Jump to content

0-100Km/h masurat E90 320d 163Cp


SILVIU2004

Recommended Posts

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

La cum va ganditi sa masurati sigur erorile sunt importante. Sunt dispozitive speciale de masurat care se conecteaza la autovehicul doar asa se poate spune ca masuratorile sunt cat de cat reale, in rest doar asa informativ si cu erori mult prea mari.
Link to comment
Share on other sites

Incearca sa masori. Fixeaza o camera sau telefon pe volan si pleaca. Pe urma verifici filmarea si vezi timpul aproximativ pana la 100.

Eu am scos 9.2 cu cauciucuri de iarna si jante de tabla.

 

Poate sa incerci cu functia BC activata sa vezi viteza reala dc tot vrei sa vezi un rezultat cat de cat apropiat,sa-ti faci doar o idee;insa fara un aparat special pt. masuratori incercarile astea sunt in zadar.

 

Vezi functia 08.00 V-EFF: http://e90.wetpaint.com/page/BC+hidden+menus?t=anon

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

Incearca sa masori. Fixeaza o camera sau telefon pe volan si pleaca. Pe urma verifici filmarea si vezi timpul aproximativ pana la 100.

Eu am scos 9.2 cu cauciucuri de iarna si jante de tabla.

 

Poate sa incerci cu functia BC activata sa vezi viteza reala dc tot vrei sa vezi un rezultat cat de cat apropiat,sa-ti faci doar o idee;insa fara un aparat special pt. masuratori incercarile astea sunt in zadar.

 

Vezi functia 08.00 V-EFF: http://e90.wetpaint.com/page/BC+hidden+menus?t=anon

Ai incercat cumva si iti arata viteza reala electronic??? As vrea sa fac si eu dar pare cam complicat <_<

Link to comment
Share on other sites

Sunt curios daca ne putem apropia de ce scrie pe carte adica 8.4s 0-100Km/H.Mie mi se pare ca nu se duce chiar asa repede pana la 100 modelul asta de E90.Putin peste Passatul de 131cp care are 9.9s pana la 100Km/h.

pai e mica diferenta... <1.5 sec <_<

Link to comment
Share on other sites

Eu am incercat de peste 20 de ori si am scos timpi numai intre 8.5 si 9.3

Deci nu ai scos 8.4s <_< Oriucm 8.5 e f bine

 

 

Incearca sa masori. Fixeaza o camera sau telefon pe volan si pleaca. Pe urma verifici filmarea si vezi timpul aproximativ pana la 100.

Eu am scos 9.2 cu cauciucuri de iarna si jante de tabla.

 

Poate sa incerci cu functia BC activata sa vezi viteza reala dc tot vrei sa vezi un rezultat cat de cat apropiat,sa-ti faci doar o idee;insa fara un aparat special pt. masuratori incercarile astea sunt in zadar.

 

Vezi functia 08.00 V-EFF: http://e90.wetpaint.com/page/BC+hidden+menus?t=anon

O sa ma iau de teste.Am si Gps sa vad cat e abaterea la 100Km/h.

Link to comment
Share on other sites

Ceva de genu va trebuie ca sa puteti face masuratori cat de cat exacte - http://www.demon-tweeks.co.uk/products/Pro...p;pcode=RTLAP22

sau http://www.race-technology.com/products_3_102.html

 

AP22-Meter are baterii in interior... deci nu necesita curent. Trebuie doar fixat foarte bine in bord intr-un plan paralel cu solul.

 

AP22-Meter este englezesc... foloseste o pastila siliconica pentru inregistrarea acceleratiilor in 3 planuri.

 

Eroarea maxima pentru 0-100Km/h este de 0,05secunde.

 

Numai cu un aparat de genu se pot obtine credibile.

 

 

Restu variantelor cum ca am prins 100 in 8,5 sau 8,4 nu au credibilitate caci abaterile, atat ale aparaturii de bord cat si ale operatorului uman sunt destul de mari, testele de genu asta sunt ceva de genu hai sa ne jucam de-a pilotatul. Precizia pe care o aveti asa in testele astea.

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

Am reusit 8.7 s pana la 100 ora pe kiolometraj ceea ce cred ca e destul de oke.Abaterea la 100Km/H e de 5Km/H deci trebuie sa te duci cam la 105Km/h ca sa fie real.Am mai incercat dar am plecat ceva mai prost cu 1-a si am scos 9.7 s deci conteaza f mult treapta 1-a.Cauciucuri de iarna 205/55/r16 jante de aliaj abatere de 5Km/h deci trebuie sa ne ducem la peste 100 ca sa fie real.Am observat 0,2-0,3secunde reprezinta foarte putin.....faci click click la cronometru si pac s-au dus 0,2s pe care ii poti pierde la start chiar foarte usor.Cred ca abatarea la jante de 17 e ceva mai mica probabil ca decat vreo 2-3 Km/h la 100 si la jante de 18 cred ca este 100 real de pe ceas. Edited by SILVIU2004
Link to comment
Share on other sites

Timpii oficiali din carte sunt fara abatere?

