Jump to content

welcome angel eyes


Rares

Recommended Posts

 

 

 

 

Aveti nevoie de : o surubelnita in cruce (pentru suruburi), o surubelnita mica dreapta (pentru scos trimul si desfacerea mufelor), un fir de cam 1m, un cuter (pt taiat si dezizolat - daca aveti cleste de dezizolat e si mai bine), un pistol de lipit, banda izolier si doua diode.http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0261.jpg

 

 

 

 

 

1. Se da trimul din stanga volanului jos. http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0250.jpg

 

2. Se desfac cele 2 suruburi care sustin consola de comanda a farurilor.http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0251.jpg

 

 

3. Se deschide compartimentul pentru manusi si se desfac cele 2 suruburi si apoi se scoate cu totul afara.http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0249.jpg

 

4. Se scoate partial consola pt faruri, se scoate mufa (este deasupra consolei si este tinuta de un plastic alb ca o siguranta) apoi se scoate consola de tot afara.http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0252.jpg Mufa se trage si ea afara prin compartimentul de manusi ca sa putem lucra la ea.http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0253.jpg

 

5. Cu o surubelnita cu varf subtire scoateti lampa pentru picioare afara (trageti usor de ea si o sa iasa) http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0255.jpg , scoateti mufa din ea, trageti cablul inapoi in bord prin comp de manusi.

 

6. Deschideti compartimentul motor si vedeti ce culoare au firele care duc la pozitie/angeleyes. cate unul sigur e maro. celalalt ne intereseaza. Desfaceti manunchiul de fire ce duc la mufa consolei de lumini si cautati aceleasi fire acolo. Dezizolati cam 1 cm din fiecare si cositoriti pe fiecare cate o bucata de 30 cm de fir. izolati bine si prindeti firele la loc ca sa formeze un manunchi.http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0254.jpg

 

7. Cablul pe care l-ati scos de la lampa pt picioare are 2 fire, unul maro (masa) si unul de alta culoare (plusul). dezizolati plusul si cositoriti la el o bucata de 20 cm de fir, izolati bine dupa.

 

8. Legati cele trei cabluri provizoriu intre ele si verificati daca totul e ok (se aprind angel si se sting cand incuiati/descuiati masina). in acest moment o sa aveti eroare in bord daca porniti masina, dar e bine de verificat ca sa fiti siguri ca nu ati gresit vre-un fir. Daca totul este ok desfaceti cele trei cabluri.

 

9. Prindeti cate o dioda la fiecare din firele de la consola de lumini, cositoriti bine si izolati si mai bine. cele doua capete ale diodelor care au ramas se prind si se cositoresc impreuna cu firul ce vine de la lampa pt picioare si se izoleaza bine.http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0259.jpg

ATENTIE LA SENSUL DE LIPIRE AL DIODELOR . sensul de conducere trebuie sa fie dinspre lampa pt picioare inspre becuri.

 

 

9. Se mai verifica inca o data sa fie totul ok, sa nu apara erori in OBC si sa se stinga lampa de la picioare atunci cand porniti motorul.

 

10. Se monteaza totul la loc in ordinea inversa demontarii.

 

11. Se fumeaza o tigara, se admira munca facuta si se trimite un PM de multumire catre subsemnatul. <_<

Edited by Rares
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

buna treaba! eu ca dobitocul as fi tras fir de la faruri ... tin sa-ti multumesc ca m-ai scutit de atata munca. unde nu-i cap ... acum totul depinde de cand o sa am timp si chef...

 

cum se comporta angelurile atunci cand sunt aprinse si e deschisa si usa la masina?

Edited by sos
Link to comment
Share on other sites

Ba se aprind, daca deschizi usa sau aprinzi plafoniera.

 

daca pozitiile is aprinse si deschide usa, angelurile raman aprinse in continuare. Diodele le-a pus sa nu se bata plusurile cap in cap <_<

daca pozitiile is stinse, la deschiderea usii angelu se va aprinde si se va stinge treptat precum becul de la plafoniera

 

Diodele n-au treaba cu eroarea, cum sa-ti explic, functioneaza ca o supapa de sens. Intr-un sens conduce curentul, invers ba.

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

Am inteles. Si pentru eroare ce trebuie sa faca?

 

Pai teoretic n-ar trebui sa aibe eroare. By-pasu pe care la facut prin diode n-ar trebui sa dea eroare de bec ars pt. pozitii. Probabil ca are vreun bec ars pe undeva sau din cauza CCFL-ului care are un consum mai mare. Mai mult ca sigur ca daca era bec normal in angel nu avea eroare.

Link to comment
Share on other sites

diodele le-am pus practic pentru a nu-mi sta aprinsa lampa de la picioare atunci cand aprind farurile. diodele permit trecerea curentului intr-un singur sens, adica pot alimenta angelul de la lampa dar cand aprind angelul sa nu se alimenteze si lampa.

