Jump to content

320i fara vlaga


Recommended Posts

stiu de o masina care pierdea scantei pe la fise, si ma gandesc daca bujiile au ajuns in stadiul de schimbat ar fi recomandat si schimbul de fise! oricum nu costa exagerat de mult!

 

ok..da ai dreptate, dar dupa o inspectie vizuala iti poti da seama destul de bine daca trebuie...ar fi ideal...oricum parerea mea e ca filtrul si bujiile ii vor rezolva problema

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Domnilor,

 

Dupa o perioada de cautari si testari am schimbat la masina urmatoarele: debitmetru nou OEM, bujii NGK,filtru benzina, sunt profund dezamagit masina tot nu merge moare puterea in timpul mersului se balangane nu trage etc,

 

bun acum am sa ma duc din nou la tester sa vedem ce mai este daca tot ma-m apucat sa schimb cate ceva ii dau in continoare cu schimbatul, se pare ca inca nu am gasit defectul!!!!!

 

bafta am sa va tin la curent cu ce mai schimb poate pana la urma isi revine??!! ceva recomandari?

Link to comment
Share on other sites

Pai situatia este ca unde am fost la doua testere inclusiv reprezentanta mi-au dat de schimbat debitmetrul etc nu era in parametrii normali avea 0.6 V parca, in fine am schimbat este nou acum masina tot nu merge, adica plecat cu motorul rece de acasa ajuns dupa o ora de mers stat cam doua ore dat sa plec dupa loc nu se accelereaza da in nas si moare dau cheie o ia mai greu si plec pe urma nu se tureaza etc trage greu trebuie sa plec numai cu sprituri dupa loc altfel moare nu are putere etc.. deci ce sa mai aiba?

maine ma duc din nou la tester sa vad ce are ca deja schimb piese si degeaba chiar asa de greu sa gasesc defectul acesta nu-mi imaginam,

bafta!

Link to comment
Share on other sites

nu vreau sa vb prostii dar e posibil ca pompa de benzina sa-si faca de cap in sensul ca nu mai are debit constant etc ..chiar daca bazaie si se aude ca lucreaza ..Era bine daca puteai face o proba cumva chiar si cu o pompa SH ..nu cred ca e mai mult de 100 ron desi exista sansa sa fie si aia praf .Noua e 400 -600 ron .
Link to comment
Share on other sites

Pai situatia este ca unde am fost la doua testere inclusiv reprezentanta mi-au dat de schimbat debitmetrul etc nu era in parametrii normali avea 0.6 V parca, in fine am schimbat este nou acum masina tot nu merge, adica plecat cu motorul rece de acasa ajuns dupa o ora de mers stat cam doua ore dat sa plec dupa loc nu se accelereaza da in nas si moare dau cheie o ia mai greu si plec pe urma nu se tureaza etc trage greu trebuie sa plec numai cu sprituri dupa loc altfel moare nu are putere etc.. deci ce sa mai aiba?

maine ma duc din nou la tester sa vad ce are ca deja schimb piese si degeaba chiar asa de greu sa gasesc defectul acesta nu-mi imaginam,

bafta!

 

Dupa incercari repetate de pornire, se simte cumva miros anormal de benzina (in cazul pornirii greoaie)?

Link to comment
Share on other sites

Si eu ma gandesc din ce in ce mai serios la pompa de benzina dar cum sa o masor sa vad daca este in parametrii sa nu cumva sa oschimb si pe asta degeaba, oricum in afara de pompa mai am de schimbat si senzorul de la axa cu came si am schimbat cam tot, sau poate o fi sonda lambda etc sau senzorul de la clapeta de acceleratie etc, miros de benzina nu prea am simtit....... nu stiu ce sa mai cred ca are!!
Link to comment
Share on other sites

Si eu ma gandesc din ce in ce mai serios la pompa de benzina dar cum sa o masor sa vad daca este in parametrii sa nu cumva sa oschimb si pe asta degeaba, oricum in afara de pompa mai am de schimbat si senzorul de la axa cu came si am schimbat cam tot, sau poate o fi sonda lambda etc sau senzorul de la clapeta de acceleratie etc, miros de benzina nu prea am simtit....... nu stiu ce sa mai cred ca are!!

 

Cristi, mai sunt senzori care sa-ti dea simptomul asta...cel de la arborele cotit de exemplu (crankshaft sensor). Este totusi bine sa faci un test inainte de a incepe sa schimbi componente aiurea. Fa testul si posteaza...

Succes!

Link to comment
Share on other sites

Si eu ma gandesc din ce in ce mai serios la pompa de benzina dar cum sa o masor sa vad daca este in parametrii sa nu cumva sa oschimb si pe asta degeaba, oricum in afara de pompa mai am de schimbat si senzorul de la axa cu came si am schimbat cam tot, sau poate o fi sonda lambda etc sau senzorul de la clapeta de acceleratie etc, miros de benzina nu prea am simtit....... nu stiu ce sa mai cred ca are!!

 

 

Trebuie sa masori debitul si presiunea.Verifica mai intai daca sunt erori.

Link to comment
Share on other sites

Si eu ma gandesc din ce in ce mai serios la pompa de benzina dar cum sa o masor sa vad daca este in parametrii sa nu cumva sa oschimb si pe asta degeaba, oricum in afara de pompa mai am de schimbat si senzorul de la axa cu came si am schimbat cam tot, sau poate o fi sonda lambda etc sau senzorul de la clapeta de acceleratie etc, miros de benzina nu prea am simtit....... nu stiu ce sa mai cred ca are!!

 

 

sal,

 

Acceasi problema o am si eu la un BMW 318i - 143 cp. Am fost la mai multe testera cu ea, acelasi raspuns la toate cum ca totul este in regula la motor, singura si ultima problema ar fii pompa de benzina. Problema este ca nu prea vreau sa mai dau alti 600 ron pe una noua pana nu stiu sigur ca ea este problema. Eu caut sa merg cu ea sa verific presiunea la pompa.

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

deocamdata masina este la automobile bavaria si inca nu am un raspuns cu ce se intampla, dar in mod sigur cred ca am cam schimbat debitmetru degeaba, masina are sigur altceva, i-am pus sa-mi masoare si presiunea in instalatia de alimentare etc este foarte ciudata problema masina face figuri numai la cald dupa ce merg cu ea maxim o ora sau doua o las si pe urma vreau sa plec dupa 30 min- da in nas ramane practic fara putere tre sa o tin din acceleratie cu sprituri etc, se mai si opreste in momentul cand vin cu viteza si reduc cu ambreijul la fund etc tre sa o tin peste 2000 de ture sa merg cu ea altfel moare, mentionez ca la rece nu face merge ok dar nu la cap maxima asa cum trebuie,

voi vedea ce are si am sa va informez!

bafta,

 

@Mircea 727 nu stiu si eu ma gandesc tot la pompa probabil face figuri e cam cu dus intors cu pompa de benzina cand vrea baga bine cand nu te lasa balta si poate ca la service cand ajungi este in parametri etc.

stii cum e cand ajungi la doctor nu te mai doare nimic!! asa si cu masina

 

man daca vrei, iti montez pompa mea de benzina si vezi daca este de la ea!

Senzorul de la axa cu came cand pica iti arata pe tester, chiar nu este nevoie sa schimbi si senzorul ala! e clar ca ai probleme la alimentare pompa>filtru>injectoare?

 

 

man multumesc acum sunt cu masina la Bavaria astept sa vad ce si cum daca ei decid ca am nevoie de pompa si nu este in parametrii cu debitul am sa-mi cumpar sigur una noua sa termin odata cu problemele!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.