Jump to content

pro si contra bmw E90


marss

Recommended Posts

  • Replies 293
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

detaliaza putin te rog chestia cu "chiulasa la motorul pe benzina-esec"

multumesc

 

Bat tachetii.Chiulasa a fost prost conceputa.Se pare ca a existat si ceva recall.

 

 

nu stiu ce sa zic dar zgomotul este destul de sacadat si seama cu cel de diesel (ma refer la benzinarul in 4 cilindri).... de fapt tu la ce motor te referi? ce model daca se poate...

Link to comment
Share on other sites

aha... deci e vorba de motoarele in 6 cilindri de aici:

 

http://www.bmwheaven.com/component/option,...gines/mtype,N52

 

 

e bine de stiut... o sa ma uit pe un forum in State sa vad ce spun pe acolo oamenii si oricum putem sa ne uitam in TIS eventual sa vedem si ce rechemari s-au facut... cine are rabdare sa caute pe aici: http://www.bmwtechinfo.com/ <_<

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt deloc cunoscator si nici nu arunc vorbe.Daca te intereseaza cu adevarat motorul cauta pe google, pe forumuri auto, suna la reprezentanta,...exista o gramada de mijloace de informare.

Amanunte nu stiu nici eu, doar ce am aflat pe diverse forumuri din US.

 

 

Eu nu am auzit de asa ceva la N52 si stau pe e90post de vreo 2 ani de zile.(forum in care predomina userii cu acest tip de motorizare) Ce ai auzit tu o fi un caz izolat.Cat despre "engine ticking" dc dai un search pe youtube ai sa observi ca e plin de astfel de filmulete cu toate motorizarile BMW posibile;de la 2.0 4cil pana la 4.5i V8 de pe seria7,deci problema asta poate aparea pe toate tipurile de motorizari mai vechi si mai noi.

Link to comment
Share on other sites

Butonul pt. geam pe partea dreapta este rau pozitionat in fata manerului de la usa,pe stanga nu sunt probleme depinde cat de in sapte lasi scaunul,sau de lungimea mainilor <_< .Si eu ating pragul de M putin mai bombat cand urc in masina.Vopseaua e cam sensibila la zgaraieturi,si cel mai mare minus pt trimurile exteroare care se distrug f. repede de la acidul evident prea puternic de la nemernicii cu spalatoriile,in rest degeaba caut ca nu prea gasesc nimic ce sa nu-mi placa :) .
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am auzit de asa ceva la N52 si stau pe e90post de vreo 2 ani de zile.(forum in care predomina userii cu acest tip de motorizare) Ce ai auzit tu o fi un caz izolat.

 

Da, probabil am auzit de un caz izolat.

Si eu ma mai uit din cand in cand pe e90post, au un topic intersant acolo cu 40 de pagini.

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=13504

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am auzit de asa ceva la N52 si stau pe e90post de vreo 2 ani de zile.(forum in care predomina userii cu acest tip de motorizare) Ce ai auzit tu o fi un caz izolat.

 

Da, probabil am auzit de un caz izolat.

Si eu ma mai uit din cand in cand pe e90post, au un topic intersant acolo cu 40 de pagini.

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=13504

 

 

m-ai pus pe ganduri putin cu topicul baietilor din state.... se pare ca ei considera deja o greseala de fabricatie si o chestiune de timp pana se intampla la orice motor din categoria respectiva......

Link to comment
Share on other sites

Din punct de vedere al fiabilitatii.

 

 

Apoi nush ce sa zic...oricand mi-as schimba E91-le pe E60...ma repet din alte posturi....mie personal m-i se pare o masina extrem de fragila la gropi...de ex. cu E39 nu se simt gropile nici pe jumate ca in E91...pur si simplu ma opresc cand is nevoit sa intru intr-o groapa oricat de mica...parca imi sta pe cap. Suspensiile la un seria 5 parerea mea e ca sunt mai moi...mai flexibile...si de aici pot aparea probleme la fiabilitate...nu?

Edited by MscleMike
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am auzit de asa ceva la N52 si stau pe e90post de vreo 2 ani de zile.(forum in care predomina userii cu acest tip de motorizare) Ce ai auzit tu o fi un caz izolat.

 

Da, probabil am auzit de un caz izolat.

Si eu ma mai uit din cand in cand pe e90post, au un topic intersant acolo cu 40 de pagini.

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=13504

 

 

m-ai pus pe ganduri putin cu topicul baietilor din state.... se pare ca ei considera deja o greseala de fabricatie si o chestiune de timp pana se intampla la orice motor din categoria respectiva......

 

 

Vlade,BMW a vandut in America de la aparitia lui E90 in 2005 si pana in prezent in jur de 100 de mii de unitati seria 3 din care 90% au motorizari N52,crezi ca daca era o problema grava nu se isca un scandal de proportii?? Ticaitul ala de la motor poate aparea la orice tip de motorizare,depinde de intretinere,uzura,etc...

