Jump to content

Schimbare baterie E60


Recommended Posts

probabil ca se refera la situatia cand masina e in garantie... nu sunt sigur !

sau pentru ca unele echipamente/dotari sa nu sesizeze schimburi/intreruperi de alimentare electrica... <_>

 

anyway, producatorii auto au conceput de asa natura activitatea de service, incat si pentru un banal schimb de bec ars ar trebui sa le faci o vizita...

Link to comment
Share on other sites

Riscurile sa se intample ceva sunt minime. Daca dai bateria jos cu grija nu se intampla nimic indiferent de ordine. Este insa o recomandare care reduce riscurile la zero.

 

Foarte adevĂŁrat.

 

Riscul cel mai mare este sĂŁ montezi bornele invers, ĂŽn rest greÂşeÂşti mai greu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

am schimbat azi dimineata, nici o problema.

singura eroare a fost cea de active steering care s-a rezolvat conform indicatiilor de pe e60net

merci de ajutor!

 

spune-mi si mie cum se reseteaza active steering ala ca am patit si eu la fel..... ce trebuie sa faci din volan ca sa dispara?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

spune-mi si mie cum se reseteaza active steering ala ca am patit si eu la fel..... ce trebuie sa faci din volan ca sa dispara?

 

Nu stiu dacĂŁ am procedat conform e60.net, dar eu am facut ĂŽn felul urmĂŁtor:

 

1. porneºti motorul, apoi virezi stânga-dreapta ºi dreapta-stânga complet.

2. opreÂşti motorul, scoĂži cheia din contact Âşi aÂştepĂži 5 minute.

3. ar trebui sa disparĂŁ eroarea de "active steering", succes.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Salut !

Urmeaza sa schimb bateria din poza de mai jos si dupa ce am consultat reprezentanta BMW mi s-a comunicat un pret de 1620lei pentru o baterie OEM tip AGM.

Este vre-o problema daca noua bateria va fi o Varta cu exact aceleasi specificatii resprectiv 12V 80Ah 800A (VARTA START STOP PLUS F21) http://baterievarta.ro/index.php?route=product/product&path=59&product_id=55 ?

Mentionez ca nu am functia start-stop pe masina.

Dupa inlocuire trebuie facuta resetarea neaparat de catre reprezentata BMW sau se poate face si la un service specializat care sa detina un soft capabil de asa ceva ?

Astept pareri. Multumesc anticipat!

post-50762-0-75112100-1375791310_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Salut!

 

Am tot citit pe forum diferite pareri despre schimbatul bateriei la E60 si inca nu s-a ajuns la o concluzie clara :

 

Trebuie (codata,inregistrata,recunoscuta,identificata si altele) sau o montezi pe masina si iti vezi de treaba?

 

Am un E60 2.0D si dimineata a pornit ca in fiecare zi numai ca a aparut o eroare cu masina ridicata pe rampa iar apoi s-au resetat ( ceasul, si tot computerul de bord: consum , km, etc ). Am facut cateva drumuri azi si cand imi aparea iar eroarea la pornire cand nu.( masina a stationat tot weekendul)

 

Ce sa fie bateria sau altceva?

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Am tot citit pe forum diferite pareri despre schimbatul bateriei la E60 si inca nu s-a ajuns la o concluzie clara :

 

Trebuie (codata,inregistrata,recunoscuta,identificata si altele) sau o montezi pe masina si iti vezi de treaba?

 

Am un E60 2.0D si dimineata a pornit ca in fiecare zi numai ca a aparut o eroare cu masina ridicata pe rampa iar apoi s-au resetat ( ceasul, si tot computerul de bord: consum , km, etc ). Am facut cateva drumuri azi si cand imi aparea iar eroarea la pornire cand nu.( masina a stationat tot weekendul)

 

Ce sa fie bateria sau altceva?

Verifica si tu in meniul ascuns cum iti incarca, sau fa o verificare clasica la baterie,

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

E60 e un mare gurmand de curent (cel putin LCI). Gandeste-te ca dupa ce opresti masina, in jur de 1 minut computerele INCA iti consuma cam 5-7A (70-80W). Asta si ori de cate ori inchizi sau deschizi usa. Cand sistemele devin active, solicita foarte mult acumulatorul.

Iti recomand ca iarna, o data pe saptamana sau la 2 saptamani sa o tii pe redresor cate o zi (chiar daca nu circuli cu ea, e si mai rau sa o dezarmezi macar).

Si eu am aceleasi probleme iarna. Din cauza sistemului de incarcare foarte complex insa proiectat pentru drumuri lungi fara oprire, nu prea face fata la ce avem noi.

