Jump to content

320d e90


seerkan

Recommended Posts

Ce parere aveti de un 320d e90 de prin 2006-2007 cu aprox 130-140 k la bord si ceva dotari pe la 15-16.000 de euro ? Ce probleme as putea intampina ? Masina as lua-o sa o tin undeva la 2-3 ani si o sa mai faca undeva la 100.000 de km 150.000 km in tara.Eu am nevoie de masina destul de mult , o folosesc in fiecare zi , astfel ca ma gandeam daca nu sunt cam multi km cei 130-140k ? Pot sa am probleme mari cu ea , mai ales de genu sa ma lase in drum undeva ? Ma gandeam ca daca o aduc ii schimb toate consumabilele si altceva mai grav ar mai putea aparea ?
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

din cate stiu eu filtrul de particule se schimba la 200.000km.

eu la 131.000km am intampinat urmatoarele cu E90-ul meu 320d: turbina in stare critica(sarite bucati din rotor din partea circulara, sant sapat in corpul turbinei), e pe drum alta, o s-o schimb saptamana viitoare, rulment roata dreapta spate schimbat, bujii incandescente schimbate(nu mai pornea), pompa de apa o s-o schimb tot saptamana viitoare ca mi s-a zis ca dadea semne de uzura + compresorul de A/C care iar la fel mi s-a spus ca are rulmentii uzati, dar nu se gasesc separat de cumparat. o sa fie in plan pe viitor.

acum nu vreau sa te sperii dar ti-am spus problemele intampinate de mine.

ori ele nu sunt chiar asa fiabile cum zicea cineva mai sus, ori masina mea din 02/2005 pe care am luat-o de 7 luni din Germania are de la 200.000km in sus.

Link to comment
Share on other sites

din cate stiu eu filtrul de particule se schimba la 200.000km.

eu la 131.000km am intampinat urmatoarele cu E90-ul meu 320d: turbina in stare critica(sarite bucati din rotor din partea circulara, sant sapat in corpul turbinei), e pe drum alta, o s-o schimb saptamana viitoare, rulment roata dreapta spate schimbat, bujii incandescente schimbate(nu mai pornea), pompa de apa o s-o schimb tot saptamana viitoare ca mi s-a zis ca dadea semne de uzura + compresorul de A/C care iar la fel mi s-a spus ca are rulmentii uzati, dar nu se gasesc separat de cumparat. o sa fie in plan pe viitor.

acum nu vreau sa te sperii dar ti-am spus problemele intampinate de mine.

ori ele nu sunt chiar asa fiabile cum zicea cineva mai sus, ori masina mea din 02/2005 pe care am luat-o de 7 luni din Germania are de la 200.000km in sus.

sincer sa fiu la km tai nu cred ca ai putea sa ai problemele astea! Eu am 120 mii km am luat-o la 100 mii de la o cunostiinta din germania cu service-urile la zii facute la bmw! Masina e ca noua , am dus-o la Bavaria sa mi-o verifice, mi-a zis ca e impecabila! La kilometrii astia, nu stiu pe nimeni cu asa probleme! acum depinde si cine a mers cu masina inainte!

Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce intelegi prin expresia "e ca noua". si a mea era ca "noua" cand am luat-o, si acum este la fel in afara problemelor aparute <_<

cum ai putea sa mergi cu o masina sa-i cada turbina? nici eu nu o menajam, in afara de timpii de pornire cand o lasam aprox 1 min si dupa un drum lung o mai lasam 2 min inainte sa opresc motorul.cum ai putea sa mergi cu masina sa uzezi turbina? sa schimbi numai pe rosu?

eu nu stiu de ce BMW a inceput sa puna pe motoarele lor turbine Mitsubishi si au renuntat la Garret.

Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce intelegi prin expresia "e ca noua". si a mea era ca "noua" cand am luat-o, si acum este la fel in afara problemelor aparute <_<

cum ai putea sa mergi cu o masina sa-i cada turbina? nici eu nu o menajam, in afara de timpii de pornire cand o lasam aprox 1 min si dupa un drum lung o mai lasam 2 min inainte sa opresc motorul.cum ai putea sa mergi cu masina sa uzezi turbina? sa schimbi numai pe rosu?

eu nu stiu de ce BMW a inceput sa puna pe motoarele lor turbine Mitsubishi si au renuntat la Garret.

Atunci care ar fii explicatia pentru turbina, bujii, rulment??? Chiar atat de slabe sa fie??? probabil ai mult mai multi km!

