:

72649[/snapback]

 

si la mine a crescut consumul de cand cu frigul. astept vremuri mai bune.

la un moment dat m-am speriat, ca imi luase 15 in oras, dar am facut un drum mai lung afara si a papat 7, deci e ok.

Link to comment
Share on other sites

am sa incerc, mersi traiasca E28-ul ca tare sunt frumoase

72542[/snapback]

Intr-adevar, E28-ul au personalitatea lor prin botul de rechin...dar mi-ar placea mai mult un E34...pt ca sunt cam cu o clasa mai sus la comfort...desi, cum m-am mai laudat, de 6 ani nu am avut nici o problema (majora, care sa ma lase in mijlocul drumului :blink: )(de 6 ani am eu E28-ul :) )

Incearca ce a spus c00bra, e o verificare adevarata :)

Link to comment
Share on other sites

eu am observat ca am un consum nejustificat pe un motor de 2000cmc;in jur de 14-15 chiar.

mi se pare cam mult totusi si sunt un sofer calm,nu o smucesc prin oras.schimb viteza la 2500rpm.

1)va imbunatati schimbul sondei lambda consumul meu,si daca da cu cat?

2)care este un consum real pt tipul meu de motor?

si 3)cat costa senzorul de oxigen?

Link to comment
Share on other sites

ma adresez in special pt. fivethreefive, sau interceptor,  spuneti-mi cum sa rezolv problema de consum si pierdere a puteri , am un 525i E28 , pana acum i-mi consuma 16l\100km iarna in oras si acum brusc i-mi consuma 20 si simnt ca nu trage mai ales in viteza a2-ua si a3-ia, am schimbat buji, si filtre nu stiu unde sa mai umblu si nu as duce masina in service , va rog mult  invatati-ma

72454[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

eu am une34 525i din 91 cu 24 de valve. nu imi consuma decat 20%. i-am schimbat tot ce se putea. ma dau la el. dar e normal?

74411[/snapback]

 

nah chiar ca m-am linistit acu ...cu 24v :blink:

fa un test motor.

am inteles ca sonda lambda e un consumabil si se schimba de regula la 150k km,iar cineva mi-a zis de debitmetru;s-ar putea sa fi fost umblat pe la el.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.