Jump to content

Chip tuning motor E90 320d 163cp


SILVIU2004

Recommended Posts

Eu nu am incredere deloc in cei care dau ecu jos si umbla in el. Daca tot vrei resoftare o faci prin mufa obd. Iar chestia cu garantia, din punctul meu de vedere e vrajeala. Doar firmele mari, agreate de producatori, preiau garantia data de fabrica. In nici un caz nu iti dau ei garantie daca ai un cazan si vrei sa-ti faci resoftare.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pai cutia steptronic de pe 320d E90 e limitata la 400nm sau 410nm in sensul ca atat poate duce safe.

 

Oare de unde va da-ti voi seama de astea...nu de alta dara as vrea sa stiu si eu cat "tine" cutia manuala, turbina etc la BMW-ul meu si ma gandeam ca aveti voi ceva date oficiale de la constructor...sau doar aproximati din chiptuningurile facute de unii colegi de forum si faceti o estimare la ce inseamna safe?

Link to comment
Share on other sites

garantia de 5 ani este pentru soft , credeam ca e de la sine inteles asta.

 

doar pentru soft. si atat (poate ti se face update de soft de la producator in 5 ani de zile si ce faci pierzi chipul?)

cat despre dat calculatorul jos , nu e vorba de scule

Link to comment
Share on other sites

pentru soft dau eu garantie 7 ani daca incalzeste pe cineva <_<

 

mie mi s-au masurat ieri parametrii injectoarelor si mi s-a spus ca sunt setati la maxim. cum imi pot da seama daca masina mea a avut parte de un chiptuning sau nu (am luat-o SH)?

 

 

salut, copiem fisierul pe care al ai pe masina si al trimitem la Budapesta (cei cu care colaborez) si ei ne vor spune daca e stock sau nu. O zi buna

 

garantia de 5 ani este pentru soft , credeam ca e de la sine inteles asta.

 

doar pentru soft. si atat (poate ti se face update de soft de la producator in 5 ani de zile si ce faci pierzi chipul?)

cat despre dat calculatorul jos , nu e vorba de scule

 

 

Salut, de ce trebuie dat ecu jos, daca au sculele necesare pentru a face obd resoftarea?

Link to comment
Share on other sites

De ce trebuie trimis la Budapesta? E chiar asa greu sa citesti cartograma si sa o interpretezi tu?

 

Sunt anumite masini care nu pot fi scrise prin obd, si atunci trebuie scris direct pe slot!

 

1. Eu pot sa-mi dau seama daca masina e tunata sau nu, dar daca e un tuning de calitate sau nu ai las pe cei din Budapesta sa spuna ( oricum nu se percep bani pentru treaba asta)

 

2. In cazul de fata se poate face prin obd cu interfata corespunzatoare.

 

@320i_e36, cat dureaza o remapare ?

Cred ca o sa vin cu cineva de la Brasov, si sa se ne facem un plan estimativ...

Mersi..

 

 

ai pm

Link to comment
Share on other sites

1. Eu pot sa-mi dau seama daca masina e tunata sau nu, dar daca e un tuning de calitate sau nu ai las pe cei din Budapesta sa spuna ( oricum nu se percep bani pentru treaba asta)

 

2. In cazul de fata se poate face prin obd cu interfata corespunzatoare.

 

1. Stai linistit, nu de bani era vorba... Eu ma miram pentru ca la cum te-ai exprimat am inteles ca nu poti interpreta chiar tu cartograma si trebuie sa "ai" lasi pe aia de la Budapesta.

 

2. In cazul de fata stiam si eu, nu-mi trebuia confirmare. Se discuta mai sus ca la alte masini se face prin demontarea calculatorului, iar eu am dat o exlicatie minimala acestui lucru.

Link to comment
Share on other sites

Pai cutia steptronic de pe 320d E90 e limitata la 400nm sau 410nm in sensul ca atat poate duce safe.

 

Oare de unde va da-ti voi seama de astea...nu de alta dara as vrea sa stiu si eu cat "tine" cutia manuala, turbina etc la BMW-ul meu si ma gandeam ca aveti voi ceva date oficiale de la constructor...sau doar aproximati din chiptuningurile facute de unii colegi de forum si faceti o estimare la ce inseamna safe?

.

