Jump to content

320d e90


seerkan

Recommended Posts

Am vazut iar pe autovit cateva aduse recent aveau nr de Germania km erau ok si din ce am vb ziceau ca accepta orice test.Daca ma duc la Bavaria si masina are ceva se observa ? De ex se pot verifica km dupa seria masiniii ? Sau daca a fost lovita ..etc

nu poti sa verifici nr de km, doar sa ai cartea de service si sa fi facut reviziile la BMW, sa puste cartea cu info de la service. tot acolo se vede daca s-a reparat si ce.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Laur2009 nu am vrut nici pe departe sa demonstrez ca VW e mai fiabil si mai alesc ca e mai bun, dar dupa ce prezinta colegul nostru pe forum inevitabil iti vin idei si faci si comparatii. BMW este peste celelalte marci din punctul meu de vedere, dar aceste spuse ale mele trbuiesc sa se reflecte in comentariile celor ce posteaza. Mai bine ne-ai spune si tu cati km ai facut cu masina si ce probleme ai avut. Numai din ce ai zis tu nu se intelege mare lucru.

Din pacate chiar vorbiti serios. Deci pot avea si eu ghinion pe viitor. Sper sa nu. A mea are 200 mii si s-au bagat doar consumabile (am cartea de service facut la BMW), eu o am de 5000 km si se comporta perfect. Tot dintre primele E90-uri. Cum spunea un alt proprietar: "35200km pe drumurile patriei,merge ca in prima zi,0 probleme,0 greieri". Aici: http://forum.softpedia.com/index.php?showt...21181&st=72 Si tot la aproape 200 mii.

bine spus, parerea ta. eu nu ma plang aici, am vrut ca initiatorul topicului sa vada ce probleme am avut eu cu o masina pe care el ar vrea s-o achizitioneze.

Mi-ar fi placut sa fac asemenea glume si sa am toti banii cheltuiti pe masina in buzunar sau cheltuiti in alte scopuri <_<

masina mea a fost cumparata din DE. nu am scos din calcul varianta km-lor dati inapoi, e posibil.

ce intelegi prin a fi sofer? cum ar trebui sa conduca un adevarat sofer sa nu cauzeze belelele pe care le-am intampinat eu?

Da. Inteleg. Imi pare rau ca ai nimerit-o asa. Un adevarat sofer (si aici nu ai de unde sa stii cum s-a purtat neamtul cu ea) cred ca simte masina si nu o chinuie (precum pustanii romani de bani gata, care se invart cu ele pe loc).

Vorba aceea: "Don't force it...Take a bigger hammer!"

Edited by laur2009
Link to comment
Share on other sites

Am luat masina cu 106.000Km ai acum am cu 118.000.Schimbat la ea placute fata=spate, completat cu 1L de ulei.De schimbat dar nu arde chiar foarte tare sunt amortizoarele care sunt cam pe duca.E deja cam barcuta masina dar mai merge un pic tras de ea ca nu e asa tragic.Legat de probelemele intampinate de Iulian ori nu sunt kilometrii reali ori a avut omu ghinion si a luat o masina alergata rau ...deh acum probeleme mai sunt si la alea noi.In cartea mea de service s-au schimbat dupa cate am vazut mai mult consumabile....nu s-au operat schimbari majore.Volanta cu turbina sunt mai predispuse sa pice de la mersul pur sport.Bujii ,placute,cauciuri,discuri astea sunt trecute la consumabile probelema e cu turbiuna su cu volanta exact unde arde mai tare buzunaru.Acum si la Passat 2001 eu am schimbat ce a schimbat si Iulian la ea dar tot asa am nimerit o masina mai aiurea.Totusi modelul de Passat 2001-2005 a fost o masina foarte reusita iar eu am schimbat jumate din ea.....deh deci acum conteaza mult si cum se merge cu ea.Acum eu cred ca sunt povesti alea ca iei masina la 130.000Km si nu schimbi nimic la ea pana la 200.000.Asa cred ca nu s-ar mai vinde masini de noi.In concluzie cred ca Bmw e90 e o masina reusita acum depinde si de noroc si cum se merge cu ea.Amortizoarele sunt garantate cam 100.000km dupa aia isi pierd din proprietati ....la fel cu ambreiajul dupa 150.000Km prezinta semene de oboseala ....turbina dupa 100.000 Km si aia e predispusa sa cada....sa treci de 200.000 Km cu ea poti sa spui ca ai avut noroc....bratele si alea dupa 150.000 incep sa se duca.... curelele si alea dupa 120.000 se cam duc.Daca faci 20.000 Km pe an nu e chiar asa o tragedie la intretinere ca doar nu pica toate astea intru-un an dar se pare ca Bmw e o masina destul de scumpa trebuie sa ai malai sa o intretii.Acum nu stiu cati dintre voi are bani sa schimbe ce a schimbat Iulian la masina insa noi sa fim fericiti cu masinile noastre ca toate se rezolva pana la urma...... <_< Edited by SILVIU2004
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Nu putem spune o parere obiectiva pt ca sunt prea multe "variabile, necunoscute".In primul rand nu stim ce se intampla cu adevarat cu masinile in service,in unele cazuri,de multe ori nu stim cati km realai are masina pe care o conducem, iar despre familia VAG mai nou ramai cu passaturile noi pe autostrada ca vine mos craciun si se aprind beculete in bord,fiecare masina poate avea probleme e bine sa te poti folosi de ea mai mult si mai putin cu probleme asa ar fi ideal.
Link to comment
Share on other sites

