Jump to content

E36 316i parca merge in 3 cilindrii


Recommended Posts

Am un E36 316i la care de o saptamana am urmatoarea problema: la pornire la rece dupa ce-i dau cheie scad turatiile pana moare motorul. Dupa ce-i mai dau o cheie si o tin putin turata merge insa cam scuturat si nu la fel de lin cum mergea acum o saptamana. Dupa ce plec de pe loc parca nu are putere pana la un moment dat cand se smuceste putin si revine puterea cu care eram obisnuit insa tot nu merge la relanti la fel de lin. Oare o fi de la bujii? Mentionez ca acum o saptamana am schimbat filtrul de aer si benzina si am pus benzina carrera 100. Inainte puneam premium 95. Ma gandesc la bujii pt ca masina o am de trei luni si nu stiu cand au fost schimbate. Inainte pornea si mergea perfect indiferent de temperatura.
Link to comment
Share on other sites

Posibil bujii sau aer fals..

Un scan ar fi de mare ajutor daca scoti bujiile si par in regula

Am si acelasi problema numa ca la mine altfel se comporta !! Pana se incalzeste motorul sta cam la 1000 de turatii dupa aia parca nu primeste benzina sau ia aer fals incepe sa tremure si scade turatia sub 800 ! Daca o turez la turatii mari pe loc cateodata isi revine sau daca opresc motorul si repornesc iara isi revine ! Ce poate avea ca deja am schimbat si fisele ca parca unu era cam ars ! A si poate fii problema ca nu e aerisita bine circuitul cu antigel ? ca la inceputul lui ian am patit un lucru interesant am cumparat masina in decembrie de la cine am cumparat mi-a aratat si ceva chitante si facturi ca a aschimbat antigel termostat ceva cot ... Dar am ramas cu buzele umflate dupa ce am tinut 3 zile fara sa umblu cu masina cand au fost cam -10 grade afara si inainte de revelion cand vroiam sa plec cu masina dupa 300 de metrii mi-a fiert apa si a scos aburi de sub capota !! Am oprit si mi-am dat seama ca a inghetat apa in motor ! Din pacate am umblat asa cu masina din service in service dade gasesc pe cineva inainte de revelion sa imi faca masina ! Pana la urma am gasit un mecanic l-am bagat la ala in garaj incalzit si mi-a zis ca in 4 ore e gata ! Surpriza termostatul (cica schimbat de vanzator) era foarte uzat si nu a deschis si de la presiune s-a rupt si cotul acela care duce la termostat ! Eu in graba ca aveam de plecat in munti de revelion l-am rugat pe mechanic sa faca ceva provizoriu ca sa ma pot duce cu masina si daca nu am incalzire ! Mi-a scos termostatul si cu ceva solutie mi-a lipit cotul acela ca era desprins ditro parte ! Dar nu am facut nici 2 km cand am vazut ca temperatura apei este trecut de jumatate si in cateva secunde a urcat pe rosu ! Am oprit si cand am deschis capota am prins furtunul acela care duce la radiator de la motor si a sarit partea acea din motor si era sa ma oparesc (noroc ca am reflexe bune si am tras geaca pe fata mea !) Dupa care nici revelion nici masina tot la service am ajuns ! Am schimbat antigelu cotul acela nou si termostat ! Acuma merge masina dar la relantiu scade sub turatie dupa ce se incalzeste motorul ! In mers cateodata parca nu trage dar dupa aia isi da drumul si poti face si 200 km fara probleme !

Ce poate avea ! Apropo in borcanul acela unde se baga antigelul imi scade nivelul si am putina ulei depus pe margine deasupra ! A zis mechanicul ca nu crede ca s-a dus _chiulasa_ ! Numa cum am umblat asa fara lichid de racire a scos pe undeva ulei !

Link to comment
Share on other sites

Posibil bujii sau aer fals..

Un scan ar fi de mare ajutor daca scoti bujiile si par in regula

Bun eu azi am fost la un service !! Parca ghinion la ei nu facea de loc l-au pornit dimineata cand era rece motorul nimic , l-au lasat sa mearga motorul 1 ora nimic ! Ma sunau astia de la service ca ce are masina ca nu scade nici turatia si nici nu trepideaza ! L-au pus pe scaner nici o eroare nu da ! Ce poate fii ? si la mine cateodata imi apare cand ii oprita masina la relantiu scate turatia pana la 600-700 si parca sa moara motoru tremura masina degeaba o turez nu isi revine cand las pedala tot asa cade turatia sub 800 ! Da cand ma bag in trafic si ii dau a doua si o turez isi da drumul ! Cineva ajutor ca disper de nervi ! Am patit aceasta treaba si cand vroiam sa ma bag rapid la cineva in fata intro intersectie sa nu il mai astept si nu vroia sa traga deja eram cu pedala in podea ! si era sa fac accident si dupa aia dintro data m-a zmacit si si-a dat drumul !

Masina BMW 316i E36 din 94 !

Link to comment
Share on other sites

filtrul de combustibil este in ordine? O poti lua incetul cu incetul....verifica si tu furtunele si regulatorul de ralanti 8..Mai vezi si furtunele care pleaca de la el(10 si 11) si cotul 4

Mersii am sa incerc ca oricum tre sa schimb uleiul si atunci am sa schimb si filtrul de benzina si consumabilele care mai am nevoie ! Dar nu il bag inca in service ca am programare RAR maine si mi-e frica sa nu fie gata pana atunci daca se baga cineva ! Poza care mi-ai trimis-o ar fii de mare ajutor daca poti sa mil trimit mai marit daca se poate ! sa vad clar ce tre sa verific !

