Jump to content

pro si contra bmw E90


marss

Recommended Posts

  • Replies 293
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

asa e ramai fara cuvinte cand te uiti la navi si nu vezi nimic,cand ai xenon si lumineaza prost,cand ai pielea taiata (km multi)

nu e adevarat.sunt multe e46 care au navi ...si piele f ingrijita.arata f bn.chiar zilele astea am vazut unul impecabil

 

un e46 full,cu pielea ingrijita,adica ca noua,costa

 

iar navi in e46,indiferent ca e sau nu,nu se vede mai ales pe zi cand este soarele puternic,mai ales din cauza pozitionarii,ac poveste si cu xenonul e chior

 

Perfect ramai la e36 e46.

 

subscriu

 

asa zicea si vulpea cand nu ajunge la struguri,ca-s tare acri

comentariul tau e impertinent. mai bine iti vezi de treaba ta si de strugurii tai. daca imi placea e90 il aveam si fara alte explicatii inutile aici .

 

probabil daca ai sa te urci intr-un bmw mai rasarit decat e46 ai sa observi diferentele

 

si asta o spun ca si posesor de e46

Link to comment
Share on other sites

Pai da, dar mai sunt peste 2 ani in care se va comercializa E90 :twoup:

Si sa nu uitam ca acum au scazut vanzarile mult din cauza crizei

oricum ,conteaza ca avem BMW si trebuie sa fim mandrii de marca asta :)

 

Yeah...Right!

Tot masini sunt, istoric bun, insa acum se fabrica pe banda multe prastii..Motoare mici calitate minima, cel putin pentru unele modele etc.

Eu zic ca Marca asta cum o numiti voi ar trebui sa aibe niste standarde minime atat a finisajelor la interior, cat si a motorizarii mult peste ce promoveaza acum. Nu zic ca nu e marca buna BMW, doar asta conduc si eu, insa spun ca ar putea sa se diferentieze de celelalte marci apropiate intr-un mod mai drastic. Cu alte cuvinte : Se poate si mai bine!!!

Stima!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutari!

 

Eu sunt relativ proaspat posesor de BMW, asa ca nu pot compara 318i meu din 2010 cu alte modele anterioare, insa pot compara cu alte masini pe care le-am avut sau condus.

 

Plusuri:

1. Tinuta de drum rar intalnita, evident in sens pozitiv (motivul principal pentru care am cumparat-o),

2. Consum decent pentru benzinarul de 143 cp (in vara asta am facut o excursie de cca. 7000 km, din care cca. 6000 pe autostrazi si mi-a iesit un consum de 6,06 l/100 km). Nici in oras nu te omoara (asta daca Oradea poate fi numit oras...)

3. Xenoane foarte bune...deocamdata,

4. Feed-back exceptional (directie foarte buna, stabilitate iesita din comun, simti foarte bine drumul pe care rulezi),

5. Cd player Profesissional - mie mi se pare ca suna beton si eu sunt sensibil la asa ceva (sa vedeti cum suna in Toyota Avensis full...vindeti masina instantaneu),

6. Frane performante (ABS-ul intra foarte rar si totusi este prompta si te orpeste pe distante scurte),

7. Antifonare peste medie,

8. Cutie de viteze in 6 trepte foarte bine echilibrata,

9. Lipsa greieri (la 15.000 km cati am deja cu asta, la alte masini aveam greieri, desi suspensia era mult mai moale),

10. Sistem de dezaburire foarte eficient si climatronicul (daca asa se numeste) este silentios.

 

Minusuri:

1. Vopsea foarte sensibila (problema mai pentru toate masinile noi) si ornamentele negre lucioase de pe bord si usi sunt tot sensibile la zgarieturi,

2. Lipsa locuri de stocare (clar nu este masina de familisti),

3. Parbriz sensibil la zgarieturi, din cate am observat (din martie, am facut rost de cateva zgarieturi deja),

4. Te murdaresti pe pantaloni la coborare (cineva a remarcat deja faza asta),

5. Cand vrei sa vorbesti cu cineva pe geamul soferului, intotdeauna deschizi geamul din spate...penibil, ca la incepatori, dar nici dupa jumate de an nu m-am obisnuit cu butonul prea in fata.

 

In ceea ce priveste run flat-urile, cui nu-i plac sa le scimbe. Scurt! Mie mi se par foarte comode, mai ales ca foarte mult timp sunt imbracat in haine care nu merg cu schimbatul rotilor pe margine de drum. Evident sunt mai rigide si mai zgomotoase, dar pui in balanta ce-i mai important pentru tine. Mie, personal, imi dau impresia ca incheaga masina si o fac mai robusta (asta-i o pasarica de-a mea, n-o luati in seama). Cu run flat-uri cu tot, zgomotul de rulare mi se pare acceptabil. In oras conduc de regula mai incet din cauza gropilor, asa ca nu ma incurca cu nimic cauciucurile astea. Prietenul meu rade de mine si imi spune ca mai bine mi-as pune gume pline la masina.

 

Referitor la tractiunea pe spate, este mult superioara celei pe fata, indiscutabil...asta vara. Iarna n-am incercat-o inca. Vorbim in primavara. Eu locuiesc pe un deal unde se urca destul de greu iarna cand e zapada, sunt curios de cate ori o sa las masina in capatul strazii si voi urca pe jos.

 

Chestiunea design-ului este o chestiune de gust, asa ca daca liniile masinii nu plac unora, asta e. Mie mi se pare foarte echilibrata, eleganta si sportiva in acelasi timp. E placuta privirii. Daca sopurile nu le-ar avea asa chicioase ar fi aproape perfecta.

Link to comment
Share on other sites

"Cand vrei sa vorbesti cu cineva pe geamul soferului, intotdeauna deschizi geamul din spate...penibil, ca la incepatori, dar nici dupa jumate de an nu m-am obisnuit cu butonul prea in fata."" tare asta :twoup:)) kredeam k numai eu am problema asta....de 5 lunii de knd o am la fel nu m-am obisnuit nici akm ..poate din cauza scaunului meu dat prea pe spate ...dar nici kalare pe volan nu pot sa conducc ....
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

sal. am citit cele 14 pagini in speranta de a afla ceva despre e-90 motorizari mai mari da nu am gasit decat un post ca ar fi zgomotoase (tacane tachetii) motoarele pe benzina insa nu stiu care anume..

intentionez sa cumpar un e90 saptamana asta si nu stiu ce motor sa iau 325i, 330i sau 330D. daca sunt posesori de e90 motorizari mai maricele astept pareri.

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Eu mi-as lua un 330d automat fara nicio ezitare (presupunand ca asta e singurul criteriu care diferentiaza masinile)

 

am avut e60 automat si nu am fost multumit, nu are demaraj si are baguri gen iti da un sut inainte sa opreasca ( cum ar pune frana de motor din 2in 1), se tureaza ca nebuna cand cobori o panta, iar daca crepa e f scump de reparat sau schimbat o cutie automata..

motorizare 3000 cred ca iau da parca asi merge pe benzinar sa scap de stresu de a mi se strica turbina + ca benzinar cred ca gasesc la km mai putini..

daca are cineva 330i (e90) spuneti-mi si mie cam cat consuma si daca trage bine de jos.

mersi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.