Jump to content

nu mai stiu ce sa fac


baubau

Recommended Posts

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

testul l-am facut acolo linga piata cum mergi la intim pe dreapta

dar daca este ne vedem shi mergem pina la mecanicul tau sa vedem ce zice

numai sa imi iau numerele negre ca acu nu mai am de loc astept decizia de taxa o platesc apoi am numere si ne punem pe facut mashina ca trebuie sa merg la mare la vara <_<

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

salutari tutror

deci am rezolvat problema si merge motanul meu super finut

abia daca se aude motorul la relanti si merge aliniat frumos

totul era din axele cu came

am un super mecanic a luat de la cap la coada si a ajuns la aceasta concluzie asa ca sa apucat de treaba si a facut o treaba minunata

asa ca cei care au asemenea probleme pot lua si asta in calcul <_<

Link to comment
Share on other sites

eu am facut tot ce se vb pe forumul asta :am curatat calpeta de aceleratie ,regulatorul de relanti, am inlocuit furtunasele de vacum,am verificat valva PCV,bujii,debitmetru,filtru benzia nou si de geaba tot imi oscileaza relantiul ba mai rau acum mai nou cand o acelerez brusc are cateva momente de repauz(nu se acelereaza) si apoi int-un tarziu isi da drumul. Pe forumul asta nu este un mecanic care sa cunoasca la bmw? CHESTIA ASTA CU OSCILATUL RELANTIULUI A DEVENIT UN MISTER MULTA LUME SE CONFRUNTA CU CHESTIA ASTA.

ASTEPT UN SFAT , CA DAC NU O REZOLV II DAU FOC <_< sa nu va suparati pe mine pt ce am scris dar mi-am pierdut rabdarea cu masina asta e46 316 , 77 kw /2000

 

relativ aceeasi problema o am si eu dar oscilatiile de ralanti la mine de fapt e socul automat ca masina trage sa moara si intra socul care ridica turatia la 1000 si apoi scade usor pana unde trebuie. Iar la acceleratie cateodata imi da in nas la propriu, calc acceleratia si ma da cu gura de volan , si trebuie sa ridic pidiorul de pe acceleratie de tot si apoi sa apas iar si sunt sanse de 80% sa fie ok :))

Si nici motorul nu merge rotund, iar cu cat merg mai mult timp intr-o zi cu ea si tin motorul pornit mai mult cu atat se indeseste frecventa simptomelor

Link to comment
Share on other sites

salutari tutror

deci am rezolvat problema si merge motanul meu super finut

abia daca se aude motorul la relanti si merge aliniat frumos

totul era din axele cu came

am un super mecanic a luat de la cap la coada si a ajuns la aceasta concluzie asa ca sa apucat de treaba si a facut o treaba minunata

asa ca cei care au asemenea probleme pot lua si asta in calcul <_<

 

Pai, ce faceau axele cu came de "te-au bagat in boala" ?

Erau duse, sau ce ? Spune-ne mai multe !

Link to comment
Share on other sites

ma fratilor exact nu stiu sa spun ce faceau doar stiu ca erau defazate

adica nu aerau puse in pozitia perfecta care trebuia

asta mi-a spus mecanicul

dar daca vreti mai multe detalii promit ca il pun sa imi expli ce si cum

din spusele lui la masinile cu 16 valve daca axele nu sunt in pozitia corecta iti pot da prbobleme destu; de ,mari

adica consum mare ,miros de benzina pe toba

nefunctionarea aliniata a mnotorului

si cine mai stie

acum dupa atatea luni de cercetari si batai de cap in sfarsit aud si eu motorul ca merge frumos

Link to comment
Share on other sites

ma fratilor exact nu stiu sa spun ce faceau doar stiu ca erau defazate

adica nu aerau puse in pozitia perfecta care trebuia

asta mi-a spus mecanicul

dar daca vreti mai multe detalii promit ca il pun sa imi expli ce si cum

din spusele lui la masinile cu 16 valve daca axele nu sunt in pozitia corecta iti pot da prbobleme destu; de ,mari

adica consum mare ,miros de benzina pe toba

nefunctionarea aliniata a mnotorului

si cine mai stie

acum dupa atatea luni de cercetari si batai de cap in sfarsit aud si eu motorul ca merge frumos

Era cumva intinzatorul de lant? Da-ne mai multe detalii daca sti.

Link to comment
Share on other sites

ma chestia este ca cineva a umblat in motorul meu si acel cineva a fost un cretin

si acu sa iti spun de ce

in primul rand a rupt filetele care tin capacul de ca chiulasa asa ca am facut surubui si filete de 7 mm

iar cu axele cu came din cate am inteles erau defazate nu stiu sa iti spun exact dar promit ca imi intreb mecanicul si imi va spune el apoi va dau informatii detaliate

dar din ce a spus el daca lantul este putin slabit si pot intimpla aceste chestii

trebuie verificate si patinele de la lant

eu oricum la 300000 vreau sa schimb lantul

dar ce pot sa va spun ca din cauza relatiului am schimbat o gramada pe masina

de la furtune toate noi noute ,rectificat _chiulasa_,tot ce inseamna garnitura in motor este nou ,regulator relanti nou sonda lambda noua si nu mai stiu

chiar ma innebunea chestia ,ma bucur ca in sfarsit emrge cum trebuie

acu mai trebuie sa schimb ambreajul si cam gata cu partea mecanica

ma apuc de aspect

Link to comment
Share on other sites

ma chestia este ca cineva a umblat in motorul meu si acel cineva a fost un cretin

