Jump to content

nu mai stiu ce sa fac


baubau

Recommended Posts

Cum sa nu amice...

uite aici

post-7052-1236966291_thumb.jpg

 

sau daca nu ai aici echivalenta pe hella

post-7052-1236966329_thumb.jpg

 

ai si cod tot... dar mai intai verifica, nu cumpara.... eu stiam ca asta are efect la pornire, dar daca asa zic meseriasii,

asta e senzorul de la axa cu came....

 

sau poate asta...

post-7052-1236966759_thumb.jpg

 

 

 

multa bafta

Edited by ct-xx-cda
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

eu am facut tot ce se vb pe forumul asta :am curatat calpeta de aceleratie ,regulatorul de relanti, am inlocuit furtunasele de vacum,am verificat valva PCV,bujii,debitmetru,filtru benzia nou si de geaba tot imi oscileaza relantiul ba mai rau acum mai nou cand o acelerez brusc are cateva momente de repauz(nu se acelereaza) si apoi int-un tarziu isi da drumul. Pe forumul asta nu este un mecanic care sa cunoasca la bmw? CHESTIA ASTA CU OSCILATUL RELANTIULUI A DEVENIT UN MISTER MULTA LUME SE CONFRUNTA CU CHESTIA ASTA.

ASTEPT UN SFAT , CA DAC NU O REZOLV II DAU FOC <_< sa nu va suparati pe mine pt ce am scris dar mi-am pierdut rabdarea cu masina asta e46 316 , 77 kw /2000

Link to comment
Share on other sites

eu am facut tot ce se vb pe forumul asta :am curatat calpeta de aceleratie ,regulatorul de relanti, am inlocuit furtunasele de vacum,am verificat valva PCV,bujii,debitmetru,filtru benzia nou si de geaba tot imi oscileaza relantiul ba mai rau acum mai nou cand o acelerez brusc are cateva momente de repauz(nu se acelereaza) si apoi int-un tarziu isi da drumul. Pe forumul asta nu este un mecanic care sa cunoasca la bmw? CHESTIA ASTA CU OSCILATUL RELANTIULUI A DEVENIT UN MISTER MULTA LUME SE CONFRUNTA CU CHESTIA ASTA.

ASTEPT UN SFAT , CA DAC NU O REZOLV II DAU FOC <_< sa nu va suparati pe mine pt ce am scris dar mi-am pierdut rabdarea cu masina asta e46 316 , 77 kw /2000

 

Nu-ti pierde calmul man, trebuie sa fie cineva care sa te poata ajuta si in problema ta, e doar o chestiune de timp.

Link to comment
Share on other sites

eu am facut tot ce se vb pe forumul asta :am curatat calpeta de aceleratie ,regulatorul de relanti, am inlocuit furtunasele de vacum,am verificat valva PCV,bujii,debitmetru,filtru benzia nou si de geaba tot imi oscileaza relantiul ba mai rau acum mai nou cand o acelerez brusc are cateva momente de repauz(nu se acelereaza) si apoi int-un tarziu isi da drumul. Pe forumul asta nu este un mecanic care sa cunoasca la bmw? CHESTIA ASTA CU OSCILATUL RELANTIULUI A DEVENIT UN MISTER MULTA LUME SE CONFRUNTA CU CHESTIA ASTA.

ASTEPT UN SFAT , CA DAC NU O REZOLV II DAU FOC <_< sa nu va suparati pe mine pt ce am scris dar mi-am pierdut rabdarea cu masina asta e46 316 , 77 kw /2000

incearca sa schimbi ceasurile din bord,fa proba cu ceasurile unui prieten;) dai volanu jos si ai 3 mufe in spatele ceasurilor;) dai o cheie si zi-mi rezultatul

Link to comment
Share on other sites

eu am facut tot ce se vb pe forumul asta :am curatat calpeta de aceleratie ,regulatorul de relanti, am inlocuit furtunasele de vacum,am verificat valva PCV,bujii,debitmetru,filtru benzia nou si de geaba tot imi oscileaza relantiul ba mai rau acum mai nou cand o acelerez brusc are cateva momente de repauz(nu se acelereaza) si apoi int-un tarziu isi da drumul. Pe forumul asta nu este un mecanic care sa cunoasca la bmw? CHESTIA ASTA CU OSCILATUL RELANTIULUI A DEVENIT UN MISTER MULTA LUME SE CONFRUNTA CU CHESTIA ASTA.

ASTEPT UN SFAT , CA DAC NU O REZOLV II DAU FOC <_< sa nu va suparati pe mine pt ce am scris dar mi-am pierdut rabdarea cu masina asta e46 316 , 77 kw /2000

mai astept sfaturti

Link to comment
Share on other sites

eu am facut tot ce se vb pe forumul asta :am curatat calpeta de aceleratie ,regulatorul de relanti, am inlocuit furtunasele de vacum,am verificat valva PCV,bujii,debitmetru,filtru benzia nou si de geaba tot imi oscileaza relantiul ba mai rau acum mai nou cand o acelerez brusc are cateva momente de repauz(nu se acelereaza) si apoi int-un tarziu isi da drumul. Pe forumul asta nu este un mecanic care sa cunoasca la bmw? CHESTIA ASTA CU OSCILATUL RELANTIULUI A DEVENIT UN MISTER MULTA LUME SE CONFRUNTA CU CHESTIA ASTA.

