Jump to content

Sfaturi Achizitie e65 745i


DSF

Recommended Posts

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

daca la masina nu se manifesta nici una din erorile alea...pretul e ok....dar o masina daca porneste cu cabluri ii apar erori??

BMW-ul e top la pornit cu cabluri si erori. Am pornit=o si pe a mea cu cabluri o data dupa vreo ora de chin cu curent de la un e-classe, si o saptamana dupa, ba nu se aprindea navigatia, ba facea ca pomul de craciun. Am pus carsoftul si am sters vreo 6 erori. Si e din 2001 masina, iti dai seama ca la un e65 e deliciu la cate computere si cati senzori are.

Cica nici bateria nu poti sa o schimbi fara sa recodezi masina la dealer. De aia imi si place, o sa ma tina ocupat vreo 6 luni pana invat toate butoanele si optiunile. <_<

 

DSF, uite una mai frumoasa, de aceeasi culoare, care are si garantie: http://gebrauchtwagen.bmw-muenchen.de/bmw/...2/panorama.aspx

Mersi frumos da ma ajunge 60.000 sa o inscriu si sa circul cu ea in Olanda. Crezi ca nu ma oftic in fiecare zi, ca stau la 50km de granita cu Germania. Nici nu mai intru in autohuis-urile de la nemti ca imi vine sa plang o saptamana.

Link to comment
Share on other sites

daca la masina nu se manifesta nici una din erorile alea...pretul e ok....dar o masina daca porneste cu cabluri ii apar erori??

BMW-ul e top la pornit cu cabluri si erori. Am pornit=o si pe a mea cu cabluri o data dupa vreo ora de chin cu curent de la un e-classe, si o saptamana dupa, ba nu se aprindea navigatia, ba facea ca pomul de craciun. Am pus carsoftul si am sters vreo 6 erori. Si e din 2001 masina, iti dai seama ca la un e65 e deliciu la cate computere si cati senzori are.

Cica nici bateria nu poti sa o schimbi fara sa recodezi masina la dealer. De aia imi si place, o sa ma tina ocupat vreo 6 luni pana invat toate butoanele si optiunile. <_<

 

Nu pornirea cu cabluri este problema, pentru ca daca stai sa te gandesti, e acelasi lucru cu schimbatul bateriei.

 

Faptul ca s-a incercat sa se porneasca masina cu bateria slaba, de aici apar eroari pe toate computerele.

Link to comment
Share on other sites

e cam ciudat pozitionata bateria in portbagaj....m-am uitat si e cam complicat de pornit cu cabluri...are mai multe chestii pe acolo...:) la sante fe era altfel <_<)

Seria 5 si 7 se pornesc cu cabluri la motor, ai contacte speciale la motor , nu ai treaba cu bateria.

Ce e frumos e ca 745i asta, l-a pornit cu curent de la un VW Polo si eram gata sa pun 100 euro jos ca nici nu se aprinde bordul, dar pierdeam ca a plecat din prima, numai bateria era terminata.

Link to comment
Share on other sites

nu stiam...si se folosesc cabluri normale??? imi poate arata cineva o poza in care sa vad locul de unde se porneste din cabluri la e65 va rog?? multumesc....si minus?? <_< ...nu m-am confruntat cu problema asta...am masina de 4 luni Edited by sebie65
Link to comment
Share on other sites

nu stiam...si se folosesc cabluri normale??? imi poate arata cineva o poza in care sa vad locul de unde se porneste din cabluri la e65 va rog?? multumesc....si minus?? <_< ...nu m-am confruntat cu problema asta...am masina de 4 luni

 

Minusul e masa.

Trebuie sã legi un cârlig de un ºurub din compartimentul motor ºi la minusul de la baterie ºi celalãlt cablu face legãtura Între plusul de la baterie ºi plusul de la motor:

 

http://img10.imageshack.us/img10/9830/plusyq1.jpg

Link to comment
Share on other sites

"Crezi ca nu ma oftic in fiecare zi, ca stau la 50km de granita cu Germania." De ce n-o inmatriculezi in Germania? Iti faci un SRL acolo...

 

Din pacate Germania si Olanda nu sunt Romania, iar cu "ghidusii" din astea nu merge. In primul rand ca sunt rezident olandez, iar pentru a face o firma in Germania iti trebuie cel putin un cont bancar pe care il obtii daca esti inregistrat la o primarie in Germania, ca sa fii inregistrat trebuie sa ai ceva inchiriat in Germania. Chiar daca inchiriez ceva acolo si imi deschid o firma tot nu rezolv nimic.

