Jump to content

probleme E36


Recommended Posts

Salut sunt nou pe forum detin un 316 din 94' motor m43.De cateva zile imi face probleme si sincer ma cam depasesc..poate cineva s-a mai lovit de ea : in mers da rateuri,daca iau piciorul de pe acceleratie da sa moara motorul ,merge " ceva de genul 3 pistoane" iar daca o accelerez nu vrea decat foarte greu si atunci da rateuri.Adik nu pot sa mai plec de pe loc, cateodata isi mai revine mai merge 2-3 sute metri apoi iar face la fel.Posibil sa fie dus debitmetrul?Un mecanic mi-a spus ca am debitmetru de m40 iar motorul meu este m43,dar problema este ca mi-a mers masina ,ma gandesc ca daca era de 40 nu mergea delok.Nush ce sa mai zic..Helpp <_<
Link to comment
Share on other sites

Iti dau un sfat: CAUTA ALT MECANIC !!!!

 

Debitmetrul M40 si debitmetrul M43 au aceleasi coduri pentru motorul de 1.6 !

 

Probabil, mecanicul respectiv, nu a vazut decat atunci un motor de BMW !

Eu nu l-as mai lasa sa se apropie de masina, iar sfaturile, in nici un caz nu i le-as asculta !

 

Si ca fapt divers: eu am motor M40 1.8 si am testat pe el si debitmetru de 1.6 (am prins o "promotie" la cineva) timp de o saptamana.

Nu am observat nicio diferenta! Singura diferenta vizibila, este cotul ala de cauciuc care se duce la clapeta de acceleratie. La iesirea din debitmetru, gura este mai mica la 1.6, dar la clapeta de acceleratie este identica si la motorul de 1.6 si la cel de 1.8.

Link to comment
Share on other sites

Iti dau un sfat: CAUTA ALT MECANIC !!!!

 

Debitmetrul M40 si debitmetrul M43 au aceleasi coduri pentru motorul de 1.6 !

 

Probabil, mecanicul respectiv, nu a vazut decat atunci un motor de BMW !

Eu nu l-as mai lasa sa se apropie de masina, iar sfaturile, in nici un caz nu i le-as asculta !

 

Si ca fapt divers: eu am motor M40 1.8 si am testat pe el si debitmetru de 1.6 (am prins o "promotie" la cineva) timp de o saptamana.

Nu am observat nicio diferenta! Singura diferenta vizibila, este cotul ala de cauciuc care se duce la clapeta de acceleratie. La iesirea din debitmetru, gura este mai mica la 1.6, dar la clapeta de acceleratie este identica si la motorul de 1.6 si la cel de 1.8.

 

 

Ok inteleg atunci raman 2 intrebari care este terminatie de cifre corecta pt motorul 1.6 m43 la debitmetru .2 daca nu e din debitmetru ce anupe poate sa influnteze mersul masini in halul asta + ca mi se pare ca am si un consum enorm nu pot sa spun exact cat dar estimez ca 17 18 % in bucuresti .Ms <_<

Link to comment
Share on other sites

Debitmetrul este sigilat ? Adica, chestia aia patrata din plastic, trebuie sa nu iasa, are un mastic de jur imprejur.

Daca poti sa scoti capacul de plastic, inseamna ca este debitmetrul.

Inauntru este o lamela care aluneca pe o rezistenta de grafit. E posibil sa se fi dus grafitul, daca a fost scos capacul, deoarece a intrat praf.

 

PS. Terminatia corecta o gasesti pe link-urile care ti le-am dat.

Apasa pe debitmetrul M43, in postul de mai sus si la Part Number vezi codurile!

Edited by SlowDeath
Link to comment
Share on other sites

Debitmetrul este sigilat ? Adica, chestia aia patrata din plastic, trebuie sa nu iasa, are un mastic de jur imprejur.

Daca poti sa scoti capacul de plastic, inseamna ca este debitmetrul.

Inauntru este o lamela care aluneca pe o rezistenta de grafit. E posibil sa se fi dus grafitul, daca a fost scos capacul, deoarece a intrat praf.

 

PS. Terminatia corecta o gasesti pe link-urile care ti le-am dat.

Apasa pe debitmetrul M43, in postul de mai sus si la Part Number vezi codurile!

 

daca nu era sigilat acest tip de MAF, este foarte posibil sa fi fost anterior "reglat"...s-au mai vazut cazuri

Link to comment
Share on other sites

Si ca fapt divers: eu am motor M40 1.8 si am testat pe el si debitmetru de 1.6 (am prins o "promotie" la cineva) timp de o saptamana.

