Jump to content

nu mai stiu ce sa fac


baubau

Recommended Posts

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

deci se pare ca debitmetrul este bun

acu am vb cu mecanicul si mia zis ca ele totusi vrea sa regleze axele cu came

stie el ceva eu am sa il las sa fac ce crede el zice ca din cauza ca lantul este putin uzat sta intins sau nu stiu exact si se poate face ceva reglaj la axele cu came

acu mai asta sa incerc

tot el zice ca in nici un caz daca aveau ceva bobinele sau fishele nu mergea rotund motorul

sunt momente in care merge perfect

poate are si el dreptate ca el este mecanic

inca o intrebare

se poate ca dupa ce sa montat sonda lambda sa trebuiasca resetat calculatorul ca sa o citeasca sau o gaseste singur?

Link to comment
Share on other sites

oare este bun debitmetrul avand in vedere ca daca il scot in timp ce m otorul functioneaza motorul moare

si la tester nu mia zis nimic de debitmetru?

 

E OK, asa trebuie sa se intample.

 

Este posibil sa scoti mufa la debitmetru si motorul sa mai functioneze?

Link to comment
Share on other sites

oare este bun debitmetrul avand in vedere ca daca il scot in timp ce m otorul functioneaza motorul moare

si la tester nu mia zis nimic de debitmetru?

 

E OK, asa trebuie sa se intample.

 

Este posibil sa scoti mufa la debitmetru si motorul sa mai functioneze?

eu am scos mufa de la debitmetru si nu sa oprit motorul <_<

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu la generatiile noi, dar la E46 sigur se intampla asa.

Am testat si scoaterea mufei si cuplarea ei, o data din neglijenta si o data din nefericire <_< Nu cred sa fie diferenta de principiu de functionare la E36...

 

 

Pai ma gandesc ca E36-le despre care se discuta are debitmetru cu clapeta.Cele mai noi sunt diferite.Banuiesc ca reactioneaza diferit cand raman fara alimentare.

Link to comment
Share on other sites

Salut batrane!

 

Am avut si eu un iS si la fel probleme la greu

cand mergea bine, cand nu mergea.

Daca balbaie dar relantiul, vezi ca sub galeria de admisie are un motoras pas cu pas care tine relantiul (regulator de relanti). Am eu unu ca mi-a ramas de la iS ca l-am luat degeaba ca la mine nu era aia

 

daca nu e de acolo , tot sub galeria de admisie dar jos de tot sub ea ai un vacumatic care deschide o clapeta in galerie. In general ala se cam buleste, si din cauza fortarii, clapeta aia se rupe si cade in galerie, obturand caile de acces catre camerele de ardere, asta daca ai noroc ca nu ti-o traga in motor, ca atunci e de rau.

 

Ca nota de recunoastere cand pornesti motorul vacumaticul trebuie sa fie actionat , daca vezi ca nu se actioneaza inseamna ca este spart si ai sa auzi un fasait ushor care vine din zona galeriei de admisie, care probabil daca exista te-ai obisnuit cu el.

 

verifica astea 2 chestii si da-mi un pm daca eventual numai vad eu aici ca ai raspuns, eu am avut aceeasi problema cu iS-ul si am rezolvat-o

ca sa nu-ti mai zic ca am cumparat si pompa de vacuum cu tot cu butelia aia mica care vine sub carcasa filtrului de aer. deci daca ai nevoie de ceva, am de unde sa-ti dau.

 

Spor la treaba, numai bine.

Link to comment
Share on other sites

salut CDA-ule <_< constanta vad ca se implica sa il ajutam pe baiatu asta..."clapeta aia se rupe si cade in galerie, obturand caile de acces catre camerele de ardere, asta daca ai noroc ca nu ti-o traga in motor, ca atunci e de rau" clapeta o trage in motor? nu cumva da sa o arunce pe evacuare?
Link to comment
Share on other sites

salut CDA-ule <_< constanta vad ca se implica sa il ajutam pe baiatu asta..."clapeta aia se rupe si cade in galerie, obturand caile de acces catre camerele de ardere, asta daca ai noroc ca nu ti-o traga in motor, ca atunci e de rau" clapeta o trage in motor? nu cumva da sa o arunce pe evacuare?

 

nu o arunca decat daca are toba sport!

Altfel ramane in piston si ajuta la ardere. :)

e bine sa ai niste metal in piston, ii mai da niste cai in plus.

Link to comment
Share on other sites

regulatorul de relanti l-am schimbat ,apoi sigur in admisie sau in motor nu este nimic pt ca numai ce l-am ansamblat deoarece am rectificat chiulasa asa ca nu are cum sa fie asta

nu mai stiu

dar sa trec cu bine maine de rar shi o rezolvam noi cumva

Link to comment
Share on other sites

salut CDA-ule <_< constanta vad ca se implica sa il ajutam pe baiatu asta..."clapeta aia se rupe si cade in galerie, obturand caile de acces catre camerele de ardere, asta daca ai noroc ca nu ti-o traga in motor, ca atunci e de rau" clapeta o trage in motor? nu cumva da sa o arunce pe evacuare?

 

nu o arunca decat daca are toba sport!

Altfel ramane in piston si ajuta la ardere. :)

e bine sa ai niste metal in piston, ii mai da niste cai in plus.

 

S-ar putea sa nu apuci sa vezi caii aia in plus, si s-ar putea ca sa auzi o pocnitura iar apoi niste zgomote ciudate si cand mergi la mecanic sa constanti ca trebuie sa faci motorul ca s-a spart un piston, e destul de periculoasa problema, nu-i de gluma.

Link to comment
Share on other sites

azi am vorbit cu un prieten unii poate il cunosc dani cel cu b65laf ursul rosu

el zice ca nu merge rotund motorul din cauza senzorului de la distributie poate cineva sa imi dea si mie un cod ca am cautat de m-am rupt pe real oem shi nu stiu care este

vreau sa iau unu imprumut sa probez apoi imi cumpar unul nou

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.