Link to comment
Share on other sites

bujiile oricum intra la consumabile, nu e o tragedie. nici rulmentul ca nu e scump.

asta cu nr de km e cea mai plauzibila momentan.

pe mine ma enerveaza treaba cu turbina ca e Mitsubishi si fiind o turbina relativ noua pe BMW nu prea se gasesc piese pentru reconditionare. daca era Garret se reconditiona si scapam de o problema.

oricum m-am mai lovit de piese Mitsubishi, la o SupeRNova mi s-a ars bobina electromotorului care era tot Mitsubishi si a trebuit sa cumpar electromotorul cu totul. aiurea cu japonezii astia....trebuie sa cumperi tot ansamblul.

Link to comment
Share on other sites

bujiile oricum intra la consumabile, nu e o tragedie. nici rulmentul ca nu e scump.

asta cu nr de km e cea mai plauzibila momentan.

pe mine ma enerveaza treaba cu turbina ca e Mitsubishi si fiind o turbina relativ noua pe BMW nu prea se gasesc piese pentru reconditionare. daca era Garret se reconditiona si scapam de o problema.

oricum m-am mai lovit de piese Mitsubishi, la o SupeRNova mi s-a ars bobina electromotorului care era tot Mitsubishi si a trebuit sa cumpar electromotorul cu totul. aiurea cu japonezii astia....trebuie sa cumperi tot ansamblul.

Ce simptome aveai la turbina??

Link to comment
Share on other sites

suiera mult peste nivelul normal si deja cand porneam motorul se auzea si suieratul, dar mai gros. cu cat acceleram mai tare, cu atat suieratul devenea mai ascutit (devenea un fel de sunet electric de la 3000rpm in sus).

alte simptome nu avea, cum ar fi fost sa traga mai putin, tragea la fel de bine, nu consuma ulei si nu scotea deloc fum.

de cand am auzit prima oara zgomotul, am mai mers 3 saptamani cu ea si aprox. 1000km.

mi-a zis baiatul de la Turbocar serv Brasov ca daca mai mergeam cu ea asa incepeau sa se mai descompuna bucati din piesele componente si puteau fi aspirate de motor si avea consecinte grave. sau alta belea ar fi fost s-o ia turbina pe ulei.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

pai mi-am luat mare teapa la prima revizie ca nu prea eram eu in tema cu ce inseamna BMW si m-am dus la reprezentanta. mi-au luat pe o revizie cu schimbat ulei,filtru ulei,filtru motorina,filtru polen,filtru aer, filtru epurator si lipit 2 fire 1500lei.

i-am mai cumparat presuri de cauciuc ca a venit doar cu mochete, si astea in jur de 300 lei tot de la Bavaria.

alte prezoane cu antifurt, vreo 200lei, ca masina mea a venit cu prezoane antifurt dar adaptorul a uitat sa mi-l dea. si incompetentii aia nu au fost in stare sa-mi comande doar adaptorul.

i-am mai schimbat discurile spate si placutele, 1300lei piesele si 200lei manopera.

alta revizie cu toate consumabilele cumparate de la Groza Dan m-au costat aprox 700lei si manopera 150lei.

jante de tabla originale cu capace cumparate de pe forum cu 450lei + cauciucuri noi de iarna Dunlop WinterSport M3 1440lei.

si acum turbina 4700lei si pompa de apa 165lei.

si uitasem...curelele si rolele intinzatoare si astea 600lei....manopera 70lei.

rulment schimbat roata dreapta spate 160lei rulment original si 150lei manopera.

si Casco 500lei/luna. astea sunt cam toate cheltuielile.

Link to comment
Share on other sites

pai mi-am luat mare teapa la prima revizie ca nu prea eram eu in tema cu ce inseamna BMW si m-am dus la reprezentanta. mi-au luat pe o revizie cu schimbat ulei,filtru ulei,filtru motorina,filtru polen,filtru aer, filtru epurator si lipit 2 fire 1500lei.

i-am mai cumparat presuri de cauciuc ca a venit doar cu mochete, si astea in jur de 300 lei tot de la Bavaria.

alte prezoane cu antifurt, vreo 200lei, ca masina mea a venit cu prezoane antifurt dar adaptorul a uitat sa mi-l dea. si incompetentii aia nu au fost in stare sa-mi comande doar adaptorul.

i-am mai schimbat discurile spate si placutele, 1300lei piesele si 200lei manopera.

alta revizie cu toate consumabilele cumparate de la Groza Dan m-au costat aprox 700lei si manopera 150lei.

jante de tabla originale cu capace cumparate de pe forum cu 450lei + cauciucuri noi de iarna Dunlop WinterSport M3 1440lei.

si acum turbina 4700lei si pompa de apa 165lei.

si uitasem...curelele si rolele intinzatoare si astea 600lei....manopera 70lei.

rulment schimbat roata dreapta spate 160lei rulment original si 150lei manopera.

si Casco 500lei/luna. astea sunt cam toate cheltuielile.

