Jump to content

Recommended Posts

mersi pentru poze.

o sa-l verific si eu.

 

cat despre ASC e lunga discutia.

Eu nu am buton de decuplare dar jur ca-mi taie gazul cand vreau sa plec tare.

Chiar m-am intalnit in weekend cu userul Highlander (316 ti) si nici el nu are buton de ASc dar si lui ii taie gazul.

Acuma nu stiu daca am sau nu ASC, dar am sa caut computerul si o sa vad daca legaturile sunt in regula.

Multumesc inca odata de ajutor.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

neah, se aprinde si in mers, fara macar sa pun frana. Am observat insa ca daca pornesc motorul prima oara (dimineata cand plec la serv exemplu) nu se aprinde decat f tarziu. Daca opresc pt 10-20 minute se aprinde imediat, fara macar sa pun frana? Sa aiba legatura cu incalzirea motorului??
Link to comment
Share on other sites

Tocmai ce am venit de la al doilea tester.

Nici primul si nici al doilea nu au putut citi modulul ABS.

In rest a citit tot, motor, airbag, electrica, inchidere, etc mai putin modulul de ABS.

Faza tare este insa alta, ca am plecat de la tip si nu sa mai aprins!!!

Adica am mers 20Km si cam 45 minute si nu sa aprins! O sa il urmaresc sa vad daca se mai aprinde.

Oricum ma depaseste problema...

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca degeaba arunci bani pe testere .problema e un senzor care face probleme, si il afli doar masurandul,alfel nu cred ca ai sanse la calculator,daca merge pompa de ABS e clar senzorul si degeaba ii scoti si ii cureti data el nu mai lucreaza
Link to comment
Share on other sites

Tocmai ce am venit de la al doilea tester.

Nici primul si nici al doilea nu au putut citi modulul ABS.

In rest a citit tot, motor, airbag, electrica, inchidere, etc mai putin modulul de ABS.

Faza tare este insa alta, ca am plecat de la tip si nu sa mai aprins!!!

Adica am mers 20Km si cam 45 minute si nu sa aprins! O sa il urmaresc sa vad daca se mai aprinde.

Oricum ma depaseste problema...

 

Testere aftermarket.

Link to comment
Share on other sites

se magnetizeaza din cate am inteles si nu mai merg eu i-am schimbat pe fata cu unii tot sh am fost a resetat calcu si acuma nu se mai aprinde, la tester prima data mi-o anulat eroarea si nu s-o mai aprins vreo 100km dupa care iara so aprins, singura faza e sa i schimbi ca is dusi,acuma nu stiu care nu merge sau nu eu stiu ca senzori abs is numai pe fata spunea un coleg ca is si pe spate eu nu am vazut asa ceva la e36.
Link to comment
Share on other sites

se magnetizeaza din cate am inteles si nu mai merg eu i-am schimbat pe fata cu unii tot sh am fost a resetat calcu si acuma nu se mai aprinde, la tester prima data mi-o anulat eroarea si nu s-o mai aprins vreo 100km dupa care iara so aprins, singura faza e sa i schimbi ca is dusi,acuma nu stiu care nu merge sau nu eu stiu ca senzori abs is numai pe fata spunea un coleg ca is si pe spate eu nu am vazut asa ceva la e36.

 

sunt si pe spate, daca dai roata jos vezi cablul. Sunt prinsi cu acelasi imbus de 5 parca.

Link to comment
Share on other sites

se magnetizeaza din cate am inteles si nu mai merg eu i-am schimbat pe fata cu unii tot sh am fost a resetat calcu si acuma nu se mai aprinde, la tester prima data mi-o anulat eroarea si nu s-o mai aprins vreo 100km dupa care iara so aprins, singura faza e sa i schimbi ca is dusi,acuma nu stiu care nu merge sau nu eu stiu ca senzori abs is numai pe fata spunea un coleg ca is si pe spate eu nu am vazut asa ceva la e36.

 

sunt si pe spate, daca dai roata jos vezi cablul. Sunt prinsi cu acelasi imbus de 5 parca................o intrebare parca te-am mai intrebat ..ai verificat senjorii sa vezi care nu da randament? c daca nu sti care e naspa nu stii de cine sa te ei?

Link to comment
Share on other sites

cred ca trebuie tester nu laptop.

 

 

cel mai probabil patesti ca un prieten de-al meu cu un e39, dupa tester unde n-o sa stie nimeni sa-i dea de cap cel mult o sa aflii ca s-a stricat centrala de abs.

o sa mergi la reprezentanta ca numai acolo o gasesti si o sa-ti ceara 1000 euro pe ea.

solutia e s-o repari pe a ta cu o treime din bani.

daca ai nevoie de ajutor da-mi un semn

Link to comment
Share on other sites

cred ca trebuie tester nu laptop.

 

 

cel mai probabil patesti ca un prieten de-al meu cu un e39, dupa tester unde n-o sa stie nimeni sa-i dea de cap cel mult o sa aflii ca s-a stricat centrala de abs.

o sa mergi la reprezentanta ca numai acolo o gasesti si o sa-ti ceara 1000 euro pe ea.

solutia e s-o repari pe a ta cu o treime din bani.

daca ai nevoie de ajutor da-mi un semn

 

 

<_<

 

ti-am dat un semn.

Link to comment
Share on other sites

sambata ii masor cu cineva care se pricepe.

s vedem. pai nici eu nu am cine ce stuudi dar e simplu ca daca masori fiecare senzor cel busit nu o sa dea pe apratul de masura nici o valuare si iti dai seama ca trebue inlocuit

 

pai senzorul nu se magnetizeaza si demagnetizeaza cum vrea el, modulul pe de alta parte are procesor dual core, pozitia este prea apropiata de motor si caldura motorului plus caldura procului duce la dezlipirea pieselor din centrala si la revedere abs si esp.

e problema cunoscuta la BMW

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.