Si eu am un 320 E90 din februarie 2007. Luna trecuta a iesit din garantie si are acum 95.000km. Am cumparat-o de la Bavaria Automobile (company car) avea 17.000km si opt luni.Am tinut-o cam sase luni si am vandut-o unui prieten la 54500km fara sa schimb nimic la ea.Imi aduc aminte ca am platit 1200 ron la revizia de 30.000km .Acum o luna am cumparat-o de la amicul meu pentru ca avea nevoie de bani si are acum 94.000km.A schimbat discurile de frana( a schimbat consumabilele la Bavaria) si se pare ca in viitor am nevoie si de volanta si disc de ambreiaj; le-am luat din germania cu 970 eur dar mai astept sa le schimb.(trepideaza putin la plecarea dupa loc).Am avut si e46 320 136CP si sunt de parere ca e90 e mai fiabil ca E46. nu stiu daca la benzina e acelasi lucru. In perioada in care nu am avut e 90-ul am avut un 525d din 2007 cumparat in iunie 2008 de la Bavaria (tot company car) la 30.000km automat, pe la 32 000km mi-au schimbat pe garantie caseta de directie.(cam deranjant), si la 37.000km am schimbat discurile .Per ansamblu E90 cu motorizarea de 2000 diesel mi se pare o masina foarte reusita si foarte fiabila.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Probabil ca la cei cu probleme majore si km nu sunt in regula.Eu pe a mea am luat-o de la reprezentanta BMW din Germania si nu am avut nici o problema majora (racord flexibil+sudat teava esapament+tampon motor)Am cu ia 120 000 km.Cand am luat-o in 2006 avea 87000 km.Sper sa nu am ceva probleme.
Link to comment
Share on other sites

Salut!

Va rog sa nu mi-o luati in nume de rau, nu vreau sa jignesc pe nimeni, sau sa fa comparatii tampite, dar vream sa va spun ca am la firma Dacia Logan 1.5 dCI din martie 2006, repet masina de firma cu peste 260.000 km REALI, i-am schimbat turbina la aprox. 235.000 km, care intr-adevar nu mai functiona. Imi vine greu sa cred ca un BMW de ultima generatie la 140.000 are asemenea probleme, mai spunea cineva ca a avut probleme cu turbo la 41.000 km, incredibil... <_<

Link to comment
Share on other sites

depinde si cum a fost construita masina!

 

Toate masinile au problemele lor, nu sunt perfecte, sunt create de oameni totusi!dar 10 masini din 1000 au probleme mai grave fata de restul!si se intampla sa existe "norocosi" care nimeresc una din alea 10 masini.Mai sunt si unele erori mai mici sau mai mari la fabrica,e normal sa se intample si nefericiri din astea!daca totul ar fi OK...nu ar exista pe sosele decat un singur fel de masini!

 

My judgment!

 

P.S. si daca tot am postat aici, si am vazut ca vorbeati voi de filtru de particule...cand am fost si i-am facut revizia la masina acum nu stiu cati km(acuma am 95k)mi-a spus inginerul care s-a ocupat cu masina mea, ca trebuie schimbat un filtru de particule in curand, care cica costa 2000e <_< M-am cam speriat cand am auzit asta, dar ma gandeam ca motoarele pe benzina sa nu aiba un astfel de filtru. Cum ramane pana la urma?

Edited by Alecsandrel
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca motoarele pe benzina au filtru de particule, nu cred ca au nevoie de asa ceva motoarele pe benzina care sunt putin poluante.

La mine, la diesel, pe i-drive srcie ca trebuie sa inlocuiesc acest filtru de particule la 180.000 km, momentan am 51.000, dorm linistit... <_<

Link to comment
Share on other sites

nu, nu am i-drive!

