Jump to content

Chip tuning motor E90 320d 163cp


SILVIU2004

Recommended Posts

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

mie mi-a propus 320i e36 chiptuning la aceeasi masina, cu o putere care va ajunge la 203cp si cuplu de 435nm.

am tras cu ochiul si am vazut ca Airhead si-a facut chiptuning si are aceeasi putere, poti sa-l intrebi direct sa auzi parerea lui.

eu momentan mai astept, sunt nehotarat.

I-am pus acum o intrebare.Mie nu prea imi place cum trage pe la 2,000 de ture de acceea ma batea gandul .Si oricum mi se pare cutia de viteze ca e etajata cam lung si ar fi binevenit un chiptuning.

Link to comment
Share on other sites

mie mi-a propus 320i e36 chiptuning la aceeasi masina, cu o putere care va ajunge la 203cp si cuplu de 435nm.

am tras cu ochiul si am vazut ca Airhead si-a facut chiptuning si are aceeasi putere, poti sa-l intrebi direct sa auzi parerea lui.

eu momentan mai astept, sunt nehotarat.

I-am pus acum o intrebare.Mie nu prea imi place cum trage pe la 2,000 de ture de acceea ma batea gandul .Si oricum mi se pare cutia de viteze ca e etajata cam lung si ar fi binevenit un chiptuning.

cum am mai spus, urca frumos in ture, ajungi repede la 3000 ture, mai usor ca inainte, creste si consumul (indiferent ce zice lumea). insa este mai aerisit motorul, nu mai face efort sa traga caroseria dupa el, se simte cresterea de putere. nu am facut inca un drum lung, doar in oras momentan, dar pana acum sunt multumit.

sunt interesat si de fiabilitatea masinii pe termen lung, cel pe termen scurt este irelevant.

Edited by Airhead
Link to comment
Share on other sites

mie mi-a propus 320i e36 chiptuning la aceeasi masina, cu o putere care va ajunge la 203cp si cuplu de 435nm.

am tras cu ochiul si am vazut ca Airhead si-a facut chiptuning si are aceeasi putere, poti sa-l intrebi direct sa auzi parerea lui.

eu momentan mai astept, sunt nehotarat.

I-am pus acum o intrebare.Mie nu prea imi place cum trage pe la 2,000 de ture de acceea ma batea gandul .Si oricum mi se pare cutia de viteze ca e etajata cam lung si ar fi binevenit un chiptuning.

cum am mai spus, urca frumos in ture, ajungi repede la 3000 ture, mai usor ca inainte, creste si consumul (indiferent ce zice lumea). insa este mai aerisit motorul, nu mai face efort sa traga caroseria dupa el, se simte cresterea de putere. nu am facut inca un drum lung, doar in oras momentan, dar pana acum sunt multumit.

sunt interesat si de fiabilitatea masinii pe termen lung, cel pe termen scurt este irelevant.

Merci de informatii Airhead <_<

Link to comment
Share on other sites

Pai tocmai fiabilitatea este compromisul...de aceea nu se fac masinile de 130-150 de cai cu motoare de 1.4 cu toate ca ar fi mai ieftin...

 

Ba se fac la VW si Audi e un motor de 1.4 cu dubla supraalimentare, turbina si compresor au ajuns la 170 CP si asta standard.

 

La BMW abia acum se pune problema introducerii turbinelor la motoarele pe benzina, dar daca o s-o faca puterile la motoarele de 1.8 si 2l or sa creasca spectaculos si nu vor mai fi apropiate de cele ale cotoarelor diesel de aceeasi cilindree.

Link to comment
Share on other sites

sunt motoare diesel 2.2 cu 500nm si 205cai,stock...ce iti trebuie mai mult...?! <_<

 

ca sa numai zic ca un e46 2.0d 150cai il duci in 200de cai si 432nm doar din soft...iti dai seama daca isi pune mintea un inginer bmw cu el...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Normal ca poti scoate niste cifre de iti vine rau dar toate se reflecta in consum si fiabilitate...Eu am avut ocazia sa stau putin de vorba cu Titit Aur si l-am intrebat diverse despre masina si mi-a zis ca printre multe restrictii una este aceea de a avea diametrul admisiei de maxim 20mm.In conditiile acestea motorul de 2l de pe masina sa are 300cp.A mai spus ca o turbina il tine cam 500 de km,iar fara acea restrictie a diametrului admisie acelasi motor s-ar putea duce undeva la 600cp.Consumul a spus ca este undeva pe la 30 pe circuit si 80-100 la teste in poligon...deci cifre se pot obtine insa consum si fiabilitate.... Edited by dextercos320d
Link to comment
Share on other sites

Normal ca poti scoate niste cifre de iti vine rau dar toate se reflecta in consum si fiabilitate...Eu am avut ocazia sa stau putin de vorba cu Titit Aur si l-am intrebat diverse despre masina si mi-a zis ca printre multe restrictii una este aceea de a avea diametrul admisiei de maxim 20mm.In conditiile acestea motorul de 2l de pe masina sa are 300cp.A mai spus ca o turbina il tine cam 500 de km,iar fara acea restrictie a diametrului admisie acelasi motor s-ar putea duce undeva la 600cp.Consumul a spus ca este undeva pe la 30 pe circuit si 80-100 la teste in poligon...deci cifre se pot obtine insa consum si fiabilitate....