 

Deci in primu rand ia-o incet.Fiecare cutie automata are un cod unde se si specifica si la ce cuplu rezista cutia automata (daca dai un search pe forum o sa gasesti).Unde mi-am facut eu chip adica la firma unde mi-am facut chip nu se fac aproximari pentru ca e o firma destul de serioasa si totul se face dupa tipul de motor si cutie.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

...iar ati deschis problema cu remaparea, iar mi se face sa ii sun pe cei de la SKN .

Eu am vrut sa fac acest salt de putere de anul trecut, la ACS, costa parca 2100Euro cu preluarea garantiei totale a masinii DOAR IN CAZUL IN CARE MASINA MAI AVEA GARANTIE. La SKN preturile sunt acelea pe care le preciza si altcineva inainte, 1000 E pt 200 Cp si 800 E pt 189 Cp, cu garantia noului soft instalat pe masina de nu stiu cati ani(putin interesant). Abandonasem ideea cu remaparea, dar mi-a venit iar acum si de data asta trebuie sa o fac, probabil ca la SKN. Chestia cu copierea soft-ului si trimiterea lui prin mail, cu primirea si instalarea noului soft...nu prea merge, nu mi se pare ceva "curat". Am facut si eu asta pe o Octavia2(noua) de la 105 la 140 cp si am avut probleme(remapare facuta, atentie, de TCM T-380 de Euro in 2006). In sensul ca atunci cand mergeam normal(2-2.200 rot/min) si calcam "surceaua" brusc, masina scotea un "grohait" puternic si totodata o vibratie destul de alarmanta si de anormala, mai ales in tr. aIV-a. Motiv pentru care prefer sa platesc 1000 E , dar lucrul sa fie de calitate, facut de niste oameni cu experienta...revin la ceea ce spunea tzucul, daca e sa o faci, o faci cu niste profesionisti, nu-i faci resoftare la un BMW de 30.000 cu 200-300 euro la "x" sau la "y", sau daca o faci o faci pe pielea ta(eu, unul, sunt patit). A nu ma intelege gresit colegul AIRHEAD ! Este libera alegere a fiecaruia dintre noi...

Edited by fantozzi007
Link to comment
Share on other sites

...iar ati deschis problema cu remaparea, iar mi se face sa ii sun pe cei de la SKN .

Eu am vrut sa fac acest salt de putere de anul trecut, la ACS, costa parca 2100Euro cu preluarea garantiei totale a masinii DOAR IN CAZUL IN CARE MASINA MAI AVEA GARANTIE. La SKN preturile sunt acelea pe care le preciza si altcineva inainte, 1000 E pt 200 Cp si 800 E pt 189 Cp, cu garantia noului soft instalat pe masina de nu stiu cati ani(putin interesant). Abandonasem ideea cu remaparea, dar mi-a venit iar acum si de data asta trebuie sa o fac, probabil ca la SKN. Chestia cu copierea soft-ului si trimiterea lui prin mail, cu primirea si instalarea noului soft...nu prea merge, nu mi se pare ceva "curat". Am facut si eu asta pe o Octavia2(noua) de la 105 la 140 cp si am avut probleme(remapare facuta, atentie, de TCM T-380 de Euro in 2006). In sensul ca atunci cand mergeam normal(2-2.200 rot/min) si calcam "surceaua" brusc, masina scotea un "grohait" puternic si totodata o vibratie destul de alarmanta si de anormala, mai ales in tr. aIV-a. Motiv pentru care prefer sa platesc 1000 E , dar lucrul sa fie de calitate, facut de niste oameni cu experienta...revin la ceea ce spunea tzucul, daca e sa o faci, o faci cu niste profesionisti, nu-i faci resoftare la un BMW de 30.000 cu 200-300 euro la "x" sau la "y", sau daca o faci o faci pe pielea ta(eu, unul, sunt patit). A nu ma intelege gresit colegul AIRHEAD ! Este libera alegere a fiecaruia dintre noi...

Pai la 140 cai e motorul e un pic mai mare ,e alt turbo probabil alte injectoare.....e greu de crezut ca pana la 140 o sa mearga doar din soft si sa fie fiabil.Ambreiajul e proiectat pentru cuplu mai mic...acum daca tunningul e bine facut macar scapi de probelemele astea cu grohaieli sau alte chestii.Acum nu prea inteleg de ce multi fac tunning la moatoare de 100cai in loc sa ia direct 130=140 cai.Hai sa zic ca eu as vrea sa fac tunning de la 163 la 190 cai pentru ca am cutia de viteze mai lunga asa...si oricum e proiectata sa tina cuplu mai mare pentru ca e Bmw.