 

pai asa stiu si eu! ma gandesc ca o fi facut vreo confuzie!

dar trebuie schimbat ceva la astea pe benzina care sa coste atat? <_<

ceva care sa coste 2000 e pe E90 2.0i si cre trebuie schimbat la 90.000, nu prea cred ca ai ce, asta in cazul in care nu ai filtru de particule - care oricum se schimba la 180.000 si care costa "doar" aprox. 1000 E

Nu stiu ce sa-ti zic, probabil ca a fost o confuzie, sau nu ai fost tu atent...in principiu nu ai ce sa schimbi(consumabil) de 2000 e la un BMW pe benzina cu 95.000 km, nu vad ce ai putea schimba, probabil a fost o gresala!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

pai mi-am luat mare teapa la prima revizie ca nu prea eram eu in tema cu ce inseamna BMW si m-am dus la reprezentanta. mi-au luat pe o revizie cu schimbat ulei,filtru ulei,filtru motorina,filtru polen,filtru aer, filtru epurator si lipit 2 fire 1500lei.

i-am mai cumparat presuri de cauciuc ca a venit doar cu mochete, si astea in jur de 300 lei tot de la Bavaria.

alte prezoane cu antifurt, vreo 200lei, ca masina mea a venit cu prezoane antifurt dar adaptorul a uitat sa mi-l dea. si incompetentii aia nu au fost in stare sa-mi comande doar adaptorul.

i-am mai schimbat discurile spate si placutele, 1300lei piesele si 200lei manopera.

alta revizie cu toate consumabilele cumparate de la Groza Dan m-au costat aprox 700lei si manopera 150lei.

jante de tabla originale cu capace cumparate de pe forum cu 450lei + cauciucuri noi de iarna Dunlop WinterSport M3 1440lei.

si acum turbina 4700lei si pompa de apa 165lei.

si uitasem...curelele si rolele intinzatoare si astea 600lei....manopera 70lei.

rulment schimbat roata dreapta spate 160lei rulment original si 150lei manopera.

si Casco 500lei/luna. astea sunt cam toate cheltuielile.

sal

vreau sa te intreb si eu ceva, cum ai depistat ca avea ceva la rulmenti spate, ce simptome avea si unde ai facut cu asa de putini bani bani inlocuirea de rulment, ptr ca eu am sunat de curiozitate la banat car si m-au pus pe ganduri......

Link to comment
Share on other sites

sal

vreau sa te intreb si eu ceva, cum ai depistat ca avea ceva la rulmenti spate, ce simptome avea si unde ai facut cu asa de putini bani bani inlocuirea de rulment, ptr ca eu am sunat de curiozitate la banat car si m-au pus pe ganduri......

Aveam un huruit foarte enervant, nu mai retin viteza, dar de pe la 50-60km/h deja incepea sa se auda. Se auzea ca la un autobuz care merge cu ceva mai multa viteza. Mai greu a fost sa depistez roata, ca pe spate era sigur. Am fost la un service de la mine din oras, patronul era o cunostinta. Au invartit baietii pe rand rotile de pe spate, iar la cea de pe dreapta s-a auzit huruit. Asa ca pe-ala l-au schimbat. Insa e mult de demontat/montat, toate bratele, cablul de la frana de mana, senzorii de abs si parca de placute (nu mai retin pe ce parte e senzorul de placute pe spate, dar parca pe dreapta spate si stanga fata), si in final de scos fuzeta si scos/bagat rulmentul cu presa hidraulica.

La mine cand a demontat fuzeta s-au imprastiat bilele de la rulment pe jos.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

la mine incepe pe la 50-60 sa creasca in intensitate, ca un zgomot de roti de iarna, de rulare

nu stiu pe care parte se aude

e ca un vuiet

si dupa 100km.h e constant nu mnai creste

si in curbe daca schimb greutatea de pe stng pe dreapta el e constant

nu se atenueaza nici nu se intensifica

deci ma gandeam ca daca o salt pe elevator sii bag a5a si o tin la 100-120 posibil sa se auda de unde vine zgomotul?

Link to comment
Share on other sites

si eu am schimbat rulment si tot pe spate pe partea dreapta

aceleasi simtome descrise mai sus descrise de @iulianC

mare filozoie nu e sa il schimbi dar tre sa ai grija cum pui rulmentul(eu prima data l_am pus invers si nu citea senzorul ABS )

demontat , schimbat rulment (am avut presa langa mine), montat a durat in jur de 6ore

 

la mine incepe pe la 50-60 sa creasca in intensitate, ca un zgomot de roti de iarna, de rulare

nu stiu pe care parte se aude

e ca un vuiet

si dupa 100km.h e constant nu mnai creste

si in curbe daca schimb greutatea de pe stng pe dreapta el e constant

nu se atenueaza nici nu se intensifica

deci ma gandeam ca daca o salt pe elevator sii bag a5a si o tin la 100-120 posibil sa se auda de unde vine zgomotul?

