Jump to content

pro si contra bmw E90


marss

Recommended Posts

am 320d, 163 cp si nu imi plac urmatoarele:

 

- cel mai tare ma deranjeaza insa faptul ca intra destul de greu in viteze, cel putin treapta I si a II-a, agata, cine o conduce prima oara se cam sperie; asa e normal?? nu am mai condus alta la fel;

 

 

 

e foarte normal...si eu credeam la inceput prin 2006 ca e o problema si credeam asta si dupa ce-mi spuneau ce-i de la AB ca e ok...parea anormal dar asa e la majoritatea .de multe ori imi chiar sare din 1-a daca ma grabesc cand o bag in viteza sau ceva de genu,deci din punctul asta de vedere sa nu-ti faci griji si nici din cauza ambreiajului care banuiesc ca iti merge greu...asa e la astea

 

 

nu-mi fac griji, m-am obisnuit cu ea asa de aproape 4 ani de cand o am. am spus doar ce ma deranjeaza, de fapt ce nu e normal sa se intample.

merci oricum pt raspuns.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 293
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1.Am vazut si eu ca se exfoliaza lacul de pe bara din fata, la colturile care se imbina cu aripile fata. Ciudat.

2.Si mi se intampla si mie cateodata sa nu intre/intre greu in viteza I, trebuind sa bag intr-a doua si apoi iar in prima.

3.Legat de antifonare, mie imi pare excelent antifonata, iar de runflat-uri aud peste tot ca se plange lumea, dar mie imi pare foarte compacta masina si cu runflat-uri. Cred ca la E91 zgomotele din interior sunt mai mari, asa e la toate hatch-urile/break-urile. Poate e mai bine cu anvelope normale sau poate ca multe E90-uri de pe aici au multi km si sunt mai "dezbinate" din cauze gropilor si drumurilor proaste pe care au mers. Eu nu ma bag niciodata pe drumuri proaste, iar pana acum nu am de ce sa ma plang.

4.Claxonul e foarte prost dpdv acustic in comparatie cu ce? Fara gluma, ce are claxonul sau ce claxoane sunt mai bune? Am pe 207 un claxon mono-ton de toata jena, iar pe A3 avea ceva problema si se auzea destul de rau. Asta de pe E90 e claxon "serios".

5.Butoanele pt geamurile din fata sunt prea in fata, mereu le deschid pe cele din spate.

6.Am un singur regret: farurile xenon. Cele halogen nu sunt prea reusite.

7.Sistemul audio care vine cu Radio Professional e destul de slabut in comparatie cu concurenta.

 

Nici o masina nu e perfecta, mai ales in categora asta de pret, asa ca eu sunt foarte multumit de masina mea.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mie nu-mi place ca la/pe navigatia aia nu scrie alb pe negru BMW ...cum scria la un E46 cu navigatie...chestia aia ma emotziona profund :twoup:

Pacat ca au scos asta...sau cel putin la mine nu scrie...are cineva asa ceva...din fabrica sau si-a modificat cumva dupa aceea ?:)

Link to comment
Share on other sites

am un e 91 din 11/2005. 2.0 d .am luat-o din germania la 217.000km. dupa 5000 km in romania .. mi-a "fatat" motorul! Eram pe drumurile patriei cnd am vazut pe ceasul din bord ca motorul meu se tura pe la vreo 6500rpm si chiar peste. Am intrat in panica si am incercat sa opresc motorul din buton dar, la naiba: nu se oprea.. daca ma ducea capul omoram motorul punand frana si bagand in viteza dar.. eram prea agitat. Pana la urma a inceput sa iasa o flacara mere pe esapament de ziceai ca sun racheta nasa si s-a oprit motorul. la service am aflat ca intrase ulei pe turbina si .. Am schimbat turbina si acum am 260.000 km in bord si nu am mai avut probleme. totusi mi se pare cam zgomotos motorul mai ales cnd e ac-ul pornit.. ma gandesc sa o vand si sa imi iau un benzinar k e mai sfant..
Link to comment
Share on other sites

cea mai rabla faza la E90 este faptul ca nu are deloc roata de rezerva.

punct.

inadmisibil sa nu aiba macar loc pentru roata de rezerva, daca am eu un pitic pe creier si vreau sa port cu mine una.

Eu de exemplu am jante pe 17 si iarna as vrea sa-mi iau jante de tabla cu anvelope de iarna fara runflat.

in acest caz, daca fac o pana in creierii muntilor, ce fac?

arata penal sa tin roata de rezerva in porbagaj, intre valize si schiuri.

deci dl Chris Bangle, oriunde ai fi, aici (mai)ai o bulina neagra.

Edited by vladps
Link to comment
Share on other sites

deci dl Chris Bangle, oriunde ai fi, aici (mai)ai o bulina neagra.

 

Bangle s-a gandit ca tu-ti permiti sa ai un set RFT si pt iarna :)

poate nu-i chestie de "nu-mi permit", ci nu-mi place? asa ca nu m-ai convins.

got it?

:twoup:

Link to comment
Share on other sites

deci dl Chris Bangle, oriunde ai fi, aici (mai)ai o bulina neagra.

 

Bangle s-a gandit ca tu-ti permiti sa ai un set RFT si pt iarna :)

poate nu-i chestie de "nu-mi permit", ci nu-mi place? asa ca nu m-ai convins.

got it?

:twoup:

 

 

 

Ce anume nu-ti place?Nu-ti place sa ai siguranta mai mare?

Link to comment
Share on other sites

Pe cei care nu au E90 si comenteaza despre ce nu le place la masina asta ii inteleg. Dar cei care au si o urasc, cum am mai vazut ca sunt cazuri, nu inteleg de ce nu si-au luat alta masina.

 

@vladps: nu cred ca Bangle care e designer are de-a face cu roata (sau lipsa) de rezerva.

 

Mie in afara de faptul ca are motorul putin mai zgomotos decat altele, imi place la nebunie masina asta!

Link to comment
Share on other sites

faza cu roata de rezerva e ca naiba, mi-a cerut tata masina intr-o zi si cand i-am spus ca nu are roata de rezerva, a plecat cu "renault-ul" lui din 2000., zgomot sesizabil

eu am fost pana in olanda fara roata, cric si kit ....am uitat complet ca nu am asa ceva, cand eram prin austria mi-am dat seama...dar in acelasi timp mi-am facut o cruce mare si un doamne ajuta.

 

o intamplare vis-a-vis de zgomot la motor, inainte sa plec in olanda, am vazut schimbul de ulei, a bagat ala doar 5 l in loc de 5,5 l ; motorul avea un zgomot (se auzea in masina mult mai tare) mai puternic intre 1800 si 2200 turatii, nu tot timpul cnad si cand..oricum era un disconfort rau de tot, zgomot sesizaabil, dar disparea cu timpul, si nu am sesizat un factor sau vreo situatie care s ainfluienteze acel zgomot.

de curand am facut schimbul din nou, (am bagat 5,5l), la 15000 km, nu cum imi indicat in bord calculatorul ca mai pot merge inca 20000 km, din acel moment motorul e altul, nici urma de zgomot la aceleasi turatii, merge altfel....... am spus povestea poate s-a mai lovit cineva de o astfel de situatie

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.