Jump to content

Filtru epurator - localizare, ce rol are, cand trebuie schimbat


pavel_marius

Recommended Posts

si faptu ca ti s-au dus ceva bucshi pe spate e vina la BMW ? sau e vina ca drumurile sunt proaste si nu poti ocoli tot timpul gropile... si la mine a inceput parca sa se auda ceva pe fata mai dubios ca pana acum... asta este inspir adanc... o duc la verificat si-i schimb ce trebuie.. nu dau vina pe producator/marca.

 

Nu s-a fabricat inca masina aia sa suporte orice abuz, si sa nu se strice...masina sa multumeasca pe romani. Trebuie sa va ganditi ca masinile vin din germania.... daca verificati pe realoem.. vedeti ca pentru E europei, este un alt pachet la amortizoare si minuni... va dati si voi seama ce se intampla, cand se intalnesc piese concepute ptr drumurile din germania, cu drumurile din romania... . Nu va mai mirati ca nu tin...

 

supras sunt multi care iau masina de dezmembrat.. gen masinilor importate din UK... dau 2-3000 de euro pe masina, si apoi se plang pe forum ca bmw-u e varza... pai e firesc sa fie varza.. masina aia trebuia dezmembrata ...

 

MOTANUL: ai dreptate.. consider ca este mult mai util de stiut ca se poate pune filtru de e60 pe e39 e90-e46 decat ce minuni am postat si s-au postat pana acum...

 

Poate la fel de bine de stiut ca se poate pune pe e39 galerie de admisie de e60 <_<.. da cu astea detaliem alta data

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Nu va suparati ca intreb: Ce legatura au toate astea cu filtrul epurator? Sau postati unde va este mai comod?

Eu m-am inscris la acest topic pt. ca ma intereseaza filtrul epurator; si 8/10 posturi nu au legatura cu el. Cred ca abuzati de intelegerea moderatorilor.

 

Corect. Eu am terminat off-topicul si scuze <_<

Link to comment
Share on other sites

Nu va suparati ca intreb: Ce legatura au toate astea cu filtrul epurator? Sau postati unde va este mai comod?

Eu m-am inscris la acest topic pt. ca ma intereseaza filtrul epurator; si 8/10 posturi nu au legatura cu el. Cred ca abuzati de intelegerea moderatorilor.

 

 

SCUZE!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 9 months later...
Hai ca o clarificam pana la urma. Eu socot ca am nevoie de elementul pe care am scris cu rosu "element filtrare" ; OIL SEPARATOR - cum ii spui tu.

La reprezentanta au zis ca nu este bun codul de la pozitia 15.

 

Daca grozadan poate sa-mi furnizeze filtrul respectiv (asta daca imi confirmati si voi ca de el este nevoie) atunci o sa aiba sigur un cumparator;

la reprezentanta pretul este de 204 ron (dar au specificat ca este vorba de alt reper). M-ar fi interesat sa fie sita in loc de pasla, dar daca nu se poate cumpar si eu ce gasesc.

 

Daca cei de la reprezentanta nu stiu ce sa-mi spuna de la restul nu am pretentii.

 

Motane - cind folosesti pozele altuia macar mentioneaza!

 

 

Jakobs - cind folosesti pozele altuia mentioneaza!

Link to comment
Share on other sites

Ma doare capul pentru ca modelul cu pasla trebuie cumparat integral deci cu garnitura cu capac cu tot si e in jur de 230ron, iar daca iau un decantor scap mult mai ieftin si nu mai trebuie sa iau epurator intreg ci doar curat decantorul si gata. Ms Rares de info
Link to comment
Share on other sites

Jakobs - cind folosesti pozele altuia mentioneaza!

 

ce ai ma ? cui sa mentionez ? ce poze ? ale cui sunt ? :)

 

nu am poze cu tine sau prietena/sotia ta !!! nu eu te santajez :lol:))))))))))))

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Din studiile facute pe un numar mare de motoare unul din elementele de baza care modifica substantial consumul de combustibil este presiunea din carterul motorului, presiune care poate fi observata pe aspiratia turbosuflantei.

Cel mai simplu este sa obervati daca pe aspiratia turbosuflantei este ulei. Elemantul care determina cresterea presiunii este FILTRUL EPURATOR care sa gaseste pe spatele motorului si care trebuie schmbat sau in cel mai rau caz spalat cu tricor etilena sau diluant. Prin acest filtru motorul respira si asigura o functionare buna. Presiunea din baie este sesizata de un senzor care este montat in apropierea filtrului epurator si este transmisa la calculator. Din constructie in memoria calculatorului sant introduse elemante de baza pentru comparatie presiunii din baie, in cazul in care aceasta creste, se datoreaza unor uzuri si imediat caculatorul comnda o crestere a cantitatii de combustibil pentru mentinerea constanta a regimului de lucru.

Salut doresc sa te intreb ceva legat de simtomele masinii mele 320d,e46.

Intre 1700-2200 scade turatia ,dar foarte putin ,ca atunci cand ai jiglerul infundat la dacie,in schimb daca o calc puternic nu se sinte nimic in turatie ,dar respunde mai tirziu puterea motorului, inca ceva cand este rece nu face sau poate nu se simte.

Link to comment
Share on other sites

Am mai intrebat pe un topic daca eu am filtru epurator(325i e90), @Jacobs ,zicea parca ca pe modelul meu nu este, defapt pe benzina nu este ci doar pe diesel..., dar am mai cautat si am gasit si ceva cod pe realoem de la piesa si cred ca ala ar trebui sa fie... (codul e: 11617531423 -oil separator) .Stie careva ,dar la sigur sa imi zica daca are acel filtru, la cat trebuie schimbat etc. Multumesc
Link to comment
Share on other sites

eu am un e90 , 320 D si din ce am citit pe aici sunt sigur ca am filtru epurator....acuma sa vad unde am sa-l verific cum arata...ca m-am saturat numai de meseriasi pe la mine pe aici ...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.