 

In Olanda , vama patruleaza mai mult ca politia, si daca ma opresc si imi cer actele vad ca muncesc in Olanda, am o firma in Olanda, platesc taxe tot in Olanda -> urmeaza intrebarea fireasca : de ce are masina numere de Germania -> dupa care urmeaza o hartie prin care in 2 saptamani trebuie sa platesc 20.000 euro taxa si sa inscriu masina in Olanda in termen de 2 saptamani. Daca nu fac lucru asta , cum imi intra bani in cont cum pleaca in cuantumul amenzii si taxei.

Poate am noroc si scap si le zic ca masina e a unui prieten si doar mi-a imprumutat-o. Ai voie sa circuli 2 saptamani cu ea asa legal.

Numai ca daca iau o amenda sau ma opreste cineva si timpul ala e mai mare de 2 saptamani iar ajung la punctul cu platitul si inmatriculatul , ori masina nu mai intra pe teritoriul Olandei. Si amenzi iau 2 pe saptamana minim.

Nu mai zic ca nu poti sa asiguri casco o masina in Germania daca nu locuiesti acolo, etc,etc.

 

Nu ai cum ca sunt facute legile in asa fel incat n-ai cum sa scapi, ca sunt camere care scaneaza numerele, etc. Vad asta in fiecare zi cu masini de Polonia, cu baieti care lucreaza la negru si le inscriu acasa la ei. Nu tine,ca daca le apare masina mai mult de 2 saptamani circuland in Olanda ori nu mai circuli cu ea , ori o inmatriculezi aici si platesti taxa.

 

Si pana la urma nu m-am nascut ca sa conduc seria 7, si sa fac tot felul de ghidusii ca sa platesc in final mai mult. Daca pot sa fac legal si imi permit atunci bine, daca nu imi iau Logan de 20.000 ca si ala are 4 roti.

Cu chestii de astea, si ghidusii, as putea sa imi cumpar cu 40.000 un Bentley Continental GT din 2005 cu volan pe dreapta pentru Anglia si zic ca ma dau cu Bentley-ul.

Link to comment
Share on other sites

nu stiam...si se folosesc cabluri normale??? imi poate arata cineva o poza in care sa vad locul de unde se porneste din cabluri la e65 va rog?? multumesc....si minus?? <_< ...nu m-am confruntat cu problema asta...am masina de 4 luni

 

Minusul e masa.

Trebuie sã legi un cârlig de un ºurub din compartimentul motor ºi la minusul de la baterie ºi celalãlt cablu face legãtura Între plusul de la baterie ºi plusul de la motor:

 

http://img10.imageshack.us/img10/9830/plusyq1.jpg

mersi

Link to comment
Share on other sites

Am fost ieri am testat-o, merge binisor, m-am plimba vreo ora jumatate cu ea . M-am intors cu "modestul" consum de 36 l/100km.

Dynamic Drive, Active steering, Logic 7 draguta.

Nici o eroare la test drive, directia buna, masina fara probleme la suspensie.

Motorul nu m-a impresionat desi trage bine, ii lipseste cuplu la turatie joasa, dar probabil trebuie sa ma obisnuiesc pentru ca merg cu diesel de 1 an de zile.

Cateva probleme o rola intinzatoare si cutia de viteze cam obosita, si fluiera ceva pe la parbriz.

Il las sa mai fiarba cateva zile si ii ofer 25.000 saptamana viitoare, ca sa reconditionez cutia cu 3000.

Per total e chiftea masina.

Mi-am gasit si casco full la incredibilul pret de 110 euro pe luna.( mai putin decat platesc acum la 530d).

Valoare de asigurare aici e 130.000 noua si 40.000 valoare de piata acum. Deci e binisor daca o iau in 25000 si mai bag 5000 sa o fac.

 

Ma asteptam sa fie mai mare diferenta de la e39 la e65. Sincer nu m-a dat pe spate. Tinuta de drum aproximativ identica, se simte frumos controlul sasiului in viraje. E ciudata directia pentru ca se intareste in curbe. I-am dat a-2-a pe manual la 140 pentru ca face numai downgrade la viteze din butoane.

Pozitia de condus mult mai inalta ca la e39, stai ca intr-un jeep, ai vizibilitate mult mai buna.

Motorul are potential, masina e rapida, desi nu se simte in interior, am plecat cu fum vreo 50 metri cu DSC, DTC deactivate ( ce face DTC ca nu stiu).