 

 

 

@MscleMike--e39 nu are RunFlat-uri si plus ca face parte dintr-o clasa mai mare cu mai mult confort fata de seria 3

Link to comment
Share on other sites

Din punct de vedere al fiabilitatii.

 

 

Apoi nush ce sa zic...oricand mi-as schimba E91-le pe E60...ma repet din alte posturi....mie personal m-i se pare o masina extrem de fragila la gropi...de ex. cu E39 nu se simt gropile nici pe jumate ca in E91...pur si simplu ma opresc cand is nevoit sa intru intr-o groapa oricat de mica...parca imi sta pe cap. Suspensiile la un seria 5 parerea mea e ca sunt mai moi...mai flexibile...si de aici pot aparea probleme la fiabilitate...nu?

Eu zic ca e90 nu poate fi peste e60, diferentele la gropi sunt date de ampatamentul mai mare la seria 5 si suspensia mai moale,iar din punctul meu de vedere o suspensie mai moale duce la defectiuni mai putine, cu o suspensie sport toate piesele trebuie sa suporte socuri mult mai mari,inclusiv intreaga caroserie si soferul bine inteles <_< .

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am auzit de asa ceva la N52 si stau pe e90post de vreo 2 ani de zile.(forum in care predomina userii cu acest tip de motorizare) Ce ai auzit tu o fi un caz izolat.

 

Da, probabil am auzit de un caz izolat.

Si eu ma mai uit din cand in cand pe e90post, au un topic intersant acolo cu 40 de pagini.

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=13504

 

 

m-ai pus pe ganduri putin cu topicul baietilor din state.... se pare ca ei considera deja o greseala de fabricatie si o chestiune de timp pana se intampla la orice motor din categoria respectiva......

 

 

Vlade,BMW a vandut in America de la aparitia lui E90 in 2005 si pana in prezent in jur de 100 de mii de unitati seria 3 din care 90% au motorizari N52,crezi ca daca era o problema grava nu se isca un scandal de proportii?? Ticaitul ala de la motor poate aparea la orice tip de motorizare,depinde de intretinere,uzura,etc...

 

 

 

@MscleMike--e39 nu are RunFlat-uri si plus ca face parte dintr-o clasa mai mare cu mai mult confort fata de seria 3

 

legat de scandal nu stiu ce sa zic, posibil sa si existe sau este posibil ca pb sa nu fie atat de costisitoare incat sa existe un scandal monstru dar cat sa fie problema sacaitoare pentru posesori.

nu caut vreun motiv si nu-s partinitor, stii doar ca alerg dupa un 325i si ca-mi place ft mult motorizarea asta, dar vad totusi vreo 40 pagini de oameni cu aceeasi problema acolo si este doar una din zonele unde se remarca acest lucru....si mi se mai pare ciudat ca oamenii spun asta cu o oarecare lejeritate, ceva in genul in care ziceam toti posesorii de e39:"bai mi s-au dus si mie pixelii de la bord...." adica o chestie bine stiuta si la care se asteptau 100% dintre posesori...

as aprecia daca cineva care are o legatura mai stransa cu mecanicii/inginerii de la bmw ne-ar aduce cumva opiniile lor legate de acest subiect si/sau ceva impresii despre revenirile 325-urilor in service.....

Link to comment
Share on other sites

Din punct de vedere al fiabilitatii.

 

 

Apoi nush ce sa zic...oricand mi-as schimba E91-le pe E60...ma repet din alte posturi....mie personal m-i se pare o masina extrem de fragila la gropi...de ex. cu E39 nu se simt gropile nici pe jumate ca in E91...pur si simplu ma opresc cand is nevoit sa intru intr-o groapa oricat de mica...parca imi sta pe cap. Suspensiile la un seria 5 parerea mea e ca sunt mai moi...mai flexibile...si de aici pot aparea probleme la fiabilitate...nu?

Eu zic ca e90 nu poate fi peste e60, diferentele la gropi sunt date de ampatamentul mai mare la seria 5 si suspensia mai moale,iar din punctul meu de vedere o suspensie mai moale duce la defectiuni mai putine, cu o suspensie sport toate piesele trebuie sa suporte socuri mult mai mari,inclusiv intreaga caroserie si soferul bine inteles <_< .

 

Sigur, ai dreptate, e doar parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Diferenta de clasa normal ca se observa, suspensia e numai un amanunt. Oricum E 60 are suspensie sport fata de alte marci la aceeasi clasa.

 

E de preferat la motorizarile de 2,5-3 litri E60-ul. Eu asta imi doresc.

 

E 39 - E 60 au alta scoala fata de E46 - E90.

 

Dar bugetul si preferintele nu se discuta! <_<

Link to comment
Share on other sites

hm, de cate ori apare o comparatie intre BMW x si BMW y...sa lasa cu scantei. Eu am E90 2.0 dA, iar singurul minus pe care il are aceasta masina consta in faptul ca suspensia este prea rigida pt drumurile noastre. Eu as clasifica modelele BMW astfel :

- seria 1 - model exclusiv pt dama, masina studenteasca(pt cine isi permite)

-seria 3 - model care se preteaza pt cineva care nu are copii, in mod cert seria 3 nu este o masina de familie

-seria 5 - model exclusiv pt familie sau pentru cineva cu multe kg, este o masina mai mare mai incapatoare, etc.

