Jump to content

am laudat prea mult masina


ovidiu_s

Recommended Posts

Azi dimineata cand m-am urcat dupa ce-am pornit-o a ramas aprins becul galben, DDE , initial am crezut ca nu sunt probleme , dar dupa ce-am incercat sa plec , masina nu se mai accelera deloc.. :blink: Am incercat sa o opresc si si s-o pornesc la loc...nici un efect...Cum intarziam la servici am luat un taxi si l-am sunat pe tatal meu sa vina sa vada si el care e problema.

Partea a doua e ca dupa asta masina n-a mai facut nici o problema, tatal meu a mers toata ziua cu ea si n-a mai avut nimic. Am vb cu un mecanic si mi-a zis ca e un senzor de acceleratie de vina dupa simptome :) , si costa vreo 3-400 de euro :) .

A mai avut cineva probleme de genul asta ? Sunt negru de suparare....prea mergea ok.

 

E 46 , 318 d

Link to comment
Share on other sites

ai avut sau ai chip tunning de orice natura pe ea? cel mai bine e sa mergi cu ea la service autorizat bmw sa-ti faca o diagnoza.. ascolo iti va spune daca are ceva acel senzor sau nu.. si din cate stiu eu, nu stiu daca si la bmw e asa dar la VAG asa e, erorile se sterg dupa un timp.. asa ca ar fii bine sa te duci cat mai rpd..
Link to comment
Share on other sites

ai avut sau ai chip tunning de orice natura pe ea? cel mai bine e sa mergi cu ea la service autorizat bmw sa-ti faca o diagnoza.. ascolo iti va spune daca are ceva acel senzor sau nu.. si din cate stiu eu, nu stiu daca si la bmw e asa dar la VAG asa e, erorile se sterg dupa un timp.. asa ca ar fii bine sa te duci cat mai rpd..

73366[/snapback]

 

N-am chip tunning...si nici n-as vrea sa-mi pun imi ajunge puterea de acum... Maine o s-o duc la diagnoza la un service de-aici de la Pitesti, care are programul de diagnoza pt Bmw..sa vad ce are, poate se mai poate rezolva mai ieftin totusi..Un prieten care-a avut una la fel zice ca asta e o hiba de-a lor, si ca exact asa i s-a intamplat si lui. Mai nou , senzorul ala de acceleratie ..e vreo 1 000 de euro nou :blink: ...asa ca daca nu gasesc unul second la 3-400 ...m-a cam facut la buzunare rau de tot :) :)

Link to comment
Share on other sites

Am fost azi , la diagnoza , la un service aici..mi-a dat eroare la sonda EGR sau IGR ...au verificat-o baietii ..intra-adevar era murdara...si cica are si-un senzor care detecta treaba asta si de-aia facea asa...am curatat totul..plus ca mi-au confirmat pe tester ca masina are km reali si ca din ce se vedea acolo n-a fost lovita. Toata treaba a costat vreo 2 milioane...dar :blink: acum face din nou :) :) . Am vorbit cu ei si maine ma duc din nou...daca nu se rezolva nici maine...imi fac programare la AB la Bucuresti...
Link to comment
Share on other sites

sa fie motorina de vina? intreb.. un prieten cu opel a bagat alipne diesel si a facut reparatii la masina de 1500$ in turcia ca la noi ii cereau 3000 la un vectra c.. tu ce motorina bagi?

73684[/snapback]

 

Alpine diesel..... :blink: , da am bagat de mai multe ori si n-a avut nimic pana acum...si stiu o gramada care baga tot de-asta...Tu ce-i bagi ? Ce i s-a stricat prietenului tau ?

Link to comment
Share on other sites

injectoarele + pompa de injectie au trebuit schimbate.. si inca ceva care nu retin acum.. am bagat si eu de cateva ori dar nu ii mai bag..

73746[/snapback]

 

Aham..faza e ca am verificat pe tester azi si injectoarele , si pompa de motorina...compresia...totul ok...deci acolo nu e nimic stricat...nu stiu m-au luat nervii, chiar asa ghinion nu se poate sa am..trebuie sa-i dau de cap. Oricum multumesc pentru sfaturi. :blink:

 

PS . Tu de unde bagi motorina ? De la Petrom cumva ? Sau de la Mol ?

Link to comment
Share on other sites

Eu am bagat o data motorina de genul alpin diesel, dar de la OMV, si au fost ceva zgomote foarte ciudate in masina, cum am schimbat motorina,  tot de la OMV, dar normala, au disparut si problemele. Ar fi cazul sa schimb si pecoul?

73761[/snapback]

 

 

Poate...tara de (cenzurat), nici la peco nu poti sa te duci fara sa-ti fie frica ca o sa-ti faca paguba. Nu pot nici sa dorm ...pana nu vad iar masina ok... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Am fost azi , la diagnoza , la un service aici..mi-a dat eroare la sonda EGR sau IGR ...au verificat-o baietii ..intra-adevar era murdara...si cica are si-un senzor care detecta treaba asta si de-aia facea as Toata treaba a costat vreo 2 milioane...dar  :blink: acum face din nou :)  :) .