 

eroarea pe care o aveam in bord era de la faptul ca prima data nu am cositorit diodele (nu era pistolul acasa) si probabil nu se facea contact bine. obc-ul simtea o variatie de tensiune la angel/pozitii si aprindea martorul.

Link to comment
Share on other sites

Salutari!

Am montat si eu Angel Eyes pe masina CCFL 8000k neon, dar mi s-a stricat indicatia de benzina.

Indicatia de benzina se manifesta astfel: daca in rezervor se afla sub jumatate benzina, acesta nu oscileaza, dar indica cu peste 7 litri mai mult, iar daca este trecut de jumatate , la pornirea masinii se duce in plin 100%, pe urma timp de 15min oscileaza intre plin si jumatate, dupa care se opreste pe undeva aproape de 3/4 din rezervor, oricum indicand eronat.

Pana la montarea Angel Eyes pe masina menzionez ca nu am avut astfel de manifestari la masina.

Aceeasi problema se mai intampla si la inca doua masini BMW 318i 2002, care au montat angel de acelasi tip la aceelasi service.

Masina mea este BMW 316i 2000.

Angel Eyes-urile au fost conectate direct in mufa de pozitie, acestea din urma fiind scoase din folosinta, nemontandu-se nimic intre mufa si ballasturi!

Link to comment
Share on other sites

intrebare, voi aveti in continuare si becurile de pozitii din faruri aprinse? Nu se vede urat?

 

eu le-am scos. ce zici tu e la modelele vechi de angel, care pentru a nu da eroare in bord aveau nevoie sa lasi si becurile de pozitie legate cumva.

Link to comment
Share on other sites

Becurile nu mai sunt in circuitul electric , sunt scoase din folosinta , in locul lor fiind puse alimentarea ballasturilor de la Angel!

 

pt. a nu da erori (la angels mai vechi) se lasa si becurile de pozitii undeva in compartimentu motor. Se leaga in paralel angelu peste becu de pozitii. Dar numai la modele mai vechi

Link to comment
Share on other sites

Am facut si eu un montaj welcome angel eyes dar este activ pe inchiderea centralizata la inchis/deschis masina.

Am folosit:

1.Un releu 12v

 

2.Un condensator 15000uF/25v

 

3.4x diode 1N4007

 

Pt a gasi firele care alimenteaza motorasul de inchidere centralizata desfaceti manunchiul de fire care duce in portiera si gasitai firele:ALB cu inscris si ALBASTRU cu inscris.(inscris=sunt niste numere scrise pe cablu)

 

La mufa din blocul de lumini vedeti mufa maro si gasiti firele ce corespund numerelor 44/45 respectiv NEGRU cu verde/Negru cu albastru

Practic impulsul care il da motorasul de la inchiderea centralizata incarca condensatorul care comanda releul 5-10 secunde pana se descarca din nou condensatorul.

O schema facuta de mine cam asa arata:

 

Functioneaza perfect.Detalii pe mess cine vrea: yulica20032003

Bafta

Edited by 9iuli
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

deci sa inteleg ca angel-urile stau aprinse doar o perioada limitata de timp, in functie de incarcarea condensatorului. interesanta abordare. practic asa nu o sa ai angel-urile aprinse atunci cand ai lumina aprinsa in masina.

Da asta a fost si ideea, sa nu se aprinda angel-urile atunci cand ai lumina din masina aprinsa

 

 

interesant ce ai facut tu , dar asta nu afecteaza durata de viata a neonului ?

Ehh probabil, dar ce mai conteaza.(In cartea tehnica scria ca au 10000 de ore de functionare,hmmmm oare sa cred?)

Edited by 9iuli
Link to comment
Share on other sites

Am facut si eu un montaj welcome angel eyes dar este activ pe inchiderea centralizata la inchis/deschis masina.

Am folosit:

1.Un releu 12v

 

2.Un condensator 15000uF/25v

 

3.4x diode 1N4007

 

Pt a gasi firele care alimenteaza motorasul de inchidere centralizata desfaceti manunchiul de fire care duce in portiera si gasitai firele:ALB cu inscris si ALBASTRU cu inscris.(inscris=sunt niste numere scrise pe cablu)

 

La mufa din blocul de lumini vedeti mufa maro si gasiti firele ce corespund numerelor 44/45 respectiv NEGRU cu verde/Negru cu albastru

Practic impulsul care il da motorasul de la inchiderea centralizata incarca condensatorul care comanda releul 5-10 secunde pana se descarca din nou condensatorul.

O schema facuta de mine cam asa arata:

 

Functioneaza perfect.Detalii pe mess cine vrea: yulica20032003

Bafta

 

pai si practic care-i diferenta?

 

aha. gata. m-am prins.

Edited by Rares
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.