Nu am observat nicio diferenta! Singura diferenta vizibila, este cotul ala de cauciuc care se duce la clapeta de acceleratie. La iesirea din debitmetru, gura este mai mica la 1.6, dar la clapeta de acceleratie este identica si la motorul de 1.6 si la cel de 1.8.

 

Ăn mod sigur sunt diferite dacĂŁ part number-ul este diferit.

Link to comment
Share on other sites

Salut sunt nou pe forum detin un 316 din 94' motor m43.De cateva zile imi face probleme si sincer ma cam depasesc..poate cineva s-a mai lovit de ea : in mers da rateuri,daca iau piciorul de pe acceleratie da sa moara motorul ,merge " ceva de genul 3 pistoane" iar daca o accelerez nu vrea decat foarte greu si atunci da rateuri.Adik nu pot sa mai plec de pe loc, cateodata isi mai revine mai merge 2-3 sute metri apoi iar face la fel.Posibil sa fie dus debitmetrul?Un mecanic mi-a spus ca am debitmetru de m40 iar motorul meu este m43,dar problema este ca mi-a mers masina ,ma gandesc ca daca era de 40 nu mergea delok.Nush ce sa mai zic..Helpp <_<

 

Poate este un debitmetru pentru m40 fara catalizator, atunci trebuie sa il schimbi.

Link to comment
Share on other sites

Si ca fapt divers: eu am motor M40 1.8 si am testat pe el si debitmetru de 1.6 (am prins o "promotie" la cineva) timp de o saptamana.

Nu am observat nicio diferenta! Singura diferenta vizibila, este cotul ala de cauciuc care se duce la clapeta de acceleratie. La iesirea din debitmetru, gura este mai mica la 1.6, dar la clapeta de acceleratie este identica si la motorul de 1.6 si la cel de 1.8.

 

Ăn mod sigur sunt diferite dacĂŁ part number-ul este diferit.

 

Pai, diferenta intre ele este doar la "gura" care se duce la clapeta de acceleratie !

La 1.8 este mai mare decat la 1.6. In rest, totul este la fel... inclusiv ce se afla in debitmetru!

 

Ideea este ca debitmetrul de motor M40 (1.8i) are acelasi part number (cod) cu debitmetrul de motor M43 (1.8i) dar si cu debitmetrul de motor M42 (1.8iS), si bineinteles ca nu au acelasi cod cu debitmetrele de M40 (1.6) sau M43 (1.6), pentru ca intre 1.6 si 1.8 difera "gura" care trimite aerul la clapeta de acceleratie, si atunci era normal sa aibe coduri diferite. Chiar daca aveau si "guri" identice, dar unul avea o clema in plus sau un surub de prindere in plus, tot nu ar fi avut acelasi cod !

 

Ce am spus eu mai sus, a fost ca de curiozitate am incercat si un debitmetru de 1.6 pe motorul meu 1.8. Vroiam sa vad ce se intampla !

Am constat ca masina a mers normal, tragea la fel (de bine), consuma la fel, statea la relantiu la aceeasi turatie, practic nicio deosebire sesizabila.

Link to comment
Share on other sites

Am fost la tester cu ea astazi mi-a dat multe erori dar tipul de acolo mi-a spus ca unele sunt pentru ca s-a umblat acolo si le-a inregistrat calc. masinii.Au fost urmatoarele: sonda lambda,senzor viteza (nush ce e), senzor detonatie,debitmetru.Ideea e urmatoarea nu cred ca toate sunt defecte dar faptul ca motorul nu functioneaza in parametri unii senzori pot da erori. Incerc maine cu un alt debitmeru.Pana atunci am o intrebare :Astazi mi-a spus un posesor de bmw e36 sa schimb senzorul de detonatie pt ca de la ala da raturi si nu merge motorul cum trebuie.is it true??? Merci pt ajutor si daca am gresit cu vre-o afirmatie scz dar nu ma pricep ff mult la bmw. <_<
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
am avut si eu problema asta....: nu se tura imi murea motorul ....era de la sonda lambda...aveam doua fire rupte...am schimbat sonda (cea dupa catalizator si s-a rezolvat problema........incearca sa scoti sonda si vezim cum merge fara ea....asa am facut si eu.....daca fara sonda merge bine inseamna ca aia e de vina...... Edited by zeky
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Salut aceleasi probleme le am si eu e36 320 vanos'97 si pe tester mi-a dat o singura eroare...debitmetrul...si avem un voltaj la relanti de 1V si cand cresteam turatia tot in jur de 1 V era..si am inteles ca trebuie peste 3V sau ceva de genu...nu am gasit inca pe cineva cu acelasi motor ca sa pot face un schimb al debitmetrului sa vad diferenta...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.