Jump to content

Trepidatie a manetei schimbatorului de viteze


Recommended Posts

si eu am aceeasi senzatie si am intrebat in germania inainte sa o cumpar pe un inginer de la reprezentanta si mi-a spus ca e perfect normal sa faca asa pt ca un diesel

 

Asa o fi la masinile premium. la alea mai ieftine nu trepideaza <_< . Eu am avut 3 masini VAG, toate diesel si la nici una nu facea schimbatorul asa. Eu ma gandeam sa schimb tampoanele la cutie sau motor dar daca si dupa ce le schimb face la fel, mai bine ma las pagubas din start.

 

Si la mine trepideaza un pic parca e mai deranjant decat la Audi sau Passat.

 

Confirm ca este mai putin deranjant.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si la mine vibreaza, atat la relanti cat si in viteza daca circul pe un drum mai accidentat (in special in a 3-a se vede). In plus am si un joc usor la schimbator <_< - aprox 0.5 - 1 cm, motiv pt care cred ca si vibreaza. Are rost sa o bag in service sa incerc sa scap de el sau va reaparea si as putea incerca sa ma obisnuiesc?
Link to comment
Share on other sites

Eu am 3 litrii diesel si vibreasa si la mine cand nu este in viteza ,este normal pt ca totul este f. direct,am mers cu masini mai slabe la care nu vibra de loc,dar maneta era ca un bat usor,care parca nu avea nici o legatura cu restu masinii,mai bine sa vibreze dar s-o simti. 
Link to comment
Share on other sites

Dupa cum spun toti posesorii de bmw asa face la relanti vibreaza st-dr , mai rau e sa nu trepideze cand pleci dupa loc !!!

 

Am mers in weekend si cu leonul sotiei si parca e sculptata in marmura maneta de schimbat vitezele. Nu vibraza nici la ralanty, nici la accelerari bruste. Orice faci cu masina STA NEMISCATA.Si nu ca oscileaza 1mm in loc de 3mm - nu oscileaza deloc.

Am zis sa nu ma bag in vorba pana nu sunt atent la acest aspect. In general nu retii un lucru care nu te deranjeaza asa ca am asteptat sa verific obiectiv.

  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Nevestei ii place mai mult cum intra in viteze la BMW si mie mai mult cum intra la leon. E greu sa ne multumesti pe amandoi nu?

La BMW parca "agata" un pic cand bag in viteza 1. Pe VW Golf am nimerit o cutie mai naspa (tot la vit. 1 erau probleme). Pe seat au fost precise toate.

Dar la 160.000 km (cat are BMW-ul) ambreiajul nu mai este ce a fost. Probabil daca as schimba ambreiajul lucrurile s-ar schimba mult in bine.

  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

Sa vedem pe parcurs cum se comporta. Eu zic ca inca 30.000 km il mai tin pe cel vechi.

E o recomandare sau e obligatoriu sa schimbi volanta la schimbarea kitului de ambreiaj?

 

 

eu ma mir ca ai ajuns la 165 fara sa iti faca fite volanta <_<

Link to comment
Share on other sites

Am mers in weekend si cu leonul sotiei si parca e sculptata in marmura maneta de schimbat vitezele. Nu vibraza nici la ralanty, nici la accelerari bruste. Orice faci cu masina STA NEMISCATA.Si nu ca oscileaza 1mm in loc de 3mm - nu oscileaza deloc.

Am zis sa nu ma bag in vorba pana nu sunt atent la acest aspect. In general nu retii un lucru care nu te deranjeaza asa ca am asteptat sa verific obiectiv.

grupul VAG cicã are timoneria construitã În aºa fel Încât schimbãtorul rãmâne rigid(nu prinde joc) niciodatã.

am un prieten cu VW Bora cu 225.000km ºi schimbãtorul nu are absolut deloc joc stânga-dreapta.

tot el mi-a zis cã a picat la un E90 benzinar cutia ºi a vãzut-o desfãcutã ºi jocul schimbãtorului se eliminã schimbând ghidajele din cutie, deci nu este problemã din uzarea vreunui element din timonerie.

Link to comment
Share on other sites

de obicei mi s-a spus ca se schimba si volanta odata cu discul in cazul E90 ; daca nu schimbi volanta si pui discul nou in scurt timp pica din nou discul datorita uzurii volantei. Nu stiu daca e adevarat dar ma documentez zilele urmatoare.
Link to comment
Share on other sites

de obicei mi s-a spus ca se schimba si volanta odata cu discul in cazul E90 ; daca nu schimbi volanta si pui discul nou in scurt timp pica din nou discul datorita uzurii volantei. Nu stiu daca e adevarat dar ma documentez zilele urmatoare.

 

 

banuiesc ca asta in cazul rugozitatii anormale constatate pe suprafata de contact a volantei...O rugzitate anormala cauzeaza uzura prematura a discului

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.