Link to comment
Share on other sites

Am un E36 316i la care de o saptamana am urmatoarea problema: la pornire la rece dupa ce-i dau cheie scad turatiile pana moare motorul. Dupa ce-i mai dau o cheie si o tin putin turata merge insa cam scuturat si nu la fel de lin cum mergea acum o saptamana. Dupa ce plec de pe loc parca nu are putere pana la un moment dat cand se smuceste putin si revine puterea cu care eram obisnuit insa tot nu merge la relanti la fel de lin. Oare o fi de la bujii? Mentionez ca acum o saptamana am schimbat filtrul de aer si benzina si am pus benzina carrera 100. Inainte puneam premium 95. Ma gandesc la bujii pt ca masina o am de trei luni si nu stiu cand au fost schimbate. Inainte pornea si mergea perfect indiferent de temperatura.

 

filtru de benzina l-ai schimbat ? filtru de aer, ulei ???

 

verifica fisele de la buzii sa fie bine "infipte" ( e o posibila cauza, pentru " mersul in 3 pistoane" )

 

cand pornesti masina , ai si consumatori porniti ? gen lumini, muzica, dezaburie, incalzire ???

 

 

Apropo in borcanul acela unde se baga antigelul imi scade nivelul si am putina ulei depus pe margine deasupra ! A zis mechanicul ca nu crede ca s-a dus _chiulasa_ ! Numa cum am umblat asa fara lichid de racire a scos pe undeva ulei !

 

 

Borcan ?????????

 

Tu ai vazut antigel vreodata ?

Si antigelul esti usor unsuros.

 

Din ce an e a ta masina?

Link to comment
Share on other sites

filtru de benzina l-ai schimbat ? filtru de aer, ulei ???

 

verifica fisele de la buzii sa fie bine "infipte" ( e o posibila cauza, pentru " mersul in 3 pistoane" )

 

cand pornesti masina , ai si consumatori porniti ? gen lumini, muzica, dezaburie, incalzire ???

 

 

 

Borcan ?????????

 

Tu ai vazut antigel vreodata ?

Si antigelul esti usor unsuros.

 

Din ce an e a ta masina?

 

Nu am schimbat inca consumabilele mai am un pic pana sa schimb uleiul dar sapt viitoare ma duc si schimb toate filtrele si uleiul ! Am schimbat si fise ca am fost la un "mecanic" si a zis ca fisele erau originale si erau putin arse pe margine "uzate" am schimbat si fisele si mi-a comandat ceva fise la 350 Ron "No name " Dupa aia am gasit pe net cu 320 Ron Bosh <_< !

Un lucru interesant se intampla mi-a zis mecanicul ca cica arunca putin fisele de pe bujie nu se stie cauza dar degeaba le impinge pana in capat dupa o vreme iese putin de pe bujie ! Poate asta e problema da sa iau din nou fise noi :) ca ma duc la mecanicul ala si le dau de cap ca cine stie ce fise naspa mi-a luat ! Masina BMW 316 E36 din 94!

Cand am cumparat masina si atunci am observat noaptea ca sar ceva scantei de la bujie dar nu facea asa figuri! De aia le-am schimbat !

Tre sa gasesc pe cineva cu un bmw asemanator aici in satu mare sa fac un test la fise sa le incerc pe ale lui sa vad daca intradevar aia poate fii problema !

Edited by bmw316sm
Link to comment
Share on other sites

I-am dat de capat pana la urma. Am uitat sa mentionez ca imi si disparea apa din radiator. Era dusa garnitura de chiulasa si apa imi inunda un cilindru si se ducea direct pe esapament. 9 milioane mai tarziu e totul bine. Sper...

Shi cum ti-ai dat seama ca e dusa garnitura ?? Sau cum ti-au gasit problema ? Ai avut ulei in antigel? Si iti mergea constant asa parca mergea in 3 cilindrii sau cateodata isi dadea drumul si mergea bine ? Pls informeazama si pe mine ca si eu la fel am patit mi-a fiert apa in motor si am umblat asa din service in service !! POate si mie e dusa garnitura ! Si iti scoate asa un fum albui parca ar fii numa aburi?

Edited by bmw316sm
Link to comment
Share on other sites

Numai cand porneam si pana faceam cateva sute de metri mergea in 3 cilindrii. Imi scotea abur pe esapament, uleiul avea spuma crem, nivelul era crescut si apa din radiator disparuse, desi am completat inainte cu o saptamana. Si m-am uitat pe sub masina si nu curgea pe nici unde. Daca iti dispare apa si ai abur pe esapament asta trebe sa fie.
Link to comment
Share on other sites

Numai cand porneam si pana faceam cateva sute de metri mergea in 3 cilindrii. Imi scotea abur pe esapament, uleiul avea spuma crem, nivelul era crescut si apa din radiator disparuse, desi am completat inainte cu o saptamana. Si m-am uitat pe sub masina si nu curgea pe nici unde. Daca iti dispare apa si ai abur pe esapament asta trebe sa fie.

Vai de capul meu si cat te-a costat toata afacerea cu schimbatul cu tot ?

Link to comment
Share on other sites

manopera pe schimbat garnitura de chiulasa cu tot cu rectificat a fost vreo 4 milioane dar mai socoteste un schimb de ulei cu filtru cu tot si alt antigel. Garnitura a fost cam un milion. Eu am mai avut de schimbat niste semeringuri pe la diferential si cutie de viteze si cu totul am ajuns la vreo 9 milioane. Cauta bine unde sa o repari pentru ca sunt service-uri care iti cer tarif dublu pt ca te vad mai disperat.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.