Jump to content

consum ulei


Recommended Posts

Prieteni, totate 2.2, 2.0 dupa 2001 au probleme mari cu consumul de ulei.....segmenti de ungere nu au fante pt ''razuirea" uleiului de pe camasa cilindrului, au gaurele multe si mici cu diametrul mic, care dupa 100000 de km se infunda cu calamina si segmentul"plimba "uleiul pe camasa cilindului arzandu-l in loc sa il stearga si sa il duca in interiorul pistonului. numai cele de 2.5 in sus au fante. deci nu are rost sa faceti nimik. Rezolvarea ...schimb de segmenti.

 

Pai si dupa aia nu se infunda iar gaurelele?Se schimba segmentii la fiecare 100k?

Link to comment
Share on other sites

Prieteni, totate 2.2, 2.0 dupa 2001 au probleme mari cu consumul de ulei.....segmenti de ungere nu au fante pt ''razuirea" uleiului de pe camasa cilindrului, au gaurele multe si mici cu diametrul mic, care dupa 100000 de km se infunda cu calamina si segmentul"plimba "uleiul pe camasa cilindului arzandu-l in loc sa il stearga si sa il duca in interiorul pistonului. numai cele de 2.5 in sus au fante. deci nu are rost sa faceti nimik. Rezolvarea ...schimb de segmenti.

 

Eu am 1996cm cubi, diesel, fabricat in noiembrie 2007 si nu manca ulei. Dupa 25.000 km m-am uitat pe senzorul din bord si nu scazuse deloc. Era la fel ca in prima mie de km.

 

Daca imi consuma 1l/1000km ramanea de mult fara ulei...

Link to comment
Share on other sites

Prieteni, totate 2.2, 2.0 dupa 2001 au probleme mari cu consumul de ulei.....segmenti de ungere nu au fante pt ''razuirea" uleiului de pe camasa cilindrului, au gaurele multe si mici cu diametrul mic, care dupa 100000 de km se infunda cu calamina si segmentul"plimba "uleiul pe camasa cilindului arzandu-l in loc sa il stearga si sa il duca in interiorul pistonului. numai cele de 2.5 in sus au fante. deci nu are rost sa faceti nimik. Rezolvarea ...schimb de segmenti.

 

 

sunt total atehnic, dar daca esti in cunostinta de cauza, ar putea fi o explicatie...

repet, nu ma pricep!

Link to comment
Share on other sites

Prieteni, totate 2.2, 2.0 dupa 2001 au probleme mari cu consumul de ulei.....segmenti de ungere nu au fante pt ''razuirea" uleiului de pe camasa cilindrului, au gaurele multe si mici cu diametrul mic, care dupa 100000 de km se infunda cu calamina si segmentul"plimba "uleiul pe camasa cilindului arzandu-l in loc sa il stearga si sa il duca in interiorul pistonului. numai cele de 2.5 in sus au fante. deci nu are rost sa faceti nimik. Rezolvarea ...schimb de segmenti.

 

 

sunt total atehnic, dar daca esti in cunostinta de cauza, ar putea fi o explicatie...

repet, nu ma pricep!

 

Poate fi o explicatie pentru un consum marit de ulei dar totusi in limitele bunului simt. 1 - 1.5l la 10.000 km mi se pare mult dar peste este clar o defectiune. Parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

motoarele celelalte de 2.5. 3.0 nu au gaurele in segmenti, au fante. nu au cum sa se infunde

 

si pentru cel care m-a intrebat de unde am scos-o si pe asta.....sa stii ca am facut deja 3 motoare de genul acesta care consumau ulei, si crede-ma am descoperit chestia asta desfacand motoare nu povestind si dand cu presupusu. au deja fiecare motor peste 30 000 de km cu consum normal de ulei. am desfacut si reparat si motoare de 2.5 si de acolo stiu ca acele motoare au altfel de constructie la segmentii de ungere de aceea nu consuma ulei. dieselul nu are nici o treaba cu segmentii nuimai benzinarele de 2.2.

asta e parerea mea in legatura cu topicul. cine nu crede chestia asta ....bafta in continuare!!!

Link to comment
Share on other sites

Bine luci. EU am diesel, nu intru in discutia asta, dar intreb pentru cultura generala...

Daca va merge in conditiile de fata cu un litru de ulei la fiecare 1000 km, unde se va ajunge cu motorul? Banuiesc ca va mai creste consumul de ulei, dar pana cand? S-au se caleaza motorul inainte? Nu prea ma pricep nici eu la capitolul mecanica.<_<

Link to comment
Share on other sites

va salut ieu am un e 60 2004,cind lam loat acum un an iam facut schimbu de ulei si mia bagat titan de 15 mii,nu mia mincat de loc ,dupaia am bagat castrol de 25 de mii ,am facut 10000mii si mia mincat 1litru ,nu stiu ce sa mai zic ,masina are 97000kl.inainte de asta am avut un 320.din 2000 dar nu am avut asa ceva consum de ulei ,si o duceam numai in cofti ,va multumesc,ieu o sa incerc sa schimb uleiu sa vedem.
Link to comment
Share on other sites

va salut ieu am un e 60 2004,cind lam loat acum un an iam facut schimbu de ulei si mia bagat titan de 15 mii,nu mia mincat de loc ,dupaia am bagat castrol de 25 de mii ,am facut 10000mii si mia mincat 1litru ,nu stiu ce sa mai zic ,masina are 97000kl.inainte de asta am avut un 320.din 2000 dar nu am avut asa ceva consum de ulei ,si o duceam numai in cofti ,va multumesc,ieu o sa incerc sa schimb uleiu sa vedem.

 

Au romana asta...

 

Ti-a scos ceva fum atunci cand iti consuma ulei? Tragea mai greu?

Link to comment
Share on other sites

motoarele celelalte de 2.5. 3.0 nu au gaurele in segmenti, au fante. nu au cum sa se infunde

 

si pentru cel care m-a intrebat de unde am scos-o si pe asta.....sa stii ca am facut deja 3 motoare de genul acesta care consumau ulei, si crede-ma am descoperit chestia asta desfacand motoare nu povestind si dand cu presupusu. au deja fiecare motor peste 30 000 de km cu consum normal de ulei. am desfacut si reparat si motoare de 2.5 si de acolo stiu ca acele motoare au altfel de constructie la segmentii de ungere de aceea nu consuma ulei. dieselul nu are nici o treaba cu segmentii nuimai benzinarele de 2.2.

asta e parerea mea in legatura cu topicul. cine nu crede chestia asta ....bafta in continuare!!!

 

 

 

m-ai convins.

il poti ajuta pe prietenul meu?

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

am un prieten care are o astfel de masina...cu caracteristicile: 2171 cmc, 125 kw, 133.000 km.

problema este ca ii papa ulei la greu, adica 1 litru la mia de km. cica aia de la bavaria i-au spus ca este normal...dar mie nu imi vine sa cred!

ce parere aveti?

multumesc.

Si la mine consuma ulei,pe acelasi motor, avea cam 60.000km si foloseam ulei castrol 5w40

Dupa ce am trecut la mobil 5w 30 am constatat ca nu mai papa asa mult ulei,chiar foarte putin.Vreau sa mentionez faptul ca masina are acum 82.000 km.

Nu pot sa-mi explic aceasta schimbare.Si eu stiam ca motoarele m54 consuma ulei,este ceva normal spun multi mecanici pe care i-am intrebat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.