Jump to content

filtru epurator


pavel_marius

Recommended Posts

Am modelul cu decantor pe un e90. L-am schimbat la 68.000km si a fost curatat iar la 110.000.

Cineva mi-a zis ca si cel cu cantor trebuie schimbat pentru ca nush ce are in interior care se uzeaza. Acum masina are 125.000. Km si vreau sa ii fac revizia. Intrebarea e... Schimb epuratorul sau nu?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 years later...
  • 1 year later...

salut

intrebare, legata tot de filtrul epurator, de data asta pe n47, e90 lci, unde pe realoem vad ca-i cu tot cu capac, insemnand cam 1200 lei

la service s-a vazut o scurgere langa intercooler, recomandarea lor a fost sa schimb setul de oringuri de-acolo. Nu s-a adus vorba in vreun fel de epurator, dar daca rolul lui e sa separe uleiul de vaopri, n-ar fi normal sa se vada vreo scurgere spre intercooler, nu?

 

am butonat la search de mi-au iesit ochii legat de treaba asta pe n47, dar tot nu-s lamurit. e o posibilitate sa mearga curatat, fara sa fiu nevoit sa platesc 1200 lei ? sau e o treaba relativ normala sa fie scurgerea aia acolo pt o masina de 175k km si ar trebui sa iau un set de oringuri si sa ma-mpac cu gandu ?

Edited by Alex981
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
salutare, o inntrebare legata de filtru epurator, am e90, 163CP, la inceput scotea fum alb la rece, dar dupa o forja de 1km disparea si nu mai scotea gra de fum, am desfacut filtru epurator era cu decantor, l-am curatat , avea ceva ulei pe acolo. pus inapoi si surpriza, acum da fum tot timpul + ulei pe evacuare, axul de la turbina nu are gram de joc, am desfacut pe urma din nou filtru epurator, era cura doar putin ulei avea, am pornit-o fara filtru si nici o schimbare, posibil sa nu fii pus ceva bine inapoi? mentionez ca membrana de cauciuc am scos-o afara dupa care am pus-o inapoi, ceva idei?
Link to comment
Share on other sites

vad pe joja ca dispare, dar asta s-a intamplat doar dupa ce am umblat la filtrul epurator, am verificat jocul la axul de la turbina, insa nu are gram de joc, m-am bagat sub masina, galeria de evacuare de pe motor se vede curata nu cu ulei, de tras trage masina, am inteles ca ar avea turbina ceva simering-uri si cu toata ca nu are jos axul sa piarda pe acolo ulei, oricum curioasa treaba
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.