 

O maÂşinĂŁ de raliu nu are nici o treabĂŁ cu una de stradĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Un lancer alb cu verde...a venit la promovarea noului lancer la iasi si a facut cateva demonstratii de drift etc...atunci am vorbit cu el

 

La ce retineri te referi?Ca ar fi mintit, le-ar fi umflat?

 

E vorba de Evo-ul IX de la scoala lui de pilotaj. Dat fiind faptul ca suntem TOTAL offtopic, ma voi limita la a spune ca a omis in mod intentionat adevarul total.

 

On-Topic:

Eu ma ocup de ceva vreme si cu chiptuning si pot spune cu mana pe inima ca daca este facuta operatiunea intr-un mod responsabil, sunt infime "reactiile adverse" asupra fiabilitatii, nu neaparat si a consumului. La un stil de condus "bosorogesc" <_< sa ma exprim asa, consumul poate fi chiar putin mai mic. Repet: daca se face in mod RESPONSABIL!

Edited by alex mihalciuc
Link to comment
Share on other sites

Astept pareri de la cei care au deja sau de la cei care vor sa faca aceasta modificare . Cum se realizeaza mai bine prin resoftare sau cu power box ?

 

prin resoftare dat calulatorul masinii jos si la una din firmele care pune accent pe fiabilitate nu pe putere maxima scoasa (dau nume pe privat) poti obtine urmatoarele:

 

400nm si 189cp - 899e

420nm si 200cp - 999e

Link to comment
Share on other sites

ce am inteles si eu este ca cea automata are limitare la turatie in treapta 1 si 2. fiind programata sa schimbe in anumite ture, trebuie facuta resoftare si la cutie, la manuale este altceva.

 

Astept pareri de la cei care au deja sau de la cei care vor sa faca aceasta modificare . Cum se realizeaza mai bine prin resoftare sau cu power box ?

 

prin resoftare dat calulatorul masinii jos si la una din firmele care pune accent pe fiabilitate nu pe putere maxima scoasa (dau nume pe privat) poti obtine urmatoarele:

 

400nm si 189cp - 899e

420nm si 200cp - 999e

eu m-am decis sa resoftez masina datorita pretului, sa dau 900 sau 1.000 euro, era prea mult.

dar la 200 euro mi s-a parut okay, desi este ceva privat si fara garantii.

Link to comment
Share on other sites

in cazul de mai sus discutam de o firma cu prestanta care ofera garantie de 5 ani de zile (de unde si pretul)

 

 

Sa fim serios, garantie 5 ani de zile...... la ce da garantie? la cutia automata? la motor? Vorbe....

 

ps: ati spun eu ca da garantie pe soft si daca se intampla ceva ...... uzura e devina. Numai bine

 

Faci niste afirmatii total eronate, daca da garantie 5 ani la masina ma duc sa-mi chipez si eu masina la ei, macar 5 ani stiu ca ami schimb orice piesa pe garantie <_<

 

ce am inteles si eu este ca cea automata are limitare la turatie in treapta 1 si 2. fiind programata sa schimbe in anumite ture, trebuie facuta resoftare si la cutie, la manuale este altceva.

 

Astept pareri de la cei care au deja sau de la cei care vor sa faca aceasta modificare . Cum se realizeaza mai bine prin resoftare sau cu power box ?

 

prin resoftare dat calulatorul masinii jos si la una din firmele care pune accent pe fiabilitate nu pe putere maxima scoasa (dau nume pe privat) poti obtine urmatoarele:

 

400nm si 189cp - 899e

420nm si 200cp - 999e

eu m-am decis sa resoftez masina datorita pretului, sa dau 900 sau 1.000 euro, era prea mult.

dar la 200 euro mi s-a parut okay, desi este ceva privat si fara garantii.

 

 

Stai linistit ai facut o alegere buna, o sa te convingi de fiabilitate cu trecerea timpului, unii cer 500euro altii 700euro dar defapt softul ala e o floare la ureche pentru un profesionist care se afla in bransa.

 

Astept pareri de la cei care au deja sau de la cei care vor sa faca aceasta modificare . Cum se realizeaza mai bine prin resoftare sau cu power box ?

 

prin resoftare dat calulatorul masinii jos si la una din firmele care pune accent pe fiabilitate nu pe putere maxima scoasa (dau nume pe privat) poti obtine urmatoarele:

 

400nm si 189cp - 899e

420nm si 200cp - 999e

 

 

Apropo , de ce se da ecu motor jos? E mai bine daca al desigilezi si executi operatiuni de lipire pe placa ecului? Sau "meseriasii" nu detin sculele necesare pentru a efectua resoftarea prin obd la edc16 bmw?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.