nu cred ca e o ideie buna sa o pornest cand e suspendata ca intra in transport mode (dar cu un tester se rezolva)

eu am urcat-o pe elevator si am invartit de fiecare roata si cea din dreapta spate se invartea mai greu si un sunet anormal fata de restul, asa ca l_am schimbat pe ala si sa rezolvat

Link to comment
Share on other sites

ok, deci si eu am observat ca in sens giratoriu cand se lasa greutatea pe dreapta se accentueaza

stiu si ca nu se invartea f lejer pe dreapta

si eu am e46 nu e90, banuiesc ca nu are nici o electronica in afara de asc, adica daca il anulez se inavart amandoua rotile....

si la bmw cum poti sa-ti dai seama doar invartind de roata ca are si planetara si diferentialul nu e ca pe fata sa se invarta lejer?

masina o am de 5 luni, si am observat ca are piulite noi la fuzete, posibil sa fi strans prea tare piulitele? stie cineva cati nm tb sa folosesti la strangere?

ca eu am observat ca toti folosesc prelungitoare cand strang piulitele la planetare...

Link to comment
Share on other sites

salutare.eu mi-am luat anul trecut un e90 320d din 2006 cu 170k si pana acum nu am avut nici o problema cu masina...am schimbat amortizoarele pe fata si atat ptr ca cele consumabile(ulei ,filtre)au fost schimbate de proprietar inainte sa o cumpar...nu stiu cum e cu filtrul asta de particule deoarece acum am 180.000 km si nu vad nimic in i-drive legat de termenul cand trebuie inlocuit.proprietarul a spus ca la 165.000 km a facut o regenerare de particule....una peste alta este ca trebuie sa ai ceva noroc atunci cand iti cumperi o masina fie ea si noua.
Link to comment
Share on other sites

ok, deci si eu am observat ca in sens giratoriu cand se lasa greutatea pe dreapta se accentueaza

stiu si ca nu se invartea f lejer pe dreapta

si eu am e46 nu e90, banuiesc ca nu are nici o electronica in afara de asc, adica daca il anulez se inavart amandoua rotile....

si la bmw cum poti sa-ti dai seama doar invartind de roata ca are si planetara si diferentialul nu e ca pe fata sa se invarta lejer?

masina o am de 5 luni, si am observat ca are piulite noi la fuzete, posibil sa fi strans prea tare piulitele? stie cineva cati nm tb sa folosesti la strangere?

ca eu am observat ca toti folosesc prelungitoare cand strang piulitele la planetare...

Daca ridici pe rand ambele roti si le invarti ar trebui sa-ti dau seama, ar trebui sa se auda. Cel putin un mecanic ar trebui sa-si dea seama imediat. Una e ca un rulment bun cu vaselina sa se invarta si alta ca unul fara vaselina, care freaca fier pe fier in interior sa se invarta. Cat despre cuplul de strangere scrie in TIS, ti-as fi spus acum dar nu il am instalat pe laptop-ul de pe care scriu.

 

@cristy7610, trebuie sa-ti arata cat mai ai pana la schimbarea filtrului in meniul de service, unde iti arata si km pana la schimb ulei, placute fata/spate, filtru polen, lichid frana, inspectii etc.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Salutare

 

Eu am tot un e90 320d cu motor M47N turbina Mitsubishi actuator electronic. Sunt foarte interesat sa stiu daca a inlocuit cineva turbina stoc Mitsubishi cu una Garret luate de pe e60 cu motor M47N , am discutat cu un domn din Suceava care reconditioneaza turbine si mi-a zis ca poate sa imi monteze o turbina Garret de pe un e60 cu motor M47N pe motorul meu. Iar pe genul asta de turbina (Garret) poate face si un Upgrade care consta in montarea unui ax central cu Ball Baring (din ceramica) si a paletelor de la turbina din Titanium . Este cineva care a facut o astfel de modificare????

 

Inainte sa cumpar masina, pe tester avea Filtrul de particule Colmatat - peste 210 mbar in 4000 ture , Am incercat "curatarea chimica" la un service din vitan care mi-a garantat ca o sa fie super ok dupa si imi dau 1 an garantie insa... treaba a fost facuta de rahat si a trebuit sa fac la firma de confectii metalice de precizie la care lucrez o modificare din inox 430. Dupa eliminarea fizica a filtrului din tobba am montat sistemul asta din metal iar acum imi creeaza o presiune de : 3-4 mbar (relanti) , 12-20 (2000 ture), 80-85 (3000 ture) , 145-149 (4000 ture) eroarea de filtru de particule nu a mai aparut si am facut 3 diagnoze dupa montarea sistemului la interval de 120 , 300 si peste 500km rulati.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.