 

Per total daca o iau cred ca o sa duc dorul vreo cateva luni la cuplul de 510 nm de la 530d, dar imi ocup timpul cu invatatul butoanelor si optiunilor ( mi-a luat 10 minute sa inchid panarama de trapa, nu mai zic ca ploua afara).

Link to comment
Share on other sites

treaba cu poti circula doar 2 sapt. cu numere straine in Olanda e valabila si daca ai numere de export? de exemplu, cand importi masina din Germania, ea are numere de export valabile 1 sau 3 luni,depinde cum alegi. Daca poti circula cu ele cat vrei, poti sa iti iei o data la 3 luni numere noi de export din Germania, te costa 250 euro cu totul pe 3 luni, si atunci nu mai platesti nici un fel de taxa in Olanda pe masina. Nemtii iti dau numere de export de cate ori vrei atata timp cat ai TUV-ul valabil ( care e valabil 2 ani si il faci din nou cand expira ). Treaba asta se aplica in Romania destul de des de catre cei care au taxe de inmatriculare foarte mari si nu au bani sa le inmatriculeze sau nu vor la taxa actuala.
Link to comment
Share on other sites

treaba cu poti circula doar 2 sapt. cu numere straine in Olanda e valabila si daca ai numere de export? de exemplu, cand importi masina din Germania, ea are numere de export valabile 1 sau 3 luni,depinde cum alegi. Daca poti circula cu ele cat vrei, poti sa iti iei o data la 3 luni numere noi de export din Germania, te costa 250 euro cu totul pe 3 luni, si atunci nu mai platesti nici un fel de taxa in Olanda pe masina. Nemtii iti dau numere de export de cate ori vrei atata timp cat ai TUV-ul valabil ( care e valabil 2 ani si il faci din nou cand expira ). Treaba asta se aplica in Romania destul de des de catre cei care au taxe de inmatriculare foarte mari si nu au bani sa le inmatriculeze sau nu vor la taxa actuala.

 

Nu merge, ca ma gandeam si eu, te obiga sa platesti taxele de inmatriculare. Plus ca nu poti sa faci casco la ea si merg 1300 km pe saptamana. M-am interesat si eu ca imi suradea ideea sa-mi iau ceva 2006 cu 40.000 km din Germania.

De abia am gasit sa-mi fac asigurare la asta din Olanda, ca au plafon de 100.000 valoare noua, si asta e vreo 120.000 si toti imi inchid telefonul, mai ales ca sunt si roman, sau vor 500 euro pe luna. Pana la urma am gasit.

 

PĂŁi ce are cutia?

 

Un motor pe benzinĂŁ trebuie turat. <_<

 

Cutia patina, dadea drumul la frana automata la semafor destul de greu si scutura ( bine cred ca era si flansa un pic proasta).

La 100 calcam pedala jumatate si ii trebuiau 3 secunde ca sa reactioneza si sa se intample ceva si dupa aia trantea a-2=a cu zmuciturile de rigoare.

La mers agresiv, frana blana, frana blana,retrograda prost cu smucituri. Acum poate daca ii schimb uleiul , merge perfect 30-40 mii, dar nu pot sa-mi asum riscul asta . Daca mai lasa din pret macar 3-5 mii, ca sa pot sa fac rebuild la cutie atunci imi convine. Macar ies cu cutie noua si garantie la ea si scap de o grija.

Oricum e65 are probleme mari cu cutiile si cea mai buna reparatie e garantia, ca pot sa iau una la 60.000 si sa crape cutia, is pline forumurile de la americani de povesti cu 4-5 cutii schimbate pana la 150.000 km.

 

Mersi de DTC , ca l-am vazut alaturi de DSC in I-Drive si le-am scos pe amandoua ca sa vad cata aderenta are pe vreo 50 m.! :)

Link to comment
Share on other sites

Schimbarea uleiului nu este o reparaĂžie ci doar o mĂŁsurĂŁ de ĂŽntreĂžinere.

PoĂži scĂŁpa de niÂşte foarte mici Âşocuri cu schimbarea uleiului dar nu de niÂşte Âşocuri puternice.

 

ÂŞocul puternic denotĂŁ ambreiaje arse, uzurĂŁ mare a cutiei.

Stiu, de aia daca o sa o iau o sa-i reconditionez complet cutia.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
trage foarte bine, numai ca datorita comfortului si datorita faptului ca nu e diesel si nu ai sutul ala ti se pare ca nu trage. De fapt daca te uiti la cum urca kilometrajul trage f bine. La diesel ai sutul ala si apoi fass.. dar ramai cu impresia ca accelereaza la fel...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.