73675[/snapback]

 

 

Nu exista nici un senzor care sa controleze supapa de EGR.

Eroarea la EGR(probabil control deviation) apare cand aerul curat,care intra in motor, nu mai este in parametrii prestabiliti.

 

Deci supapa de EGR lasa sa intre mai multe gaze de recirculare(sau mai putine) decat ar fi normal.

 

Problema poate fi chiar la supapa(blocata,nu mai etanseaza,etc),poate fi defect convertizorul de presiune de la EGR sau liniile de vacuum(blocate,trag aer fals).

 

Cel putin asa ma gandesc eu.

Link to comment
Share on other sites

Deci nu va inchipuiti in ce stare sunt ...si eu si tata. Am verificat si azi tot ce se putea, circuite , fire, cursor de acceleratie...tot ce se putea..pe tester nici o eroare...au scos astia la service si borna..au incercat sa potentiometrele..tot!!! Becul DDE sta aprins galben in bord, sfidator si masina nu se acclereaza decat la 1500 te ture cat sa poti schimba a-2- , a-3-a..sa ajungi la primul service. Culmea , cand se stinge becul...cateodata..masina merge perfect ....daca se aprinde intra iar in letargie...Am innebunit cu ea azi...mi-a mancat zilele si asta batran e verde, toate verificarile arata ca totul e ok...dar masina nu merge, la service-ul asta la care-am fost au zis ca poate fi comanda electronica de la pompa stricata...nu mai stiu ce sa zic...ma duc si maine la IATSA aici ca am niste cunostinte..si apoi nu stiu ce sa mai fac, la Bavaria nu vreau sa ajung ca mi-au zis ca pot sa duc masina acolo si ca o sa ma sune ei sa-mi zica ce-are :) ..probabil ceva de genu'...stiti va costa vreo 2-3000 de coco..ca trebuie sa schimbam tzspe mii de chestii.

Stiam ca o sa bag bani in ea da nici chiar asa... :blink: :) :)

Link to comment
Share on other sites

Am identificat problema , poate va ajuta pe cineva in viitor. Era un switch de la potentiometrul de acceleratie care ramanea pe pozitia inchis..si informatia transmisa de cursorul de acceleratie nu mai ajungea la pompa. De aceea pompa , injectoarele ,tot ansamblul nu dadeau nici o eroare...problema fiind de la inceputul circuitului. Am facut si o schema...problema e switchul nr.2...care nu poate fi schimbat insa fara potentiometrul nr.1 , adica cu frumoasa suma de 13 milioane. Singura consolare e, ca am reusit sa gasesc problema si nu e atat de grava cum imi inchipuiam, si ca la service-ul unde am fost nu mi-au luat nici un ban pana nu instaleaza si piesa si totul sa mearga, desi am fost de vreo 2 ori si-au mesterit oamenii cateva ore la ea.

Bine ca n-am mai ajuns si la Bavaria, ca ma cocosau si aia , si numai drumul pana acolo , trebuia platforma... :) ..Asa am rezolvat-o pe tester aici la Iatsa, am dat si comnada de piesa la un magazin de-aici..in vreo 4-5 zile ar trebui sa ajunga.

 

PS. La cei 13 milioane mai adaug si 4 milioane , un tampon de motor, ca am unul care cam scartaie. Deci iata cum au zburat veniturile mele pe o luna. :)

Iata-ma si pieton pentru o saptamana , asta dupa inca o saptamana de stat prin service, eu zic ca e ok pt o masina care a costat 13 000 de euro :blink: :) :)

post-1198-1142526410_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

ma bucur ca s-a rezolvat si parerea mea e ca suntem amandoi de acord ca dupa simptomele pe care le dadea si bataile de cap pe care le-ai avut ai scapat relativ ieftin.. asta e.. bmw e o masina in care bagi bani.. skoda e o masina care merge fara bani in plus in afara de revizii.. oricum bafta si sa te bucuri de masina iti urez..
Link to comment
Share on other sites

bine ca ai rezolvat problema.. by the way.. acum vreo luna sau ceva de genu ai parcat in statie la luck oil (sus in craiovei) in spatele meu? atunci aveam stopurile negre.

ca ti-am studiat putin masina... era un 318d negru.. cu trimurile gri . si cu huse pe scaune si bancheta .. a ta era? :blink:

Edited by MMihai
Link to comment
Share on other sites

Multumesc baietzi :blink: ..si pentru sfaturi si pentru urari...si eu sper sa nu mai am probleme cu ea , desi asta n-a fost chiar o problema grava si sper sa nu ma intalnesc cu asa ceva dar...nu depinde in totalitate de noi soferii...

 

Pt MMihai : Mi-am amintit ..da eu am oprit atunci in statie la Lukoil, oprisem sa-mi iau baterii pentru aparatul foto...mi-am amintit si masina ta...apoi am facut legatura cu site-ul. Husele alea trebuie sa le dau jos...sunt de la fostul proprietar, dar au fost bune tapiteria e nou-noutza sub ele..omu' era obsedat de masina.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.