Jump to content

Filtru epurator - localizare, ce rol are, cand trebuie schimbat


pavel_marius

Recommended Posts

daca pui filtru de plastic in loc de pasla.. cum se pune pe modelele mai noi.. nu-l mai schimbi niciodata .

 

Si cum gasesc filtru de plastic? Au in oferta magazinele in ambele variante? Sau cumpar filtru model nou si montez sita de plastic in carcasa veche?

Imagnile m-au convins ca e bine sa o schimb (sau macar sa ma uit acolo cu piesa noua deja pregatita).

 

Multumesc, Cristi.MD si Jacobs

Link to comment
Share on other sites

acum se gaseste cu precadere filtrul de plastic, nu stiu la E46, dar la E90 asa a fost de la bun inceput, cel putin pe realoem este prezentat ca piesa de schimb modelul de plastic. modelul de plastic de filtru epurator este filtru complet, nu mai are nevoie de sita. nu se mai schimba ci se curata.
Link to comment
Share on other sites

filtrul epurator nu are legatura cu ambreajul !!! eventual unii mecanici care iti schimba toatele piesele de la masina pana poate functioneaza, te fac sa crezi ca anumite simptome au legatura chiar cu masina vecinului !!!

normal ca nu are legatura cu ambreajul dar contribue la slabirea arcurilor sau amortizoarelor din volanta eu amschimbat filtru epurator si masina merge cu totul altfel

 

v ati intrebat de ce sint atatea bmw uri cu amreajul cazut in comparatie cu alte masini de top

pentru ca o seama de fraierri daca conduc un bmw cred ca numai cu pedala la fund se pleca din loc

 

Eu nu inteleg din poza care este filtrul propriu-zis:

 

http://www.autokarma.ro/detalii_fisa.php?filtru=016

 

Exista un interval de schimb obligatoriu sau se face la ureche? (eu am carte de service in germana)

 

Ca sa nu deschid un topic nou - ce marca de filtre imi recomandati? (filtru aer am selectat dar ma intereseaza si filtru combustibil, filtru polen)

 

- PRODUCATOR UFI 79.66

- PRODUCATOR KNECHT 81.92

- PRODUCATOR PUROLATOR 100.21

- PRODUCATOR BOSCH 102.19

- PRODUCATOR FRAM 104.05

- PRODUCATOR HENGST 117.67

- PRODUCATOR K&N

reperul 15 din foto

 

 

daca pui filtru de plastic in loc de pasla.. cum se pune pe modelele mai noi.. nu-l mai schimbi niciodata .

 

la filtre mergi pe MANN sau MAHLE... variante mai sunt.. eu am recomandat doar ce folosesc eu.

bai fratilor filtrul epurator se livreaza numai oe iar varianta din pasla afost inlocuita cu aparenta varianta e plastic

acest filtru nu il face nici mann ,mahle sau altii

Link to comment
Share on other sites

Cel mai simplu este sa obervati daca pe aspiratia turbosuflantei este ulei.

 

Pe partea de aspiratie no sa fie in veci ulei, nici daca motoru ala are 5milioane km. Partea de aspiratie e locul pe unde turbina isi trage aer prin filtru de aer. N-am vazut in viata mea ulei pe traseul filtru-aer/turbina. Doar praf.

In schimb pe celalt traseu turbina/interculer/egr/admisie pot fi urme de ulei, e normal mai ales la motoarele cu ceva uzura

sub filtru de aer se afla o piesa din care merg gale arse spre egr.de acolo poate aparea ulei in furtunul dinainte de turbo pt ca in cotul dintre debitmetru si turbo intra un furtun mai subtire care eact de acolo vine.reperul 7 din poza

 

pentru ca o seama de fraierri daca conduc un bmw cred ca numai cu pedala la fund se pleca din loc

 

Nu cred cĂŁ este la latitudinea ta sĂŁ-i cataloghezi pe cei care conduc sportiv.

cam multi cred ca stiu sa conduca sportiv .dar sincer ma indoiesc.ii vad zilnic pe drum si ii ascult zilnic la magazin cum se lauda dar din pacat multi numai se lauda.a conduce sportiv e una si a distruge o masina e alta.sau no:asta e parerea mea

Link to comment
Share on other sites

1. piesa 11 de aici : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15

#11 BREATHER >>> 11127799224 [sPUI LA MAGAZIN ACEST PART NR.]

