Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Ce probleme pota apare in urma curatirii/schimbarii unui injector?


Recommended Posts

Dupa cum scrie si in titlu vreau sa stiu ce probleme pot apare in urma curatirii/schimbarii unui injector la motorul meu de ex. (520D, 2002, nu este commonrail). Am mai auzit ca se recomanda curatarea/inlocuirea injctoarelor dupa 200mii km ...e adevarat sau e folclor? Daca a facut cineva acest lucru as vrea sa aflu daca au aparut probleme dupa acest procedeu. Si daca s-a schimbat unul din injectoare cu unul nou restul trebuiesc si ele schimbate ? Ce reglari se fac in cazl in care se schimba doar 1, 2 injectoare? Retineti vorbesc doar de motor diesel care nu este commonrail. Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

 

in imaginea de pe realoem se observa ca unul din injectoare (piesa 7) are atasat si un fir care probabil duce la un senzor. Stie cineva ce citeste acel senzor? Cum poate afecta injectorul principal functionarea celorlalte 3 injectoare? Poate influenta injectorul principal (piesa7) buna functionare a unui alt injector?

 

Va dau cazul meu concret. Am descoperit ca injectorul principal "fasaie" adica pierdea gaz pe langa. Mecanicul mi-a recomandat sa-l curat. L-a curatat si dupa montare masina imi merge in 3 pistoane. Am suspectat imediat injectorul proaspat curatat. L-am dat iar jos si l-am testat. Functiona fara probleme. Am testat si restul injectoarelor si am descoperit ca unul dintre ele nu functiona bine in sensul ca diuza n-a deschis imediat cand a fost pusa pe o pompa. Si-a revenit mai apoi dar dupa remontare a mers foarte putin dupa care a reinceput cu aceleasi simptome. Am comandat injectorul si acum astept piesa. Repet intrebarea: poate injectorul principal sa afecteze buna functionare a celorlalte 3 ? Nu prea inteleg cum se poate ca umbland la un injector sa se strice altul <_< Sper c-am fost coerent si m-ati inteles :)

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca la injectie indirecta de motorina poti schimba duzele la injectoare. E partea care se uzeaza la el si nu ar mai trebui sa cumperi tot injectorul. Injectorul ala principal mai e numit injector de comanda, banuiesc ca masoara timpii de injectie sau ceva de genul asta. INTOTDEAUNA se schimba si o-ring-urile care vin pe injectoare.
Link to comment
Share on other sites

Revin ... am schimbat injectorul banuit ca face probleme si problema nu a disparut <_< Motorul merge la fel tot in 3 pistoane, trepideaza la acceleratie, consuma foarte mult 15-20%, nu are forta. Mi-am facut programare la Trado Motors in Iasi ..e cel mai apropiat dealer BMW. Pe tester tot nu apare nici o eroare. Sper ca macar testerul lor sa dea ceva. Pana luni cand trebuie sa ma duc la ei as dori sa am idee totusi de ce ar putea cauza un asemenea mers defectuos al motorului. Multumesc pentru eventualele raspunsuri.

 

p.s. mentionez pt. cei care n-au citit topicul de la inceput ca: masina mergea fara probleme inainte de a curata injectorul principal.

Link to comment
Share on other sites

Revin cu problema rezolvata zic eu :bashwall: Am umblat din nou la injectorul principal si-am descoperit ca avea nitel ulei de motor pe el. Am dat jos capacul de la motor si-am gasit garnitura cu nr. 2 din imaginea de mai jos http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15 ca era coapta si mincata in dreptul injectorului principal care fusese curatat. Am inlocuit garnitura, am curatat de ulei injectorul principal, am montat la loc si injectorul vechi care mi-a spus primul mecanic ca e defect si acum masina merge super ...adica ca inainte :) Explicatia empirica ar fi urmatoarea: senzorul din injectorul principal nu mai putea masura corect din cauza uleiului de motor ce intra pe la garnitura aia coapta si astfel unul din cele 3 injectoare secundare nu mai functiona in parametri normali cauzand mersul in 3 pistoane. Acum sunt bucuros ca totul s-a rezolvat insa am ramas cu un injector nounout pe "stoc" ...asa ca daca sunt doritori .... il vand.

 

Multumesc colegului Groza Dan pt. intelegere si pt. ajutorul dat in furnizarea injectorului ...raman dator <_<

Edited by costinlogin
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.