Jump to content

Coduri secrete E36


Staticxxx

Recommended Posts

am rulat si eu testele alea de la computerul de bord si am mai multe nelamuriri:

- la testul 3 (km parcursi de la ultima resetare a Oilservice inspection) scrie 4657... eu cand am cumparat masina era la dunga galbena la Oilserice inspection si am facut resetarea si de atunci am facut maxim 2500km cu ea... nu ar fi trebuit sa indice mai putin???

- la testul 4 (varsta masinii in zile) la mine apare 2334... si daca impart la 365zile cat are 1an rezulta 6.39... iar masina mea e produsa in 10/'96 si inmatriculata in 11/'96... de ce apare o valoare asa mica cand de fapt ar fi trebuit sa fie dublu acel numar???

- la testul 5 (SI evaluation factor: n = 0 or 1 "over-rev", t= 0 or 1 "engine temp over heat") apare n0 T1... cum se interpreteaza asta???

 

va rog explicati-mi si mie de ce exista diferentele astea??? e posibil sa se fi facut modificari (resetari) prin softul masinii???

Link to comment
Share on other sites

Daca tin apasat pe butonul de reset, apoi pun contactul si iar tin apasat 5 sec pe butonul de reset, bordul intra in teste.

Inainte sa inceapa acele sa se testeze, pe indicatoru apar niste cifre urmate de simbolul Km.

Intrebare: stie cineva ce reprezinta acele cifre?

Intrebare 2: ce alte coduri mai are E36?

 

cand tii apasat butonul de reset si cheia in pozitia2 bordul intra in teste... la primul test iti apar cele 6afisari dupa care acele se dau peste cap

 

1st display: BMW PART NUMBER (6 digits)

2nd display: CODE NUMBER (5 digits) Internal Coding Plug #

3rd display: K NUMBER (4 digits)

4th display: CHASSIS NUMBER (5 digits) this is part of your VIN

5th display: SOFTWARE VERSION (3 digits)

6th display: REVISION INDEX (2 digits) Hardware #

 

daca atunci cand iti apare testul 1apesi pe butonul de reset o sa vezi ca trece la testul 2 si o sa-ti afiseze alta valoare... si tot asa pana la testul 6... de la testul 6 pana la testul 15 o sa iti apara asa "-------"

ca sa vezi se valori indica si la celelalte teste cand bordul intra in teste apasa pe butonul de reset pana ajungi la testul 14, iar la urmatoarea apasare sa tii mai mult si la testul 15 o sa-ti apara "L on" si cand apare "L oFF" ii dai drumul si apesi pe buton pe rand pana o sa ajungi la ce test vrei tu...

 

astfel daca citeai mai atent in linkurile puse de baieti (le multumesc pe aceasta cale pt ca au mai elucidat din misterul codurilor secrete din BC) vedeai semnificatia codurilor pt fiecre test:

 

- test 1 cu cele 6 afisari indica date despre producator...

 

1st display: BMW PART NUMBER (6 digits)..................................numĂŁrul de identificare BMW

2nd display: CODE NUMBER (5 digits) Internal Coding Plug..........numĂŁrul de cod

3rd display: K NUMBER (4 digits)................................................codul K (4cifre)

4th display: CHASSIS NUMBER (5 digits) this is part of your VIN...seria de pe sasiu

5th display: SOFTWARE VERSION (3 digits).................................versiunea softului

6th display: REVISION INDEX (2 digits) Hardware........................indexul reviziilor

 

- test 2 se refera la tipul motorului...

poate fi 2 pt motoare cu 4 cilindri, 3 pt motoare cu 6 cilindri sau 4 pt motoare cu 8 cilindri;

 

- test 3 indica numarul de km parcursi de la ultima resetare a Oilservice inspection;

 

- test 4 undeva am gasit ca e varsta masinii in zile... in alta parte zice ca pt masinile din SUA nu are valoare, iar pt Euro reprezinta numarul de zile de la ultima inspectie (cred ca se refra la aia facuta pe bune la reprezentanta <_< )

 

- test 5 se refera la un factor de evaluare pt viteza si temperatura motoului... afiseaza n= 0 sau 1 pt viteza si t=0 sau 1 pt temperetura....

 

NOTĂ: "n0" ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ aĂži atins pragul maxim de turaĂžie al motorului Âşi "t1" ĂŽnseamnĂŁ ca ai supraĂŽncĂŁlzit motorul. daca iti afiseaza valorile asteabacest test este de fals din cauza problemelor legate de software.

 

- test 6 se refera la nivelul carburantului din rezervor si la temperatura lichidului de racire... indica niste valori in format hexazecimal care trebuie interpretat astfel:

pt carburant

A (empty)---------> 0d

End of reserve---> 37

B-------------------> 54

C-------------------> 90

D------------------> c4

E (full)-----------> f0

 

pt temperatura lichidului de racire...

A----------------------> ce

B----------------------> 6d

C----------------------> 5c

D (center)----------> 4f-23

E-----------------------> 1e

F-----------------------> 18

Link to comment
Share on other sites

- test 7 afiarea digitala a turatiei motorului;

 

- test 8 reprezinta viteza de deplasare curenta in km/h;

 

- test 9 se refera la numarul total de km ai masinii inregistati de EEPROM... daca citesti cu atentie mai jos iti poti da seama daca a fost dat inapoi kilometrajul

 

"This test step will be used if the manipulation dot is illuminated in the cluster display. This display will show the component with the lower mileage. For example:

Display of 012654 l indicates that the mileage in the internal EEPROM is lower than the mileage stored in the coding plug.

Display of 000325 E indicates that the mileage in external coding plug is lower then the total mileage stored in the internal EEPROM.

Pressing the reset button for 4 seconds will over write the lower mileage with the higher mileage and cancel the manipulation dot. The SI data will also be transferred at the same time."

 

- test 10 indica daca primeste semnal... de la stanga catre dreapta de la urmatoarele:

0=low 1=high

prima cifra - belt contact, seat belt fastened = 0

a 2a cifra - ignition lock contact, key inserted = 0

a 3a cifra - door contact, door open = 0

a 4a cifra - clock button pressed = 0

a 5a cifra - SI reset = 0, for reset = 0

a 6a cifra - EGS transmission failure = 0

 

- test 11 se refera la semnalul de iesire pentru (de la stanga la dreapta)

1st - Gong output

2nd - Brake warning lamp

3rd - Low fuel warning lamp

4th - EGA lamp

5th - seat belt lamp

6th - manipulation dot

 

- test 12 nu este folosit;

 

- test 13 se refera la codul tarii;

 

- test 14 se refera lasoftware reset...

"The reset must be carried out if any faults are present that are not plausible before any components are replaced. After the reset, the system will exit the TEST mode and the lock will be reactived"

 

- test 15 daca tii apasat minim 5 secunde apare "L on" si apoi "oFF" asftel se deblocheaza si poti sa vezi valorile testelor de la 5 la 14...

 

SUCCES!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.