 

Daca nu se rezolva asa, inseamna ca bateria chiar trebuie schimbata. Daca pui acelasi tip de baterie (Amperaj, AGM/nonAGM), trebuie doar resetat sistemul.

Daca pui alt tip de baterie/capacitate, trebuie modificata in VO apoi codat.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

E60 e un mare gurmand de curent (cel putin LCI). Gandeste-te ca dupa ce opresti masina, in jur de 1 minut computerele INCA iti consuma cam 5-7A (70-80W). Asta si ori de cate ori inchizi sau deschizi usa. Cand sistemele devin active, solicita foarte mult acumulatorul.

Iti recomand ca iarna, o data pe saptamana sau la 2 saptamani sa o tii pe redresor cate o zi (chiar daca nu circuli cu ea, e si mai rau sa o dezarmezi macar).

Si eu am aceleasi probleme iarna. Din cauza sistemului de incarcare foarte complex insa proiectat pentru drumuri lungi fara oprire, nu prea face fata la ce avem noi.

 

Daca nu se rezolva asa, inseamna ca bateria chiar trebuie schimbata. Daca pui acelasi tip de baterie (Amperaj, AGM/nonAGM), trebuie doar resetat sistemul.

Daca pui alt tip de baterie/capacitate, trebuie modificata in VO apoi codat.

 

OK. multumesc !

Am fost ieri la un tester si a ramas sa ma anunte azi ce inseamana codul de eraore care a aparut.

 

Cand spui ca si tu ai aceeasi problema la ce te referi ca iti apre erarea respectiva si se reseteaza ceasulsi comp bord?

Link to comment
Share on other sites

Da. Daca nu o incarc periodic pe redresor, imi apare si mie masina ridicata si mi se reseteaza ceasul.

Daca fac operatiunea asta, merge fara probleme chiar si o luna.

Daca ar fi bateria, ar ceda de pe o zi pe alta, chiar daca ai incarca-o pe redresor.

 

Cand va fi sa inlocuiesc bateria, categoric o s-o pun cea mai mare (110Ah), mai ales ca am adaugat optiuni, printre care si individualul care papa in draci.

 

Lasa testerul, fa ce ti-am recomandat si vei trage concluziile clar si singur. :)

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

E60 e un mare gurmand de curent (cel putin LCI). Gandeste-te ca dupa ce opresti masina, in jur de 1 minut computerele INCA iti consuma cam 5-7A (70-80W). Asta si ori de cate ori inchizi sau deschizi usa. Cand sistemele devin active, solicita foarte mult acumulatorul.

 

La noile platforme au rezolvat problema asta. BMW merge mai nou pe CAN Partial Networking.

 

http://www.nxp.com/news/press-releases/2011/08/nxp-introduces-partial-networking-solution-for-vehicles---a-milestone-in-co2-reduction-and-energy-efficiency.html

 

Diferenta majora e ca daca pana acum toate modulele legate la un bus de CAN se trezeau chiar daca nu aveau ceva de facut, la noul standard doar celui care i se adreseaza mesajul se trezeste.

 

Asta are aplicabilitate atat in mers cat si cand masina sta.

Link to comment
Share on other sites

Exact la asta ma gandeam, ca nu e optimizat sistemul. Toate modulele porneau, chiar daca tu deschideai doar portiera sa iei o batista.

Ma bucur ca macar noile modele beneficiaza de asta.

Insa pentru noi nu se schimba nimic.

spuneai sa nu lasi masina dezarmata sau nu am inteles eu bine , pt ca eu las masina mereu dezarmata in curte si folosesc si webasto de vreo 2-3 ori pe zi :)) Sa ma astept la figuri de la baterie ?

Link to comment
Share on other sites

Indiferent daca e armata sau dezarmata, graficul consumului e acelasi in timp.

Practic masinii asteia nu-i place daca o trezesti fara sa si pleci cu ea.

Si a mea sta dezarmata in curte, am facut si testul sa o armez. Insa are acelasi comportament.

Link to comment
Share on other sites

Sigur nu-ti trebuie o alta baterie?

 

Eu nu am avut niciodata probleme cu bateria. O singura data mi-a dat ca e descarcata cand am stat cu cortul si o deschideam/inchideam + usi lasate deschise (am pachet lumini :p ). In rest niciodata nu mi-a facut probleme.

Link to comment
Share on other sites

Uite, am incarcat-o o data acum 3 saptamani si de atunci nu mai am probleme. Si e chiar frig.

Deci bateria deduc ca e ok. :)

Dar sunt zile cand deschid portiera sau portbagajul de multe ori fara sa plec. Si automat se simte.

La fel mi-a facut si iernile trecute. Deci o ridic la rang de lege. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.