Link to comment
Share on other sites

Este vorba de aceiasi problema doar ca la alta scara :105 - aprox. 140 si 163-200. Am cumparat de 105 ca asta aveau pe stoc si imi trebuia masina urgent, dar asta-i o lata discutie. Intrebarea era daca sa fac remapare la BMW cu o firma noname si la un pret care i-ar face invidiosi si pe chinezi - 200 E, sau sa merg pe mana celor de la SKN, pret 900 E ?
Link to comment
Share on other sites

Este cineva pe forum care a facut remapare la "320i e36" ?

Am de ales intre remapare noname 200 E si remapare SKN-900E?

Sfaturi?

 

Ce numesti tu noname? Am facut si eu la destule Skode ca a ta si n-am avut reclamatii, ba chiar oamenii au venit si cu alte masini. Cat despre vibratii, nu cred ca chiptuningul actioneaza asupra componentelor de angrenaj ale motorului sau masinii. Pe de alta parte, GARANTIA TOTALA despre care tu ai adus vorba include atat garantia motorului, cat si garantia asupra componentelor de caroserie, asupra carora din urma, sincer, nu vad de ce cineva care face un chiptuning si-ar asuma vreo responsabilitate.

 

Chestia cu "copiatul" softului si "trimisul" via internet, daca nu o cunosti, mai bine nu o discuta. Softul nu se copiaza, ci se citeste. Cat despre internet, este vorba de programe cu circuit inchis intre diversii membrii ai unei echipe de chiptuning...

 

Alegerea ramane la atitudinea fiecaruia, cum ai spus si tu, si unii au surprize la alegeri... unii placute, altii neplacute... Alea neplacute sunt cam invers proportionale cu siguranta si entuziasmul de dinainte <_<

 

P.S.: incearca sa fi mai subtil, pentru ca unii poate se simt jigniti de anumite vorbe ale tale.

P.S.1: nu, nu ma numar printre ei.

 

Sfat: pentru e36 alege SKN, nu e noname si sigur masina va manca norii precum un avion. Iar diferenta de pret, dupa parerea mea este modica.

Edited by alex mihalciuc
Link to comment
Share on other sites

In primul rand, daca citeai cu atentie observai ca eu vreau sa fac remaparea la un BMW E9o 320dA, iar pentru aceasta operatie am 2 variante:

1) userul "320i e36", mi-a facut propunerea de a-mi face el remaparea la un pret de 200 E cu niste mape modificate de o firma NO NAME

2) a 2-a varianta era cea cu remaparea la SKN, firma de tunning arhicunoscuta si de incredere, doar ca pretul lor este de 900 E

 

Stiu si eu cate ceva despre masini, din contra chip tunning-ul actioneaza asupra multor componente de angrenaj cum ar fi VOLANTA, DISC DE AMBREAJ,etc

Nu am de ce sa fiu subtil, imi place sa spun lucrurilor pe nume, iar pe AIRHEAD l-am atentionat ca ceea ce am afirmat nu trebuie sa o considere ca pe o jignire, este alegerea libera a fiecaruia...doar ca eu am patit-o cu aceste firme de remapare ieftine, atat am spus ! Iar user-ul "320i e36" nu cred ca trebuie sa se simta lezat pentru faptul ca am afirmat ce ceea ce ofera el este noname, este o oferta buna ca pret dar fara garantie !

Intrebarea mea era, repet : A facut cineva remapare la BMW cu user-ul "320i e36" ? Este multumit sau nu? Se merita sa fac remaparea la el sau la SKN?

 

PS ...fi mai atent la ce se discuta pe topic !

Link to comment
Share on other sites

"Pe de alta parte, GARANTIA TOTALA despre care tu ai adus vorba include atat garantia motorului, cat si garantia asupra componentelor de caroserie, asupra carora din urma, sincer, nu vad de ce cineva care face un chiptuning si-ar asuma vreo responsabilitate."

 

Suna si tu la ACS, iti las nr de tel sa te convingi singur. Daca masina modificata de ACS mai este in garantie, ACS preia garantia totala a masinii atat timp cat masina mai este in garntia BMW (2 ani sau 100.000km). Daca masina mai are 3 luni de garantie in momentul resoftarii, ACS iti ofera garantie totala 3 luni de zile ! Din cate am inteles, este o intelegere incehiata la nivel inalt intre BMW si tuningul "de casa" al acestora-AC Schnitzer

Si pretul pentru resoftare la ACS este pe masura- in jur de 2000 E

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.