 

pmp130873 - reperul 15 din foto; reperul 7 din poza

 

 

 

 

Pana la urma eu ce piesa cer la magazin?

 

7, 11 sau 15? :) <_<

 

eu am cerut direct filtru epurator + carcasa la AB, era pe stoc si m-a costat 220 RON. asta oricum vine acum numai cu plastic nu cu pasla.

Link to comment
Share on other sites

Ceri ''filtru epurator''. Daca nu are idee despre ce este vorba ii dai part nr. piesei 15. Problema este ca 90 % o sa iti vanda piesa 11

 

Prima data cand am intrebat la un magazin de piese de filtu epurator s-a uitat ciudat la mine vanzatorul, dupa care i-am aratat in program despre ce piesa e vb. si s-a lamurit dar multi posesori de BMW-uri nu stiu despre filtru epurator de aici si problemele de la turbo, personal tot din forum am aflat.

Link to comment
Share on other sites

Am sunat la Automobile Bavaria si nu stiau sa-mi spuna daca este cu pasla sau sita. Si a sustinut ca nici nu ar trebui sa ma intereseze din moment ce imi dau o piesa pentru care garanteaza ca este buna pentru masina mea. Mai mult nu a vrut sa-mi spuna codul piesei. (asta e in oarecare masura un lucru normal) Oricum reperul 15 (am dat eu codul) a zis ca nu e bun - nu contine filtrul respectiv.

 

Nu cred ca este o atitudine normala (la skoda poti sa alegi o curea de distributie care e garantata 120.000 km si una care este garantata 90.000; Amandoua se potrivesc pe masina dar e decizia ta pe care o alegi. Sau am patit sa-mi precizeze ca nu se mai fabrica piesa pe care o am eu pe masina si imi vor da o piesa compatibila - cu alt cod care se produce de putin timp (piesa care inlocuieste piesa veche).

 

Au si parti bune cei de la Automobile Bavaria dar despre asta deja am scris.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de unde ii vine denumirea de ''filtru epurator'' ! Probabil asa ii spun altii.

Pe realoem.com il denumesc ''OIL SEPARATOR''.

Sunt curios daca ii intrebati daca au ''OIL SEPARATOR''...<_<

 

grozadan are de vanzare doar reperul 15, la 130 RON

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Am sunat la Automobile Bavaria si nu stiau sa-mi spuna daca este cu pasla sau sita. Si a sustinut ca nici nu ar trebui sa ma intereseze din moment ce imi dau o piesa pentru care garanteaza ca este buna pentru masina mea. Mai mult nu a vrut sa-mi spuna codul piesei. (asta e in oarecare masura un lucru normal) Oricum reperul 15 (am dat eu codul) a zis ca nu e bun - nu contine filtrul respectiv.

 

Nu cred ca este o atitudine normala (la skoda poti sa alegi o curea de distributie care e garantata 120.000 km si una care este garantata 90.000; Amandoua se potrivesc pe masina dar e decizia ta pe care o alegi. Sau am patit sa-mi precizeze ca nu se mai fabrica piesa pe care o am eu pe masina si imi vor da o piesa compatibila - cu alt cod care se produce de putin timp (piesa care inlocuieste piesa veche).

 

Au si parti bune cei de la Automobile Bavaria dar despre asta deja am scris.

 

Sunt idioĂži...

Eu aveam nevoie de fiºele de la bujii ºi ei mi-au zis cã nu vin decât cu bobine.