 

Of, am calculat asa la repezeala sunt cam 12000lei, multi banuti, nu stiu in ce perioada de timp ai bagat bani astia si cam la cati km.

 

Cu BMW meu nu prea am cheltuit decat pe ceva consumabile banii, dar din cauza ca nu am avut permis vre-o 3 luni dupa ce am luat masina in octombrie anu trecut nici nu am mers asa mult.

 

Masina cu care am mers pana sa am BMW-ul era un Passat din 2003 cumparat din Germania la 155000km, pana in prezent la 200.000km singurele piese schimbate au fost consumabile, adica filtre, baterie, placute frana. Urmeaza sa ii schimb kitul de distributie si kitul de transmisie auxiliar de la alternator si ac. la partea de rulare nu se aude nimc trec prin gropi si masina le filtreaza perfect fara zgomnote.

 

Pe cand la BMW suspectez un zgomot la ru;lare, cardan sau rulment, si o bucsa la bratul dreapta fata.

 

Dupa ce spui deja tre sa imi pun ceva bani pt turbina ....

 

Poate sunt subiectiv de 7 ani am umblat cu VW si cunosc la ele multe dar nu ma asteptam la atatea probleme la BMW-uri.

Link to comment
Share on other sites

si eu am schimbat turbina inainte de expirarea garantiei (lucru bun), dar a fost pe la 41.000 km (lucru prost), la ultima revizie mecanicul a zis ca am ulei in turbina, nu stiu exact ce inseamna asta, nu o fi de bine. daca pica si asta, imi bag picioarele si renunt la masini cu turbina, trec pe aspirate. Edited by Airhead
Link to comment
Share on other sites

si eu am schimbat turbina inainte de expirarea garantiei (lucru bun), dar a fost pe la 41.000 km (lucru prost), la ultima revizie mecanicul a zis ca am ulei in turbina, nu stiu exact ce inseamna asta, nu o fi de bine. daca pica si asta, imi bag picioarele si renunt la masini cu turbina, trec pe aspirate.

 

Pai nu trebuie sa treci la aspirate, la VW de exemplu singurul lucru care se strica la turbine este blocarea geometriei variabile cu depuneri de calamina, lucru pe care un mecanic priceput il rezolva si la bani putini. Se si uzeaza dar asta nu am auzit decat la masinile cu 300.000 km sau mai mult.

 

Passatul meu are 200.000 de km dar nu s-a intervenit niciodata la turbina, e o problema a celor de la BMW si as fi fost tare bucuros sa o rezolve macar pe modelul nou E90 dar se pare ca e si mai grav ca la E46 unde baietii zic ca undeva la peste 120.000-150.000 e de asteptat sa cada.

Un amic cu E46 din 2001 i-a luat foc (la propriu) turbo cand a ajuns in curtea fabricii unde lucra, colegii i-au dat cu spuma pe motor si au evitat sa se aprinda masina. Pe la vre-o 170.000 de km s-a intamplat si el spune ca la 100.000 de km masina a avut schimbat motorul cu turbo cu tot.

 

Si asta e ciudat doar 40.000 de km si trebuie inlocuit, din ce material le fac? Banuiesc ca si calitatea materialelor e de vina.

 

Pot fi probleme si de la modul cum au acordat turbina cu motorul. Daca turbina e solicitata prea mult e de inteles ca se duce repede. Dupa cum se duc la E90 e clar au marit mult presiunea in turbina pt diferenta de putere de la E46 la E90 si apoi la E90 face-lift si consecintele se simt.

Link to comment
Share on other sites

@ionatan banii astia i-am bagat in masina in 8 luni si am facut aprox 23.000km cu masina. sunt cam multi bani si nu ma asteptam sincer, ma asteptam sa fie mai fiabila. dar se pare ca nu sunt singurul care a avut probleme cu turbina.

in rest sunt multumit cu masina, mai am in plan sa-i schimb volanta si ambreiajul pentru ca trepideaza la plecare, si amortizoarele. dar le mai aman ceva.

as vrea sa mai tin masina 1 an jumatate si ma gandeam tot la E90 dar facelift. dar dupa problemele aparute la masina asta ma pune pe ganduri.

dar as trece la motor diesel cu 6 cilindri, la un 325d. poate e mai fiabil(cel putin la partea cu trepidatiile la plecare si la trepidatiile motorului in general).

Link to comment
Share on other sites

Te inteleg perfect, ceea ce spui tu nu ma incurajeaza deloc .....

 

Poate ai nimerit una din aia... cum era inainte la Dacii....desi nu cred ca la nemti e asa.

