Jump to content

iarasi probleme


Recommended Posts

salutare!va ziceam ca am rezolvat problema cu trepidatiile la relanti!m a scapat framiu cand i am dat bateria pe vreo 3 zile!am inlocuit furtunele sparte si totul ok!aproape!am rezolvat si cu rezervorul dupa ce am aflat de vasul; ala de expansiune!era o supapa inghetata!problema e acum la pornire!parca nu ar mai functiona socul!porneste si se opreste de tot!trebuie sa otin turata pana se incalzeste motorul!dupa ce se incalzeste totul e ok!sta la relanti la 900 perfect fara nici o trepidatie!dar la pornire nu mai se tureaza pana la 1500 si dupa aia sa scada treptat!porneste si se opreste !ce poate fi?
Link to comment
Share on other sites

salutare!va ziceam ca am rezolvat problema cu trepidatiile la relanti!m a scapat framiu cand i am dat bateria pe vreo 3 zile!am inlocuit furtunele sparte si totul ok!aproape!am rezolvat si cu rezervorul dupa ce am aflat de vasul; ala de expansiune!era o supapa inghetata!problema e acum la pornire!parca nu ar mai functiona socul!porneste si se opreste de tot!trebuie sa otin turata pana se incalzeste motorul!dupa ce se incalzeste totul e ok!sta la relanti la 900 perfect fara nici o trepidatie!dar la pornire nu mai se tureaza pana la 1500 si dupa aia sa scada treptat!porneste si se opreste !ce poate fi?

 

 

ce furtune ai schimbat? si io am probleme cu trepidatia la relanti, am curatat valva de control relanti de pe corpul de acceleratie si tot asa face! <_<

detalii te rog!

mersi

Link to comment
Share on other sites

salutare!va ziceam ca am rezolvat problema cu trepidatiile la relanti!m a scapat framiu cand i am dat bateria pe vreo 3 zile!am inlocuit furtunele sparte si totul ok!aproape!am rezolvat si cu rezervorul dupa ce am aflat de vasul; ala de expansiune!era o supapa inghetata!problema e acum la pornire!parca nu ar mai functiona socul!porneste si se opreste de tot!trebuie sa otin turata pana se incalzeste motorul!dupa ce se incalzeste totul e ok!sta la relanti la 900 perfect fara nici o trepidatie!dar la pornire nu mai se tureaza pana la 1500 si dupa aia sa scada treptat!porneste si se opreste !ce poate fi?

 

 

ce furtune ai schimbat? si io am probleme cu trepidatia la relanti, am curatat valva de control relanti de pe corpul de acceleratie si tot asa face! <_<

detalii te rog!

mersi

 

vezi ca el are e35 si valvele de control ralanti nu prea seamana. Tu valva PCV ai schimbat-o?

Link to comment
Share on other sites

salutare!va ziceam ca am rezolvat problema cu trepidatiile la relanti!m a scapat framiu cand i am dat bateria pe vreo 3 zile!am inlocuit furtunele sparte si totul ok!aproape!am rezolvat si cu rezervorul dupa ce am aflat de vasul; ala de expansiune!era o supapa inghetata!problema e acum la pornire!parca nu ar mai functiona socul!porneste si se opreste de tot!trebuie sa otin turata pana se incalzeste motorul!dupa ce se incalzeste totul e ok!sta la relanti la 900 perfect fara nici o trepidatie!dar la pornire nu mai se tureaza pana la 1500 si dupa aia sa scada treptat!porneste si se opreste !ce poate fi?

 

 

ce furtune ai schimbat? si io am probleme cu trepidatia la relanti, am curatat valva de control relanti de pe corpul de acceleratie si tot asa face! <_<

detalii te rog!

mersi

 

vezi ca el are e35 si valvele de control ralanti nu prea seamana. Tu valva PCV ai schimbat-o?

 

 

scuze am ramas cuplat pe e46! deja ma dispera trepidatiile.

are legatura PCV cu trepidatiile? cum imi dau seama daca e buna sau nu daca o demontez

trbuie sa fie distrusa ca in DIY-u cu inlocuire valva PCV (nu reusesc sa adaug link-u de la topic)

 

cine stie mai multe detalii PM please!

Link to comment
Share on other sites

scuze am ramas cuplat pe e46! deja ma dispera trepidatiile.

are legatura PCV cu trepidatiile? cum imi dau seama daca e buna sau nu daca o demontez

trbuie sa fie distrusa ca in DIY-u cu inlocuire valva PCV (nu reusesc sa adaug link-u de la topic)

 

cine stie mai multe detalii PM please!

 

se aude un sasait din zona unde e valva cand opresti motorul ..E ceva specific nu ai cum sa confunzi !.Poate fi si furtunul ..de obicei e copt , mici fisuri ..E bine sa schimbi ambele daca tot umbli !.Sau una din ele ..dupa caz!