 

Adicã În loc sã dau 300 Ron pe 8 fiºe, sã dau 300 Ron pe câte o bobinã deci 2400 Ron În total.

Link to comment
Share on other sites

Hai ca o clarificam pana la urma. Eu socot ca am nevoie de elementul pe care am scris cu rosu "element filtrare" ; OIL SEPARATOR - cum ii spui tu.

La reprezentanta au zis ca nu este bun codul de la pozitia 15.

 

Daca grozadan poate sa-mi furnizeze filtrul respectiv (asta daca imi confirmati si voi ca de el este nevoie) atunci o sa aiba sigur un cumparator;

la reprezentanta pretul este de 204 ron (dar au specificat ca este vorba de alt reper). M-ar fi interesat sa fie sita in loc de pasla, dar daca nu se poate cumpar si eu ce gasesc.

 

Daca cei de la reprezentanta nu stiu ce sa-mi spuna de la restul nu am pretentii.

post-9166-1236242036_thumb.jpg

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Nu are nici o legatura filtrul epurator cu trepidatia la plecarea de pe loc. Eu am schimbat volanta+kit ambreaj+am scos valva CDV si merge IMPECABIL. Plec de pe loc la orice turatie a motorului fara nici cea mai mica trepidatie sau smucitura.

Imi arati si mie pe un grafic unde se afla aceasta valva CDV? Am gasit cateva imagini pe un forum american insa pentru siguranta intreb pe cineva care a facut deja operatiunea! Merci!

 

Si voriam sa mai intreb un lucru legat de CVD...am observat ca valva asta face legatura intre doua "conducte" sa le spunem. Daca scot valva dintre cele doua conducte atunci cum se mai leaga acestea intre ele? Am vazut poze cu valva pusa si cu valva scoasa dar niciuna cu procesul de scoatere a valvei...asadar ma ajutati si pe mine sa inteleg? <_<

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

Nu are nici o legatura filtrul epurator cu trepidatia la plecarea de pe loc. Eu am schimbat volanta+kit ambreaj+am scos valva CDV si merge IMPECABIL. Plec de pe loc la orice turatie a motorului fara nici cea mai mica trepidatie sau smucitura.

din cite stiu doar benzinarele au valva de care zici si de la 2500cc in sus .ce motor ai?

Link to comment
Share on other sites

Hai sa ma bag si eu ca musca-n.....

Deci eu am un 316i din 2000 si am unele din simtomele descrise aici,adica la plecarea de pe loc se subtureaza intai si pleaca mai greu asta daca plec mai usor ca daca o turez din prima pe la 2000 si ceva de ture pleaca bine si al doilea lucru e la decelerare,adica daca trebuie sa franez mai tare si scot imediat din viteza se subtureaza de cateva ori pe la 4-500 de ture si revine inapoi la 900 de ture si ramane asa...Debitmetrul l-am schimbat acum vreo luna,supapa pcv am schimbat-o si pe aia prin octombrie,furtunele le-am controlat si sunt in regula,filtrele sunt schimbate toate de curand....Mai ramane varianta cu sonda lambda sau cu filtrul asta epurator,asta daca e si la benzina sau numai pe diesel ca nu am inteles inca.....Voi ce ziceti???

Edited by ceaun
Link to comment
Share on other sites

La inceput cand am vazut siteul ala care ofera o valva de inlocuit am observat si eu faptul ca piesa era oferita doar pentru benzinare. M-am uitat insa in catalog si vad ca este si la masina mea(e46 318d). Mai exact este piesa 15 din grafic. Intrebarea mea vine acuma legata de momentul inlocuirii...din cate am inteles exista sansa ca fluidul din conducta sa curga. Astfel dupa operatiunea de inlocuire nu ar trebui sa aerisesc sistemul? Mai mult, pe unde se adauga fluid in cazul in care in timpul inlocuirii se scurge prea mult?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.