ASTEPT UN SFAT , CA DAC NU O REZOLV II DAU FOC <_< sa nu va suparati pe mine pt ce am scris dar mi-am pierdut rabdarea cu masina asta e46 316 , 77 kw /2000

mai astept sfaturti

 

 

Cunosc pe cineva cu aceleasi simptome si a fost debitmetrul.

Link to comment
Share on other sites

nu i-am schimbat inca

trebuie sa iau de undeva de proba sa vad pe unde gasesc shi apoi daca cu cei de proba merge atunci cumpar noi

numai sa gasesc pe undeva de proba

shi oricum saptamana asta nui mai fac nimic ca astept sa imi vina cartea si apoi sa imi platesc taxa

apoi mai fac cate ceva la ea

Link to comment
Share on other sites

Ai facut ceva cu senzorii aia ?

 

ce senzori boss ca mie nu mi-ai zis nimic de senzori sau nu te-ai adresat mie? <_<

 

sorry, ii spunema lui baubau

 

Dar un test la bavaria ai incercat?

 

Nu-ti pierde timpul la bavaria, ce este sub e46 nici nu se uita la ea, decat la bucuresti cica s-ar baga la pisici, dar nu se merita sa te risti sa arzi gazu pana acolo deaba.

 

in arad nu mai este reprezentanta bmw si aia din timisoara sunt niste dobitoci

asa ca poate in alta parte

dar am abservat ceva atunci cand motorul este cald nu mai oscileaza asa de tare shi nu mai moare cand schimb vitezele

ce sa fie oare?

 

Tu s-ar putea sa ai o problema mecanica acolo, daca la tester nu zice nimic... cum am avut eu in galeria de admisie, ceva in genu...

Link to comment
Share on other sites

@ baubau : Ai face bine sa-ti completezi datele la profil. E mai usor pentru cei care vor sa te ajute.

 

Daca zici ca esti din Arad, iti recomand Ungaria. La Debrecen este o reprezentanta BMW foarte buna. Mai este tot acolo un atelier specializat pe BMW. Merge un prieten cu 320 cu o problema foarte ciudata careia nu-i da nimeni de cap. O sa-ti spun daca l-au rezolvat. Cei din Oradea cu M3-M5 pe care ii stiu toti merg acolo pentru revizii si reparatii.

Link to comment
Share on other sites

asa cum spune si titlulnu mai stiu ce sa fac

deci nu imi sta la relanti mashina si nu merge aliniat

am schimbat toate furtunele ,alternatorul inarca 14 si astazi l-am facut sa fie perfect sonda lmbda este noua

regulatorul de relanti este nou shi tot cand schimb vitezele scade foarte mult in ture sau chiar moare motorul

specific ca masina a fost pusa pe tester shi nu mia gasit decat sonda care am schimbato

oare ce ,mai poate fi?

www.bmwe36.net

Link to comment
Share on other sites

pai numai pompa de benzina n u am schimbato si senzorii de la distributie si axele cu came

dar acu sa termin cu inscrisul si schimb si pompa de benzina

ca filtrele le-am schimbat toate si filtrul de benzina era super imbacsit

sa vedem daca apare vreo schimbare

dar iar ma gandesc ca daca era pompa nu tragea in ture

da mai stie dracu ce si cum

incet incet schimb tot:)

Link to comment
Share on other sites

pai numai pompa de benzina n u am schimbato si senzorii de la distributie si axele cu came

dar acu sa termin cu inscrisul si schimb si pompa de benzina

ca filtrele le-am schimbat toate si filtrul de benzina era super imbacsit

sa vedem daca apare vreo schimbare

dar iar ma gandesc ca daca era pompa nu tragea in ture

da mai stie dracu ce si cum

incet incet schimb tot:)

era un topic despre ralanti.incearca sa cauti topicul,e search jos in bara...sunt atat de multe cauzele incat unii ajung sa shimbe toate cele enumerate,sa investeasca mult in masina.nu vreau sa fiu rautacios.dar....eu cand am cumparat pisicuta am avut si am aceeasi problema.pot spune ca am mai bagat in total cel putin inca o data cat am dat pe masina.

in general se incepe cu verificatul lucrurilor simple si ieftine,de ex sa verifici daca iti trage aer fals pe admisie.o sa caut un site referitor la RALANTI si ti-l trimit.

 

asa cum spune si titlulnu mai stiu ce sa fac

deci nu imi sta la relanti mashina si nu merge aliniat

am schimbat toate furtunele ,alternatorul inarca 14 si astazi l-am facut sa fie perfect sonda lmbda este noua

regulatorul de relanti este nou shi tot cand schimb vitezele scade foarte mult in ture sau chiar moare motorul

specific ca masina a fost pusa pe tester shi nu mia gasit decat sonda care am schimbato

oare ce ,mai poate fi?

bmwe34.net dai trobleshooting apoi hunting iddle.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.