 

Timpii oficiali sunt masurati cu aparatura de testare, masina se testeaza pe o suprafata plana, cu plinul facut si daca nu ma insel cu saci de balast cate 75 de kg pus in masina pt fiecare pasager. Plus in portbagaj cate 25 de kg balast corespunzand nr. de pasageri.

 

Abaterea este cat se poate de mica, aparatura de inregistrare fii sigur ca ofera datele cat se poate de exact.

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

8.4?La e46 320d cat e timpul in carte?Am cartea in masina da n-as mai cobori... :) Chiar am sa fac si eu o incercare asa cu camera video sa vad aproximativ...

9,2 s - m-am uitat in manual, tin cartea in casa <_<

Dap si la berlina E46 am impresia ca e 8.8 sau 8.9.

Link to comment
Share on other sites

Timpii oficiali sunt masurati cu aparatura de testare, masina se testeaza pe o suprafata plana, cu plinul facut si daca nu ma insel cu saci de balast cate 75 de kg pus in masina pt fiecare pasager. Plus in portbagaj cate 25 de kg balast corespunzand nr. de pasageri.

 

Ma indoiesc ca se face testare asa.. Cu plinu facut poate.. dar nici asa nu cred.. Plinul + 3 pasageri sa zicem = aproape 300 de kg, care se simt si la un m5..

Edited by ryso
Link to comment
Share on other sites

Timpii oficiali sunt masurati cu aparatura de testare, masina se testeaza pe o suprafata plana, cu plinul facut si daca nu ma insel cu saci de balast cate 75 de kg pus in masina pt fiecare pasager. Plus in portbagaj cate 25 de kg balast corespunzand nr. de pasageri.

Imposibil. La 4-5 persoane in masina + sacii din portbagaj.... se simte...

Link to comment
Share on other sites

Timpii oficiali sunt masurati cu aparatura de testare, masina se testeaza pe o suprafata plana, cu plinul facut si daca nu ma insel cu saci de balast cate 75 de kg pus in masina pt fiecare pasager. Plus in portbagaj cate 25 de kg balast corespunzand nr. de pasageri.

 

Abaterea este cat se poate de mica, aparatura de inregistrare fii sigur ca ofera datele cat se poate de exact.

 

Daca s-ar masura asa,un M3 ar fi mai slab ca un 330D <_<

Link to comment
Share on other sites

Pai masuratorile se fac standard, la sprint e posibil sa nu se faca asa, dar la viteza maxima te asigur ca asa este iar masina trebuie sa isi pastreze in test viteza maxima fara sa oscileze pe o anumita distanta.

 

Deci daca ai compara M3 cu 330D desigur ambele vor avea aceleasi incarcari, asta ca sa poti spune ca vrei sa le compari.

 

Adaug aici o lista cu masuratorile care se fac la un autoturism pentru testarea performantelor, http://www.absoluteastronomy.com/topics/Vehicle_metrics - nu sunt toate metodele dar voi cauta ceva complet care sa includa date despre metoda de masurare a vitezei max, sprint 0-100km/h, elasticitate din standarde.

 

Eu ce stiu e dintr-un curs vechi de dinamica automobilelor si e posibil ca acesta sa fie depasit.

 

In principiu orice revista prezinta viteza maxima, sprintul, consumul ca fiind performantele principale ale masinii, iar orice profan intreaba cand vede o masina "cat prinde" sau "cat are la bord", "cat ia la suta" prea putin intreaba: "in cat timp franeaza", "cum se comorta la limita"(evitarea obstacolelor, schimbarea brusca a benzii de circulatie) "ce nivel de siguranta are", "cati cai putere pe litru are". Sunt mult mai multe criterii de a evidentia performantele unei masini.

 

Pentru ca un BMW nu este doar o masina ce ajunge repede la suta trebuie analizat ca atare comportamentul.

 

Un test cu e28 M5 http://www.bmwm5.com/models/e28/ams.html asta ca sa exsite o raportare la ce inseamna testare auto.

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

Pai.. nu-ti inteleg mirarea. Fiecare intreaba ce-l intereseaza. Pe majoritatea ii intereseaza viteza maxima, timpul pana la 100km/h, etc. Cum ai spus si tu, sunt putini interesati de distanta de franare de la o anumita viteza, cp/tona, cp/litru, etc. Asta poate sa difere de la tara la tara. Nu cred ca auzi pe cineva pe la noi sa se intereseze de nivelul de noxe, atunci cand achizitioneaza o masina.
Link to comment
Share on other sites

Daca o sa avem si noi aceleasi legi ca in vest si proprietarul o sa plateasca cat polueaza sa vezi cat de interesati vom fi.

 

Dupa chestia asta cu taxa de poluare vor sa vina cu taxa anuala de poluare, guvernantii sunt in stare de orice sa faca rost de bani si sigur masura o vor arunca in spatele UE.

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.