si acu sa iti spun de ce

in primul rand a rupt filetele care tin capacul de ca chiulasa asa ca am facut surubui si filete de 7 mm

iar cu axele cu came din cate am inteles erau defazate nu stiu sa iti spun exact dar promit ca imi intreb mecanicul si imi va spune el apoi va dau informatii detaliate

dar din ce a spus el daca lantul este putin slabit si pot intimpla aceste chestii

trebuie verificate si patinele de la lant

eu oricum la 300000 vreau sa schimb lantul

dar ce pot sa va spun ca din cauza relatiului am schimbat o gramada pe masina

de la furtune toate noi noute ,rectificat _chiulasa_,tot ce inseamna garnitura in motor este nou ,regulator relanti nou sonda lambda noua si nu mai stiu

chiar ma innebunea chestia ,ma bucur ca in sfarsit emrge cum trebuie

acu mai trebuie sa schimb ambreajul si cam gata cu partea mecanica

ma apuc de aspect

nu vrei sa o vinzi mai bine?

Link to comment
Share on other sites

salut baieti , ati mai facut ceva cu oscilatul relantiului ca eu nu mia stiu ce sa ii mai fac cred ca pana la urma ma duc la buc. la bmw. ce mai ma invatati sa ii fac ?

daca citeai putin mai sus aflai ca eu deja am rezolvat problema

acu ar trebui sa te duci la un mecanic bun care stie ce face si sigur rezolvi problema

daca vii in arad iti recomand cu cea mai mare placere mecanicul meu care eu zic ca este foarte bun

Link to comment
Share on other sites

eu daca stateam in arad sa mor de nu dateam o fuga pana in germania <_< sa stii ca am citit ce ai scris tu mai sus dar la mine nu cred ca este problema aia este tot din vacum zic eu, dar o sa ma duc la buc la bmw si o sa vad ce imi zic aia acolo..
Link to comment
Share on other sites

salut baieti , ati mai facut ceva cu oscilatul relantiului ca eu nu mia stiu ce sa ii mai fac cred ca pana la urma ma duc la buc. la bmw. ce mai ma invatati sa ii fac ?

 

exact aceeasi masina o am si eu, problema cu oscilatul ralantiului e si la mine, valva PCV e la mine!

Link to comment
Share on other sites

Verificati si valva DISA impreuna cu toate furtunele de vacuum de pe acolo. La mine erau intrr-o stare foarte proasta, iar valvele ambele defecte, facand clapeta disa sa stea mereu pe galeria scurta (folosita in functionare normala doar peste aprox 4500 rpm).

 

Piesa 5 de aici: (verifica si 6 e o valva unisens) si toate furtunasele.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=45

 

Piesa 7 de aici:

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=40

Link to comment
Share on other sites

Verificati si valva DISA impreuna cu toate furtunele de vacuum de pe acolo. La mine erau intrr-o stare foarte proasta, iar valvele ambele defecte, facand clapeta disa sa stea mereu pe galeria scurta (folosita in functionare normala doar peste aprox 4500 rpm).

 

Piesa 5 de aici: (verifica si 6 e o valva unisens) si toate furtunasele.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=45

 

Piesa 7 de aici:

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=40

sa stii ca am sa incerc ce ai zis tu dar sa imi spui cum pot sa verific valva 5 din primul linc daca este buna sau nu, iar piesa 7 nici nu stiu unde este. Dami mai multe explicatii si mie ca poate o scot si eu la cap. mersi

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
motorul meu este 1895 77 kw.

io am o problema la a mea cand e rece motorul in special.

cum se intampla: relanti regulat. calc acceleratia. raspunsul masinii e sa coboare turatia pana la 200-300 apoi sa revina. daca dau mai multe sprituri ajunge sa urce. dupa ce se incalzeste dispare problema asta.

habar n-am ce poate fi, ma puteti ajuta? merci

Link to comment
Share on other sites

Este posibil sa scoti mufa la debitmetru si motorul sa mai functioneze?

 

Da. Si chiar fara probleme. singura diferenta e ca are un consum mai mare si nu sta rotund la relanti.... In rest nici o problema.

 

asa cum spune si titlulnu mai stiu ce sa fac

deci nu imi sta la relanti mashina si nu merge aliniat

am schimbat toate furtunele ,alternatorul inarca 14 si astazi l-am facut sa fie perfect sonda lmbda este noua

regulatorul de relanti este nou shi tot cand schimb vitezele scade foarte mult in ture sau chiar moare motorul

specific ca masina a fost pusa pe tester shi nu mia gasit decat sonda care am schimbato

oare ce ,mai poate fi?

 

 

 

Curatza clapeta de acceleratie !!!

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Este posibil sa scoti mufa la debitmetru si motorul sa mai functioneze?

 

Da. Si chiar fara probleme. singura diferenta e ca are un consum mai mare si nu sta rotund la relanti.... In rest nici o problema.

 

asa cum spune si titlulnu mai stiu ce sa fac

deci nu imi sta la relanti mashina si nu merge aliniat

am schimbat toate furtunele ,alternatorul inarca 14 si astazi l-am facut sa fie perfect sonda lmbda este noua

regulatorul de relanti este nou shi tot cand schimb vitezele scade foarte mult in ture sau chiar moare motorul

specific ca masina a fost pusa pe tester shi nu mia gasit decat sonda care am schimbato

oare ce ,mai poate fi?

 

 

 

Curatza clapeta de acceleratie !!!

sefu merci mult de sfaturi dar tu nu ai mai fost atent la treaba pe aici

eu am rezolvat problema de cateva luni

merci oricum de sfaturi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.