 

Eu nu as fi multumit deloc sa am problemele tale la masina.

 

Tu ai luat masina asta noua din reprezentanta?

Link to comment
Share on other sites

Eu am senzatia ca v-ati vorbit sa faceti glume pe acest topic, inventand in fiecare propozitie tot felul de probleme, la masina cea mai fiabila si cea mai laudata pe toate site-urile.

Si pe buna dreptate, ca am si eu una si masina mai perfecta ca asta nu am vazut inca, desi am mai multi km pe bord decat voi. Totul este exact ca la una noua.

Nu suporta comparatie cu Audi (masina premium a VAG), in schimb voi o clasati chiar si sub vw. Imi pare o gluma de a-l descuraja pe initiatorul topicului.

Sau daca totusi nu glumiti, sigur nu le-ati cumparat din DE, chiar daca le-ati luat de noi, sau daca au km dati inapoi. Sau poate cei ce le-au condus (inaintea voastra) nu erau soferi. Ghinion.

Parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Te inteleg perfect, ceea ce spui tu nu ma incurajeaza deloc .....

 

Poate ai nimerit una din aia... cum era inainte la Dacii....desi nu cred ca la nemti e asa.

 

Eu nu as fi multumit deloc sa am problemele tale la masina.

 

Tu ai luat masina asta noua din reprezentanta?

La o masina noua nu patesti asa ceva! A avut suspect de multe probleme la ea, dupa mine!

Link to comment
Share on other sites

Laur2009 nu am vrut nici pe departe sa demonstrez ca VW e mai fiabil si mai alesc ca e mai bun, dar dupa ce prezinta colegul nostru pe forum inevitabil iti vin idei si faci si comparatii. BMW este peste celelalte marci din punctul meu de vedere, dar aceste spuse ale mele trbuiesc sa se reflecte in comentariile celor ce posteaza. Mai bine ne-ai spune si tu cati km ai facut cu masina si ce probleme ai avut. Numai din ce ai zis tu nu se intelege mare lucru.
Link to comment
Share on other sites

Te inteleg perfect, ceea ce spui tu nu ma incurajeaza deloc .....

 

Poate ai nimerit una din aia... cum era inainte la Dacii....desi nu cred ca la nemti e asa.

 

Eu nu as fi multumit deloc sa am problemele tale la masina.

 

Tu ai luat masina asta noua din reprezentanta?

ma gandesc ca masina mea e fabricata in 02/2005 si e printre primele fabricate. toti spun ca nu e bine sa-ti cumperi un model fabricat la inceputul de serie.

nu am luat-o din reprezentanta, am luat-o din Hannover din Germania de la un mic parc auto privat, avea numai bmw-uri omul.

Nici eu nu sunt multumit, dar ce sa-i fac, asta e. poate o sa am mai mult noroc la urmatoarea <_<

 

Eu am senzatia ca v-ati vorbit sa faceti glume pe acest topic, inventand in fiecare propozitie tot felul de probleme, la masina cea mai fiabila si cea mai laudata pe toate site-urile.

Si pe buna dreptate, ca am si eu una si masina mai perfecta ca asta nu am vazut inca, desi am mai multi km pe bord decat voi. Totul este exact ca la una noua.

Nu suporta comparatie cu Audi (masina premium a VAG), in schimb voi o clasati chiar si sub vw. Imi pare o gluma de a-l descuraja pe initiatorul topicului.

Sau daca totusi nu glumiti, sigur nu le-ati cumparat din DE, chiar daca le-ati luat de noi, sau daca au km dati inapoi. Sau poate cei ce le-au condus (inaintea voastra) nu erau soferi. Ghinion.

Parerea mea.

bine spus, parerea ta. eu nu ma plang aici, am vrut ca initiatorul topicului sa vada ce probleme am avut eu cu o masina pe care el ar vrea s-o achizitioneze.

Mi-ar fi placut sa fac asemenea glume si sa am toti banii cheltuiti pe masina in buzunar sau cheltuiti in alte scopuri :)

masina mea a fost cumparata din DE. nu am scos din calcul varianta km-lor dati inapoi, e posibil.

ce intelegi prin a fi sofer? cum ar trebui sa conduca un adevarat sofer sa nu cauzeze belelele pe care le-am intampinat eu?

Link to comment
Share on other sites

Iulian e salutar faptul ca ai spus despre masina mai multe, Sunt multi care desi cheltuie cu masina lor destui bani nu o recunosc din teama sa nu le fie ranit orgoliul, ca deh nu au facut o alegere buna.

Nu exista masina perfecta!

 

Cer de la care ai luat masina era neamt sau ceva venetic, arab, turc?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.