Jump to content

probleme


needfspeed

Recommended Posts

am si eu o intrebare care imi manank sanatatea...recent am fost cu bmw ul meu<<525 TD 1994>> la RAR pt prima inmatriculare.in belgia era Euro 2;aici e Euro 1. :)

vreau sa shtiu dacal pot modifica cumva sa pot ajunge la Euro 2 sau chiar Euro 3;de ce anume as avea nevoie shi cam cat m ar costa!!! <_<

am intzeles ca sunt ceva catalizatoare sau filtre pt poluare dar nimeni nu shtie sigur.....daca cineva poate sa ma ajute....va rog!!!!

post-24172-1235813978_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

am si eu o intrebare care imi manank sanatatea...recent am fost cu bmw ul meu<<525 TD 1994>> la RAR pt prima inmatriculare.in belgia era Euro 2;aici e Euro 1. :)

vreau sa shtiu dacal pot modifica cumva sa pot ajunge la Euro 2 sau chiar Euro 3;de ce anume as avea nevoie shi cam cat m ar costa!!! <_<

am intzeles ca sunt ceva catalizatoare sau filtre pt poluare dar nimeni nu shtie sigur.....daca cineva poate sa ma ajute....va rog!!!!

sunama -0742738369

Link to comment
Share on other sites

am si eu o intrebare care imi manank sanatatea...recent am fost cu bmw ul meu<<525 TD 1994>> la RAR pt prima inmatriculare.in belgia era Euro 2;aici e Euro 1. :bashwall:

vreau sa shtiu dacal pot modifica cumva sa pot ajunge la Euro 2 sau chiar Euro 3;de ce anume as avea nevoie shi cam cat m ar costa!!! <_<

am intzeles ca sunt ceva catalizatoare sau filtre pt poluare dar nimeni nu shtie sigur.....daca cineva poate sa ma ajute....va rog!!!!

sunt dar nu le iau in considerare cei de la rar ei se iau dupa seria masinii care in anul respectiv apare cu e2 sau e1 ( la nemti diferea e-ul)

 

am si eu o intrebare care imi manank sanatatea...recent am fost cu bmw ul meu<<525 TD 1994>> la RAR pt prima inmatriculare.in belgia era Euro 2;aici e Euro 1. :unsure:

vreau sa shtiu dacal pot modifica cumva sa pot ajunge la Euro 2 sau chiar Euro 3;de ce anume as avea nevoie shi cam cat m ar costa!!! :)

am intzeles ca sunt ceva catalizatoare sau filtre pt poluare dar nimeni nu shtie sigur.....daca cineva poate sa ma ajute....va rog!!!!

sunt dar nu le iau in considerare cei de la rar ei se iau dupa seria masinii care in anul respectiv apare cu e2 sau e1 ( la nemti diferea e-ul)

bago pe bulgaria sau daca ai numere definitive la belgia fa asigurarea in bulgaria

Link to comment
Share on other sites

Cred ca e o gluma buna cu schimbarea unui catalizator sau nu stiu ce filtru si incadrarea legala intr-o alta norma de poluare . TDS-urile sunt in arhivele RAR - EURO 1 iar TD-urile // cele din 94 - 96 sunt EURO 2 .

 

Nu cred ca ai sanse sa incadrezi masina intr-o alta norma de poluare - NU IN ROMANIA - schimbandu-i modificari la filtrarea si evacuarea gazelor si dovedind ca polueaza mai putin .

 

Oricum bafta si anunta-ne si pe noi de procedura @ modalitatea prin care ai reusit ceea ce ti-ai propus .

Link to comment
Share on other sites

Cred ca e o gluma buna cu schimbarea unui catalizator sau nu stiu ce filtru si incadrarea legala intr-o alta norma de poluare . TDS-urile sunt in arhivele RAR - EURO 1 iar TD-urile // cele din 94 - 96 sunt EURO 2 .

la ce arhive te referi? normele de poluare nu se acorda pe baza unor arhive...

 

Nu cred ca ai sanse sa incadrezi masina intr-o alta norma de poluare - NU IN ROMANIA - schimbandu-i modificari la filtrarea si evacuarea gazelor si dovedind ca polueaza mai putin .

ba se poate... colegul marius_varan a reusit, e drept si cu muuuult noroc !

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
nasol cu RAR ul la noi....o prostie totala ce se intampla in tara asta...asta e...o sa o scot cumva la capat <_<...partea nasoala e ca in loc de 800€ acu tre sa dau dublu :) asta e oricum la masina mea tot nu renunt Edited by needfspeed
Link to comment
Share on other sites

apropo stie cineva ce o sa se intample in continuare ????...eu am ramas cu un E34 525 TD neanmatriculat si nustiu ce o sa ma fac cu el...cica pe toamna vor sa o schimbe astia iara...??? <_<

 

Am auzit ca de la anul o sa se scoata taxa si se va introduce ceva de genul ca si in Germania, adica o sa platim o taxa anuala, probabil in impozit care va fi diferentiata de catre norma de poluare euro si capacitate cilindrica. Daca se va face acest lucru atunci cei care au euro1 sau 2 sau noneuro pot sa imbunatateasca calitatile de poluare ale masini prin filtre sau catalizatoare ca sa treaca la o norma mai buna de poluare si sa plateasca mai putin. Binenteles daca se va face acest lucru atunci statul va trebui sa returneze integral sumele platite de oameni pentru proma inmatriculare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.