-seria 7 - masina de lux, varf de gama, specifica pt clasa business

 

-X3 - modelul de teren pt o doamna cu o situatie financiara excelenta

-X5 - masina perfecta, de familie, se poate folosi in orice fel de scop <_<

-X6 - no comment, cu toate ca mie personal imi place(sau mi-ar placea sa am) mai mult X5

 

Nu cred ca am spus ceva nou, altceva de cat se stia, nu cred ca se poate face o comparatie intre un seria 3 si seria 5, sunt masini de clasa diferita, preturi diferite, gusturi diferite...

Link to comment
Share on other sites

hm, de cate ori apare o comparatie intre BMW x si BMW y...sa lasa cu scantei. Eu am E90 2.0 dA, iar singurul minus pe care il are aceasta masina consta in faptul ca suspensia este prea rigida pt drumurile noastre. Eu as clasifica modelele BMW astfel :

- seria 1 - model exclusiv pt dama, masina studenteasca(pt cine isi permite)

-seria 3 - model care se preteaza pt cineva care nu are copii, in mod cert seria 3 nu este o masina de familie

-seria 5 - model exclusiv pt familie sau pentru cineva cu multe kg, este o masina mai mare mai incapatoare, etc.

-seria 7 - masina de lux, varf de gama, specifica pt clasa business

 

-X3 - modelul de teren pt o doamna cu o situatie financiara excelenta

-X5 - masina perfecta, de familie, se poate folosi in orice fel de scop <_<

-X6 - no comment, cu toate ca mie personal imi place(sau mi-ar placea sa am) mai mult X5

 

Nu cred ca am spus ceva nou, altceva de cat se stia, nu cred ca se poate face o comparatie intre un seria 3 si seria 5, sunt masini de clasa diferita, preturi diferite, gusturi diferite...

 

DE ACORD! Uita-te pe soselele patriei, Am vazut seria 7 la nea Gica manager de butic la coltul blocului. Evident masina sta in parcare in rand cu "rablele" vecinilor.

 

Deci din pacate nu se respecta reteta!

Link to comment
Share on other sites

hm, de cate ori apare o comparatie intre BMW x si BMW y...sa lasa cu scantei. Eu am E90 2.0 dA, iar singurul minus pe care il are aceasta masina consta in faptul ca suspensia este prea rigida pt drumurile noastre. Eu as clasifica modelele BMW astfel :

- seria 1 - model exclusiv pt dama, masina studenteasca(pt cine isi permite)

-seria 3 - model care se preteaza pt cineva care nu are copii, in mod cert seria 3 nu este o masina de familie

-seria 5 - model exclusiv pt familie sau pentru cineva cu multe kg, este o masina mai mare mai incapatoare, etc.

-seria 7 - masina de lux, varf de gama, specifica pt clasa business

 

-X3 - modelul de teren pt o doamna cu o situatie financiara excelenta

-X5 - masina perfecta, de familie, se poate folosi in orice fel de scop <_<

-X6 - no comment, cu toate ca mie personal imi place(sau mi-ar placea sa am) mai mult X5

 

Nu cred ca am spus ceva nou, altceva de cat se stia, nu cred ca se poate face o comparatie intre un seria 3 si seria 5, sunt masini de clasa diferita, preturi diferite, gusturi diferite...

X5 nu mi se pare deloc masina de familie sa nu mai vorbim de suspensie sport si pachet m.

Link to comment
Share on other sites

Este o parere! Consider ca este o masina de familie X5, are o forma mai "lumeasca" decat X6, este destul de mare si incapatoare si avantajul cel mai mare pt drumurile noastre il reprezinta garda de la sol destul de inalta. Poti merge la munte atat iarna cat si vara fara probleme, la mare, pe drumuri de tara,la picnic si daca esti impatimit chiar la vanatoare sau la pescuit in Delta, etc. Nu se pune in discutie pachetul m, pt ca daca mergem pe aceleasi considerente nici seria 5 "M' nu mai este o masina de familie. M-am referit la faptul ca x5 este o masina de familie strict prin faptul ca nu este o masina sezoniera si ca are acces pe orice fel de sector de drum in orice anotimp si in orice fel de conditii. Eu personal, dintre toate modelele BMW as alege fara sa clipesc modelul X5 ! Pana atunci insa, ma rasfat cu seria 3 E90 <_< - scuze pt off topic

 

era sa uit, un alt dezavantaj mare pe care il are atat seria 3 cat si seria 5 consta in faptul ca sunt masini sezoniere. Nici nu se pune problema de x-drive atat timp cat zapada este mai mare de 30 cm; asta pt cei care inteleg ca spoilerul fata, pragurile costa destul de mult pt a fi schimbate, nu intra in discutie podeaua masinii care matura sleaurile...

Edited by fantozzi007
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.