Link to comment
Share on other sites

man eu am aceeasi masina si am avut aceeasi problema. eu am schimbat furtunul ala gros de la debitmetru si acum nu mai face. e posibil sa fie si de la valva aia care ziceti voi. sa puna careva un link cu DIY referitor la asta sa vedem unde este si cum se schimba sau daca se poate curata. eu am avut instalat pe masina un dispozitiv care scotea o norma de poluare mai buna(nu stiu cum se numeste) care nu avea nici un rost si l-am scos. masina merge bine acum
Link to comment
Share on other sites

salutare!nu stiu exact despre ce valva e vorba!cine poate sa arate niste poze sau scheme ceva ca si dan s!eu am schimbat 2 furtune !va arat poze ca fara ele nu poti face nimik!dar am impresia ca am gresit ceva la furtunul de la debitmetru!hai ca va arat ce am schimbat!tu care ziceai ca ai schimbat furtunele trebuie sa resetezi calculatorul ca sa isi ia noi informatii de la motor!

post-17270-1235469741_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

calc nu treb resetat in general pentru ca se reseteaza singur, raman doar erorile stocate insa masina treb sa mearga bine dupa ce schimbi ceva. eu insa am fost si l-am si resetat. ala cu verde incercuit de tine este un fel de tub gol care are legatura cu debitul aerului care intra la motor.nu stiu exact sa-ti explic pt ca am intrebat si eu pe mecanic si nu mai stiu ce mi-a explicat.bafta
Link to comment
Share on other sites

stie cineva ce se poate intampla daca am montat un altfel de debitmetru? nu ca as fi montat eu altul dar am fost la un servis si meseriasi de acolo au zis ca este de vina debitmetru l-au schimbat si acum cand vreau sa accelerez brusc cand masina este la relanti nu se acelereaza imediat are cateva momente de repauz si apoi se accelereaza , poate asa facea si inainte dar acum ca mi-au schimbat aia debitmetru sunt eu mai obsedat cum merge motorul. De cand am schimbat debitmetru nu mi se mai aprinde becul cek . Eu ma gandeam sa nu fi din cauza injectoarelor (sa trebuisaca curatate) sau din cauza filtrului de benzina nu l-am schimbat de cand am adus masinia din germania adica mai sigur de 10000km si aia in germania cine stie cand l-au schimbat.

de relanti nu va mai spun ca tot imi oscileaza. SFATURI URGENT

E46 316I / 77KW / AN 1999

Link to comment
Share on other sites

stie cineva ce se poate intampla daca am montat un altfel de debitmetru? nu ca as fi montat eu altul dar am fost la un servis si meseriasi de acolo au zis ca este de vina debitmetru l-au schimbat si acum cand vreau sa accelerez brusc cand masina este la relanti nu se acelereaza imediat are cateva momente de repauz si apoi se accelereaza , poate asa facea si inainte dar acum ca mi-au schimbat aia debitmetru sunt eu mai obsedat cum merge motorul. De cand am schimbat debitmetru nu mi se mai aprinde becul cek . Eu ma gandeam sa nu fi din cauza injectoarelor (sa trebuisaca curatate) sau din cauza filtrului de benzina nu l-am schimbat de cand am adus masinia din germania adica mai sigur de 10000km si aia in germania cine stie cand l-au schimbat.

de relanti nu va mai spun ca tot imi oscileaza. SFATURI URGENT

E46 316I / 77KW / AN 1999

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...mp;#entry644416

Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce sa zic!de ce acum imi sta relantiul fara nici o trepidatie nimik?inainte trepida de o lua ....!cum trece apa de 60 grade (aproximativ vorbind)cum totul e ok!nu e curios lucru asta!mie mi a zis un mecanic(un specialist bmw)ca e socul electric nu functioneaza calumea!dar nu stiu care e ala ca cica trebuie curatat!stie cineva care e?are asa ceva masina mea!e un e 36 m 43 din 1994motor 1600
Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce sa zic!de ce acum imi sta relantiul fara nici o trepidatie nimik?inainte trepida de o lua ....!cum trece apa de 60 grade (aproximativ vorbind)cum totul e ok!nu e curios lucru asta!mie mi a zis un mecanic(un specialist bmw)ca e socul electric nu functioneaza calumea!dar nu stiu care e ala ca cica trebuie curatat!stie cineva care e?are asa ceva masina mea!e un e 36 m 43 din 1994motor 1600

 

senzorul de temperatura ...ala de care ziceam mai sus...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

si mai exact unde se gaseste ala?cred ca trebuie schimbat!nu?ai vreo poza ceva?dar nu schema

apropo,marti am scos nr la masina si am iesit la plimbare,si ce sa vezi relantiul sta bine dar socul ala in mers tot il face?ce ar putea sa fie?

Edited by KOSTY KOMPACT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.